Gå til innhold

Benedicte Haugaard


LinnPinnSukkerspin

Anbefalte innlegg

Fru Uperfekt skrev (9 minutter siden):

All min livserfaring tilsier at de som skryter på seg slike ting er nettopp de som mangler det

Helt enig. Min erfaring er lik.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå måtte jeg le litt, før jeg stoppet og ble bare oppgitt. 
"lille julaften er tydeligvis bare en greie i Norge. Mailer med fabrikker i Tyrkia og Polen......"

Det er jo fredag i dag og for de aller fleste av oss en helt vanlig arbeidsdag. 
Jeg skjønner ikke hvordan hun nesten i hver snapstory hun lager, klarer å fremstå som at hun er så mye bedre og mere viktig enn folk flest. 
Og skulle noen svare litt kritisk eller spørrende på det hun deler, så deler hun det og svarer på en så hoverende og nedlatende måte at jeg blir helt matt. 
 

uff nei, dette er sånne mennesker som ikke får frem noe bra i meg og det provoserer meg at jeg lar meg påvirke. Men hun dukker da altså stadig opp på utforsk på snap. 
 

nai, god jul folkens. Husk å vær snille med dere selv og de dere eventuelt har rundt dere og skal feire med. 
for dere som ikke har det så altfor greit, jeg sender dere en god klem og ønsker dere alt godt! 🤗

  • Liker 30
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sarabella skrev (På 23.12.2022 den 19.53):

Nå måtte jeg le litt, før jeg stoppet og ble bare oppgitt. 
"lille julaften er tydeligvis bare en greie i Norge. Mailer med fabrikker i Tyrkia og Polen......"

Det er jo fredag i dag og for de aller fleste av oss en helt vanlig arbeidsdag. 
Jeg skjønner ikke hvordan hun nesten i hver snapstory hun lager, klarer å fremstå som at hun er så mye bedre og mere viktig enn folk flest. 
Og skulle noen svare litt kritisk eller spørrende på det hun deler, så deler hun det og svarer på en så hoverende og nedlatende måte at jeg blir helt matt. 
 

uff nei, dette er sånne mennesker som ikke får frem noe bra i meg og det provoserer meg at jeg lar meg påvirke. Men hun dukker da altså stadig opp på utforsk på snap. 
 

nai, god jul folkens. Husk å vær snille med dere selv og de dere eventuelt har rundt dere og skal feire med. 
for dere som ikke har det så altfor greit, jeg sender dere en god klem og ønsker dere alt godt! 🤗

Haha, ja er bare Norge som har lille julaften 😂 For hun tror også da at hun er den eneste som jobber lille julaften her i Norge? Enkelte altså 🤦‍♀️

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir egentlig overrasket over hvor mye selvskryt det er i hennes kanaler. Jeg unner folk suksess og gleder meg på andres vegner, men det blir rett og slett alt for mye. Virker som om hun ikke har sosiale antenner på et vis… og det virker mer og mer som om hun ønsker å overbevise alle andre om at ting er så bra.

Dessverre drar hun andre ned ved å hevde seg selv, ref. uttalelsen med at hun jobber på lille julaften, som «tydeligvis ikke mange andre gjør». Ved en slik uttalelse spytter hun på alle som jobber turnus i blant annet helsestjenesten, politiet, brannvesen, hjelpetelefoner, barnevernsinstutisjoner og andre døgnbemannede yrker. 

Hvis hun absolutt skal skryte sånn av seg selv, vær så god - men ikke dra ned andre i samme slengen.

  • Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var nå strengt tatt fredag en helt vanlig arbeidsdag for folk flest. Så om hun tror hun var en av veldig få som jobbet på fredag så må hun ha noen enorme skylapper på. Eller bo i ei boble. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kambolini skrev (4 timer siden):

Blir egentlig overrasket over hvor mye selvskryt det er i hennes kanaler. Jeg unner folk suksess og gleder meg på andres vegner, men det blir rett og slett alt for mye. Virker som om hun ikke har sosiale antenner på et vis… og det virker mer og mer som om hun ønsker å overbevise alle andre om at ting er så bra.

Dessverre drar hun andre ned ved å hevde seg selv, ref. uttalelsen med at hun jobber på lille julaften, som «tydeligvis ikke mange andre gjør». Ved en slik uttalelse spytter hun på alle som jobber turnus i blant annet helsestjenesten, politiet, brannvesen, hjelpetelefoner, barnevernsinstutisjoner og andre døgnbemannede yrker. 

