Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?


Jente34

Anbefalte innlegg

35 minutter siden, Tessiekd said:

Heei! Er så stille I prøverørs forumet, og jeg er jo 9dpo (rugedag 4 av blasto) Så jeg kan vell chatte litt her au fordiom? 😍

Jeg har holdt på å teste ut Ovitrelle og I går var den så og si blenda. I tilegg hadde jeg null symptomer i går å følte at alt håp var ute. I dag er det derimot MYE aktivitet. Mye stikking og murring. Nesten så jeg er redd det er mensen som er på vei 😩 skal ikke teste noe mer nå før på mandag, da er jeg 11 dpo 😬😬

Bare å henge her, masse lykke til 😍

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tessiekd skrev (1 time siden):

Heei! Er så stille I prøverørs forumet, og jeg er jo 9dpo (rugedag 4 av blasto) Så jeg kan vell chatte litt her au fordiom? 😍

Jeg har holdt på å teste ut Ovitrelle og I går var den så og si blenda. I tilegg hadde jeg null symptomer i går å følte at alt håp var ute. I dag er det derimot MYE aktivitet. Mye stikking og murring. Nesten så jeg er redd det er mensen som er på vei 😩 skal ikke teste noe mer nå før på mandag, da er jeg 11 dpo 😬😬

… Nå har aldri jeg vært gravid, men det virker ikke som de fleste har så mange symptomer i denne perioden som faktisk skyldes graviditet. Jeg har flere ganger tenk at jeg har hatt symptomer som har betydd at jeg er gravid, men så har mensen kommet. Hadde jeg faktisk vært gravid derimot, så hadde jeg helt sikkert tenkt i etterkant at symptomene skyldes graviditeten. 🙈 Poenget mitt er i hvert fall at jeg ikke ville vært bekymra for symptomer eller ingen symptomer. Det har ikke nødvendigvis den ene eller andre betydningen tror jeg. Men jeg kjenner meg igjen i å overtenke hver minste lille smerte eller ubehag osv. mellom el og mens. 😊
 

Spent på å høre hvordan det har gått med test til mandag! 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liz_ skrev (52 minutter siden):

… Nå har aldri jeg vært gravid, men det virker ikke som de fleste har så mange symptomer i denne perioden som faktisk skyldes graviditet. Jeg har flere ganger tenk at jeg har hatt symptomer som har betydd at jeg er gravid, men så har mensen kommet. Hadde jeg faktisk vært gravid derimot, så hadde jeg helt sikkert tenkt i etterkant at symptomene skyldes graviditeten. 🙈 Poenget mitt er i hvert fall at jeg ikke ville vært bekymra for symptomer eller ingen symptomer. Det har ikke nødvendigvis den ene eller andre betydningen tror jeg. Men jeg kjenner meg igjen i å overtenke hver minste lille smerte eller ubehag osv. mellom el og mens. 😊
 

Spent på å høre hvordan det har gått med test til mandag! 🤩

Hvis man får murringer rett før ikm, men ikke får mensen, også finner man ut at man er gravid. Så skyldes jo det selvsagt graviditeten? 😊 Murringer er jo et symptom på at embryoet er festet og livmoren begynner å strekke seg. Så helt klart - kan- man nok kjenne noe. MEN, så er jo de murringene nesten, hvis ikke helt like som de noen får også ved menstruasjon. Så derfor kan man ikke vite om det faktisk skyldes graviditet eller mensen ☺️ 

Jeg hadde ihvertfall murringer helt fra 2 dager før ikm til uke 7 (SA) sist gang jeg var gravid. Men jeg har også mensensmerter rett før mensen 🙈

Så ja, er bare å smøre seg med tålmodighetskremen og vente å se 😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (Akkurat nå):

Hvor får man kjøpt sånn tålmodighetskrem?😅

Hahah 🤣 homemade! Men funker jæskla dårlig 🤣

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessiekd skrev (53 minutter siden):

