Gå til innhold

Restaurant / kafé du aldri besøker igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

sstinemor skrev (8 minutter siden):

Egon

Alle eller noen konkret? 

Anonymkode: 199f1...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sstinemor skrev (1 minutt siden):

Egon

Jeg skulle gjerne ha plusset deg, men dessverre er det slik at Egon har kapret svært attraktive tomter over hele landet og i tillegg har gjort uteplassene sine veldig tilrettelagte med lamper, varmelamper og pledd. Derfor hender det (før viruset) at jeg satt meg på Egon for å ta et glass ute, selv om jeg misliker kjedekonseptet intenst. Det kommer jeg sikkert til å gjøre i framtida også. 

 

  • Liker 33
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke Olivia. Alt «hjemmelaget» er ikke hjemmelaget 

Anonymkode: 199f1...577

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sabrura. Dvask og kjedelig sushi, veldig skuffende!

Anonymkode: 8ac3e...fd9

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sstinemor skrev (52 minutter siden):

Egon

Jeg kom inn i tråden for å poste det samme. :Hehe:

Anonymkode: 7eab6...d3f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fabienne skrev (1 time siden):

Jeg skulle gjerne ha plusset deg, men dessverre er det slik at Egon har kapret svært attraktive tomter over hele landet og i tillegg har gjort uteplassene sine veldig tilrettelagte med lamper, varmelamper og pledd. Derfor hender det (før viruset) at jeg satt meg på Egon for å ta et glass ute, selv om jeg misliker kjedekonseptet intenst. Det kommer jeg sikkert til å gjøre i framtida også. 

 

Jeg er enig, forbaska irriterende.  All mat smaker det samme, men er så hyggelig og varmt å sitte ute vår og høst med varmelampene. 

Anonymkode: ff7da...d55

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burger Joint på Aker brygge. Der var det så høy musikk at du nærmest ble blåst bakover da du gikk inn døra. Vi dro igjen med èn gang og skal aldri dit igjen.

Anonymkode: d47e0...30f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opus. Egentlig alle, men spesielt den på Hamar. Er så variabelt hva man får servert, alt ettersom hvem som jobber på kjøkkenet den dagen. 

Anonymkode: 6bc5b...910

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jose's Taco & Quesadilla bar På Vulkan i Oslo. Skikkelig kjip mat. Smaker som tam kjøttdeig uten noen smak 🤮

Anonymkode: a2893...cf4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Burger Joint på Aker brygge. Der var det så høy musikk at du nærmest ble blåst bakover da du gikk inn døra. Vi dro igjen med èn gang og skal aldri dit igjen.

Anonymkode: d47e0...30f

Bestilte takeaway derfra for noen år siden, presierte burger UTEN dressing og det flere ganger for å forsikre meg om at det gikk igjennom. Fikk selvfølgelig helt j... med dressing på. Klagde og de begynte å kjefte på meg og ble sur.. Ble helt paff!! Fikk ikke ny. Endte med at jeg sendte mail til dem etterpå og ble invitert til å komme innom for å få en burger på huset. Takk men neitakk. Hvor mange benytter seg av slik «kompensasjon»? Føler de gambler på at man skal bli fornøyd med løsningen men aldri benytte seg av det. Ville helst hatt ny burger der og da, evt pengene igjen. Jeg svarte at jeg vil gjerne komme på onsdag kl. 19 og om det var greit. Hørte aldri noe fra dem... 
 

Når man ikke takler dressing er det ikke dette man vil ha:

 

B6890A49-59BC-4D2E-BF37-C4CA708717D9.png

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jordbærpikene eller hva de heter. Sykt små porsjoner ift pris. Visstnok var ikke vi de første som klagde på porsjonene, de har visstnok visse mål de må forholde seg til. 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cafè Riis i Moss. Surt personalet, dårlig kaffe, vond lukt i lokalet, skittent bestikk, og dårlig mat. 

Anonymkode: 9f607...3f8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mperle skrev (3 minutter siden):

Bestilte takeaway derfra for noen år siden, presierte burger UTEN dressing og det flere ganger for å forsikre meg om at det gikk igjennom. Fikk selvfølgelig helt j... med dressing på. Klagde og de begynte å kjefte på meg og ble sur.. Ble helt paff!! Fikk ikke ny. Endte med at jeg sendte mail til dem etterpå og ble invitert til å komme innom for å få en burger på huset. Takk men neitakk. Hvor mange benytter seg av slik «kompensasjon»? Føler de gambler på at man skal bli fornøyd med løsningen men aldri benytte seg av det. Ville helst hatt ny burger der og da, evt pengene igjen. Jeg svarte at jeg vil gjerne komme på onsdag kl. 19 og om det var greit. Hørte aldri noe fra dem... 
 

Når man ikke takler dressing er det ikke dette man vil ha:

 

B6890A49-59BC-4D2E-BF37-C4CA708717D9.png

Da skal vel ikke du heller dit igjen tenker jeg. Jeg setter ikke mine bein dit igjen ihvertfall...

Anonymkode: d47e0...30f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Cafè Riis i Moss. Surt personalet, dårlig kaffe, vond lukt i lokalet, skittent bestikk, og dårlig mat. 

Anonymkode: 9f607...3f8

Der hørtes det jo hyggelig ut *ler*

Anonymkode: d47e0...30f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maaemo. Maten var god, men det blir litt for sært til at jeg vil bruke så mye penger igjen. 

Anonymkode: cbd29...9c8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke til å dra på Oslo Raw med det første heller. Kjøpt mye derfra og sittet på kafeen flere ganger. Men de har tapt seg. Kakene / porsjonene blir mindre og mindre uten at det reflekteres i prisen.  R..va kundeservice og da går jeg i full boikott😂 De driter vel i detmen jeg føler meg bra..

Endret av Mperle
Rettelse
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hard Rock café i Oslo. Kald, smakløs og dyr mat. Absolutt ikke verd et nytt besøk! Egon er rene gourmetrestauranten i forhold 

Anonymkode: f021f...2a0

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...