Gå til innhold

Restaurant / kafé du aldri besøker igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Authentikka på Liertoppen.  Bestilte takeaway en gang hvor maten var god. Nå sist fikk jeg 2 retter i en boks hvor den ene så ut som oppvaskvann med noen linser i bunn. Gråbrun smørje. Måtte bare kaste det, ekleste jeg har fått servert. Ble skikkelig kvalm. Andre retten så mer appettlig ut, men smakte ingenting. Kastet den og, klarte ikke spise den. Satt tilslutt igjen med ris , nan og raita som smakte greit. 

Jeg er ingen klager og stort sett altetende, men her måtte jeg faktisk sende en klage. Har ikke hørt noe tilbake (3 uker siden).  Siden de ikke har svart har jeg null betenkeligheter med å henge de ut her. 

Ikke finn på å kjøp mat der eller i noen av de andre filialene.  Mer uappetittelig mat har jeg aldri opplevd. Jeg spiser mye ute. Usj, blir dårlig av å tenke på det. 

 

Anonymkode: ff7da...d55

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Authentikka på Liertoppen.  Bestilte takeaway en gang hvor maten var god. Nå sist fikk jeg 2 retter i en boks hvor den ene så ut som oppvaskvann med noen linser i bunn. Gråbrun smørje. Måtte bare kaste det, ekleste jeg har fått servert. Ble skikkelig kvalm. Andre retten så mer appettlig ut, men smakte ingenting. Kastet den og, klarte ikke spise den. Satt tilslutt igjen med ris , nan og raita som smakte greit. 

Jeg er ingen klager og stort sett altetende, men her måtte jeg faktisk sende en klage. Har ikke hørt noe tilbake (3 uker siden).  Siden de ikke har svart har jeg null betenkeligheter med å henge de ut her. 

Ikke finn på å kjøp mat der eller i noen av de andre filialene.  Mer uappetittelig mat har jeg aldri opplevd. Jeg spiser mye ute. Usj, blir dårlig av å tenke på det. 

 

Anonymkode: ff7da...d55

Uff, har det ikke blitt bedre? Hadde en lignende opplevelse der like etter at de åpnet i våres; små porsjoner av uappetittlig mat som smakte lite. Nanbrødet var understrekt. Sendte også klage uten å få svar, så har ikke gitt dem noen ny sjanse og det høres det ut som er like greit.

Anonymkode: 0344d...8d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin skrev (På 13.11.2021 den 4.59):

Jeg ser at Olivia har blitt nevnt her flere ganger. Jeg var der i dag, den på Oslo S. God mat og service, så enten har jeg vært veldig heldig, eller så har de skjerpa seg noe innmari. 

Da var du skikkelig heldig 😁

Anonymkode: 199f1...577

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Obligatorisk Jordbærpikene. Dyrt, dårlig kundeservice og smakløst.

Bimbo veikro i Mo i Rana. På pizzaen bruker de ketchup. Hele lokalet stinka laks, ble kvalm.

Anonymkode: eaf4c...65e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Da var du skikkelig heldig 😁

Anonymkode: 199f1...577

Kanskje de har lest tråden her inne. :ler: Men det kan hende at det var flaks, ja. Bestilte pizza med noe pastrami greier, det var snadder. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FrankDrebin skrev (13 timer siden):

Kanskje de har lest tråden her inne. :ler: Men det kan hende at det var flaks, ja. Bestilte pizza med noe pastrami greier, det var snadder. :)

Nesj, jeg har spist på Olivia en del ganger, og jeg har også vært fornøyd med maten jeg har fått. Jeg har litt følelsen av at det er en del matsnobber der ute som klager bare for å klage. Skal maten lages fra bunnen av så tar det tid, og så er det galt også, og får de maten raskt er den ikke varmet på en korrekt måte. Jordbærpikene har jeg også syntes vært helt OK, men bestiller stort sett bare cæsarsalat der, og den syns jeg er god. Og foccaciaen syns jeg er nydelig. Men jeg kan nok ikke nok om kvalitet, selv om jeg liker maten 😄 

Men akkurat Egon kan jeg være enig i er dårlig. Det største problemet jeg har med dem er at maten aldri er varm, noen ganger er den ikke en gang lunken. Så dem unngår jeg så godt det lar seg gjøre. Peppes Pizza går jeg heller ikke til, men det er rett og slett fordi jeg ikke liker maten. Det gjelder forsåvidt alle hurtigpizzakjeder - ingen av dem er gode.

