Gå til innhold

Restaurant / kafé du aldri besøker igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Djungelvrål skrev (1 time siden):

Hver gang jeg har bestilt burger derfra på flere steder svømmer burgeren i dressing?   Hva er poenget når halve dressingen drypper av mens man spiser den. Uapetittelig. 

Noen liker mye og noen liker lite eller ingenting. Det går jo an å gi beskjed om at man vil ha lite dressing f,eks.

Anonymkode: f8f42...13c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Noen liker mye og noen liker lite eller ingenting. Det går jo an å gi beskjed om at man vil ha lite dressing f,eks.

Anonymkode: f8f42...13c

Ikke alle steder som dropper dressing selv om jeg konsekvent bestiller uten, skal sies at de MAX jeg har vært innom har husket å droppe den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Casa Mia i Lillestrøm 

Anonymkode: 199f1...577

Oi, hvorfor det? 
 

Jeg har alltid fornøyd de gangene vi har vært der! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla25j skrev (2 minutter siden):

Oi, hvorfor det? 
 

Jeg har alltid fornøyd de gangene vi har vært der! 

Pasta fra mikrobølgeovn 

Anonymkode: 199f1...577

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Pasta fra mikrobølgeovn 

Anonymkode: 199f1...577

Spiser som regel hjort når jeg er der, så ikke fått den opplevelsen. Men synd det da, for liker stedet veldig godt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Casa Mia i Lillestrøm 

Anonymkode: 199f1...577

Jeg har aldri vært annet enn kjempefornøyd med dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emilies Eld i Trondheim.

Seigt kjøtt. 

Følte hele stedet var oppskrytt. Blir ikke å dra dit mer og kommer ikke til å anbefale stedet til noen.

Anonymkode: 0c2a3...67e

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.1.2023 den 16.31):

Casa Mia i Lillestrøm 

Anonymkode: 199f1...577

Helt enig. Forferdelig sted med rævva mat. Typisk Lillestrøm-harry.

Anonymkode: 8eb51...017

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Helt enig. Forferdelig sted med rævva mat. Typisk Lillestrøm-harry.

Anonymkode: 8eb51...017

Samtidig dårlig service. Ingen smil fra ansatte. Noen har nok sagt til dem at de er "best i Lillestrøm", så det lukter arroganse hele veien 

Anonymkode: 199f1...577

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte mat fra Viva Napoli i Namsos en gang, å sa klart fra at maten jeg skulle ha ikke måtte ha reker da jeg er allergisk, da maten kom så var det selvfølgelig med reker. Så de tok den med seg ut igjen slik at jeg skulle få en ny, men det de gjorde var å pille av rekene å servere meg det samme fatet med mat, det var rekerester igjen. Så jeg og mannen bare gikk uten å betale. Kjenner sjefen godt å hadde han vært på jobb så hadde servitøren og kokken fått høre det av ham. 

Anonymkode: dd8da...1d8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Så de tok den med seg ut igjen slik at jeg skulle få en ny, men det de gjorde var å pille av rekene å servere meg det samme fatet med mat, det var rekerester igjen.

Herregud, blir sjokkert av å lese det her. Jeg jobber i restaurant (kun fastfoodrestaurant riktignok, men uansett) og hvis det er en ting vi tar på alvor så er det allergier (og diabetes, f.eks at det ikke skal være noen tvil om at de som bestiller cola uten sukker faktisk får den sukkerfrie). Skjønner absolutt at dere gikk uten å betale, jeg hadde nok gjort det samme selv.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egon på Byporten. Tar selvkritikk for å ha hatt noen som helst gode forventninger til Egon i utgangspunktet, for ordens skyld. Jeg var der sammen med min mor, og det var ikke på et veldig travelt tidspunkt. Vi ble sittende i femti (!) minutter og vente på maten, som kun var to salater. Og vi måtte til og med si ifra og spørre om de hadde glemt oss. Når salaten da kommer med iskaldt brød og null smak, så frister det lite å dra på Egon igjen. Det eneste plusset Egon skal ha er de selger virkelig store glass med brus. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Memili på Jessheim. Han ene som jobber der regelrett skjelte ut en stakkars kollega av meg som hadde parkert "feil". Han sto og skrek på henne (en godt voksen mann med gebrokken norsk, mot en ung jente i 20 årene). Midt ute i gata, hvor han truet med det ene og det andre og hun kom gråtende og skjelvende inn på jobb den dagen. 

