Gå til innhold

Benedicte Haugaard


LinnPinnSukkerspin

Anbefalte innlegg

skruf skrev (3 timer siden):

Jeg tror Influencere etterhvert får et virkelighetsfjernt bilde på livet. Da jeg var i jobb (ufør nå pga kreft), jobbet jeg turnus, gift med en mann som også jobbet turnus, 2 barn……rett og slett et (for de fleste) normalt hverdagsliv, så var frisørtime, standup, egenpleie (vipper og bryn har jeg aldri gjort profesjonelt, funker fjell med pinsett og mascara), trening osv noe som gikk under kategorien fritid og ikke jobb

Så når Benedicte, eller en annen influencer, sier at i dag har de en skikkelig travel jobbdag og ramser opp egenpleie, standup, svangerskapskontroll og glycosebelastning (som man forsåvidt har rett til fri fra jobb for å dra på), frisørtime osv så humrer jeg litt for meg selv og lurer på hva de gjør på i fritiden når de ikke er på jobb🤷🏼‍♀️sover? T.o.m lage middag er jo jobb for de fleste siden nesten alle er sponset av Godt Levert eller GoFresh

Godt poeng!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snublefot62 skrev (På 19.11.2022 den 8.36):

Sannsynligvis er det snakk om en omvisning på et slakteri mens hun utdannet seg til kokk.

Typisk influensere. Overdrive noe ekstremt.

Hun gikk første året av videregående på kokkelinja før hun byttet til medier og kommunikasjon.. så kokk kan hu på lik linje kalle seg som alle oss andre som lager mat.. for det er ingen beskyttet tittel. Men hu har ikke gått lærlingstid og det er vel da strengt tatt litt flaut å skryte på seg at man er kokk. Hun er også utdannet journalist gjennom høgskolen kristiania.. en skole man betaler for å gå på. Så stryk prosenten er vel sikkert veldig lav, ikke så mye å skryte av det heller akkurat. 

  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som om det som er nevnt i denne tråden ikke var nok. Så dro hun på en svært etterlengtet sydenferie etter ukesvis med sykdom både på henne og barnet. Men for at de skulle komme seg av gårde bestilte hun seg legetime hos en privatpraktiserende for å få antibiotika og øredråper til barnet for at flyturen kunne bli så behagelig som mulig. Dette var da altså et barn som hadde ørebetennelse og hadde vært forkjøla nokså lenge og i følge mor selv hadde hatt flere våkennetter. 
Tenk å medisinere barnet sitt bare for å komme seg til syden?! 
 Og skulle man forsøke å snakke med henne tyr hun til SoMe med en gang og høster sympati fordi mammapolitiet og gud vet hva er ute etter henne. 
Nei for en oppførsle. 

  • Liker 21
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sarabella skrev (7 timer siden):

Som om det som er nevnt i denne tråden ikke var nok. Så dro hun på en svært etterlengtet sydenferie etter ukesvis med sykdom både på henne og barnet. Men for at de skulle komme seg av gårde bestilte hun seg legetime hos en privatpraktiserende for å få antibiotika og øredråper til barnet for at flyturen kunne bli så behagelig som mulig. Dette var da altså et barn som hadde ørebetennelse og hadde vært forkjøla nokså lenge og i følge mor selv hadde hatt flere våkennetter. 
Tenk å medisinere barnet sitt bare for å komme seg til syden?! 
 Og skulle man forsøke å snakke med henne tyr hun til SoMe med en gang og høster sympati fordi mammapolitiet og gud vet hva er ute etter henne. 
Nei for en oppførsle. 

