Angeleye Skrevet 8. juli 2022 #601 Del Skrevet 8. juli 2022 Gratulerer med å ha nådd 12 uker! Jeg husker den følelsen, og å endelig kunne slappe litt mer av. Nyt resten av svangerskapet 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 8. juli 2022 #602 Del Skrevet 8. juli 2022 Åååå så godt at UL gikk bra. Da kan du virkelig slippe jubelen løs. Ikke lenge til OUL heller egentlig. Sommeren flyr jo alltid avsted! Så gøy med reaksjon fra kommende besteforeldre 😍 Har de flere barnebarn eller er dette første? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 9. juli 2022 #603 Del Skrevet 9. juli 2022 Prøver2021 skrev (21 timer siden): 12+2 I dag fikk jeg innkalling til OUL 17.08. Tror jeg venter med å fortelle arbeidsgiver og kollegaer til etter denne siden den kommer så raskt etter ferien 🥰 I tillegg har jeg bestilt time hos jordmor 09.08. Spennende tid i vente! 🥰 Det var akkurat det jeg også gjorde. Syns det var så dumt å fortelle sjefen om graviditeten rett før ferien hans/min. Og etterpå var det så kort tid til OUL at jeg ventet etter den med å si noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 15. juli 2022 Forfatter #604 Del Skrevet 15. juli 2022 13+2 Deilig med nok en uke fullført! Føles helt surrealistisk at jeg har kommet så langt. Akkurat nå føles det også helt rart at jeg er gravid. Det eneste jeg merker er at jeg står opp litt tidligere, blir trøttere i løpet av dagen og tisser oftere. Vi har sagt det til nærmeste familie nå. Det var veldig stas å fortelle at de skulle bli besteforeldre, tanter og onkler 🥰 Føles fortsatt litt skummelt i tilfelle noe skulle gå galt, men tenker vi får ta den sjansen når alt var bra på ultralyd. Føles lenge til OUL. Er veldig spent på om alt står bra til med den lille skatten og hvilket kjønn den er 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 15. juli 2022 #605 Del Skrevet 15. juli 2022 Så gøy å ha fortalt det til alle sammen. Skjønner godt det fortsatt er skremmende. Det kjente jeg også på denne gangen. Men sjansene for at dette går bra er jo VELDIG gode! 5 uker til OUL? Det går sikkert veldig fort nå på sommeren Har du noen magefølelse på kjønn? Ikke at jeg skal si noe. Min magefølelse har tatt feil 2 av 3 ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 15. juli 2022 #606 Del Skrevet 15. juli 2022 13 fullgått uker allerede, tiden kommer helt sikkert til å rase avsted mot OUL nå sommerstid! Da får dere bli enda bedre kjent med det lille vidunderet deres! 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 16. juli 2022 Forfatter #607 Del Skrevet 16. juli 2022 Kakaoen skrev (18 timer siden): Så gøy å ha fortalt det til alle sammen. Skjønner godt det fortsatt er skremmende. Det kjente jeg også på denne gangen. Men sjansene for at dette går bra er jo VELDIG gode! 5 uker til OUL? Det går sikkert veldig fort nå på sommeren Har du noen magefølelse på kjønn? Ikke at jeg skal si noe. Min magefølelse har tatt feil 2 av 3 ganger Jeg har egentlig tenkt at jeg skal få gutt tidligere, men i de siste dagene har jeg tenkt jente. Kommer sikkert til å gå frem og tilbake frem til OUL 😂 Begge deler er veldig gøy!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 16. juli 2022 Forfatter #608 Del Skrevet 16. juli 2022 Fiora skrev (16 timer siden): 13 fullgått uker allerede, tiden kommer helt sikkert til å rase avsted mot OUL nå sommerstid! Da får dere bli enda bedre kjent med det lille vidunderet deres! 😍 Ja, tenk det!! Håper tiden går fort 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 24. juli 2022 #609 Del Skrevet 24. juli 2022 (endret) Har fulgt med uten å legge igjen spor i det siste 😊 såå glad på dine vegne med vell fullført ultralyd i uke 12😍😍🥰 endelig skal du få din etterlengtet baby❤️ Endret 24. juli 2022 av Love90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 24. juli 2022 Forfatter #610 Del Skrevet 24. juli 2022 (endret) Love90 skrev (3 minutter siden): Har fulgt med uten å legge igjen spor i det siste 😊 såå glad på dine vegne med vell fullført ultralyd i uke 12😍😍🥰 endelig skal du få din etterlengtet baby❤️ Så koselig at du har fulgt med ❤️ Håper virkelig det er vår tur nå. Har begynt å bekymre meg for at de skal finne noe negativ på OUL, men funnet ut at jeg ikke kan styre det uansett. Tror kanskje det har sammenheng med at vi har begynt å fortelle det til andre. Hvordan går det med deg? 