Han mente det var vareleverings plass og tilhørte kebabsjappa deres. Noe som vi senere fant ut ikke stemte da det verken var skilting eller noe annet som tilsa dette, + vi hørte med gårdseier som avkreftet det. Og like etter hun flyttet bilen sin kom det to andre biler og parkerte der. 

Har tidligere sett to ansatte/sjefen stå og skrike på hverandre utenfor sjappa, hvor de kastet flasker og sparket pappesker vilt rundt seg.

Har også sett de som jobber der ikke bruke hansker, ikke vaske hender, og klø seg i øret mens de holder på med maten. Maten er dårlig, vassen og ikke fersk. Utrolig dårlig service har de også. De har fått dårlig tilsynsrapport av mattilsynet, med god grunn. Helt utrolig at de får lov til å fortsette den sjappa. 

STYR langt unna med andre ord. 

Anonymkode: 949a5...3c8

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Memili på Jessheim. Han ene som jobber der regelrett skjelte ut en stakkars kollega av meg som hadde parkert "feil". Han sto og skrek på henne (en godt voksen mann med gebrokken norsk, mot en ung jente i 20 årene). Midt ute i gata, hvor han truet med det ene og det andre og hun kom gråtende og skjelvende inn på jobb den dagen. 

Han mente det var vareleverings plass og tilhørte kebabsjappa deres. Noe som vi senere fant ut ikke stemte da det verken var skilting eller noe annet som tilsa dette, + vi hørte med gårdseier som avkreftet det. Og like etter hun flyttet bilen sin kom det to andre biler og parkerte der. 

Har tidligere sett to ansatte/sjefen stå og skrike på hverandre utenfor sjappa, hvor de kastet flasker og sparket pappesker vilt rundt seg.

Har også sett de som jobber der ikke bruke hansker, ikke vaske hender, og klø seg i øret mens de holder på med maten. Maten er dårlig, vassen og ikke fersk. Utrolig dårlig service har de også. De har fått dårlig tilsynsrapport av mattilsynet, med god grunn. Helt utrolig at de får lov til å fortsette den sjappa. 

STYR langt unna med andre ord. 

Anonymkode: 949a5...3c8

Dette hørtes jo helt forferdelig ut. Har spist der før da jobben bestilte mat der til personalmøte. Vi fant ut at de setter opp prisen på kveldstid, og kjører egne dyrere priser da. På akkurat samme meny som de har på dagtid. Og enig i det du sier om at maten ikke er bra. Tre av oss ble matforgiftet.

Anonymkode: a525e...38f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, AnonymBruker said:

Vi fant ut at de setter opp prisen på kveldstid, og kjører egne dyrere priser da.

Det gjør de store kjedene også, McDonald's for eksempel. Det er dyrere å ha ansatte på jobb, så skjønner at de restaurantene med mange ansatte gjør det. Hvor stor restaurant er det det er snakk om her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nocebo skrev (På 15.1.2023 den 20.16):

Jeg har aldri vært annet enn kjempefornøyd med dem!

Enig. Spist både pasta, pizza og kjøttretter der, kjenner meg ikke igjen i beskrivelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vixella skrev (17 minutter siden):

Egon på Byporten. Tar selvkritikk for å ha hatt noen som helst gode forventninger til Egon i utgangspunktet, for ordens skyld. Jeg var der sammen med min mor, og det var ikke på et veldig travelt tidspunkt. Vi ble sittende i femti (!) minutter og vente på maten, som kun var to salater. Og vi måtte til og med si ifra og spørre om de hadde glemt oss. Når salaten da kommer med iskaldt brød og null smak, så frister det lite å dra på Egon igjen. Det eneste plusset Egon skal ha er de selger virkelig store glass med brus. 

Enig. Altfor travelt for antall personale på jobb. Ventet i en evighet på maten, biffen var svidd og innskrumpet. Verken mat eller service sto i stil med prisen.

Anonymkode: f49e8...532

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Enig. Altfor travelt for antall personale på jobb. Ventet i en evighet på maten, biffen var svidd og innskrumpet. Verken mat eller service sto i stil med prisen.

Anonymkode: f49e8...532

Ja, det også. Det virker som at for få servitører hadde altfor mange bord å betjene, og skal jeg dømme etter hvor raskt - tregt - mat kom ut fra kjøkkenet kan de ikke ha vært mange på jobb der heller. Var nesten så jeg fikk lyst til å spørre om jeg kunne gå inn på kjøkkenet for å hjelpe de. Man venter jo nesten på seg grå hår.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...