Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dame1989 skrev (46 minutter siden):

9 dpo og 11 dager siden Ovitrelle. Tror jeg ryker på en test i kveld, men skal prøve å holde ut :)

Spennede 🤩 Jeg er redd jeg tester i morgen, 11 DPO🤔😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente34 skrev (3 minutter siden):

Spennede 🤩 Jeg er redd jeg tester i morgen, 11 DPO🤔😅

11 dpo føler jeg er innafor :)

Jeg burde jo ikke teste i kveld for får jo alltid skyggestreker osv, men klarer liksom ikke å la være 🙈 Ønske er så stort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (50 minutter siden):

9 dpo og 11 dager siden Ovitrelle. Tror jeg ryker på en test i kveld, men skal prøve å holde ut :)

Så spennende! Du får oppdatere om du tar den☺️ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perlemorskimmer skrev (Akkurat nå):

Så spennende! Du får oppdatere om du tar den☺️ 

Det skal jeg gjøre, men blir nok ikke før kl 23.30 pga jobb :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (2 minutter siden):

11 dpo føler jeg er innafor :)

Jeg burde jo ikke teste i kveld for får jo alltid skyggestreker osv, men klarer liksom ikke å la være 🙈 Ønske er så stort :)

Du får holde oss oppdatert om du tar den, lykke til, krysser alt jeg eier og har for deg🤞🤞❤️ Har du kjent til noen symtomer? 

Jeg fikk som kastet på meg en kvalme på fredag, som kun slipper taket spiser jeg litt og ikke blir sulten.. Så er jeg på do i ett renn, og har sterke menslignende smerter. Så hva som skjer veit ikke jeg, men håper jo selfølgelig😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har litt ømme bryst av og på, og har hatt mensmurringer litt av og på i flere dager nå.. Har trodd så mange ganger at mensen kommer men foreløpig ingenting 🤷‍♀️😟 

Men som jeg har skjønt så skal livmortappen være så langt oppe at man nesten ikke kjenner den når man er gravid.. Min er langt nede og passe hard og det kjennes ut som den er åpen.. Så tror desverre det bare er veldig forsinket mensen.. Men hva ellers kan det være øm mensen ikke kommer og jeg ikke er gravid? 

Det er veldig uvanlig for meg også at mensen er så forsinket siden jeg har hatt veldig regelmessig syklus 🤷‍♀️

Håper det går bra for deg også ❤️

Anonymkode: 8c469...ae9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente34 skrev (1 minutt siden):

Du får holde oss oppdatert om du tar den, lykke til, krysser alt jeg eier og har for deg🤞🤞❤️ Har du kjent til noen symtomer? 

Jeg fikk som kastet på meg en kvalme på fredag, som kun slipper taket spiser jeg litt og ikke blir sulten.. Så er jeg på do i ett renn, og har sterke menslignende smerter. Så hva som skjer veit ikke jeg, men håper jo selfølgelig😊

Nå har jeg ingen symptomer, det hadde jeg ikke sist jeg tok Letrozol og Ovitrelle. Vanligvis har jeg ømme pupper, stive brystvorter og murring i magen. 

Det blir spennende fremover :)

Du legge ut resultat fra i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pycmar skrev (2 timer siden):

Er i samme situasjon, og føler meg ganske fortvilet og litt redd det er noe galt, da dette er så uvanlig for meg. Har ikke tatt test i dag, men tenker å prøve i morgen. Har lest man kan være gravid og at det kan ta opptil to uker før det slår ut på test, og hos noen slår det aldri ut på test (ikke nok HCG). Men tror det er svært sjeldent. Jeg har hatt masse murringer, stikkinger, hyppige dobesøk og brystene har vært ømme i 10 dager alt..

