Gå til innhold

EUROVISION 2021 ROTTERDAM 💗


Tradegy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

TIX vinner 100% sikkert er mitt tips

 

Anonymkode: 5bed3...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver så hardt å like Italia som så mange av dere her inne. Nydelig språk og nydelig sanger 🤭 Men klarer ikke helt å like låta. Mulig den vokser på meg etterhvert. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wera1 skrev (2 minutter siden):

Prøver så hardt å like Italia som så mange av dere her inne. Nydelig språk og nydelig sanger 🤭 Men klarer ikke helt å like låta. Mulig den vokser på meg etterhvert. 

Liker du han da...? 😉 Jeg klarer helt ærlig ikke å puste rolig når jeg ser på han vokalisten 😜

Anonymkode: 06814...819

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Liker du han da...? 😉 Jeg klarer helt ærlig ikke å puste rolig når jeg ser på han vokalisten 😜

Anonymkode: 06814...819

Ja han er jo råååflott!! Men hvis jeg hadde hørt sangen på radio uten videoen hadde jeg nok skrudd ned 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Liker du han da...? 😉 Jeg klarer helt ærlig ikke å puste rolig når jeg ser på han vokalisten 😜

Anonymkode: 06814...819

Alle i det bandet er latterlig attraktive. Sett bort i fra det har de også den beste låta. Forbereder meg på å bli sur om noen andre vinner.

Anonymkode: b3ab5...663

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

TIX vinner 100% sikkert er mitt tips

 

Anonymkode: 5bed3...79f

Halla, Tix! Håper låta går til finalen da, esc uten Norge er kjedelig. 

Anonymkode: 0e377...73d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Alle i det bandet er latterlig attraktive. Sett bort i fra det har de også den beste låta. Forbereder meg på å bli sur om noen andre vinner.

Anonymkode: b3ab5...663

I am with you! 😆 

Anonymkode: 06814...819

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

TIX vinner 100% sikkert er mitt tips

 

Anonymkode: 5bed3...79f

Esc fansen har stemt frem Tix og Norge til 19.plass noe jeg tipper er ganske sannsynlig HVIS han kommer til finalen. 
Tipper 8.-12. plass i semi, og en evt finale vil gi 15.-22.plass. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.5.2021 den 16.25):

Men ESC er jo en musikk-konkurranse og handler jo først og fremst om musikk, så det er jo egentlig ganske irrelevant hvilken bakgrunn artistene har. Teksten viser sårbarhet, men melodien og fremføringen er kjedelig og egner seg dårlig i ESC. Hvis låta hans havner midt på treet tror jeg vi skal være fornøyde.

Videoen hans var ikke imponerende heller. Den er klisjeaktig og pompøs, og lite kreativ. Kjedelig rett og slett, uansett hvor fin fyr Tix er og hvor synd det er på ham.

Anonymkode: 639ce...be2

Nå som videoen hans er sluppet, så tror jeg at folk forstår teksten og hva sangen handler om. Å jeg tror at den treffer mange, spesielt oss som har vært i Tix sitt sted og blitt mobbet, men uansett, hvem sitter ikke med tårer når man ser videoen? Sterk var den. 

Anonymkode: fce95...787

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nå som videoen hans er sluppet, så tror jeg at folk forstår teksten og hva sangen handler om. Å jeg tror at den treffer mange, spesielt oss som har vært i Tix sitt sted og blitt mobbet, men uansett, hvem sitter ikke med tårer når man ser videoen? Sterk var den. 

Anonymkode: fce95...787

Jeg er enig med deg i at videoen var veldig bra og også oppklarende ifht hva sangen handler om. 
Utfordringen er at det nok mest er nordmenn som ikke får stemme på Norge, og hardbarka esc fans som ser videoen. Esc fans har stemt Norge til 19.plass og jeg tror dessverre at låten er for svak til at de som ser den første gang i semifinalen vil stemme på den foran Kypros, Malta, Litauen osv. Vi kommer jo også rett etter Kypros og jeg tror ikke det er en fordel heller. 
Men etter videoen kjenner jeg at jeg blir litt skuffa hvis vi ikke kommer til finalen, synes han fortjener det👍

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor kan ikke TIX synge halve låta på norsk? Så mange fans på YouTube ber han om det 

Anonymkode: 06814...819

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge Escnorge.no skal det være en begrensning på 3600 publikummere per show. De skriver blant annet at showet er med på et forskningsprosjekt og jobber med å gjennomføre det så trygt som mulig.

«Det er mange regler i henhold til smittevern som publikum må forholde seg til. Alle skal være testet senest 24 timer før de kommer inn i arenaen. De skal slippes inn i puljer med egne tidsvinduer, og de skal teste seg i dagene etter arrangementene for bidra til forskningen», skriver de. 

Anonymkode: 06814...819

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine favoritter ( i tilfeldig rekkefølge)

-Frankrike

-Malta

-Italia 

-Kypros 

-Albania 

Island og Sveits er fine også, men ikke helt på toppen. 

Endret av Zenhouse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 9.5.2021 den 2.56):

Nå som videoen hans er sluppet, så tror jeg at folk forstår teksten og hva sangen handler om. Å jeg tror at den treffer mange, spesielt oss som har vært i Tix sitt sted og blitt mobbet, men uansett, hvem sitter ikke med tårer når man ser videoen? Sterk var den. 

Anonymkode: fce95...787

Men det er jo ikke meningen bak sangen man stemmer på - og særlig ikke når ingen har forstått det før denne videoen. Synes ikke det kommer godt fram i teksten eller sceneshowet (selv om de kanskje forandrer på det), det høres mer ut som en standar kjærlighetssang fra noen som har blitt dumpa.

Jeg har også blitt mobbet, men synes sangen er dårlig allikevel og tviler på at han går videre fra semifinalen.

Jeg synes også det er ekstremt kynisk av ham å spille så mye på å være mobbeoffer, når han selv har skrevet veldig drøye tekster som er veldig problematiske og gir uttrykk for holdninger som er nedlatende og kan føre til mobbing og det som verre er. Synes ikke han er en god "representant" for mobbeofre og folk som sliter, all den tid han selv bidrar til slike holdninger mot andre.

Anonymkode: 8a674...d3f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Men det er jo ikke meningen bak sangen man stemmer på - og særlig ikke når ingen har forstått det før denne videoen. Synes ikke det kommer godt fram i teksten eller sceneshowet (selv om de kanskje forandrer på det), det høres mer ut som en standar kjærlighetssang fra noen som har blitt dumpa.

Jeg har også blitt mobbet, men synes sangen er dårlig allikevel og tviler på at han går videre fra semifinalen.

Jeg synes også det er ekstremt kynisk av ham å spille så mye på å være mobbeoffer, når han selv har skrevet veldig drøye tekster som er veldig problematiske og gir uttrykk for holdninger som er nedlatende og kan føre til mobbing og det som verre er. Synes ikke han er en god "representant" for mobbeofre og folk som sliter, all den tid han selv bidrar til slike holdninger mot andre.

Anonymkode: 8a674...d3f

Vet du hva der er jeg fullstendig uenig med. At tix skrev/skriver russelåter har ikke noe med han selv som person å gjøre. De er skrevet på «oppdrag» og som regel sammen med andre artister. 

Anonymkode: 83650...a18

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke delfinaler i år?

Anonymkode: 2febf...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det ikke delfinaler i år?

Anonymkode: 2febf...c4e

Jo, 18. og 20. Mai

Anonymkode: b3ab5...663

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...