🥰 Endret 24. juli 2022 av Prøver2021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 27. juli 2022 Forfatter #611 Del Skrevet 27. juli 2022 (endret) 15+0 Nok en uke er fullgått. De siste tre ukene har gått raskere. Det har sannsynligvis sammenheng med at jeg er over den magiske grensen, samtidig som det er ferie og sommer ☀️ Det er nå offisielt at vi skal få baby. Det føles rart å si det, hvertfall nå som formen er bedre og magen ikke har kommet ordentlig enda. Føler jeg lyver når vi sier det 😂 Det er litt skummelt fordi jeg er redd for at det skal gå noe galt, men aller mest er det gøy. Det er så stas å se hvor glade alle blir 🧡 Jeg er utrolig takknemlig for at jeg har blitt gravid og at det har gått bra så langt 🧡 Formen tok seg veldig opp rundt uke 11-12. Den siste uken har jeg dessverre vært litt dårligere. Trøttheten har kommet tilbake. Begynner å mistenke jernmangel, da legen har satt opp time om to uker for å gi svar på blodprøvene som ble tatt i uke 12. I tillegg er jeg oppe minst en gang om natten for å tisse og våkner tidlig om morgenen. Spent på hvordan det blir å starte på jobb igjen om to uker. Har bestemt meg for at jeg heller jobber litt redusert enn å slite meg helt ut gjennom høsten. Jeg grugleder meg til OUL om tre uker. Er redd for at ikke fosteret skal ha utviklet seg om det skal, men prøver å roe meg ned med at sannsynligheten er stor for at det går bra 🧡 Når det er sagt, blir det fint å se den lille skatten vår igjen 🧡 Aller helst skulle jeg hatt en ultralyd før, men grunnet ferieavvikling, er det ikke mulig å få til. I den kommende uka håper jeg at magen kommer litt mer frem (som et tegn på at ting går fremover 🧡 Føler den er stor om kveldene, men om morgenen føles den helt flat igjen…. Endret 27. juli 2022 av Prøver2021 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 27. juli 2022 #612 Del Skrevet 27. juli 2022 Hurra for ny uke! Godt å kunne senke skuldrene og nyte fine sommerdager vel viten om at du har en liten skatt i magen! Husker jeg også hadde en periode rundt der du er nå hvor jeg reagerte på at magen var så flat på morgenen, noen morgener var jeg nesten redd jeg hadde drømt hele svangerskapet! 🙈 Plutselig popper den og det er nok ikke lenge før du kan strutte rundt med en søt, liten mage ❤️ Sikkert veldig lurt å innstille seg på å ta det rolig på jobbfronten med en gang! Kroppen din holder jo på med den aller viktigste jobben akkurat nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 27. juli 2022 #613 Del Skrevet 27. juli 2022 15 uker allerede deilig å kjenne at noen av ukene endelig går litt fortere. Jeg synes det gikk raskest mellom uke 20-30. Da var jeg mest avslappet også. Men så sitter jeg jo her, snart uke 38, og lurer på hvor tiden egentlig ble av Prøv å ikke ta OUL bekymringen på forhånd. Lettere sagt enn gjort, men jeg pleier spare slik til jeg kommer på venterommet på sykehuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 3. august 2022 Forfatter #614 Del Skrevet 3. august 2022 16+0 Nok en fullgått uke. Det er snart fire uker siden vi så lille skatten vår på TUL og bare to uker igjen til OUL. Er veldig spent, så merker det blir godt å få overstått. Håper så inderlig at alt er i orden og at det gjør at jeg kan glede meg i enda større skala enn jeg gjør nå. Etter TUL har jeg klart å senke skuldrene betraktelig. Har turt å tenke at vi trolig blir foreldre i januar og kjent på at det har vært veldig stas 🧡 Blir sannsynligvis forsterket av at vi har fortalt det til både familie og venner som gleder seg masse. Formen er mye bedre enn den var, men fremdeles redusert. Det skal lite til for at jeg blir sliten, så merker jeg er spent på hvordan det blir å begynne på jobb igjen til mandag. Ellers merker jeg det strekker en del i underlivet. Føler ikke magen har blitt noe særlig større enda, hvertfall ikke om jeg sjekker om morgenen. Håper den kommer snart!! 