Gå til innhold

Sminke og hudpleie fra Secrets by Synnøve Sorthe

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er det mulig🙄 Håper venninnen din fikk igjen pengene eller nytt smykke

Anonymkode: 72c6d...71d

Ingen av delene:(

Anonymkode: e70db...e3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ingen av delene:(

Anonymkode: e70db...e3d

Hun er ikke sann denne frekka dama! VG neste...

Anonymkode: d8f72...bc5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun er ikke sann denne frekka dama! VG neste...

Det er rimelig frekt å ikke ta ansvar for varene hun selger som hun er forpliktet til etter forbrukerkjøpsloven.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg rakk aldri å handle der før jeg meldte meg ut av samme grunn. Ble lei av lange og stadige innlegg om hvor misunnelige og urimelige kritikerene hennes er og hvor fantastisk hun selv er. Så toppet hun det med å utestenge en venninne av meg fordi hun nevnte en farge som ikke fantes i Sorthes sortiment. Håpløs oppførsel :(

Anonymkode: 8078e...f72

Hjelpes. Hva begrunner hun den utestengelsen med? Når jeg tror jeg ikke kan bli mer negativt overrasket over henne, så kommer det noe nytt. 

Anonymkode: 1aef2...726

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hjelpes. Hva begrunner hun den utestengelsen med? Når jeg tror jeg ikke kan bli mer negativt overrasket over henne, så kommer det noe nytt. 

Begrunnelsen var at det var hennes side og der skulle kun hennes produkter omtales. Da min venninne tok kontakt fordi hun trodde det var en feil med innloggingen, fikk hun dette forklart på et temmelig ufin måte. Hun har åpenbart kunder nok. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Begrunnelsen var at det var hennes side og der skulle kun hennes produkter omtales. Da min venninne tok kontakt fordi hun trodde det var en feil med innloggingen, fikk hun dette forklart på et temmelig ufin måte. Hun har åpenbart kunder nok. 

Uff. Merkelig oppførsel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Uff. Merkelig oppførsel. 

Hennes sanne jeg blir mer og mer tydelig. Har fulgt litt med på hvordan hun opptrer inntil jeg også ble kastet ut fordi jeg jeg skrev at adminstrator (altså SS)  også distribuerte anonyme innlegg, samtidig som startet "krigen" mot anonyme innlegg i KG, og kritikk av henne. Hun la ut et hissig innlegg med forsvar av henne og kritikk av KG "på vegne av en kunde". Det blir et anonymt innlegg for meg... Nå slipper jeg heldgvis varler om innlegg der noen har fått pakke i posten, og halleluja stemning i "menigheten".

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mirrormirror skrev (23 timer siden):

Det er rimelig frekt å ikke ta ansvar for varene hun selger som hun er forpliktet til etter forbrukerkjøpsloven.

Og har det oppstått skade under frakt er det nettbutikkens ansvar, selv om ansvaret også i noen tilfeller kan falle på Posten eller det aktuelle transportselskapet.

Det siste er neppe aktuelt her. Hun skal emballere slik at den tåler transport. Stå på, her må hun ikke gi seg. Henvis til kjøpsloven, og kontakt  Forbrukerrådet om hun ikke gir seg. Lykke til!

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Og har det oppstått skade under frakt er det nettbutikkens ansvar, selv om ansvaret også i noen tilfeller kan falle på Posten eller det aktuelle transportselskapet.

Det siste er neppe aktuelt her. Hun skal emballere slik at den tåler transport. Stå på, her må hun ikke gi seg. Henvis til kjøpsloven, og kontakt  Forbrukerrådet om hun ikke gir seg. Lykke til!

Tv 2 hjelper deg er kanskje noe da

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en følelse av at det er mange de samme personene som kjøper om og om igjen, og noen legger stadig ut innlegg med nye ting, så de handler MYE. 

Det er 16,5 tusen medlemmer i gruppa. Av erfaring ser jeg når diverse butikker har give-away eller at man kan vinne noe, at utrolig mange kommenterer. På posten der SS for første gang arrangerte en «give-away» på et par øredobber,- mot at man måtte skrive hva positivt gruppa har ment for deg, er det kun 359 kommentarer. Det beryr vel at ikke veldig mange av de 16,5 tusen medlemmene er særlig aktive i gruppa.

Selv handla jeg der et par ganger, kommer aldri til å legge igjen en krone til. Kjøper produktene andre steder. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dianah skrev (På 23.1.2022 den 14.24):

Å, herregud. Jeg har lest diskusjonen som ble screenshottet nå. 

Gjentatte ganger forsøker hun å forklare Synnøve at det er hennes syn og Synnøve vil bare ikke forstå? 

