Gå til innhold

Restaurant / kafé du aldri besøker igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 30.5.2021 den 16.58):

Olivia og Egon greier.

Dårlige greier, altfor dyr mat. Dårlig kvalitet.

Olivia bruker masse penger på interiør, men ikke på maten. Kaller det italiensk mat.

Egon er jo enda verre, og dyrt!

Anonymkode: 79839...2dc

Selv synes jeg Olivia er helt innafor. Jeg er ute en del og spiser i Oslo, da på restauranter i alle prisklasser, fra alle verdensdeler. Og Olivia er ofte en «go to»-restaurant vi ramler innom på impuls etter shopping/gåtur i byen. Det er rimelig mat, du vet hva du får og det inntas i hyggelige lokaler. Det er ikke akkurat Michelin-verdi mat, men digge pizza med gode smaker! Selv er jeg ikke superfan av pasta, så jeg har ikke prøvd det der. Men risottoen deres er god (varierer litt mellom restaurantene) og pizzaen er digg :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.3.2022 den 10.51):

Cucina Italia på Kvadrat i Sandnes. Jeg bestilte meg en margherita pizza til lunsj, og fikk en pizza med altfor mye og lite stekt ost. Det var som en ostesuppe på pizzaen med for mye olje. Smakte egentlig ingenting heller. Bunnen ble seig av alt det flytende. 

Angrer på at jeg ikke sa noe. Men hadde dårlig tid og skrapte av mesteparten av ostesølet, prøvde å spise litt, ga opp og gikk. Går heller aldri tilbake dit. 

Anonymkode: 0138d...864

Vi bestilte burger der, veldig tørr burger! Var ikke godt! Barnemenyen kostet 79 kr for en liten hamburger med brød, ketchup og ost, ikke pomfritt.. det må bestilles utenom for 49 kr!! Veldig billig barnemeny da! Måtte gi barnet mitt min pomfritt. Mannen bestilte også, men uten ost, måtte skrape osten av, kunne klagd, men de ansatte virket veldig sure så det var ikke vits. 

Anonymkode: 76d29...ee2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må dessverre nevne Postkontoret, på Tøyen Torg her. Jeg elsker stedet, atmosfæren, folkene som arbeider der - det meste egentlig. Derfor har jeg også gitt stedet en (mange…) sjanser. Pizzaene er god på smak, men alltid for lite eller bare merkelig stekt. Skorpene har noen ganger vært harde og nesten brente, men midten er alltid seig, bløt og deigete. To ganger ba jeg om å få den litt bedre stekt. Når jeg fikk den tilbake var skorpene ikke spiselig, mens midten fremdeles var soggy. Skuff.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.1.2022 den 9.20):

De kan jo ikke drive å koke pasta for hver porsjon de serverer.. 

Anonymkode: f8f42...13c

Det tar 3-4 min så det bør de evne

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tash skrev (På 20.4.2022 den 14.59):

På XO i Stavanger (de har vel nettopp endret til XO Steakhouse) så havnet jeg i diskusjon med servitøren og kokken og til slutt eieren. Jeg bestilte lasagne og da jeg kom til midten var den frossen. Diskusjonen gikk da, fra deres side, ut på at jeg tross alt hadde spist litt av den og dermed ikke kunne klage. Herregud, som om man skjærer opp hele måltidet og sjekker om det er noe galt med midten🤦🏼‍♀️

Har spist der, flere ganger, uten å kunne utsette noe på maten. (Sist i fjor)

Ikke hatt lasagne 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tough cookie skrev (På 12.6.2022 den 22.02):

Bryggeloftet på Bryggen i Bergen.

Bestilte en fiskerett som var pyntet med en kreps på toppen, men krepsen tok jeg bort før jeg begynte å spise.

Maten smakte godt men en stund etterpå begynte det å boble i magen, og jeg måtte på do.

Mens jeg satt på do begynte jeg å spy, og ble sittende en stund før jeg var ferdig.

Så gikk jeg og kjæresten ut og vi hadde ikke før gått 2 meter, før jeg måtte på do igjen.

Løp inn på toalettet på en pub og der ble jeg sittende på do mens jeg spydde i søppelbøtten.

Ble sittende på do sikkert en time mens folk banket på døren.

Tilslutt kravlet jeg inn i en taxi og kom meg hjem, og der ble jeg liggende på baderomsgulvet hele natten med diare og oppkast.