Ja, tenk på det. Antibiotika resistent osv. hva er det? Det viktigste er å komme seg til syden 😂 er ikke så farlig for jeg vinner jo årets sterkeste mening uansett 😂

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ARima skrev (8 timer siden):

Ja, tenk på det. Antibiotika resistent osv. hva er det? Det viktigste er å komme seg til syden 😂 er ikke så farlig for jeg vinner jo årets sterkeste mening uansett 😂

Jeg har avfulgt henne på snap, for jeg kjenner jeg blir mektig provosert av måten hun oppfører seg på, og hvordan hun forventer at alt hun gjør er riktig. For kommer det noe som helst kritisk hennes vei gjemmer hun seg bak mammapolitiet, nettroll osv. Men jeg har midtukefri forrige uke og så gjennom de jeg følger på snap. Når jeg har gjort meg ferdig der går det automatisk på forslagene, og der dukket hun opp. Da hørte jeg litt på, for jammen hadde hun klager på helsevesenet, hun var feilaktig ikke blitt satt på blodfortynnende og skulle klage til fylkeslegen, og hun hadde antibiotikaressistent bakteri som gjorde at hun måtte føde i isolasjon forrige gang, og viste ikke nå om hun hadde den osv osv. Ble helt svett i øra av jabbinga, så jeg gikk ut av den😂🤭 Så for alt jeg vet kan hun ha korrigert historien sin i etterkant... Poenget er at hun er jammen rask til å fyre av sterke meninger om andre, institusjoner, merker og firma. Men evner ikke å se at hun selv tidvis tråkker feil og fremstår som noe egenrådig og selvsentrert. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger heller ikke henne men hun dukker opp i utforsk ofte av en eller annen grunn. Fikk og med meg det om helsevesnet som "glemte" å spesialbehandle henne.

Kanskje hun burde tatt litt ansvar selv? Fulgt opp? Minnet de på at hun har ekstra behov?

I stede for å bare vente til det er for seint og klage på at andre ikke prioriterer henne over alt annet....

"Årets Wixen Sutrefluenser-award går til..... *trommevirvel*.... HAUGAARD!!!!!"

  • Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sånn skrikging, hyling og klaging over at ingen har tatt tak i at hun hadde svangerskapsforgiftning i første svangerskap. For det var jo livsviktig. Å nå, var visst ikke så farlig likevel. Men hun fikk laget litt drama, fikk litt oppmerksomhet så da var vel hylingen verdt det. 

Nei, for du må ikke få svangerskapsforgiftning i svangerskap nr 2 selv om du hadde det med første. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi denne tråden er jeg ny i og jeg visste ikke så mange ikke likte Benedicte! Jeg skulle egentlig innom å spørre om dere tror hun kommer til å få noen nominasjon i vixen i år. 
 

men nå ble jeg mer nysgjerrig på hva som gjør at hun er så mislikt? Jeg må legge til at jeg følger sporadisk men har sett på henne som en dame med bein i nesa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baracuda skrev (1 time siden):

Oi denne tråden er jeg ny i og jeg visste ikke så mange ikke likte Benedicte! Jeg skulle egentlig innom å spørre om dere tror hun kommer til å få noen nominasjon i vixen i år. 
 

men nå ble jeg mer nysgjerrig på hva som gjør at hun er så mislikt? Jeg må legge til at jeg følger sporadisk men har sett på henne som en dame med bein i nesa

Mislikt og mislikt. Men hun er brautende, hun skryter, klager, overdriver, dramaquin, selvgod, låser barnet sitt inne på en båt for å feste... 

  • Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igjen har B blingsa og glemt å booke show til Kiel-ferja. Og spør etter noen som kan hjelpe henne med å få henne på en liste eller få plass.

Det er litt misbruk av makt når man glemmer sånt og ber om hjelp gjennom SoMe. 

Glemt er glemt. Shit happens. Spist er spist. Bare fordi du har en følgerskare så kan du ikke få spesialbehandling.

Endret av rundtfingern
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rundtfingern skrev (25 minutter siden):

Igjen har B blingsa og glemt å booke show til Kiel-ferja. Og spør etter noen som kan hjelpe henne med å få henne på en liste eller få plass.

Det er litt misbruk av makt når man glemmer sånt og ber om hjelp gjennom SoMe. 

Glemt er glemt. Shit happens. Spist er spist. Bare fordi du har en følgerskare så kan du ikke få spesialbehandling.

