Gå til innhold

EUROVISION 2021 ROTTERDAM 💗


Tradegy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Husker det var noen som skrev på YouTube..."Det er lett å se hvem som er sjefen i bandet. Hun lar dem ikke snakke!". 

Anonymkode: 06814...819

Kvinner er kvinner verst...

Anonymkode: 2c77f...52d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kvinner er kvinner verst...

Anonymkode: 2c77f...52d

Jeg vet ikke om det var en kvinne 😌

Anonymkode: 06814...819

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem tror dere kommer på 2. plass (bak TIX) da??

Anonymkode: 5bed3...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvem tror dere kommer på 2. plass (bak TIX) da??

Anonymkode: 5bed3...79f

Det blir Island

Anonymkode: 98888...364

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvem tror dere kommer på 2. plass (bak TIX) da??

Anonymkode: 5bed3...79f

Tix kommer blant de 5 nederste om han går til finalen. Hvis ikke skal jeg spise både pannebåndet mitt og solbrillene mine. Håper han går til finalen da, Eurovision uten Norge er jo kjedelig uansett hvor dårlig låta er. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig fascinerende for meg hvordan så mange mener Tix har et «budskap» i sangen sin som han ønsker å spre. Teksten i sangen er total klisje, og allerede gjort i 90 millioner sanger. Sangen har absolutt ingenting med psykisk helse å gjøre. At dolk tror det er helt underlig. Men han prøver å påstå at det er det sangen handler om, sånn nå i ettertid.

heier selvsagt på ham og håper han gjlr det bra, men forstår ikke alle disse som snakker om «budskapet» hans.

Anonymkode: 98888...364

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh jøye meg! Nå er Eurovision i gang! :hoppendeglad::hjerter_rundt:

Kjente på ekte lykke av sendinga på YouTube :Nikke: Fine verter! Kjenner jeg er ordentlig spent foran tirsdagen :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (1 minutt siden):

Åh jøye meg! Nå er Eurovision i gang! :hoppendeglad::hjerter_rundt:

Kjente på ekte lykke av sendinga på YouTube :Nikke: Fine verter! Kjenner jeg er ordentlig spent foran tirsdagen :hjerte:

Jeg klarer ikke å vente! Ble faktisk trist i går da jeg tenkte på at Eurovision var neste lørdag og ikke denne 😂 

Anonymkode: 06814...819

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det er veldig fascinerende for meg hvordan så mange mener Tix har et «budskap» i sangen sin som han ønsker å spre. Teksten i sangen er total klisje, og allerede gjort i 90 millioner sanger. Sangen har absolutt ingenting med psykisk helse å gjøre. At dolk tror det er helt underlig. Men han prøver å påstå at det er det sangen handler om, sånn nå i ettertid.

heier selvsagt på ham og håper han gjlr det bra, men forstår ikke alle disse som snakker om «budskapet» hans.

Anonymkode: 98888...364

Det er ikke alltid meningen til den som skriver sangen kommer godt frem, selv om den kan tolkes på mange måter. Hvis du ser musikkvideoen til  sangen ser du litt men hva TIX antakeligvis tenkte når han skrev den.

Så, alle vil nok ikke forstå. Men det at han forklarer mer om sangen i ettertid betyr ikke at lyver. 

Anonymkode: 641fa...825

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle Måneskin fans 😊

Anonymkode: 06814...819

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan man stemmer i finalen og delfinalene? Kan alle stemme (untatt på eget land selvfølgelig) eller er det utvalgte grupper som kan stemme? Finner ingen info om dette på nett.

Anonymkode: 1dd2b...1e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker said:

Noen som vet hvordan man stemmer i finalen og delfinalene? Kan alle stemme (untatt på eget land selvfølgelig) eller er det utvalgte grupper som kan stemme? Finner ingen info om dette på nett.

Anonymkode: 1dd2b...1e4

Alle kan stemme :Nikke: Jeg mener det er slik at man kan stemme i den semien hvor sitt land deltar.
Altså; Tix deltar på tirsdag. Da kan vi stemme på tirsdagen. 

I finalen kan vi stemme, uavhengig om Tix går videre. 

Folk må korrigere meg om jeg tar feil! :blomst:

Endret av Tradegy
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tradegy skrev (20 minutter siden):

Alle kan stemme :Nikke: Jeg mener det er slik at man kan stemme i den semien hvor sitt land deltar.
Altså; Tix deltar på tirsdag. Da kan vi stemme på tirsdagen. 

I finalen kan vi stemme, uavhengig om Tix går videre. 

Folk må korrigere meg om jeg tar feil! :blomst:

Jeg tror det er riktig, samtidig som jeg synes det er dumt at vi ikke kan stemme både tirsdag og torsdag. 

Anonymkode: 06814...819

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så søt og sjarmerende ☺

Anonymkode: 06814...819

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvordan det går i Rotterdam er TIX en vinner!!!

Anonymkode: 83290...0e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg klarer ikke å vente! Ble faktisk trist i går da jeg tenkte på at Eurovision var neste lørdag og ikke denne 😂 

Anonymkode: 06814...819

Men nå fyker dagene avgårde! :hoppe: Som oppladning kan du jo varme opp med 4 x ”Adresse Rotterdam” og ta det som minifinaler :Knegg: 
 

Til dere som diskuterer budskap i sanger: Det er klær, pyro og heftige sceneshow som er viktig i Eurovision. Hva man faktisk synger om, er mindre viktig . Dette er ikke stakkars-meg scenen, uansett hvordan man snur og vender på det. Dét har man musikkvideoer til. Den menige eurovisionseer kan like gjerne være spontan. Oftere enn ikke, venter man til man har sett sceneframføringa live, før man gjør seg opp en mening :Nikke:

I vårt tilfelle, bør man nok kjenne litt til historien eller ha sett videoen. Det er høyt og mektig, men rørt ble jeg langt i fra før jeg så videoen.
 

Ikke gripende nok til å vekke umiddelbare følelser, men delegasjonen har jo virkelig steppet up de siste to ukene, så det kan jo være noen nybegeistrede har kommet til :flagg: :Nikke: 

Endret av Tradegy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tix er den moralske vinneren allerede

Anonymkode: 5bed3...79f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Uansett hvordan det går i Rotterdam er TIX en vinner!!!

Anonymkode: 83290...0e9

 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tix er den moralske vinneren allerede

Anonymkode: 5bed3...79f

Says who? 

Anonymkode: 06814...819

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Tix er den moralske vinneren allerede

Anonymkode: 5bed3...79f

Ja, veeeeeldig god moral med pulesangene som han skrev.

Anonymkode: 54948...324

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...