Jeg har aldri i mitt liv vært så syk og dagen etterpå måtte kjæresten min ringe lege, og det tok flere dager før jeg kom meg skikkelig på beina igjen.

Jeg ringte Bryggeloftet og fikk snakket med hovmesteren som var lite imøtekommende. Hun sa at jeg helt sikkert hadde spist noe annet, og at den kvelden jeg hadde vært der så hadde de hatt 15 leger som var på legekongress, og de hadde spist det samme som meg og ikke blitt syke.

Hun var ikke interessert i å snakke og la på.

En uke senere ringte jeg igjen og fikk snakket med en kokk, og han kunne fortelle at den kvelden jeg hadde vært der så hadde de hatt det veldig travelt, så de hadde fått hjelp fra kokkelærlinger på vgs.

En av de hadde ansvar for sekken med krepser som sto på kjølelageret, og de hadde oppdaget at sekken med kreps hadde blitt stående i et hjørne inne på det varme kjøkkenet hele dagen, istedenfor at de gikk inn på kjølelageret og hentet kreps.

Kokken konkluderte med at den krepsen jeg hadde fått hadde ligget på toppen og blitt varm og litt for mye bakterier.

Det var også 4 andre gjester som hadde ringt og gitt beskjed om at de hadde blitt dårlig den kvelden.

Fikk gavekort på 150.-!!! kroner som plaster på såret.

Det holdt ikke til en dessert der engang!

Wow viktig at du gir beskjed til Mattilsynet når du har slike beskjeder.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Vi bestilte burger der, veldig tørr burger! Var ikke godt! Barnemenyen kostet 79 kr for en liten hamburger med brød, ketchup og ost, ikke pomfritt.. det må bestilles utenom for 49 kr!! Veldig billig barnemeny da! Måtte gi barnet mitt min pomfritt. Mannen bestilte også, men uten ost, måtte skrape osten av, kunne klagd, men de ansatte virket veldig sure så det var ikke vits. 

Anonymkode: 76d29...ee2

Har jobba der for lenge siden. De har tapt seg veldig. Bestilte nylig en carbonara der, smakte ikke som forventet.  Da ble jeg litt sur og skuffa. 

Samme med foccacia brød med kylling/ost/Pesto og rødløk. Før var den større og man fikk med aioli. Den er nå kjempe liten og aioli må bestilles utenom. LUN FOCCACIA heter den! 

Så nei, går ikke der med mindre jeg nesten må 😂 leit, da jeg har vært ansatt der.

 

Anonymkode: fe8df...43e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.4.2022 den 17.07):

Max i Skien. Skittent, betjening som ikke husker hva som er bestilt, slimete kyllingsalat og manglet flere retter på menyen. ALDRI tilbake dit 🤮

Anonymkode: 76d0b...bbf

Kjedelig. Vi har vært innom Max Burger i Skien flere ganger og alltid vært fornøyd, både med mat og renhold.

Endret av MarianneE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besserwisser skrev (På 9.7.2022 den 5.46):

Selv synes jeg Olivia er helt innafor. Jeg er ute en del og spiser i Oslo, da på restauranter i alle prisklasser, fra alle verdensdeler. Og Olivia er ofte en «go to»-restaurant vi ramler innom på impuls etter shopping/gåtur i byen. Det er rimelig mat, du vet hva du får og det inntas i hyggelige lokaler. Det er ikke akkurat Michelin-verdi mat, men digge pizza med gode smaker! Selv er jeg ikke superfan av pasta, så jeg har ikke prøvd det der. Men risottoen deres er god (varierer litt mellom restaurantene) og pizzaen er digg :)

Jeg har spist pizza på Olivia en gang (ikke mitt valg av sted) og det var den dårligste italienske pizzaen jeg noen sinne har spist. Terningkast (maks) 2, og trettien divisjoner lavere enn Mamma Pizza noen hundre meter unna. Anbefaler Principessa der på det aller varmeste. Utradisjonell pizza med bl.a honnning og valnøtter, grisegod.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martin Pedersens cafe i Åsgårdstrand. Sinnsykt høyt prisnivå. 70 kr for kaffe.. 

Anonymkode: 5964c...1ba

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Martin Pedersens cafe i Åsgårdstrand. Sinnsykt høyt prisnivå. 70 kr for kaffe.. 

