AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #161 Del Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): De som vet, vet. Jeg ønsker ikke å utbrodere dette. Anonymkode: 02a96...623 Wow....Noen her føler seg rimelig spesiell. Anonymkode: 925a8...1f9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #162 Del Skrevet 5. februar 2022 Håper ungjentene som står på der får skikkelig og god lønn iallefall Anonymkode: 72c6d...71d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lena Hørland Skrevet 5. februar 2022 #163 Del Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Håper ungjentene som står på der får skikkelig og god lønn iallefall Anonymkode: 72c6d...71d Er de der lengre da?Jeg får ikke sett så mye siden jeg er utestengt...tror det er tøfft å jobbe under SS,denne dama er ikke den hun utgir seg for å være,synd at mange ikke ser dette,men det får nå være opp til hver enkelt 😉 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #164 Del Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det synes jeg jo ikke at du skal, det er bare slemt. Tror ikke det er kundene som trenger å rives ned av pidestallen her 🤷♀️ Anonymkode: 8078e...f72 Det er neppe slemt ment. Synes falskhet er være. Det er jo slik at mange der spør om råd. Falsk tilbakemelding er det verste synes nå jeg. Anonymkode: d8f72...bc5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #165 Del Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Wow....Noen her føler seg rimelig spesiell. Anonymkode: 925a8...1f9 Var ikke sånn ment!🙄 De som er nysgjerrige får melde seg inn i gruppa og se selv. Jeg ønsker ikke å utlevere eller snakke ned noen utover ‘sårbar’ - nettopp fordi det er det enkelte er. De skal beskyttes, ikke latterliggjøres. Anonymkode: 02a96...623 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #166 Del Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Det er neppe slemt ment. Synes falskhet er være. Det er jo slik at mange der spør om råd. Falsk tilbakemelding er det verste synes nå jeg. Anonymkode: d8f72...bc5 Det er sikkert ikke ment slemt, men likevel unødvendig. Har man ikke noe pent å si kan man vel bare holde fred? Ser ingen grunn til å såre andre uansett hvor godt ment kritikken måtte være. Anonymkode: 8078e...f72 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #167 Del Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Håper ungjentene som står på der får skikkelig og god lønn iallefall Anonymkode: 72c6d...71d En stund siden jeg har sett dem i video eller bilder/reklame i gruppa nå. Anonymkode: 1aef2...726 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #168 Del Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): En stund siden jeg har sett dem i video eller bilder/reklame i gruppa nå. Anonymkode: 1aef2...726 Med den arbeidsmengden ifølge alle bestillinger må hun vel ha noe hjelp hadde jeg trodd. Anonymkode: 72c6d...71d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lena Hørland Skrevet 6. februar 2022 #169 Del Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 3.2.2022 den 23.55): Et gjennomgående budskap i gruppa for tiden, er «løp og kjøp x eller y - fort!!» Spesifikke produkter presenteres som fantastiske «must-haves», snart utsolgt, og ofte enda verre: «gått ut av produksjon, har noen få igjen, så her må du være kjapp!!» Sikkert bra produkter og det stemmer sikkert at de er gått ut av produksjon, men det kan lett skape stress og kjøpepress hos sårbare medlemmer i gruppa, som det utvilsomt er en del av. Men selvfølgelig: SS vil jo bare vel, og tipse før det er for sent. Jada….🙄 Tidligere ble kunder oppmuntret til å bruke Klarna med betalingsutsettelse, om de sa de måtte vente til økonomien tillot nye innkjøp. Dette har jeg ikke sett i nye tid, så forhåpentligvis er dette historie. Anonymkode: 02a96...623 Det blir oppfordret til å bruke Klarnafaktura nå på hennes side og den kan man få utsatt visst man ikke har penger når bestillingen har kommet,ser og skjønner godt hva du mener😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #170 Del Skrevet 6. februar 2022 Lena Hørland skrev (2 timer siden): Det blir oppfordret til å bruke Klarnafaktura nå på hennes side og den kan man få utsatt visst man ikke har penger når bestillingen har kommet,ser og skjønner godt hva du mener😉 Er det lovlig å oppfordre på det viset? Greit er det uansett ikke. Anonymkode: 3838b...1ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #171 Del Skrevet 6. februar 2022 Lena Hørland skrev (2 timer siden): Det blir oppfordret til å bruke Klarnafaktura nå på hennes side og den kan man få utsatt visst man ikke har penger når bestillingen har kommet,ser og skjønner godt hva du mener😉 Oppfordret i innlegg eller hva? De fleste steder en kan velge klarna nå. Enten faktura eller delbetaling