Gå til innhold

Hvordan takle ensomheten uten å bli gal?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du, det er corona. Ting er stengt ned til grunne. 

Anonymkode: 14127...8ca

Ågud, du vil jo virkelig ikke ta noen grep du.

Alt er ikke stengt nei. Bensinstasjoner selger kaffe. Når det verste stod på så var vi en gjeng som møttes i hver vår bil, hadde med termos med kaffe og parkerte bilene i ring. Kalte det Korona-kaffe.  Men du må jo få fingern ut av ræva å gidd sjøl.

Endret av got2go
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

got2go skrev (Akkurat nå):

Ågud, du vil jo virkelig ikke ta noen grep du. Flere skriver at det GÅR AN Å MØTES OG HOLDE AVSTAND! alt er ikke stengt nei. Bensinstasjoner selger kaffe. Men du må jo få fingern ut av ræva å gidd sjøl.

Ja men herregud da! JA DET GÅR AN Å MØTES OG JEG SKULLE GJÆÆÆÆÆRNE HA HATT NOEN Å MØTE!!! HVOR ? PÅ BENSINSTASJONEN ? ÆRLIG TALT ? HVOR?! BARE FORTELL MEG HVOR?! BARE GI ET TIPS. IKKE SITT Å VÆR SPYDIG MOT MEG NÅR DU IKKE HAR NOE BEDRE Å KOMME MED ENN BENSINSTASJON, OG MED HVEM ?! DU MISFORSTÅR FULLSTENDIG!!! JEG ER IKKE REDD FOR Å MØTE FOLK! 

Anonymkode: 14127...8ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indigobanan

Kan anbefale appen Hey!Vina. Er som tinder men for venner. Jeg har i hvert fall fått to gode venninner der ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

indigobanan skrev (Akkurat nå):

Kan anbefale appen Hey!Vina. Er som tinder men for venner. Jeg har i hvert fall fått to gode venninner der ❤️

Jeg har faktisk møtt 3 jenter derfra. Det var virkelig gode grunner til at de ikke har venner....hun ene prøvde blant annet å overtale meg til å begynne å ruse meg. 

Anonymkode: 14127...8ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja men herregud da! JA DET GÅR AN Å MØTES OG JEG SKULLE GJÆÆÆÆÆRNE HA HATT NOEN Å MØTE!!! HVOR ? PÅ BENSINSTASJONEN ? ÆRLIG TALT ? HVOR?! BARE FORTELL MEG HVOR?! BARE GI ET TIPS. IKKE SITT Å VÆR SPYDIG MOT MEG NÅR DU IKKE HAR NOE BEDRE Å KOMME MED ENN BENSINSTASJON, OG MED HVEM ?! DU MISFORSTÅR FULLSTENDIG!!! JEG ER IKKE REDD FOR Å MØTE FOLK! 

Anonymkode: 14127...8ca

Det er flere som har foreslått at du må skaffe deg en hobby og få sosial omgang sånn! Ei her tilbød jo til og med å møte deg, men du pisser jo bare på alle forslagene du får!

Lykke til med å gro fast i sofaen alene da, ts. Du er jo faen meg like sjarmerende som ei rotfylling. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

got2go skrev (6 minutter siden):

Ågud, du vil jo virkelig ikke ta noen grep du.

Alt er ikke stengt nei. Bensinstasjoner selger kaffe. Når det verste stod på så var vi en gjeng som møttes i hver vår bil, hadde med termos med kaffe og parkerte bilene i ring. Kalte det Korona-kaffe.  Men du må jo få fingern ut av ræva å gidd sjøl.

Ja, du misforstår helt. Du har en gjeng å møte på den bensinstasjonen, det har ikke jeg. Jeg har ingen. 

Anonymkode: 14127...8ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, du misforstår helt. Du har en gjeng å møte på den bensinstasjonen, det har ikke jeg. Jeg har ingen. 

Anonymkode: 14127...8ca

Nei, og jeg begynner å skjønne hvorfor. Netflix, da? Da har du i det minste noe å bedrive tida med.

Endret av got2go
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

got2go skrev (1 minutt siden):

Det er flere som har foreslått at du må skaffe deg en hobby og få sosial omgang sånn! Ei her tilbød jo til og med å møte deg, men du pisser jo bare på alle forslagene du får!

Lykke til med å gro fast i sofaen alene da, ts. Du er jo faen meg like sjarmerende som ei rotfylling. 

Det er du å. Det er jo du som pisser på meg. Du har ingen forståelse av hva jeg snakker om, og da ønsker jeg ikke din uttalelse om dette. 

Anonymkode: 14127...8ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

got2go skrev (Akkurat nå):

Nei, og jeg begynner å skjønne hvorfor.

Wow. 