Har du noen symptomer? Heier på at TR ikke kommer ❤️ 

Jeg har litt ømme bryst av og på, og har hatt mensmurringer litt av og på i flere dager nå.. Har trodd så mange ganger at mensen kommer men foreløpig ingenting 🤷‍♀️😟 

Men som jeg har skjønt så skal livmortappen være så langt oppe at man nesten ikke kjenner den når man er gravid.. Min er langt nede og passe hard og det kjennes ut som den er åpen.. Så tror desverre det bare er veldig forsinket mensen.. Men hva ellers kan det være øm mensen ikke kommer og jeg ikke er gravid? 

Det er veldig uvanlig for meg også at mensen er så forsinket siden jeg har hatt veldig regelmessig syklus 🤷‍♀️

Håper det går bra for deg også ❤️

Anonymkode: 8c469...ae9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (2 timer siden):

Nå har jeg ingen symptomer, det hadde jeg ikke sist jeg tok Letrozol og Ovitrelle. Vanligvis har jeg ømme pupper, stive brystvorter og murring i magen. 

Det blir spennende fremover :)

Du legge ut resultat fra i morgen :)

Det skal jeg gjøre, så venter jeg i spenning på ditt😊🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre, så venter jeg i spenning på ditt😊🤞

Det beste resultatet er vel en svak strek som er litt sterkere enn en skyggestrek :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (28 minutter siden):

Det beste resultatet er vel en svak strek som er litt sterkere enn en skyggestrek :)

Da bestiller vi begge et slik resultat i dag/morgen 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som forventet bare en kjempe svak skyggestrek :(

Vet det fortsatt er tidlig, men mister som alltid håpet. Ny test i morgen (om 6 timer) da er jeg 10 dpo.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dame1989 skrev (28 minutter siden):

Negativ test 10 dpo :(

Lykke til til dere andre :)

Sist jeg var gravid fikk jeg ikke positiv test for et par dager etter IKM 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe
Stilleommeningene skrev (18 timer siden):

Veldig frustrerende det her! Bestilte tester fra babyplan på fredag, så jeg kan like godt vente til de kommer tenkte jeg. En venninne av meg testet ikke positivt før 6 dager etter ventet mens, så jeg holder liiiitt på håpet. Men likevel vandt til å få negativ test så vet ikke om jeg kommer til å tro på det når dagen kommer😂 har du prøvd lenge?

Ja like greit å vente til du får helt klart svar :) Det ble masse blod her igår, så det var kjedelig, men får bare prøve mer neste gang og ikke stresse med det! Lettere sagt enn gjort da. Er bare på PP2, så er jo ingen grunn til panikk enda :) Men vi bestemte oss for å begynne å prøve nå før det blir for sent, så det henger jo litt i bakhodet da. Men er jo ikke sånn at når man bikker 35 er man infertil, så får bare slutte å tenke sånn! Dessuten var det jo ikke verdens beste prøveperiode sist, ungen våknet hele tiden pga tennene, så var stresset for å vekke han, mannen var småsyk, og akkurat på ELdagen havnet et familiemedlem på sykehuset og da orket ikke jeg noen sexytime, så vi prøvde jo faktisk egentlig bare 2 dager før EL faktisk var.

Neste EL er det valentinesday så da bør det faenmeg bli ekstra romantisk i år! ;D (beklager språket altså, jeg har mensen og er bitter:P)

Endret: glemte å spørre om dere hadde prøvd lenge?^^

Endret av 123 eller noe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Dame1989 skrev (4 timer siden):

Negativ test 10 dpo :(

Lykke til til dere andre :)

Vil du prøve igjen på noen dager eller? 

Jeg har aldri hatt positiv test før IKM, så kanskje det er slik hos deg også? 

Ser jeg kommer til og brenne av noen tester denne gangen, siden IKM er på torsdag🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du prøve igjen på noen dager eller? 

Jeg har aldri hatt positiv test før IKM, så kanskje det er slik hos deg også? 

Ser jeg kommer til og brenne av noen tester denne gangen, siden IKM er på torsdag🙄

Blir nok å teste hver dag :)

Har du testet i dag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (1 time siden):

Blir nok å teste hver dag :)

Har du testet i dag? 

Ja skal teste etter jobb i aften😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...