Gå til innhold

EUROVISION 2021 ROTTERDAM 💗


Tradegy

Anbefalte innlegg

Bandet fra Italia har laget utrolig mye fin musikk! Dere burde sjekke det ut på Youtube

Anonymkode: 2c77f...52d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Bandet fra Italia har laget utrolig mye fin musikk! Dere burde sjekke det ut på Youtube

Anonymkode: 2c77f...52d

Tix er bedre

Anonymkode: 5bed3...79f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Tix er bedre

Anonymkode: 5bed3...79f

Morsom du. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske sikker på at Tix ligger kunstig høyt på oddsen. Husker også i 2018 at Rybak en god stund lå på 2. plass på oddsen, men han endte jo helt nede på 15. plass. 

Sangen vokser på meg, men Tix er i en veldig sterk semifinale og jeg tror dessverre han skal slite med å kvalifisere seg. 

De landene jeg regner som relativt sikre til å kvalifisere seg fra semi 1 er: Litauen, Russland, Sverige, Kypros, Romania, Aserbadsjan, Ukraina og Malta

De to siste plassene tror jeg står mellom Australia, Norge, Kroatia, Israel og Belgia og fra dem tror jeg Israel og Kroatia går videre. 

Irland, Slovenia og Makedonia tviler jeg på at har noen sjanse. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tix kommer til å vinne semifinalen lett

Anonymkode: 5bed3...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tix kommer til å vinne semifinalen lett

Anonymkode: 5bed3...79f

Nå er det ingen vinnere i semifinalene i Eurovision, derimot vil ti land gå videre til finalen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på godTixen vår. Russelåter er russelåter, der kommer russen selv med innspill om hva de ønsker å ha med i en tekst. Fallen angel er nydelig. Tåpelig å la tidligere "ting" påvirke. Det er en melodikonkurranse og låta er vakker, både melodi og tekst. 

Anonymkode: 49944...631

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Heier på godTixen vår. Russelåter er russelåter, der kommer russen selv med innspill om hva de ønsker å ha med i en tekst. Fallen angel er nydelig. Tåpelig å la tidligere "ting" påvirke. Det er en melodikonkurranse og låta er vakker, både melodi og tekst. 

Anonymkode: 49944...631

Dette skjønte jeg ikke helt, han vant jo mgp så da ble det vel ikke påvirket av tidligere ting? Tvert i mot tror jeg han fikk en del stemmer nettopp fordi han er Tix, men selvfølgelig mange som liker både låten og budskapet. Akkurat det kan bli ekstra spennende i esc der de aller fleste vil kun gi stemmer ut fra låten og ikke kjenner han fra før. Jeg synes låten både har en gammeldags «sound» og er temmelig kjedelig, og kan ikke se for meg at dette kommer til å gi mange poeng, tror egentlig ikke det gir finaleplass engang, men esc er esc...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digital Eurovision i år også? 

Anonymkode: 06814...819

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dagens episode av 'Adresse Rotterdam' får vi høre bidrag fra Serbia, Island, Bulgaria, Australia, Kroatia, Finland, Estland, Sverige, Spania og Latvia. Jeg liker det finske bidraget, og det skal bli interessant å se hvordan panelet vurderer denne. :skya:

https://tv.nrk.no/serie/eurovision-song-contest/2021/MUHU25003321

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (4 timer siden):

I dagens episode av 'Adresse Rotterdam' får vi høre bidrag fra Serbia, Island, Bulgaria, Australia, Kroatia, Finland, Estland, Sverige, Spania og Latvia. Jeg liker det finske bidraget, og det skal bli interessant å se hvordan panelet vurderer denne. :skya:

https://tv.nrk.no/serie/eurovision-song-contest/2021/MUHU25003321

Av disse liker jeg Finland og Spania :) 

Anonymkode: 06814...819

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke når artistene spiller på sex....Sorry, Serbia. 

Anonymkode: 06814...819

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Null poeng til Island. 

Anonymkode: 06814...819

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig video, Bulgaria ❤️

Anonymkode: 06814...819

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at andre land ikke hører hva norske «eksperter» sier om dem...

Anonymkode: 06814...819

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Finland ❤️❤️❤️

Anonymkode: 06814...819

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finland kan komme høyt, men mulig at Italia og de kjemper om de samme stemmene og da tror jeg Italia vinner. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...