🥰 Til tirsdag har jeg første time hos jordmor. Det ser jeg frem til! I tillegg ser jeg frem til at magen vokser seg større og OUL er overstått. Har begynt å kjøpe litt smått, selv om jeg hadde blitt enig med meg selv om at jeg ikke skulle gjøre det før OUL. Det er bare så stas, så klarer ikke la være 🧡🧡 I går måtte jeg kjøpe nytt undertøy. Det var en lettelse å få større truser som ikke strammer 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 8. august 2022 #615 Del Skrevet 8. august 2022 Hurra for 16 fullgåtte uker, å nå enda mer🤩 skjønner godt at du senker skuldrene helt og enda mer etter OUL, men det er ikke lenge til nå, og i de aller fleste tilfeller så er jo alt bra på OUL også☺️ tror magen kommer noe saktere frem som førstegangs, magen min syntes nesten heller ikke i uke 16 som førstegangs men denne gangen derimot kom den allerede i uke 13 så er tydelig forskjell her ☺️ Og skjønner så godt at du koser deg med litt innkjøp nå, du har jo kommet såpass langt også at jeg tenker det er helt innfor med litt innkjøp 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angeleye Skrevet 8. august 2022 #616 Del Skrevet 8. august 2022 Tenk, 16 uker allerede! Nå har du kommet et godt stykke på vei 🥰 Jeg kjenner meg igjen og husker godt de følelsene du har nå, før OUL. Husker jeg var nervøs og hadde mange "hva-hvis noe er galt "-tanker. Får håpe de to ukene går fort 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 10. august 2022 Forfatter #617 Del Skrevet 10. august 2022 17+0 Nok en uke er fullført. I går hadde jeg første time hos jordmor og fikk høre hjertelyden. Det var helt fantastisk og akkurat det jeg trengte den siste uka før OUL ❤️ Er klar over at det ikke sier noe om mulig avvik, men det føles godt at det er liv der inne fremdeles 🥰 Ellers har magen kommet så tydelig at jeg har vært nødt til å fortelle det på jobb. Stas med mage, men litt mer komplisert når jeg jobber med lange pasientforløp og må fortelle at jeg trolig blir borte det neste år. Merker jeg er sliten og trøtt, og jobber hardt for å komme meg gjennom dagen. Spent på hvor lenge jeg orker å jobbe 100 %. Grugleder meg til OUL neste uke. Blir godt å få overstått. Nå har jeg ventet så lenge! Hvis alt står bra til, skal jeg virkelig stole på at dette går veien 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrno Skrevet 10. august 2022 #618 Del Skrevet 10. august 2022 Verdens fineste lyd 🥰 Jeg synes fortsatt det er det beste med hver jordmortime, og gleder meg fortsatt til hver gang jeg skal høre hjertelyden (er 38+2 i dag selv) 😍 Håper du klarer å senke skuldrene litt inn mot OUL 💖 Så koselig med magen 😍 Det er så koselig tid du har foran deg nå - OUL, etter hvert å kjenne mer og mer liv, voksende mage og forhåpentlig ganske god form 🤗 Lytt til kroppen din! Om du allerede nå kjenner du ikke har noe særlig igjen etter jobb kan det hende det allerede nå er på tide å gå ned til 80% eller mindre ☺️ Å bære frem barn er en stor jobb, og du skal ikke ha dårlig samvittighet for å høre når kroppen sier ifra! Det er et langt svangerskap, og man skal helst ha noe igjen å gi etter svangerskapet også 💖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helne90 Skrevet 11. august 2022 #619 Del Skrevet 11. august 2022 Åh hurra!! Var det første gang du hørte hjertelyden? Så magisk! Så spent for deg, har troa på at alt går helt suverent ❤️ Har du en følelse på kjønn eller helt blank? 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 11. august 2022 Forfatter #620 Del Skrevet 11. august 2022 Helne90 skrev (17 minutter siden): Åh hurra!! Var det første gang du hørte hjertelyden? Så magisk! Så spent for deg, har troa på at alt går helt suverent ❤️ Har du en følelse på kjønn eller helt blank? 🤩 Ja, det var første gang. Veldig stas!! 🥰 Tusen takk. Jeg har ingen følelse på kjønn. Tror frykten for at noe er galt er så stor at jeg glemmer nesten at vi trolig får vite det. Det blir veldig gøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå