Gå til innhold

Benedicte Haugaard


LinnPinnSukkerspin

Anbefalte innlegg

GulleGull skrev (1 time siden):

Får ikke lest artikkelen, men svirrer ryktene -hvor? Var det ikke kun ett spørsmål som dukket opp fra noen på snap til henne -ett spørsmål som hun delte og avkreftet at var grunnen. Ett rykte som svirrer er vel at det blir fortalt som en sannhet «ute på bøgda»? 

Nettopp. Dama er desperat.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GulleGull skrev (3 timer siden):

Får ikke lest artikkelen, men svirrer ryktene -hvor? Var det ikke kun ett spørsmål som dukket opp fra noen på snap til henne -ett spørsmål som hun delte og avkreftet at var grunnen. Ett rykte som svirrer er vel at det blir fortalt som en sannhet «ute på bøgda»? 

sikkert laga “rykte» selv for å få litt plass i avisa . Alt for å vise seg

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu25 skrev (29 minutter siden):

sikkert laga “rykte» selv for å få litt plass i avisa . Alt for å vise seg

Hun har selv kontaktet Drammens tidende ganske mange ganger de siste fem årene og fått spalteplass for alt mulig rart 😅 Fascinerer meg at man selv syns man er så utrolig interessant at de tingene man foretar seg bør være av allmenn interesse. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnHenrikke skrev (1 time siden):

Hun har selv kontaktet Drammens tidende ganske mange ganger de siste fem årene og fått spalteplass for alt mulig rart 😅 Fascinerer meg at man selv syns man er så utrolig interessant at de tingene man foretar seg bør være av allmenn interesse. 

Haha, nei. Det har hun ikke. Kan du bevise det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

streken skrev (Akkurat nå):

Haha, nei. Det har hun ikke. Kan du bevise det?

Har ikke akkurat korrespondansen mellom BH og journalist, men hun var god venninne med hun som gadd å skrive flesteparten av sakene 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnHenrikke skrev (23 minutter siden):

Har ikke akkurat korrespondansen mellom BH og journalist, men hun var god venninne med hun som gadd å skrive flesteparten av sakene 😅

Det er i hvert fall veldig nytt for meg at hun skal ha tipset DT. Og såvidt jeg vet er ikke BH venninne med noen journalister der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

streken skrev (7 minutter siden):

Det er i hvert fall veldig nytt for meg at hun skal ha tipset DT. Og såvidt jeg vet er ikke BH venninne med noen journalister der

Nå snakker jeg ikke om siste året, men den tiden hun var relativt ukjent men fortsatt desperat etter oppmerksomhet, typ Top model tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

streken skrev (9 timer siden):

Haha, nei. Det har hun ikke. Kan du bevise det?

Kan du motbevise det?

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnHenrikke skrev (11 timer siden):

Hun har selv kontaktet Drammens tidende ganske mange ganger de siste fem årene og fått spalteplass for alt mulig rart 😅 Fascinerer meg at man selv syns man er så utrolig interessant at de tingene man foretar seg bør være av allmenn interesse. 

hahahaha er det mulig 

Og skjønner ikke journalistene som skriver om henne og tar plassen i avisa for viktigere ting . 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

streken skrev (11 timer siden):

Det er i hvert fall veldig nytt for meg at hun skal ha tipset DT. Og såvidt jeg vet er ikke BH venninne med noen journalister der

Hvordan kan du være så sikker på det du skriver? Hvor godt kjenner du BH? Er du en god venninne av henne? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrøkenTippTopp skrev (På 22.7.2022 den 6.54):

Forlate en sovende unge i båten 30 meter unna, for en Bjørn Rosenstrøm konsert? Med babycall på innerlomma? Er hun seriøs?? 😳

Hææ... gjorde hun det? Og hvordan forsvarte hun seg i ettertid? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaisamaia skrev (4 minutter siden):

Hææ... gjorde hun det? Og hvordan forsvarte hun seg i ettertid? 

Det er bare å lese videre i tråden etter den du siterer.

Hun endret historien og pyntet på. Løgn på løgn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaisamaia skrev (16 minutter siden):

Hææ... gjorde hun det? Og hvordan forsvarte hun seg i ettertid? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

https://www.tv2.no/mening_og_analyse/klarer-du-a-lese-dette-selv-om-jeg-bare-er-en-botoxskrulle/15185137/

«Verken fotball eller selvbruning er hjernekirurgi eller rakettforskning, men hvorfor er det bedre jobba og mer fortjent at en mann tjener millioner på å jage ball i saueflokk, enn at en dame tjener millioner på å selge sminke og hudpleie, når det ligger like mange timers arbeid bak?» 

Orker ikke si noe. Argumentasjonen i artikkelen er den rareste jeg har sett. Hvis hun skulle sammenlignet noe i det hele tatt, måtte det vært kvinnefotball med herrefotball, eller Johaug og Northug. Influenser»jobbinga» er og blir ren selvdyrking, selvdyrking der noen er så heldige at de kan dra noen kroner ut av annonsører som tror det er lurt å bruke Instagram som reklameplattform. Det kan ikke sammenlignes med hverken toppidrett eller andre aktiviteter/yrker som krever timevis med knallhard trening. Men, men, om ikke annet så var det artig at hun prøvde å være reflektert og i samme slengen fikk vist hvor lite hun vet om fotball/toppidrett.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pust skrev (3 timer siden):

https://www.tv2.no/mening_og_analyse/klarer-du-a-lese-dette-selv-om-jeg-bare-er-en-botoxskrulle/15185137/

«Verken fotball eller selvbruning er hjernekirurgi eller rakettforskning, men hvorfor er det bedre jobba og mer fortjent at en mann tjener millioner på å jage ball i saueflokk, enn at en dame tjener millioner på å selge sminke og hudpleie, når det ligger like mange timers arbeid bak?» 

Orker ikke si noe. Argumentasjonen i artikkelen er den rareste jeg har sett. Hvis hun skulle sammenlignet noe i det hele tatt, måtte det vært kvinnefotball med herrefotball, eller Johaug og Northug. Influenser»jobbinga» er og blir ren selvdyrking, selvdyrking der noen er så heldige at de kan dra noen kroner ut av annonsører som tror det er lurt å bruke Instagram som reklameplattform. Det kan ikke sammenlignes med hverken toppidrett eller andre aktiviteter/yrker som krever timevis med knallhard trening. Men, men, om ikke annet så var det artig at hun prøvde å være reflektert og i samme slengen fikk vist hvor lite hun vet om fotball/toppidrett.

hun er noe for seg selv 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinterferie
On 10/31/2022 at 3:01 PM, Bibbi_ said:

Haha, dama liker så godt å skryte av seg selv.... Nå er det vel ikke henne som bestemmer når man kan overta hus/hytter man kjøper. Det er vel gjerne selger/megler som setter overtagelsesdato... 

Screenshot_20221031-145749_Snapchat.jpg

Nei,du tar feil.  Det er kjøper som bestemmer dato. Når kjøper legger inn bud skriver kjøper summen han byr og dato for overtakelse. 

Når selger aksepterer bud, så aksepterer han også overtakelsesdatoen kjøper har satt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterferie skrev (1 time siden):

Nei,du tar feil.  Det er kjøper som bestemmer dato. Når kjøper legger inn bud skriver kjøper summen han byr og dato for overtakelse. 

Når selger aksepterer bud, så aksepterer han også overtakelsesdatoen kjøper har satt. 

Det settes ønsker ifra begge så finner man det ut, hverken den ene eller den andre som bestemmer det. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinterferie
7 hours ago, Sunnydays said:

Det settes ønsker ifra begge så finner man det ut, hverken den ene eller den andre som bestemmer det. 

Nei, det er kjøper som bestemmer. Kjøper setter ønske når han byr. Selger må akseptere dato, eller foreslå en annen dato.  
Selger kan takke nei til ny dato. Men da er det også mulig han ikke får kjøpe eiendommen. 
Overtakelsesdato skal være satt når budet aksepteres av selger.  
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...