Anonymkode: 72c6d...71d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #172 Del Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Oppfordret i innlegg eller hva? De fleste steder en kan velge klarna nå. Enten faktura eller delbetaling Anonymkode: 72c6d...71d Det er ikke helt greit når man først skaper en vennefølelse og lojalitet med kundene. Deretter oppfordrer man til å sette seg i gjeld når de har sagt de ikke har råd for øyeblikket. Anonymkode: 3838b...1ca 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #173 Del Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Oppfordret i innlegg eller hva? De fleste steder en kan velge klarna nå. Enten faktura eller delbetaling Anonymkode: 72c6d...71d Oppfordret i innlegg direkte fra SS Anonymkode: 4f86b...669 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lena Hørland Skrevet 6. februar 2022 #174 Del Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Oppfordret i innlegg eller hva? De fleste steder en kan velge klarna nå. Enten faktura eller delbetaling Anonymkode: 72c6d...71d Ja i innlegg fra SS 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Portvinpiken Skrevet 6. februar 2022 #175 Del Skrevet 6. februar 2022 Men IKEA, Elkjøp og jeg vet ikke hvem, oppfordrer jo til det samme og reklamerer stadig til delbetaling og utsatt betaling osv. Er det verre dette da enn andre influensere? Eller hvordan Apple skaper en buzz om sine produkter og selger som hakka møkk? Er dere seriøst bekymret på vegne av voksne damer og at de ikke klarer å ta vare på seg selv? Dette er jo markedsføringens ABC som foregår i slike grupper. Og det finnes jo Gud hjelpe meg mange av dem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #176 Del Skrevet 6. februar 2022 Jeg har tenkt mitt om denne delingen av handling hele tiden. Jeg tror det skaper en kultur av overforbruk som ikke nødvendigvis er bra. Anonymkode: d9304...d7f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lena Hørland Skrevet 6. februar 2022 #177 Del Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er ikke helt greit når man først skaper en vennefølelse og lojalitet med kundene. Deretter oppfordrer man til å sette seg i gjeld når de har sagt de ikke har råd for øyeblikket. Anonymkode: 3838b...1ca Jeg så ei dame som hadde lagt ut bilde av 10 skjerf og ville kjøpe flere når hun fikk lønn og SS oppfordret å dele så mange bilder som mulig, ikke mitt problem takk og pris,men noen blir dessverre helt hekta og brukt av SS! Et sånn type skjerf finner man over alt fra 299 til 399 og her 799! Men alle bestemmer over seg selv,selv om noen ikke merker at de blir utnyttet! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #178 Del Skrevet 6. februar 2022 Lena Hørland skrev (6 timer siden): Ja i innlegg fra SS Sjokkert. Skamløst Anonymkode: 72c6d...71d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #179 Del Skrevet 7. februar 2022 Lena Hørland skrev (9 timer siden): Jeg så ei dame som hadde lagt ut bilde av 10 skjerf og ville kjøpe flere når hun fikk lønn og SS oppfordret å dele så mange bilder som mulig, ikke mitt problem takk og pris,men noen blir dessverre helt hekta og brukt av SS! Et sånn type skjerf finner man over alt fra 299 til 399 og her 799! Men alle bestemmer over seg selv,selv om noen ikke merker at de blir utnyttet! Lena Hørland skrev (9 timer siden): Jeg så ei dame som hadde lagt ut bilde av 10 skjerf og ville kjøpe flere når hun fikk lønn og SS oppfordret å dele så mange bilder som mulig, ikke mitt problem takk og pris,men noen blir dessverre helt hekta og brukt av SS! Et sånn type skjerf finner man over alt fra 299 til 399 og her 799! Men alle bestemmer over seg selv,selv om noen ikke merker at de blir utnyttet! Så også det innlegget om hun som ikke hadde råd. Det går ikke an! Dette kan ikke sammenlignes med betalingsalternativer hos leverandører som Elkjøp mv. som en skrev her ( SS?) fordi det hos SS er skapt en venninne- og lojalitetsfølelse. Med det som forøvrig fremkommer i denne tråden om hennes oppførsel ifm sminkekvelder mv. , blir dessverre det bilde jeg har dannet meg av henne komplett. Anonymkode: d8f72...bc5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #180 Del Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så også det innlegget om hun som ikke hadde råd. Det går ikke an! Dette kan ikke sammenlignes med betalingsalternativer hos leverandører som Elkjøp mv. som en skrev her ( SS?) fordi det hos SS er skapt en venninne- og lojalitetsfølelse. Med det som forøvrig fremkommer i denne tråden om hennes oppførsel ifm sminkekvelder mv. , blir dessverre det bilde jeg har dannet meg av henne komplett. Anonymkode: d8f72...bc5 Kan dere utdype innlegget og svaret til SS? Anonymkode: d9304...d7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå