Gå til innhold

EUROVISION 2021 ROTTERDAM 💗


Tradegy

Anbefalte innlegg

Gleder meg allerede til "Adresse Rotterdam" 😍 Altså, der hvor de går igjennom låtene i forkant 🙂 Pleier å vente til da med gjennomhøring, men i år må jeg høre låtene i forkant :Nikke: 

"Tix og Tusse", kunne forøvrig vært egen tv-serie, dèt :fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tradegy skrev (1 time siden):

Gleder meg allerede til "Adresse Rotterdam" 😍 Altså, der hvor de går igjennom låtene i forkant 🙂 Pleier å vente til da med gjennomhøring, men i år må jeg høre låtene i forkant :Nikke: 

"Tix og Tusse", kunne forøvrig vært egen tv-serie, dèt :fnise:

Samme her. Adresse-programmene er noe av det beste med esc-sesongen! 

Anonymkode: b3ab5...663

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Samme her. Adresse-programmene er noe av det beste med esc-sesongen! 

Anonymkode: b3ab5...663

Det beste? Hvor de sitter og slenger dritt om Øst-Europa? 

Anonymkode: 06814...819

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker dere, hvem er best og hvem vinner i år?

Når jeg hører gjennom synes jeg disse skiller seg ut positivt: Bulgaria, Estland, Irland, Malta, Kypros, Hellas, Italia, Finland, San Marino, Sverige og faktisk UK. Utfordrer er Litauen.
De jeg tror det kommer til å stå om til slutt; Malta, Kypros og Sverige. Jeg kommer til å stemme på de tre i år tror jeg, men må jo høre de live også. 
Vi kommer nok ikke helt nederst i år, der kommer kanskje Danmark? Kanskje kommer vi til finalen, men jeg tror ikke det blir mye poeng i år dessverre. Hadde vi sendt Keiino derimot, men jeg skal ikke dra opp den igjen...😉
 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Albania, Kroatia, Kypros, Estland, Frankrike, Hellas, Island, Litauen, Malta, Polen, San Marino og UK.

Akkurat nå er mine topp 3 Frankrike, Kypros og Litauen.

Tror Sverige, Sveits, Frankrike, Kypros og Litauen (random order) blir topp 5.

Upopulær mening, men jeg er ikke så glad i Sverige sin. Synes den er kjedelig forutsigbar og minner om noe jeg har hørt før?

Anonymkode: 66068...159

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Liker Albania, Kroatia, Kypros, Estland, Frankrike, Hellas, Island, Litauen, Malta, Polen, San Marino og UK.

Akkurat nå er mine topp 3 Frankrike, Kypros og Litauen.

Tror Sverige, Sveits, Frankrike, Kypros og Litauen (random order) blir topp 5.

Upopulær mening, men jeg er ikke så glad i Sverige sin. Synes den er kjedelig forutsigbar og minner om noe jeg har hørt før?

Anonymkode: 66068...159

Upopulær mening?? Jeg misliker Sverige sin, jeg og! Hadde vært mye bedre med mister Saade 😉

Anonymkode: 06814...819

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Liker Albania, Kroatia, Kypros, Estland, Frankrike, Hellas, Island, Litauen, Malta, Polen, San Marino og UK.

Akkurat nå er mine topp 3 Frankrike, Kypros og Litauen.

Tror Sverige, Sveits, Frankrike, Kypros og Litauen (random order) blir topp 5.

Upopulær mening, men jeg er ikke så glad i Sverige sin. Synes den er kjedelig forutsigbar og minner om noe jeg har hørt før?

Anonymkode: 66068...159

Jeg elsker ulike meninger jeg👍 Jeg pleier veldig sjelden å like de svenske sangene nettopp pga det du skriver; det samme hver gang, kynisk og «kaldt» ofte, men akkurat den i år liker jeg av en eller annen grunn😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.4.2021 den 23.59):

Tror Sverige, Sveits, Frankrike, Kypros og Litauen (random order) blir topp 5.

Upopulær mening, men jeg er ikke så glad i Sverige sin. Synes den er kjedelig forutsigbar og minner om noe jeg har hørt før?

Anonymkode: 66068...159

Smaken er som baken - den er delt. Noen liker Sverige i ESC, andre liker dem ikke. Det finnes ikke noe rett eller galt svar når det gjelder musikksmak. Jeg synes det svenske bidraget i år er ganske ordinært, og det skiller seg ikke særlig ut - som f.eks. Finland og Italia. Men vi vet at Sverige alltid får mye poeng - også fra Norge, og vi må nesten regne med at det samme skjer i år også. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, NordicViking said:

Smaken er som baken - den er delt. Noen liker Sverige i ESC, andre liker dem ikke. Det finnes ikke noe rett eller galt svar når det gjelder musikksmak. Jeg synes det svenske bidraget i år er ganske ordinært, og det skiller seg ikke særlig ut - som f.eks. Finland og Italia. Men vi vet at Sverige alltid får mye poeng - også fra Norge, og vi må nesten regne med at det samme skjer i år også. 

Jeg liker faktisk Sverige sin låt i år, men likte ikke låten deres i 2019 og 2018, spesielt ikke 2018. Og så synes jeg Tusse virker som en skikkelig sjarmerende fyr. 

Italia og Finland sine er ikke helt min sjanger. Favoritten min er fortsatt Frankrike, men synes også det hadde vært skikkelig gøy om San Marino vant i år. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.3.2021 den 0.53):

Samme her. Adresse-programmene er noe av det beste med esc-sesongen! 

Anonymkode: b3ab5...663

Når vises disse programmene? Og det er på NRK1, ja?

Anonymkode: 338e6...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Når vises disse programmene? Og det er på NRK1, ja?

Anonymkode: 338e6...97b

Starter 17/4 på Nrk 1 :) 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nightcrawler skrev (21 timer siden):

Håper på Italia eller Finland. :duskedame:

Yeaaah! Me too 🌺🤩

Anonymkode: 06814...819

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (2 timer siden):

Starter 17/4 på Nrk 1 :) 

 

Oi...takk! Håper at jeg ikke glemmer det da 😀

Anonymkode: 06814...819

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke kanal sendes Eurovision på

 

Anonymkode: 5bed3...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvilke kanal sendes Eurovision på

 

Anonymkode: 5bed3...79f

NRK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg veldig til lørdag i neste uke når dette begynner igjen 😍 Og så likte jeg konseptet med å ha en ny gjest med hver gang, kan ikke huske at det var slik i fjor? Men savnet etter Per Sundes er stort. Føler ikke helt Adresse-programmene er det samme uten.

Edit: skrev i feil tråd. Trodde jeg var i Adressa Rotterdam-tråden.

Endret av -Danielle-
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Danielle- skrev (19 minutter siden):

Men savnet etter Per Sundes er stort. Føler ikke helt Adresse-programmene er det samme uten.

Hva?! Hvorfor?! Det blir overhodet ikke det samme uten ham, han ER Eurovision/MGP. 😠

Anonymkode: 2f25b...91e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva?! Hvorfor?! Det blir overhodet ikke det samme uten ham, han ER Eurovision/MGP. 😠

Anonymkode: 2f25b...91e

Ja var det ikke det jeg nettopp sa? 😜 At savnet er stort og det ikke blir det samme uten han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...