I kjent stil altså. Hun som er så opptatt av at ting skal være rett og gå riktig for seg er ikke fremmed for å smiske eller gråte seg til goder selv. 
Hun spiller på så mange kort og forsøker å engasjere seg i så mye forskjellig at det blir dessverre litt desperat. Hadde hun konsentrert seg om en eller et par ting, ikke rote bort i samfunnspolitikk, samfunnøkonomi, barneoppdragelse, sminke, klær og pod. Det blir for meget. 
 

Nå har jeg jo etter deltagelsen i denne tråden her fått henne opp på snap flere ganger om dagen, og nå ser jeg på. Og jammen er det underholdning det hun leverer 😂 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at Benedicte har funnet noe nytt å engasjere seg for! Hun som hadde litt fritid å fylle med meningsfullt arbeid...

Men jeg forstår ikke - hvorfor i ALLE DAGER skal hun nå starte nytt prosjekt, ny innsamling, ny dugnad for å hjelpe de som sliter nå i jula??? Det finnes hundrevis av slike initiativ landet rundt og minst like mange lokalt i de større byene, og minst noen lokale i mindre byer. Hva i alle dager er vitsen med å starte enda en?

Som giver så vet jeg ikke hvem jeg skal støtte. Jeg kan ikke støtte alle. Da må jeg og til slutt ha hjelp. Skal jeg støtte de som viser bilder av barn med håp i blikket? Eller de som snakker om kulde og å fryse på julaften? Eller de som viser til at barna går med våte sokker på skolen fordi skoene ikke er tette (lenger)? Eller til familien som står uten kjøleskap (hint hint BH!)?

Det er så sabla mange som trenger hjelp, og så ufattelig mange som samler inn for å hjelpe de at jeg vet faktisk ikke hvem som hjelper mest, hvem som ikke hjelper i det hele tatt og hvem som prøver å lure meg for å skaffe seg noen raske penger selv (for de finnes).

Og her skal BH starte en ny?

Kan hun ikke ta kontakt med en lokal eller nasjonal organisasjon, presentere seg og spør "jeg er så j***la gira på å hjelpe og jeg har så syyyyykt mye å bidra med - HVA trenger DERE hjelp til nå for å hjelpe flere?". Det hadde hjulpet mer, og "kostet" henne mindre. Hun hadde og kommet raskere i gang siden de allerede har mye på plass og mer av ressursene kan gå direkte til de som faktisk trenger det, i stede for "kostnader" til å starte nok en dugnad.

Jeg tror jeg vet hvorfor.

For da får ikke Benedicte Haugaard bygget merkevaren sin. Hun får ikke profilert seg selv som den sterke og gavmidle karrierekvinnen som hun er, og attpåtil gravid. Hun får ikke intervjuer på radioer, podcaster eller i avisa hvor hun kan smile søtt og skryte av hvor mye hun har hjulpet andre mens hun holder rundt den gravide magen sin. Hun blir for anonym.

Det tror jeg er grunnen. Jeg håper jeg tar feil.

  • Liker 20
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snublefot62 skrev (1 time siden):

Så flott at Benedicte har funnet noe nytt å engasjere seg for! Hun som hadde litt fritid å fylle med meningsfullt arbeid...

Men jeg forstår ikke - hvorfor i ALLE DAGER skal hun nå starte nytt prosjekt, ny innsamling, ny dugnad for å hjelpe de som sliter nå i jula??? Det finnes hundrevis av slike initiativ landet rundt og minst like mange lokalt i de større byene, og minst noen lokale i mindre byer. Hva i alle dager er vitsen med å starte enda en?

Som giver så vet jeg ikke hvem jeg skal støtte. Jeg kan ikke støtte alle. Da må jeg og til slutt ha hjelp. Skal jeg støtte de som viser bilder av barn med håp i blikket? Eller de som snakker om kulde og å fryse på julaften? Eller de som viser til at barna går med våte sokker på skolen fordi skoene ikke er tette (lenger)? Eller til familien som står uten kjøleskap (hint hint BH!)?

Det er så sabla mange som trenger hjelp, og så ufattelig mange som samler inn for å hjelpe de at jeg vet faktisk ikke hvem som hjelper mest, hvem som ikke hjelper i det hele tatt og hvem som prøver å lure meg for å skaffe seg noen raske penger selv (for de finnes).