Anonymkode: d35e5...04f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nesj, jeg har spist på Olivia en del ganger, og jeg har også vært fornøyd med maten jeg har fått. Jeg har litt følelsen av at det er en del matsnobber der ute som klager bare for å klage. Skal maten lages fra bunnen av så tar det tid, og så er det galt også, og får de maten raskt er den ikke varmet på en korrekt måte. Jordbærpikene har jeg også syntes vært helt OK, men bestiller stort sett bare cæsarsalat der, og den syns jeg er god. Og foccaciaen syns jeg er nydelig. Men jeg kan nok ikke nok om kvalitet, selv om jeg liker maten 😄 

Men akkurat Egon kan jeg være enig i er dårlig. Det største problemet jeg har med dem er at maten aldri er varm, noen ganger er den ikke en gang lunken. Så dem unngår jeg så godt det lar seg gjøre. Peppes Pizza går jeg heller ikke til, men det er rett og slett fordi jeg ikke liker maten. Det gjelder forsåvidt alle hurtigpizzakjeder - ingen av dem er gode.

Anonymkode: d35e5...04f

Ja, jeg ble gledelig overrasket, ble dratt med dit i helgen og stålsatte meg, men det var ikke noe gæærnt der. Kan nok hende at det er matsnobberi som ligger bak all kritikken, ja. xD 

Egon er det mange år siden jeg har spist hos, og husker at det var helt greit, men mye kan gå galt på den tiden. :P Jeg har vært der et par ganger i sommer, men det var kun for å ta en øl på vei fra et sted til et annet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.11.2021 den 15.24):

Authentikka på Liertoppen.  Bestilte takeaway en gang hvor maten var god. Nå sist fikk jeg 2 retter i en boks hvor den ene så ut som oppvaskvann med noen linser i bunn. Gråbrun smørje. Måtte bare kaste det, ekleste jeg har fått servert. Ble skikkelig kvalm. Andre retten så mer appettlig ut, men smakte ingenting. Kastet den og, klarte ikke spise den. Satt tilslutt igjen med ris , nan og raita som smakte greit. 

Jeg er ingen klager og stort sett altetende, men her måtte jeg faktisk sende en klage. Har ikke hørt noe tilbake (3 uker siden).  Siden de ikke har svart har jeg null betenkeligheter med å henge de ut her. 

Ikke finn på å kjøp mat der eller i noen av de andre filialene.  Mer uappetittelig mat har jeg aldri opplevd. Jeg spiser mye ute. Usj, blir dårlig av å tenke på det. 

 

Anonymkode: ff7da...d55

Wow, dette hørtes fælt ut. Føler med deg!! Generelt sett har jo Liertoppen et dårlig rykte på seg… 🥺

Anonymkode: 11ba8...b1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.10.2021 den 15.28):

Alle vet at Egon og Peppes er dårlig.

Anonymkode: 5b143...140

Begge steder er det omtrent fullt hus hele tiden. Kan sikkert være kritikkverdige ting som kan skje der som ellers, men jeg har stort sett fått ok mat der. Forventer selvsagt ikke at det skal være mat i verdensklasse...

Anonymkode: 6b04e...561

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.11.2021 den 22.20):

Bimbo veikro i Mo i Rana. 

Anonymkode: eaf4c...65e

Navnet i seg selv burde være god nok grunn til å styre unna.

Anonymkode: 7b638...819

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Navnet i seg selv burde være god nok grunn til å styre unna.

Anonymkode: 7b638...819

😅

Anonymkode: 5b143...140

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.3.2021 den 10.49):

Steder jeg aldri spiser igjen:

Døgnvill Trondheim - Dette var jo en skikkelig "hype" da det kom, og jeg har vært der 5-6 ganger i håp om å bli fornøyd med burgerne...men jeg synes alt er så smakløst og skikkelig skuff hver gang (og jeg er skikkelig burgerentusiast).

Anonymkode: 7b1b5...e4c

Må si meg litt overrasket over denne. Er burgerentusiast selv, og Døgnvill Bjørvika er min favorittrestaurant for den typen mat. Spiste på den i Trondheim i sommer og synes ikke den sto noe tilbake for den i Bjørvika. Bestilte en "Sterke Nils" og det skal godt gjøres å lage den smakløs ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Indisk restaurant på Rosenhoff. Fant en knekt/brukt tannpirker i salaten. Som kompensasjon fikk jeg masse mat med meg hjem🤢

Anonymkode: 8aec6...eab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin skrev (På 13.11.2021 den 4.59):

Jeg ser at Olivia har blitt nevnt her flere ganger. Jeg var der i dag, den på Oslo S. God mat og service, så enten har jeg vært veldig heldig, eller så har de skjerpa seg noe innmari. 