Anonymkode: 5964c...1ba

Jeg er for at folk skal få en ny sjanse, men jeg leste at han skal begynne med "bankraner-standup" i kaféen. Hvis det virkelig er det det høres ut som, da går det litt for langt. Omtrent like sympatisk som foredragsturneen til Joshua French ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-jk- skrev (6 timer siden):

Jeg har spist pizza på Olivia en gang (ikke mitt valg av sted) og det var den dårligste italienske pizzaen jeg noen sinne har spist. Terningkast (maks) 2, og trettien divisjoner lavere enn Mamma Pizza noen hundre meter unna. Anbefaler Principessa der på det aller varmeste. Utradisjonell pizza med bl.a honnning og valnøtter, grisegod.

Hm, det høres ikke bra ut. Jeg ville vurdert å gi stedet en ny sjanse, eventuelt en annen filial? Jeg har også opplevd noe forskjell der (som det selvsagt ikke skal være), både mellom de ulike restaurantene deres og på den samme restauranten. Nå skal det sies at jeg har tre favoritter der som jeg går for hver gang, så kan være flere andre typer der som ikke er like god! Mammas pizza er jeg enig i at er meget bra! Det samme er også (enkelte) av pizzaene på Lofthus, samt Vinoteket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I forbindelse med reiser har jeg to ganger vært på Kaffebønna på Havneterminalen i Tromsø. Den første gangen bestilte jeg chai latte, og ble servert et glass med tynn blanding av vann og melk, med tepose oppi. Så pekte hun på noen flasker, jeg kunne ta hvis jeg ville ha noe. Den andre gangen bestilte jeg en liten kaffe mocca. Hun satte en kopp svart kaffe på disken, og gikk. Jeg trodde kaffen var til en annen, og at hun var gått for å lage min. Hun kom tilbake, og spurte om det var noe mer jeg ville kjøpe. Fordi jeg har sosial angst, kobles ikke vett og munn sammen. Så jeg tok kaffen, den var fæl og havnet i restsøpla. ALDRI mer Kaffebønna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser mange ikke liker Jordbærpikene, men for noen år siden hadde de den beste suppen jeg har smakt på en kafé. De har den ikke nå mer. De hadde også burger med blåmuggost, det syntes jeg var sært men godt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer ble matforgiftet på Egon i Tromsø.

På hotell Maritim i Bonn måtte vi vente over 40 minutter på å få bestille. Jeg maste på dem, de sa det var noe feil med betalingsterminalen. Da maten ble servert etter ca 20 minutters ventetid, fikk både jeg og min samboer feil rett.

Kafeen på Polarsentret på Saltfjellet. Jeg husker ikke hva jeg bestilte, men fikk wraps. Jeg sa jeg ikke hadde bestilt det. Servitøren sa jeg hadde gjort det. Det nyttet ikke at min samboer også sa jeg fikk feil. Jeg ga opp, og spiste. 

Anonymkode: 8d227...fbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

-jk- skrev (12 timer siden):

Jeg har spist pizza på Olivia en gang (ikke mitt valg av sted) og det var den dårligste italienske pizzaen jeg noen sinne har spist. Terningkast (maks) 2, og trettien divisjoner lavere enn Mamma Pizza noen hundre meter unna. Anbefaler Principessa der på det aller varmeste. Utradisjonell pizza med bl.a honnning og valnøtter, grisegod.

Har man først vært på Mamma, er det lite som kan måle seg med de. 😅 Tror det er den beste pizzaen jeg har smakt til nå.

Anonymkode: d807b...534

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
MyMichelle skrev (På 7.4.2022 den 1.59):

Restauranten på Maritim hotell i Bonn. Først måtte vi vente nesten en halv time på å bestille. Og når maten endelig kom, fikk vi feil mat. Likevel måtte vi betale for den. 

Maritim hotellene er jevnt over dårlig. "Iskald" høflighet og tilgjort service.  Skulle tro det var barnebarna til Himmler som drev de.

Anonymkode: 34200...0c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (På 10.7.2022 den 4.48):

Kjedelig. Vi har vært innom Max Burger i Skien flere ganger og alltid vært fornøyd, både med mat og renhold.

Hver gang jeg har bestilt burger derfra på flere steder svømmer burgeren i dressing?   Hva er poenget når halve dressingen drypper av mens man spiser den. Uapetittelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...