Jeg forstår kritikken folk kommer med bedre nå og Synnøve kommer ikke heldig ut av den.

Det er åpenbart at hun blir sterkt påvirket av hver eneste kommentar som ikke 100% støtter henne.

Personlig må jeg si at jeg blir skremt av en business-eier som mener at det er fritt vilt å personangripe alle som kritiserer butikken hennes. Og enda verre er det at hun angriper egne kunder. 

Jeg ble slettet fra hennes gruppe for to dager siden....jeg kommenterte kun at hun måtte tåle litt kritikk  og at hun slettet alle  kommentarene  som ikke passet inn...fikk et spydig svar tilbake.....!

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lena Hørland skrev (3 timer siden):

Jeg ble slettet fra hennes gruppe for to dager siden....jeg kommenterte kun at hun måtte tåle litt kritikk  og at hun slettet alle  kommentarene  som ikke passet inn...fikk et spydig svar tilbake.....!

Og da ble du slettet pga en så enkel kommentar? Er jo utrolig hva slags diktatur hun driver der inne. At ikke flere ser det? Eller, de blir kanskje sletta om de prøver å si noe. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og da ble du slettet pga en så enkel kommentar? Er jo utrolig hva slags diktatur hun driver der inne. At ikke flere ser det? Eller, de blir kanskje sletta om de prøver å si noe. 

Mange  har nok våknet etter det jeg vet...jeg vet mere enn jeg skriver....dette er ikke bra overhodet. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lena Hørland skrev (34 minutter siden):

Mange  har nok våknet etter det jeg vet...jeg vet mere enn jeg skriver....dette er ikke bra overhodet. 

Uff. Håper folk merket kommentaren din og at den ble slettet. Skrev du det under et innlegg da eller? Ser ikke flere av slike diskusjoner nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har bevisst valgt å holde meg unna denne tråden etter at SS omtrent beskyldte meg etter å stå bak den. 😬 

Jeg er hun som det referes til tidligere i denne tråden, som endte opp med å få ufine meldinger fra SS på Messenger fordi jeg ønsket å formidle at jeg reagerte på hvor stort fokus det var på å trykke utenforstående ned (jf kommentarer av typen; "de har ikke noe liv/ "de må være sjalu ", "for noen tragiske mennesker." Det anser jeg verken som oppbyggende eller konstruktivt. 

Sånn jeg opplevde det, var det viktigere for SS og co å presisere hvor forferdelige alle som dømmer dem er, heller enn å reflektere over hvorvidt de indirekte har bidratt til situasjonen selv. 

Etter å ha lest det dere skriver, og fått et hav av støttende meldinger på Messenger, har jeg vel konkludert med at flere reagerer på det samme. Der inne kan det personangripes i hytt og pine, men alle som tør å kritisere SS er sjalu (særlig). 

Jeg har ingenting imot SS personlig, men jeg synes det er spesielt at hun begynner å sende medlemmer ufine meldinger når hun får konstruktiv kritikk, men henne om det. 

De fleste av min familie/venner har jo sett diskusjonene, og diskusjonene om denne gruppa foregår visst både lokalt og på nettet. 

Håper SS lærer seg å svare konstruktivt og å vise litt mer takhøyde, jeg tror veldig mange reagerer på sensur og passiv aggressive holdninger. 

Anonymkode: d9304...d7f

• Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er storsinnet av deg å håpe for hennes del at hun bedrer seg. At hun er ufin mot andre mennesker peker bare på henne selv, og jeg håper virkelig ingen tar det personlig. Er veldig fornøyd med at hennes virkelige jeg nå blir «smurt utover».

Er blant de som er kastet ut av gruppa  grunnet en faktaopplysning hun ikke likte.  Det lever jeg godt med. Identifiserer meg ikke med en gruppe med så mye falskhet, både fra SS og «menigheten» som tross alt ikke er så mange. Det er en skremmende naivitet blant disse trofaste « venninnene» som de tydeligvis tror de er. 

SS burde heller stoppe enkelte innlegg for å beskytte de som ikke skjønner at fremstår mildt sagt noe uheldig i egne videofilmer m.v. 

Har opplyst i et annet innlegg her om hvor en får kjøpt de produktene hun selger, mye billigere.

Med SSs personlighet er det nok ingen fare for at hun forbedrer seg. 

