Gå til innhold

Restaurant / kafé du aldri besøker igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 5.1.2022 den 20.33):

Link til at "skum vasker like rent"? 

Anonymkode: 199f1...577

Du har skjønt at du skal såpe inn hendene godt selv om det er skum? Går ut fra at du ikke tar på skum og så skyller du det bare av. Vanlig såpe skummer likedan etter hvert, så det er ingen forskjell om du tar deg tid til å vaske hendene skikkelig enten det er skumsåpe eller vanlig såpe.

Anonymkode: 6b04e...561

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Du har skjønt at du skal såpe inn hendene godt selv om det er skum? Går ut fra at du ikke tar på skum og så skyller du det bare av. Vanlig såpe skummer likedan etter hvert, så det er ingen forskjell om du tar deg tid til å vaske hendene skikkelig enten det er skumsåpe eller vanlig såpe.

Anonymkode: 6b04e...561

Jeg er uenig med deg. Som sagt, JEG besøker ikke slike steder igjen. De som synes at skum er ok å «servere» til sine kunder, kan gjerne besøke de stedene :) 

Anonymkode: 199f1...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/28/2021 at 7:21 PM, Lady Lovelylocks said:

Enig. Har fått veldig dårlig pizza der. Kommer ikke til å gå dit igjen.

Ny "hovedkokk" der nå og han er veldig flink :)

Anonymkode: f7ddd...b16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.12.2021 den 6.17):

Overraskende. Har vært der mange ganger over flere år og kan aldri huske å ha vært misfornøyd. Utsøkt mat og proff service. 

Anonymkode: 6fd47...48f

Dette er min erfaring og. Aldri vært skuffet på Brasserie France.

Anonymkode: 438b5...1e0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jeg er uenig med deg. Som sagt, JEG besøker ikke slike steder igjen. De som synes at skum er ok å «servere» til sine kunder, kan gjerne besøke de stedene :) 

Anonymkode: 199f1...577

Haha, hjelpes.

Anonymkode: 438b5...1e0

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt Brød, overpriset og null respons på tilbakemelding etter besøk. Å betale over 180 kr for en baguett med ost og skinke er galskap. Hadde aldri handlet hadde jeg sett prisen først.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Burger King !!!! Altfor laaaaang ventetid ved liten bestilling og NULL kunder. 

Anonymkode: 2a847...ba3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er uenig med deg. Som sagt, JEG besøker ikke slike steder igjen. De som synes at skum er ok å «servere» til sine kunder, kan gjerne besøke de stedene :) 

Anonymkode: 199f1...577

Sånt håndvaskskum kom det på automaten der jeg jobbet også.  Vi hørte at det var billigere enn flytende såpe, fordi det gikk mindre av det.  Ingen kunne fordra det ekle skummet som ikke føltes som ordentlig såpe, så vi kjøpte selv noen pumpesåper på Europris og brukte.  Absolutt alt skulle spares på. De begynte også med dorullholdere som rev av papiret og man fikk kun ut et tørk av gangen, så vi måtte dra ut av boksen mange ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olivia og Egon. Har bare vært på Olivia en gang, men ingen av oss syntes maten var god, og vi alle ble dårlige. Egon har bare veldig kjedelig mat. Men som andre har nevnt, så er det det beste stedet og sitte ute. Så jeg er der noen ganger, men da er det mer for å være skravle og drikke.

Anonymkode: 904e3...57a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Dette er min erfaring og. Aldri vært skuffet på Brasserie France.

Anonymkode: 438b5...1e0

Prøv å gå dit alene...

Anonymkode: 199f1...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

celmarith skrev (9 timer siden):

Godt Brød, overpriset og null respons på tilbakemelding etter besøk. Å betale over 180 kr for en baguett med ost og skinke er galskap. Hadde aldri handlet hadde jeg sett prisen først.

Enig. Snakker om Godt Brød på Løkka 

Anonymkode: 199f1...577

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (8 timer siden):

Sånt håndvaskskum kom det på automaten der jeg jobbet også.  Vi hørte at det var billigere enn flytende såpe, fordi det gikk mindre av det.  Ingen kunne fordra det ekle skummet som ikke føltes som ordentlig såpe, så vi kjøpte selv noen pumpesåper på Europris og brukte.  Absolutt alt skulle spares på. De begynte også med dorullholdere som rev av papiret og man fikk kun ut et tørk av gangen, så vi måtte dra ut av boksen mange ganger.

Nemlig. Så hvis de er så gjerrige, samtidig som de tar 50 kroner for kaffe, kan de drikke kaffen sin selv 

Anonymkode: 199f1...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

celmarith skrev (13 timer siden):

Godt Brød, overpriset og null respons på tilbakemelding etter besøk. Å betale over 180 kr for en baguett med ost og skinke er galskap. Hadde aldri handlet hadde jeg sett prisen først.

Men prislisten skal jo være godt synlig i lokalet-.---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

celmarith skrev (13 timer siden):

Godt Brød, overpriset og null respons på tilbakemelding etter besøk. Å betale over 180 kr for en baguett med ost og skinke er galskap. Hadde aldri handlet hadde jeg sett prisen først.

I Oslo?

Anonymkode: 5b143...140

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

 Prøv å gå dit alene...

 Anonymkode: 199f1...577

hvorfor det? 

er det annerledes på egen hånd, liksom? :P            

Anonymkode: f2521...d32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Olivia og Egon. Har bare vært på Olivia en gang, men ingen av oss syntes maten var god, og vi alle ble dårlige. Egon har bare veldig kjedelig mat. Men som andre har nevnt, så er det det beste stedet og sitte ute. Så jeg er der noen ganger, men da er det mer for å være skravle og drikke.

Anonymkode: 904e3...57a

Jeg og ei venninne blir alltid veldig dårlige når vi spiser på Olivia. Er så utrolig rart, har ingen allergier eller intoleranser som jeg vet om, men blir kjempedårlig av pastarettene deres, har skjedd hver gang jeg har spist pasta der, så det tør jeg ikke spise lenger. Spiser bare pizza eller calzone hvis jeg absolutt må spise der (feks hvis vi er en gjeng og de andre vil dit). 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

hvorfor det? 

er det annerledes på egen hånd, liksom? :P            

Anonymkode: f2521...d32

Selvfølgelig 

Anonymkode: 199f1...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chailatte skrev (3 timer siden):

Jeg og ei venninne blir alltid veldig dårlige når vi spiser på Olivia. Er så utrolig rart, har ingen allergier eller intoleranser som jeg vet om, men blir kjempedårlig av pastarettene deres, har skjedd hver gang jeg har spist pasta der, så det tør jeg ikke spise lenger. Spiser bare pizza eller calzone hvis jeg absolutt må spise der (feks hvis vi er en gjeng og de andre vil dit). 

Pasta på Olivia ligger i kjøleskapet i flere dager og blir varmet opp i mikroen 

Anonymkode: 199f1...577

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/5/2022 at 8:33 PM, AnonymBruker said:

Link til at "skum vasker like rent"? 

Anonymkode: 199f1...577

Link til at det ikke gjør det?

Anonymkode: 89552...70b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Link til at det ikke gjør det?

Anonymkode: 89552...70b

Hvorfor henge seg opp i dette? Jeg sa at JEG ikke kommer til å besøke disse stedene. Du kan gjerne gjøre det. Ferdig snakka. 

Anonymkode: 199f1...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...