Gå til innhold

EUROVISION 2021 ROTTERDAM 💗


Tradegy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 22.4.2021 den 11.41):

Er helt sikker på at tix vinner

Anonymkode: 5bed3...79f

Det blir den dagen jeg ikke gidder å bo i landet lengre 🤮

Anonymkode: 54948...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter oddsen min på Litauen i år. Har hatt den som en favoritt helt siden første gang jeg hørte sangen. Passe snål sang som skiller seg ut, og teksten passer unektelig nok til dagens "være i eget hjem"-tilstander. Morsomt om Litauen drar denne i land i år, de har tross alt aldri vunnet før. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Sprinkle said:

Setter oddsen min på Litauen i år. Har hatt den som en favoritt helt siden første gang jeg hørte sangen. Passe snål sang som skiller seg ut, og teksten passer unektelig nok til dagens "være i eget hjem"-tilstander. Morsomt om Litauen drar denne i land i år, de har tross alt aldri vunnet før. 

Ikke min favoritt, men blir absolutt ikke sur hvis de vinner. Enig i at det hadde vært gøy om et land som ikke har vunnet før vinner i år. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mandel92 skrev (2 minutter siden):

Ikke min favoritt, men blir absolutt ikke sur hvis de vinner. Enig i at det hadde vært gøy om et land som ikke har vunnet før vinner i år. 
 

Hvilke andre land har aldri vunnet MGP? 

Anonymkode: 06814...819

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvilke andre land har aldri vunnet MGP? 

Anonymkode: 06814...819

De landene jeg kommer på nå er : Malta, Island, Romania, Bulgaria, San Marino, Albania, Kypros, Moldova, Makedonia, Kroatia, Polen, Georgia, Australia 

Malta er jo en stor favoritt i år, så kanskje dem vinner. Det gøyeste for min del er om San Marino hadde vunnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mandel92 skrev (7 minutter siden):

De landene jeg kommer på nå er : Malta, Island, Romania, Bulgaria, San Marino, Albania, Kypros, Moldova, Makedonia, Kroatia, Polen, Georgia, Australia 

Malta er jo en stor favoritt i år, så kanskje dem vinner. Det gøyeste for min del er om San Marino hadde vunnet. 

Nå har jeg aldri vært noe storfan av mgp selv om jeg har brukt å titte på det noen år. Men hvorfor er Australia egentlig med i eurovision? Er det noe spesiell grunn til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprinkle skrev (1 minutt siden):

Nå har jeg aldri vært noe storfan av mgp selv om jeg har brukt å titte på det noen år. Men hvorfor er Australia egentlig med i eurovision? Er det noe spesiell grunn til det?

De fikk vel bli med fordi det var så stor entusiasme rundt eurovision selv da de ikke var med.

Anonymkode: 06f18...ee5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Sprinkle said:

Nå har jeg aldri vært noe storfan av mgp selv om jeg har brukt å titte på det noen år. Men hvorfor er Australia egentlig med i eurovision? Er det noe spesiell grunn til det?

De skulle egentlig bare være med i 2015 da det var esc-jubileum, men så var det så stor suksess at de fortsatte å være med. Eurovision har en stor fanskare i Australia :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske så i mot at Australia er med egentlig   :ninja: 

Gleder meg så til finalen! Har 0 tro på Norge i år, men skal ha et covid vennlig MGP party allikevel  :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevian skrev (På 18.4.2021 den 19.05):

Haha, det er det som er så gøy med Eurovision! :yvonne:

Ja, ikke sant? Ulike meninger er topp, men er enig med deg i Israel, da, de er på min topp 10👍
At noen kan tro at Norge vinner dette er utenfor min fatteevne😳 Tror vi får problemer med å komme oss til finalen i en sterk semifinale... Tror oddsen til Norge ligger urealistisk høyt, men jeg kan ta veldig feil (håper jo det...)

Min topp 10 er: Malta, Sveits, Kypros, San Marino, Bulgaria, Sverige, Hellas, Israel, Belgia og Azerbaijan. Men jeg er sikker på at Litauen, Finland, Italia og Frankrike blander seg inn i år selv om jeg ikke liker de så godt (er i topp 20). Synes også Irland har en ok sang i år og unner dem finale. 
 

Hadde vært gøy om Malta, San Marino el Kypros vinner i år, gode sanger og de har ikke vunnet før. Gjør meg heller ikke noe om Sverige vinner i år, den er bra! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har dessverre blitt normalt at de snakker dritt om øst-europeiske land....Burde kanskje ansette nye programledere? 

Anonymkode: 06814...819

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

San Marino minner om et eller annet jeg har hørt før. Danmark er forferdelig! Huff! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fame skrev (4 timer siden):

 

Ganske så i mot at Australia er med egentlig   :ninja: 

 

Hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, jeg synes også de andre landene som holder til i Asia ikke bør være med. Nevnte bare Australia fordi det var det landet som ble diskutert tidligere i tråden   :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...