De som rammes av at hun ikke følger kjøpslovens bestemmelser, må bare bruke alle kanaler. Blir det nok klager til Forbrukerrådet og negativ fokus i media, blir det neppe så rosenrødt for henne lenger.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lest alle kommentarene  her inne og må si helt ærlig  at det ikke kom som en overraskelse,jeg har fulgt SS over lang tid og sett at mange kommentarer  har blitt slettet,ofte lurt på at alle skulle være så storslått  fornøyde,og de som har ytret noe misnøye har blitt fjernet! Selv har jeg ikke kjøpt  noe av henne,da jeg selv har rimelig  god peiling  på mye av det hun selger...jeg reagerte  litt da hun begynte å kle av seg å selge BH....og oppfordret  andre kvinner å vise sine brøster helt opp i 80 år osv og at alle måtte svare hverandre  og reklamere  for henne,og helst svare på kommentarene  hun selv ikke rekker å svare på! Produktene kan jeg ikke svare for,men det er en gang sånn at ikke alt hun selv tåler og liker passer på alle andre...klærne hun selger er forøvrig  laaaangt unna min smak og det er veldig dyrt da man kan kjøpe  mye av det samme til halv pris  andre  steder,selvfølgelig  opp til hver enkelt...mange er nok blendet av denne dama og det jeg la godt merke til var bla ei som la ut om en Neck mask at halsen ble helt glatt og etter tre uker med bilde  av et skjerf hun la ut var halsen like skrukkete og SS skrev at det tok tid osv osv! Men det jeg aller helst vil frem til her er at jeg har ei venninne  som driver en klesbutikk  og dette var rett før pandemien  kom hvor SS reiste rundt i butikker og hadde jentekvelder hvor hun da skulle sminke damene og ta bilder av de,min venninne  ble oppringt  av SS om hun ønsket  å ha en sånn jentekveld  og svarte ja til det ! Min venninne  fikk da beskjed  av SS at hun måtte samle mellom 15 og 20 damer men hun klarte  bare å samle 10 stk og da forlangte SS rød løper og at min venninne  skulle kjøpe inn bobler ost og kjeks og blomster  til alle damene, noe som kostet  henne 5000 kr og SS skulle være der i 3 t og sminke damene og min venninne  ble mast på hele tiden at hun måtte skynde seg å kle de opp med fine klær så hun fikk sminket de og skulle ta bilder og til min venninnes  store forskrekkelse  brukte hun kun to min på hver kunde og for dette tok SS 1000 kr pr pers...altså 10.000 kr og var da veeeeldig  opptatt av å selge mest mulig av sine  produkter  som min venninne  tippet at hun solgte for ca 15000kr damene prøvde å stille mange spørsmål  ang produktene men det hadde hun ikke så god tid til ,hun skulle være der i 3 t men reiste med ca 25.000 etter 2 t for hun hadde en avtale  med en annen butikk hun måtte rekke! Hun tok bilder av de og damene ville gjerne ha disse bildene  for summen de hadde betalt....meeen nei det måtte de visst betale  mellom 700 og 1000 kr for å få de tilsendt., noe de reagerte  sterkt på og de var ikke fornøyde  med denne kvelden  og min venninne  gikk med tap,hun fikk ingen gave eller en blomst fra SS som stakk av med 25000 kr på 2 timer for lån av lokale osv.! Etter en stund ringte SS og spurte om de kunne ta en ny jentekveld  hvorpå  min venninne  sa nei at det ønsket  hun ikke og sa til SS at kundene  ikke var fornøyd, noe SS ikke kunne fatte å begripe....min venninne  sa aldri mere den dama! Jeg kjenner  og til to andre klesbutikker som har sagt det samme! Og når alt dette er sagt handler  overhodet  ikke det om hverken jantelov eller misunnelse.,det handler kun om fakta! Ikke minst å gå ut å skrive at man har tjent 40mill under pandemien...noe flere har reagert  på! Så klart dama er smart  men i mine øyne lite smart for de som har klart å gjennomskue henne....og til dere som ser dere fornøyd  og glade,fortsett med dert! Som jeg skrev tidligere  ble jeg også som mange av dere slettet fra hennes side da jeg ytret en kommentar  som ikke falt i god jord,det er kun positive  kommentarer  som skal stå der og resten blir slettet og de siste dagene har jeg sett mange  som har blitt  borte fra Sorthe 😉Så dere som skriver her inne at dere ikke er fornøyd  og havnet i klammeri med denne dama,jeg skjønner dere veldig godt  og tror hvert ord dere skriver! Jeg blir ihvertfall  ingen kunde! Dette er ikkkkke bra!