Og her skal BH starte en ny?

Kan hun ikke ta kontakt med en lokal eller nasjonal organisasjon, presentere seg og spør "jeg er så j***la gira på å hjelpe og jeg har så syyyyykt mye å bidra med - HVA trenger DERE hjelp til nå for å hjelpe flere?". Det hadde hjulpet mer, og "kostet" henne mindre. Hun hadde og kommet raskere i gang siden de allerede har mye på plass og mer av ressursene kan gå direkte til de som faktisk trenger det, i stede for "kostnader" til å starte nok en dugnad.

Jeg tror jeg vet hvorfor.

For da får ikke Benedicte Haugaard bygget merkevaren sin. Hun får ikke profilert seg selv som den sterke og gavmidle karrierekvinnen som hun er, og attpåtil gravid. Hun får ikke intervjuer på radioer, podcaster eller i avisa hvor hun kan smile søtt og skryte av hvor mye hun har hjulpet andre mens hun holder rundt den gravide magen sin. Hun blir for anonym.

Det tror jeg er grunnen. Jeg håper jeg tar feil.

Helt riktig det siste du skriver der. Hun gjør det for å få oppmerksomhet. Ingenting annet. Det er som du skriver, mange organisasjoner som kunne trengt hennes hjelp og bidrag. Men det ser sikkert ikke så flott ut for BH personlig. Flott hun vil hjelpe og bidra altså! Men det her blir litt sleipt. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet man ikke skal diskutere utseendet, men hun har fillers eller? Ser eldre bilder og da var leppene så mye finere og dermed ble uttrykket i ansiktet også bedre. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (8 timer siden):

Så flott at Benedicte har funnet noe nytt å engasjere seg for! Hun som hadde litt fritid å fylle med meningsfullt arbeid...

Men jeg forstår ikke - hvorfor i ALLE DAGER skal hun nå starte nytt prosjekt, ny innsamling, ny dugnad for å hjelpe de som sliter nå i jula??? Det finnes hundrevis av slike initiativ landet rundt og minst like mange lokalt i de større byene, og minst noen lokale i mindre byer. Hva i alle dager er vitsen med å starte enda en?

Som giver så vet jeg ikke hvem jeg skal støtte. Jeg kan ikke støtte alle. Da må jeg og til slutt ha hjelp. Skal jeg støtte de som viser bilder av barn med håp i blikket? Eller de som snakker om kulde og å fryse på julaften? Eller de som viser til at barna går med våte sokker på skolen fordi skoene ikke er tette (lenger)? Eller til familien som står uten kjøleskap (hint hint BH!)?

Det er så sabla mange som trenger hjelp, og så ufattelig mange som samler inn for å hjelpe de at jeg vet faktisk ikke hvem som hjelper mest, hvem som ikke hjelper i det hele tatt og hvem som prøver å lure meg for å skaffe seg noen raske penger selv (for de finnes).

Og her skal BH starte en ny?

Kan hun ikke ta kontakt med en lokal eller nasjonal organisasjon, presentere seg og spør "jeg er så j***la gira på å hjelpe og jeg har så syyyyykt mye å bidra med - HVA trenger DERE hjelp til nå for å hjelpe flere?". Det hadde hjulpet mer, og "kostet" henne mindre. Hun hadde og kommet raskere i gang siden de allerede har mye på plass og mer av ressursene kan gå direkte til de som faktisk trenger det, i stede for "kostnader" til å starte nok en dugnad.

Jeg tror jeg vet hvorfor.

For da får ikke Benedicte Haugaard bygget merkevaren sin. Hun får ikke profilert seg selv som den sterke og gavmidle karrierekvinnen som hun er, og attpåtil gravid. Hun får ikke intervjuer på radioer, podcaster eller i avisa hvor hun kan smile søtt og skryte av hvor mye hun har hjulpet andre mens hun holder rundt den gravide magen sin. Hun blir for anonym.

Det tror jeg er grunnen. Jeg håper jeg tar feil.

Fordi hun trenger mer applaus og vise seg frem 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...