Gå til innhold

Benedicte Haugaard


LinnPinnSukkerspin

Anbefalte innlegg

Gjest tullerikke
Juhu25 skrev (1 minutt siden):

som hun fremstår virker det som hun er 38 uker på vei

Mhm. Fikk samme beskjed i begge mine svangerskap og fikk da ul i uke 32 for å se om morkaka hadde flytta seg. De sa at dette var veldig vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tullerikke skrev (26 minutter siden):

Mhm. Fikk samme beskjed i begge mine svangerskap og fikk da ul i uke 32 for å se om morkaka hadde flytta seg. De sa at dette var veldig vanlig.

ja det er mer vanlig enn mange tror. Hadde selv morkaka foran , og legene sa skal ikke tenke på det før nærmere termin da det er vanlig . 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu25 skrev (12 timer siden):

ja det er mer vanlig enn mange tror. Hadde selv morkaka foran , og legene sa skal ikke tenke på det før nærmere termin da det er vanlig . 

 

Alt for å skape drama og gjøre seg litt relevant og spennende 😴

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødselen skjer på nyåret sier hun, og har nettopp vært på OUL. Er ikke termin feb/mars på de som er på OUL i disse tider? 🙈 Ja jeg vet at OUL ble utsatt pga sydenturen, men den ble da vel ikke utsatt på ukesvis vel?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FaizaHarBaiza skrev (2 minutter siden):

Fødselen skjer på nyåret sier hun, og har nettopp vært på OUL. Er ikke termin feb/mars på de som er på OUL i disse tider? 🙈 Ja jeg vet at OUL ble utsatt pga sydenturen, men den ble da vel ikke utsatt på ukesvis vel?

Hun må jo bygge opp narrative sitt om at hun ble gravid på starten av sommeren, for å opprettholde at hun visste hele sommeren at hun var gravid og dermed at alle postene med alkohol var "lureri". Og holde følgere nysgjerrige. Gi litt info, men ikke alt. Så klikker vi oss inn igjen da for å følge med. 

Blir jo interessant å se når hun faktisk føder og om det stemmer med det hun har sagt. Time will show

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FaizaHarBaiza skrev (1 time siden):

Fødselen skjer på nyåret sier hun, og har nettopp vært på OUL. Er ikke termin feb/mars på de som er på OUL i disse tider? 🙈 Ja jeg vet at OUL ble utsatt pga sydenturen, men den ble da vel ikke utsatt på ukesvis vel?

Hun pratet om neste års ferie å sa at hun har en 6mnd gammel baby i september,så termin er i mars.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

J.. skrev (1 time siden):

Hun pratet om neste års ferie å sa at hun har en 6mnd gammel baby i september,så termin er i mars.

Jeg hadde også termin i mars og fant ut at jeg var gravid i starten av juli og det var veldig tidlig. Kunne fint gått mange uker til uten å merke noe, var bare tilfeldigheter som gjorde at det ble oppdaget tidlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FaizaHarBaiza skrev (3 timer siden):

Fødselen skjer på nyåret sier hun, og har nettopp vært på OUL. Er ikke termin feb/mars på de som er på OUL i disse tider? 🙈 Ja jeg vet at OUL ble utsatt pga sydenturen, men den ble da vel ikke utsatt på ukesvis vel?

Hun kommer i så fall til å gå over tiden med et par måneder 😂

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Hun kommer i så fall til å gå over tiden med et par måneder 😂

😂😂😂 det blir en 11-12  mnd graviditet istedenfor 9 mnd 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DenMaskerteHevner skrev (50 minutter siden):

Håper det er mange som blir flaue her når dere ser hun faktisk snakker sant😂

Om hva?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dere ikke ferdig med når hun ble gravid enda 🙄 termin er første uka i Mars, å uteblitt mens/positiv test var ca 20 juni. Dette regnet «vi» jo ut med terminkalkulatoren på nett for lenge siden når hun skrev  at hun var i uke 16. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (19 timer siden):

Om hva?

Den evinnelige diskusjonen om når unnfangelsen var og om hun har drukket alkohol vel vitende om at hun var gravid eller ikke. Det har jo vært et ekkokammer uten like. Uavhengig av hva dere mener om henne som person og hennes valg ellers, tror dere helt ærlig hun hadde drukket alkohol om hun visste hun var gravid?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DenMaskerteHevner skrev (30 minutter siden):

Den evinnelige diskusjonen om når unnfangelsen var og om hun har drukket alkohol vel vitende om at hun var gravid eller ikke. Det har jo vært et ekkokammer uten like. Uavhengig av hva dere mener om henne som person og hennes valg ellers, tror dere helt ærlig hun hadde drukket alkohol om hun visste hun var gravid?

Men det er da ingenting BH har lagt ut nå som beviser noe endelig, mer sannsynliggjør at hun strekker veldig på sannheten.

Jeg tror ikke hun har visst at hun har vært gravid og bevisst drukket alkohol. Enten så visste hun det ikke (mest sannsynlig) eller så faket hun drikkinga og låste dattera inni båten for å gå edru på fest. Jeg tror det første.

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snublefot62 skrev (1 time siden):

Men det er da ingenting BH har lagt ut nå som beviser noe endelig, mer sannsynliggjør at hun strekker veldig på sannheten.

Jeg tror ikke hun har visst at hun har vært gravid og bevisst drukket alkohol. Enten så visste hun det ikke (mest sannsynlig) eller så faket hun drikkinga og låste dattera inni båten for å gå edru på fest. Jeg tror det første.

Enig med deg. Tror heller ikke hun hadde drukket om hun visste hun var gravid. 

Men om det så var at hun har faket drikking, så synes jeg det er forkastelig oppførsel. Hvorfor fremme så heftig alkoholkonsum på en familieferie? Problemet for meg med denne påvirkeren, er holdningene og adferden hennes. Tydelige løgner hun har kommet med, for å pynte på sannheten, mangel på ydmykhet og et enormt behov for å vise opp en fasade av vellykkethet. Det er måten hun fremstiller seg på, samtidig som hun skal lære opp andre i hvordan bli suksessfull i some.

  • Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulsara skrev (6 timer siden):

Enig med deg. Tror heller ikke hun hadde drukket om hun visste hun var gravid. 

Men om det så var at hun har faket drikking, så synes jeg det er forkastelig oppførsel. Hvorfor fremme så heftig alkoholkonsum på en familieferie? Problemet for meg med denne påvirkeren, er holdningene og adferden hennes. Tydelige løgner hun har kommet med, for å pynte på sannheten, mangel på ydmykhet og et enormt behov for å vise opp en fasade av vellykkethet. Det er måten hun fremstiller seg på, samtidig som hun skal lære opp andre i hvordan bli suksessfull i some.

Helt enig.

Dersom det stemmer det hun påstår så er det et ræva image og forbilde hun viser. Og dette skal hun lære andre opp i?

Klyseoppførsel kalte vi det når jeg vokste opp.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dramaquiiiiin er i gang igjen i dag. Typen dro på jobb med 39,4 i feber. Får litt tilbakemeldinger om at de kanskje ikke skal farte så mye rundt når de er syke. Og da, plutselig så hadde ikke typen feber da han dro på jobb, og var frisk og fin 🤦‍♀️😂

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...