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lena Hørland skrev (1 time siden):

Jeg har lest alle kommentarene  her inne og må si helt ærlig  at det ikke kom som en overraskelse,jeg har fulgt SS over lang tid og sett at mange kommentarer  har blitt slettet,ofte lurt på at alle skulle være så storslått  fornøyde,og de som har ytret noe misnøye har blitt fjernet! Selv har jeg ikke kjøpt  noe av henne,da jeg selv har rimelig  god peiling  på mye av det hun selger...jeg reagerte  litt da hun begynte å kle av seg å selge BH....og oppfordret  andre kvinner å vise sine brøster helt opp i 80 år osv og at alle måtte svare hverandre  og reklamere  for henne,og helst svare på kommentarene  hun selv ikke rekker å svare på! Produktene kan jeg ikke svare for,men det er en gang sånn at ikke alt hun selv tåler og liker passer på alle andre...klærne hun selger er forøvrig  laaaangt unna min smak og det er veldig dyrt da man kan kjøpe  mye av det samme til halv pris  andre  steder,selvfølgelig  opp til hver enkelt...mange er nok blendet av denne dama og det jeg la godt merke til var bla ei som la ut om en Neck mask at halsen ble helt glatt og etter tre uker med bilde  av et skjerf hun la ut var halsen like skrukkete og SS skrev at det tok tid osv osv! Men det jeg aller helst vil frem til her er at jeg har ei venninne  som driver en klesbutikk  og dette var rett før pandemien  kom hvor SS reiste rundt i butikker og hadde jentekvelder hvor hun da skulle sminke damene og ta bilder av de,min venninne  ble oppringt  av SS om hun ønsket  å ha en sånn jentekveld  og svarte ja til det ! Min venninne  fikk da beskjed  av SS at hun måtte samle mellom 15 og 20 damer men hun klarte  bare å samle 10 stk og da forlangte SS rød løper og at min venninne  skulle kjøpe inn bobler ost og kjeks og blomster  til alle damene, noe som kostet  henne 5000 kr og SS skulle være der i 3 t og sminke damene og min venninne  ble mast på hele tiden at hun måtte skynde seg å kle de opp med fine klær så hun fikk sminket de og skulle ta bilder og til min venninnes  store forskrekkelse  brukte hun kun to min på hver kunde og for dette tok SS 1000 kr pr pers...altså 10.000 kr og var da veeeeldig  opptatt av å selge mest mulig av sine  produkter  som min venninne  tippet at hun solgte for ca 15000kr damene prøvde å stille mange spørsmål  ang produktene men det hadde hun ikke så god tid til ,hun skulle være der i 3 t men reiste med ca 25.000 etter 2 t for hun hadde en avtale  med en annen butikk hun måtte rekke! Hun tok bilder av de og damene ville gjerne ha disse bildene  for summen de hadde betalt....meeen nei det måtte de visst betale  mellom 700 og 1000 kr for å få de tilsendt., noe de reagerte  sterkt på og de var ikke fornøyde  med denne kvelden  og min venninne  gikk med tap,hun fikk ingen gave eller en blomst fra SS som stakk av med 25000 kr på 2 timer for lån av lokale osv.! Etter en stund ringte SS og spurte om de kunne ta en ny jentekveld  hvorpå  min venninne  sa nei at det ønsket  hun ikke og sa til SS at kundene  ikke var fornøyd, noe SS ikke kunne fatte å begripe....min venninne  sa aldri mere den dama! Jeg kjenner  og til to andre klesbutikker som har sagt det samme! Og når alt dette er sagt handler  overhodet  ikke det om hverken jantelov eller misunnelse.,det handler kun om fakta! Ikke minst å gå ut å skrive at man har tjent 40mill under pandemien...noe flere har reagert  på! Så klart dama er smart  men i mine øyne lite smart for de som har klart å gjennomskue henne....og til dere som ser dere fornøyd  og glade,fortsett med dert! Som jeg skrev tidligere  ble jeg også som mange av dere slettet fra hennes side da jeg ytret en kommentar  som ikke falt i god jord,det er kun positive  kommentarer  som skal stå der og resten blir slettet og de siste dagene har jeg sett mange  som har blitt  borte fra Sorthe 😉Så dere som skriver her inne at dere ikke er fornøyd  og havnet i klammeri med denne dama,jeg skjønner dere veldig godt  og tror hvert ord dere skriver! Jeg blir ihvertfall  ingen kunde! Dette er ikkkkke bra!

Sjokkerende lesning. Og trist for de som skulle bli ny og  fikk slik behandling   Samme med butikkeier, skammelig   
Nå lufter hun jenteturer til utlandet. Jeg skal ikke bli med

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Sjokkerende lesning. Og trist for de som skulle bli ny og  fikk slik behandling   Samme med butikkeier, skammelig   
Nå lufter hun jenteturer til utlandet. Jeg skal ikke bli med

Ja dessverre  ble min venninne  veldig skuffet...jeg forholder  meg til fakta og ikke noe annet! Jeg lures ikke av sånne type kvinner og heller ei skal jeg være med utenlands😉

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lena Hørland skrev (3 timer siden):

Dette blir verre og verre. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...