Hva spiste du?

Anonymkode: 33ccc...059

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Big Horn. Bestilte bord på restauranten i Møllergata helgen som var, da Aker Brygge var helt fullbooket. Jeg har aldri vært hos Big Horn før, men mannen mente de hadde ganske bra mat for en del år siden i alle fall, så valget falt på disse lørdagen som var. 

Det første som skjer når vi ankommer er at vi må vente i evigheter på å bli sett, står bare i gangen som noen idioter og venter på å få bord. Når det omsider dukker opp en servitør leter han lenge etter bordbestillingen vår (som jeg hadde fått bekreftet på SMS), tror han til slutt ga opp og bare fant et bord til oss. 
Blir plassert ved bordet og "glemt" i nærmere 20 minutter, før det kommer en annen servitør for å ta bestilling på både mat og drikke. Vurderte å gå, men valgte å bli sittende. Dessverre. 

Bestiller kyllingklubber og løkringer til forrett, disse kommer utrolig raskt på bordet når vi endelig har fått bestille. Løkringene var OK, men med type "løkmos" inni og ikke "ordentlige" løkringer. Kyllingklubbene er noe av det verste jeg har spist noen sinne. Helt forferdelig smak på de, et under at vi ikke ble syke etter besøket. De ble ikke spist opp, for å si det sånn. 

Til hovedrett bestilte vi hver vår indrefilet med tilbehør. Han valgte medium stekt, mens jeg valgte gjennomstekt(...). For all del - jeg er kjempefornøyd med biffen om den er litt rosa, jeg bare liker ikke at den blør på tallerkenen min. Det var dog ingen mellomting mellom medium og gjennomstekt, så da ble det sistnevnte. 

Maten kommer omsider på bordet, og mannen får en ujevnt stekt indrefilet som er kremert enkelte steder og tilnærmet rå andre steder. Jeg for min del er litt usikker på hva jeg faktisk fikk. Tror jeg må ha fornærmet kjøkkensjefen dypt ved å bestille en GJENNOMSTEKT INDREFILET, og tror faktisk at vedkommende valgte å gi meg en kremert entrecote istedenfor.
Kjøttstykket jeg fikk var ikke i nærheten av å ligne på det mannen fikk servert, i tillegg til å være kaldt, seigt og tørt.
Tilbehøret var greit, sett bort fra "soppstuingen" deres som åpenbart er hermetiske sjampinjonger som er kokt i litt fløte eller noe. 
Servitøren var ikke til stede i det hele tatt under middagen, kom heller ikke for å sjekke hvordan biffen var. Kom tilbake lenge etter at jeg hadde gitt opp biffen og heller bare spist meg mett på tilbehøret, og beklaget seg selvfølgelig veldig når hun oppdaget at kjøttstykket mitt var tilnærmet urørt. Vi slapp å betale for biffen min og fikk dessert på huset (denne var faktisk veldig god, de skal de ha), men Big Horn er et sted jeg aldri kommer til å sette mine føtter igjen. Fy flate for en kjip opplevelse den middagen var.

Anonymkode: d807b...534

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva spiste du?

Anonymkode: 33ccc...059

Jeg spiste pizza. Jeg har for lengst glemt navnet, og alt er på italiensk, men den var meget god. Det var skinke, og noe pastrami, tror jeg. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Navnet i seg selv burde være god nok grunn til å styre unna.

Anonymkode: 7b638...819

Eldre tradisjonell veikro. Har ikke prøvd pizzaen deres, men tradisjonmaten er god. 

Anonymkode: 1dd70...a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Jordbærpikene er oppskrytt, cæsarsalaten der er god men mye av det andre har jeg opplevd som ikke særlig imponerende. F.eks den tørre nachosen de serverer, eller den smakløse pastaen for barn. Synes også prisene er stive, og kundeservicen er heller ikke noe å skryte av. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-jk- skrev (15 timer siden):

Må si meg litt overrasket over denne. Er burgerentusiast selv, og Døgnvill Bjørvika er min favorittrestaurant for den typen mat. Spiste på den i Trondheim i sommer og synes ikke den sto noe tilbake for den i Bjørvika. Bestilte en "Sterke Nils" og det skal godt gjøres å lage den smakløs ;)

Er enig at Døgnwill ikke er bra. Spesielt tjuvholmen.

Anonymkode: 5b143...140

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...