Gå til innhold

Dame1989 prøver på nr 2 🌹


Dame1989

Anbefalte innlegg

Love90 skrev (1 time siden):

Oioi👏🏻👏🏻👏🏻 Hurra! Dette er jo skikkelig bra økning🤩 nå kan du senke skuldrene for dette er jo et skikkelig bevis på at det hvertfall ikke har vært ovitrellen som har sittet igjen så lenge🤩 gratulerer så mye🥰

Jaaa 😀 Nå er det bare å vente til uken for ny digital test med gravid 2-3 slik at jeg kan roe ned nervene helt og ikke bekymre meg for treg stigning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow, for noen spennende dager du har vært gjennom her! Dette ser jo veldig lovende ut nå da 🤩❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eira2020 skrev (2 minutter siden):

Wow, for noen spennende dager du har vært gjennom her! Dette ser jo veldig lovende ut nå da 🤩❤️

Jaa 😀 Får satse på at det går veien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (4 timer siden):

@Amatariel Når synes du jeg burde teste neste gang? Ta en ny Clearblue plus på søndag og en ny Clearblue digital på tirsdag (4+3 - 1 uke etter første positive digital)? :)

Ja det syns jeg høres ut som en god plan! 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker bare for litt beroligelse å slenge på mine tester fra 11, 12, 13 og 14 dpo. 14 dpo ser du er svakere enn 13 og ca like svak som 12 dpo. Her tenkte jeg også på kjemisk og synkende HCG igjen 😥

La helt vekk strimlene etter dette og brukte kun de digitale videre. Er snart 16 uker nå 😍

Videre må jeg bare gratulere såååå mye etter mye stress og usikkerhet i uken som har vært. Per nå er du gravid! Uansett hva som skjer videre så er du faktisk gravid akkurat nå! ❤️

IMG_20210222_063226.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Atticmess skrev (3 timer siden):

Kjempefin økning! Blir så glad av å lese oppdateringene ❤ 

♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niny skrev (4 minutter siden):

Ønsker bare for litt beroligelse å slenge på mine tester fra 11, 12, 13 og 14 dpo. 14 dpo ser du er svakere enn 13 og ca like svak som 12 dpo. Her tenkte jeg også på kjemisk og synkende HCG igjen 😥

La helt vekk strimlene etter dette og brukte kun de digitale videre. Er snart 16 uker nå 😍

Videre må jeg bare gratulere såååå mye etter mye stress og usikkerhet i uken som har vært. Per nå er du gravid! Uansett hva som skjer videre så er du faktisk gravid akkurat nå! ❤️

IMG_20210222_063226.jpg

Gratulerer 😀

Ja, det er en fin tanke 🙂 Heldigvis ikke noe jeg kan gjøre som vil påvirke hvordan dette ender :) Men litt ekkelt å tenke på at det ifølge en spontanabort kalkulator kun er ca 69 % sjanse for at det går bra 4 + 0. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+1....

Hvorfor må magefølelsen stemme :(

Tok en ny test i dag, 15 dpo som er svakere 😪 Tar en ny digital i morgen og viser den ikke gravid blir det vin i morgen...

Øverst er 13 dpo og nederst dagens 15 dpo (4+1).

 

 

 

20210514_144111.jpg

20210516_101959.jpg

Endret av Dame1989
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette er ikke noe særlig! :troest: men jeg gir ikke opp håpet her altså! Er så tidlig at urinkonsentrasjonen fortsatt har mye å si, og testen sier du ER gravid. Satser på at det er en fighter du har i magen, og at hcg bare er litt treig. Kanskje kun forholde deg til digitale tester fremover? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (21 minutter siden):

Uff, dette er ikke noe særlig! :troest: men jeg gir ikke opp håpet her altså! Er så tidlig at urinkonsentrasjonen fortsatt har mye å si, og testen sier du ER gravid. Satser på at det er en fighter du har i magen, og at hcg bare er litt treig. Kanskje kun forholde deg til digitale tester fremover? 

Alle de siste testene er på dagens 2 urin og har ikke drukket noe før de er tatt. Tenkte å ta en digital i morgen. Viser den fortsatt gravid 1-2 kommer jeg til å kontakte fastlegen på tirsdag og be om 2 hcg målinger. Så i morgen kommer jeg til å ta digital test på morgenurin som ikke er så konsentrert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med deg..? Har tenkt så mye på deg de siste dagene :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (2 timer siden):

Hvordan går det med deg..? Har tenkt så mye på deg de siste dagene :hug:

Takk for omtanke :)

Tok en ny digital på 17 mai som fortsatt viste gravid 1-2. Jeg er 99,9 % sikker på at jeg ikke er gravid lengre (iallefall har synkende hcg). Følelsen jeg hadde i livmor (stikninger) har jeg ikke kjent siden før forrige helg. Jeg har ikke begynt å blø enda. Skal ta en ny digital senere i dag, må bare ut å handle først. Antar at den viser ikke gravid eller fortsatt gravid 1-2. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, for en ubehagelig følelse! Men du har ikke tatt noen strimler for å se om de synker kraftig? Håper på et lite mirakel og at testen plutselig viser 2-3 for deg snart 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Amatariel skrev (3 minutter siden):

Uff, for en ubehagelig følelse! Men du har ikke tatt noen strimler for å se om de synker kraftig? Håper på et lite mirakel og at testen plutselig viser 2-3 for deg snart 🤞

Nei, har ikke noen tester hjemme. Tatt kun den Clearblue plus på søndag som var mye svakere. Det som er dumt er at vis jeg har litt hcg i kroppen når jeg får mensen får jeg ikke starter opp med ivf, men må vente til slutten av august. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skjønner at du er i en uheldig limboposisjon 😣 Men jeg HÅPER det blir verdt det. Syns det er positivt at testen din viser gravid 1-2 og at du ikke har begynt å blø. Jeg syns ikke den CB-testen var så mye svakere så, det lille der er lett urinkonsentrasjoens skyld.

Men jeg skjønner selvfølgelig at du stålsetter deg for det verste :troest: Jeg bare tror du trenger at noen håper for deg, og det gjør jeg enda litt til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 +4 

Dagens test viser ikke gravid. Så da er det bare å vente på mensen. Så hadde vel det de kaller en kjemisk eller tidlig spontanabort (fikk positiv digital test for 8 dager siden, men testene steg veldig sakte). 

Mensen blir nok ekstra forsinket pga Crinone som jeg sluttet med i dag. Håper på mensen innen noen dager. Tror dere mensen blir veldig vond og kraftig? 

Vi skulle jo egentlig igang med ivf nå, men så ble jeg gravid. Nå er jeg litt usikker på hva jeg skal gjøre. Utsette ivf til slutten av august eller starte opp med en gang nå. Jeg er veldig utolmodig. Var denne graviditeten nesten 1,5 år etter den første bare tilfeldig eller var det pga 5 måneder med støttemeldisin (hadde regelmessig el uten medisin, men litt sen)? Eller var det 6 kg vektnedgang (er overvektig)? Jeg er så usikker. Det eneste jeg vil er å bli raskt gravid. Tanker? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så lei meg for at det gikk den veien for deg 😪 

Jeg har mistet i uke 5 og 6 før og det var helt normale mensblødninger for meg. Varte kanskje èn dag lenger enn det som var normalt om jeg husker riktig, men ellers var det akkurat som en vanlig mens sånn smertemessig.

Om det ikke er for sent å starte IVF før sommeren nå så ville jeg nok absolutt pushet for få det til! Du er jo veldig klar for bli gravid og tror nok psyken vil ha godt å føle at det går fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...