Anonymkode: 14127...8ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

got2go skrev (6 minutter siden):

Nei, og jeg begynner å skjønne hvorfor. Netflix, da? Da har du i det minste noe å bedrive tida med.

Syns du skal være forsiktig forresten med å være så nedlatende som du er i sånne sårbare tråder som dette. Du visste vel ikke at jeg sitter med selvmordstanker hver dag og snart skal begynne i behandlig for det. Sånne dritt uttalelser kan faktisk være enden på visa for mange. For det er kanskje akkurat det man sitter å tenker om meg selv, også får man det bekreftet. 

Anonymkode: 14127...8ca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Syns du skal være forsiktig forresten med å være så nedlatende som du er i sånne sårbare tråder som dette. Du visste vel ikke at jeg sitter med selvmordstanker hver dag og snart skal begynne i behandlig for det. Sånne dritt uttalelser kan faktisk være enden på visa for mange. For det er kanskje akkurat det man sitter å tenker om meg selv, også får man det bekreftet. 

Anonymkode: 14127...8ca

Kan ikke gå rundt å være redd for å si hva en synes i tilfelle folk tar det ille opp. Dersom kommentarene mine hadde vært nok til å vippe deg av pinnen, så ville du ha velta før eller senere uansett. Om ikke fra denne kommentaren, så fra en annen. Er du så sårbar at du ikke tåler noe, så må du kontakte profesjonelle, ikke et forum. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

got2go skrev (1 minutt siden):

Kan ikke gå rundt å være redd for å si hva en synes i tilfelle folk tar det ille opp. Dersom kommentarene mine hadde vært nok til å vippe deg av pinnen, så ville du ha velta før eller senere uansett. Om ikke fra denne kommentaren, så fra en annen. Er du så sårbar at du ikke tåler noe, så må du kontakte profesjonelle, ikke et forum. 

Du er litt av et stort menneske må jeg si. Sitter å klager på min personlighet.... hør på deg selv. 

Anonymkode: 14127...8ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er litt av et stort menneske må jeg si. Sitter å klager på min personlighet.... hør på deg selv. 

Anonymkode: 14127...8ca

Hvor klaga jeg på personligheten din i siste innlegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

got2go skrev (Akkurat nå):

Hvor klaga jeg på personligheten din i siste innlegg?

Du sa at du begynte å forstå hvorfor jeg er ensom. 

Anonymkode: 14127...8ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg er helt helt alene, til alle tider. Jeg er også helt alene på jobb. Jeg klarer det snart ikke mer. Det er utrolig tungt. Har jo ingen å ringe til eller chatte med heller. Jeg vil kalle meg ekstremt ensom og jeg begynner å føle meg forferdelig rar i hodet og går rundt med en klump i magen og i hjertet hele tiden. Menneskeheten kunne likegjerne blitt utslettet, sånn at det bare var meg igjen i verden. Hadde nesten føltes bedre, for da hadde jeg hatt en unnskyldning. 

Jeg gjør alt jeg kan. Jeg tar på meg masse ekstra jobb, trener masse, pusser opp... ja you name it. Men det fyller jo ikke ensomheten. 

Er det flere som har det sånn? 

Anonymkode: 14127...8ca

Bli med på penpalworld.com. Der fant jeg min beste venn, vi har hatt daglig kontakt i et år, han er en flott person og er kjempekoselig å prate med. 

Anonymkode: 8fb11...1cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Akkurat hva da? 

Anonymkode: 14127...8ca

Enig med deg. Det blir et par setninger, «ha en fin kveld» og ingenting mer 

Anonymkode: 20d7c...77f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du sa at du begynte å forstå hvorfor jeg er ensom. 

Anonymkode: 14127...8ca

 

got2go skrev (3 minutter siden):

Hvor klaga jeg på personligheten din i siste innlegg?

Også kalte du meg usjarmenrende som en rotfylling. 

Anonymkode: 14127...8ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du sa at du begynte å forstå hvorfor jeg er ensom. 

Anonymkode: 14127...8ca

Det er flere innlegg siden, du svarer ikke akkuratt høflig du heller. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

got2go skrev (22 minutter siden):

Det er flere som har foreslått at du må skaffe deg en hobby og få sosial omgang sånn! Ei her tilbød jo til og med å møte deg, men du pisser jo bare på alle forslagene du får!

Lykke til med å gro fast i sofaen alene da, ts. Du er jo faen meg like sjarmerende som ei rotfylling. 

Hobby og sosial omgang fører sjelden til vennskap 

Anonymkode: 20d7c...77f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ja, du misforstår helt. Du har en gjeng å møte på den bensinstasjonen, det har ikke jeg. Jeg har ingen. 

Anonymkode: 14127...8ca

De som har venner, kommer aldri til å forstå det

Anonymkode: 20d7c...77f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...