Hvis hun absolutt skal skryte sånn av seg selv, vær så god - men ikke dra ned andre i samme slengen.

Er sååå enig! Har slutta å følge for lengs, men ser innimellom noen snapper når hun er på «utforsk». Får helt fnatt av all den selvskryten🤢 Det er bra at folk er stolte av seg selv og hva de får til altså, men ett sted går min grense i hvert fall! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (2 timer siden):

Visste ikke at damen var utdannet  hudpleier/hudlege.... 

Samme tanker her og, skumle greier med de influensene som snakker om ting de burde ikke

  • Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu25 skrev (10 minutter siden):

Samme tanker her og, skumle greier med de influensene som snakker om ting de burde ikke

Men jeg lurer også på de som søker råd hos henne. Har man et hudproblem så spør noen som kan faget. Ikke en infuenser som er både hudlege, kokk, journalist, gründer, ja i grunn alt mulig. 

  • Liker 11
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Men jeg lurer også på de som søker råd hos henne. Har man et hudproblem så spør noen som kan faget. Ikke en infuenser som er både hudlege, kokk, journalist, gründer, ja i grunn alt mulig. 

Enig med deg , de er like ille som de såkalte influensene 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi vedde på om de kommer til å dra innom butikker på vei til hytta eller? For hvorfor bry seg med at man skal holde seg borte fra folk 48t etter siste symptom.....

Men dette hudpleieopplegget hun driver med. Er det hennes produkter og hennes nettbutikk? 

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sarabella skrev (44 minutter siden):

Skal vi vedde på om de kommer til å dra innom butikker på vei til hytta eller? For hvorfor bry seg med at man skal holde seg borte fra folk 48t etter siste symptom.....

Men dette hudpleieopplegget hun driver med. Er det hennes produkter og hennes nettbutikk? 

Samme tenkte jeg, om de kjører rett til hytta... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sendte henne en snap hvor jeg stilte et spørsmål som hun sikkert oppfattet som kritikk. Nå abonnerer jeg plutselig ikke på henne lenger. Kan hun slette meg som abonnent, eller har det bare skjedd noe annet rart? 

 

Hun har nok rett og slett blokkert meg. Jeg spurte henne om hun hadde utdannelse innen hud. Falt nok ikke i god jord det, at noen er litt kritisk til at hun gir andre råd om hud, som hun absolutt ikke burde gjøre. 

Endret av Bibbi_
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Noen fra debatten har spurt om en prat, og hun skylder på gravidhormoner for at hun ikke stiller opp - samtidlig bruker hun datteren i reklame to forskjellige ganger innenfor 24 timer🙄 Si det som det er da, hun kan ikke rettferdiggjøre kommersiell bruk av barn og tør ikke å bli stilt til veggs🫡

  • Liker 29
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Birdo skrev (Akkurat nå):

Noen fra debatten har spurt om en prat, og hun skylder på gravidhormoner for at hun ikke stiller opp - samtidlig bruker hun datteren i reklame to forskjellige ganger innenfor 24 timer🙄 Si det som det er da, hun kan ikke rettferdiggjøre kommersiell bruk av barn og tør ikke å bli stilt til veggs🫡

Hun er oppblåst luft. Tør å skrive kritikk, men å være i dialog og direkte forsvare sin mening, nope! 
Ikke uventet

  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulsara skrev (18 minutter siden):

Hun er oppblåst luft. Tør å skrive kritikk, men å være i dialog og direkte forsvare sin mening, nope! 
Ikke uventet

Mye av det samme som før jul altså. Viktig å dra frem utfordringer med fattigdom og kjip jul for unger, og oppfordre til grep og tiltak - for så å se på at luften går ut av ballongen.

Men hun har laget en kalender da. For damer. Som har publisering en gang i året når det nærmer seg nyttår. Fantastisk.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den damen klarer ikke å svare for seg. Hun tåler ikke kritikk. Så skjønner godt hun ikke tørr å stille til debatt. 

Jeg stilte henne et realt spørsmål om hun er utdannet hudlege / pleier da hun ba folk stille henne spørsmål ang hudproblemer, så skulle hun hjelpe. Det endte med at hun blokkerte meg. Seriøs dame altså. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisiaflisa skrev (På 23.12.2022 den 20.27):

Sjukt usjarmerende kvinnfolk….. 🤢

Veldig enig. Og hun minner meg om kristin gjelsvik. Klarer ingen av dem😏

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...