Gå til innhold

EUROVISION 2021 ROTTERDAM 💗


Tradegy

Anbefalte innlegg

Og der har Hviterussland fått beskjed om å endre låta, enten endre teksten eller sende en helt ny låt. Låten er borte fra youtube også nå. Håper de ikke trekker seg, men sender en annen låt! :)


 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mandel92 skrev (5 timer siden):

Og der har Hviterussland fått beskjed om å endre låta, enten endre teksten eller sende en helt ny låt. Låten er borte fra youtube også nå. Håper de ikke trekker seg, men sender en annen låt! :)

 

Det kom vel ikke som noe sjokk. (Reuters)

“It was concluded that the song puts the non-political nature of the Contest in question,” the EBU said in a statement. “In addition, recent reactions to the proposed entry risk bringing the reputation of the ESC into disrepute.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bidraget til Nord-Makedonia er klart. Det er Vasil med sangen 'Here I Stand'. Nord-Makedonia er i samme gruppe som Norge i semifinalen. 

...

 

Endret av NordicViking
Ny link
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polens bidrag er klart. Det er RAFAŁ med sangen 'The Ride'. Polen er i gruppe 2 i semifinalen (ikke Norges gruppe). 

...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latvias bidrag er klart. Det er Samanta Tina med sangen 'The Moon is Rising'. Latvia er i gruppe 2 i semifinalen (ikke Norges gruppe).

...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det islandske bidraget er klart. Det er Daði og Gagnamagnið med sangen '10 Years'. De er i gruppe 2 i semifinalen (ikke Norges gruppe).

...

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det svenske bidraget er klart. Det er Tusse med sangen 'Voices'. Sverige er i Norges gruppe i semifinalen.

...

 

Endret av NordicViking
Ny link
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige Tusse :Nikke: Foruten vinneren og Dotter, synes jeg kvaliteten på låtene var elendige jevnt over i år. 

Men merket meg at det er in med batikk :Knegg:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Tradegy said:

Herlige Tusse :Nikke: Foruten vinneren og Dotter, synes jeg kvaliteten på låtene var elendige jevnt over i år. 

Men merket meg at det er in med batikk :Knegg:

Synes Tusse hadde den definitivt beste låta i melodifestivalen. Liker den veldig godt! Går inn på topp 10-lista mi i år :)

Som for øvrig ser slik ut: 

Frankrike
San Marino
Kypros
Sveits
Sverige
Australia
Bulgaria
Israel
Island
Hellas



 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min blir slik:

Island 12 poeng

Sverige 10 

Belgia 8

Romania 7

Israel 6

Sveits 5

Ukraina 4

Kypros 3

Moldova 2

Litauen 1

 

Men denne blir nok å endre seg mange ganger før finalen 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke Kypros sin vinner. Den eneste bra delen av sangen er refrenget, og det er så tydelig at den har kopiert mye av Lady Gaga sin "Bad Romance". Da synes jeg heller noen av de andre skal vinne som er originale.

Anonymkode: 2c77f...52d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville91 skrev (7 timer siden):

Min blir slik:

Island 12 poeng

Sverige 10 

Belgia 8

Romania 7

Israel 6

Sveits 5

Ukraina 4

Kypros 3

Moldova 2

Litauen 1

 

Men denne blir nok å endre seg mange ganger før finalen 😅

Ikke sant...og så sier noen at det er Øst-Europa som stemmer på sine naboer. Tydeligvis ikke bare de....

Anonymkode: 06814...819

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oddslista akkurat nå er det Sveits, Bulgaria og Frankrike som topper. På de neste tre plassene kommer Sverige, Island og Italia. Norge er nummer 12. Ting vil sannsynlig kunne endre seg fram mot finalen i mai, så vi skal kanskje ta det hele med ei klype salt. I Norges gruppe i semifinalen er det akkurat nå kun fire land som ligger foran oss på oddslista. Det trenger ikke nødvendigvis å bety så mye, men jeg er litt optimist når det gjelder Norges mulighet til å komme til finalen. :hoppendeglad:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bidraget fra Aserbajdsjan er klart. Det er Efendi med sangen 'Mata Hari'. De er i Norges gruppe i semifinalen.

...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bidraget fra Georgia er klart. Det er Tornike Kipiani med sangen 'You'. De er i gruppe 2 i semifinalen (ikke Norges gruppe). 

...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maltas bidrag er klart. Det er Destiny med sangen 'Je Me Casse'. De er i Norges gruppe i semifinalen.

...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

NordicViking skrev (21 timer siden):

oddslista akkurat nå er det Sveits, Bulgaria og Frankrike som topper. På de neste tre plassene kommer Sverige, Island og Italia. Norge er nummer 12. Ting vil sannsynlig kunne endre seg fram mot finalen i mai, så vi skal kanskje ta det hele med ei klype salt. I Norges gruppe i semifinalen er det akkurat nå kun fire land som ligger foran oss på oddslista. Det trenger ikke nødvendigvis å bety så mye, men jeg er litt optimist når det gjelder Norges mulighet til å komme til finalen. :hoppendeglad:

Jeg synes årets bidrag fra Sveits er ganske kjedelig, likte mye bedre fjorårets bidrag. Synes egentlig det samme om Bulgaria også. Tenker de har fått så gode odds fordi de lå an til å gjøre det ganske bra i fjor, og at årets odds ikke nødvendigvis er basert på årets låt. Men hvis det er sånn er et litt rart at ikke Island og Litauen får enda bedre odds.

Synes generelt at det er mye kjedelig med i år. Er liksom bare Island, Litauen, Finland og Italia som ha giddet å finne på noe kult. Eller, Ukraina har prøvd å være kreative, men bomma litt..

 

Er alle sangene ute nå? Bortsett fra Hviterussland som må gjøre noen endringer?
 

Anonymkode: 2f25b...91e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (2 timer siden):

Maltas bidrag er klart. Det er Destiny med sangen 'Je Me Casse'. De er i Norges gruppe i semifinalen.

...

 

Kult!!! 🤪🌹

Anonymkode: 06814...819

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (2 timer siden):

Bidraget fra Aserbajdsjan er klart. Det er Efendi med sangen 'Mata Hari'. De er i Norges gruppe i semifinalen.

...

 

🤮🤮🤮

Anonymkode: 06814...819

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...