Hvis man får murringer rett før ikm, men ikke får mensen, også finner man ut at man er gravid. Så skyldes jo det selvsagt graviditeten? 😊 Murringer er jo et symptom på at embryoet er festet og livmoren begynner å strekke seg. Så helt klart - kan- man nok kjenne noe. MEN, så er jo de murringene nesten, hvis ikke helt like som de noen får også ved menstruasjon. Så derfor kan man ikke vite om det faktisk skyldes graviditet eller mensen ☺️ 

Jeg hadde ihvertfall murringer helt fra 2 dager før ikm til uke 7 (SA) sist gang jeg var gravid. Men jeg har også mensensmerter rett før mensen 🙈

Så ja, er bare å smøre seg med tålmodighetskremen og vente å se 😍😍

Jaja, så klart - men som du sier så er det nok veldig likt. Og noen kjenner jo ingenting selv om de er gravide, uten at det er noe negativt 😊 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liz_ skrev (13 timer siden):

Jaja, så klart - men som du sier så er det nok veldig likt. Og noen kjenner jo ingenting selv om de er gravide, uten at det er noe negativt 😊 

Symptomene begynner jo oftest å komme når egget er festet og hcg øker i kroppen. Jeg husker symptomene begynte uke 6 ca sist.. følte meg bare litt sånn sliten og «syk» også kom kvalmen som Lyn fra klar himmel i uke 7.

Men man kan jo likevel ha murringer osv når egget fester seg feks. Det er jo vanskelig å si før IKM uansett🙈

Anonymkode: 3e82e...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10dpo, negativ test i dag. IKM på tirsdag/onsdag. Kan kanskje skimte en skyggestrek, men føler jeg har blitt «ekspert» på å alltid klare å finne en strek… hei ønsketenkning 😅 

 

hvordan er det med dere andre i dag?

Anonymkode: 77b50...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

10dpo, negativ test i dag. IKM på tirsdag/onsdag. Kan kanskje skimte en skyggestrek, men føler jeg har blitt «ekspert» på å alltid klare å finne en strek… hei ønsketenkning 😅 

 

hvordan er det med dere andre i dag?

Anonymkode: 77b50...979

8-9 dpo idag. Føler jeg har mensen murringer hele tiden slik jeg pleier ha dagen før mensen. Men er nok bare kroppen. Har prøvd 22 ganger så mista litt håpet 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker said:

10dpo, negativ test i dag. IKM på tirsdag/onsdag. Kan kanskje skimte en skyggestrek, men føler jeg har blitt «ekspert» på å alltid klare å finne en strek… hei ønsketenkning 😅 

 

hvordan er det med dere andre i dag?

Anonymkode: 77b50...979

Skyggestreker kan være starten på noe 🤞 7 dpo og tok test hvor jeg mener jeg kan se noe skygge🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessiekd skrev (15 timer siden):

Hvis man får murringer rett før ikm, men ikke får mensen, også finner man ut at man er gravid. Så skyldes jo det selvsagt graviditeten? 😊 Murringer er jo et symptom på at embryoet er festet og livmoren begynner å strekke seg. Så helt klart - kan- man nok kjenne noe. MEN, så er jo de murringene nesten, hvis ikke helt like som de noen får også ved menstruasjon. Så derfor kan man ikke vite om det faktisk skyldes graviditet eller mensen ☺️ 

Jeg hadde ihvertfall murringer helt fra 2 dager før ikm til uke 7 (SA) sist gang jeg var gravid. Men jeg har også mensensmerter rett før mensen 🙈

Så ja, er bare å smøre seg med tålmodighetskremen og vente å se 😍😍

Symptomer på det ene eller det andre kommer hovedsaklig av økt progesteron i kroppen. Noe som skjer enten du skal ha mensen eller er gravid. Noen mener de kjenner at de er gravide allerede før ikm og det vil alltid være et hett tema hva som er «riktig» . ut i fra min egen erfaring har jeg alltid kjent på mye mer «symptomer» de gangene jeg ikke var gravid. Den måneden det klaffet merket jeg ingenting unntatt at mensen uteble. Ingen murringer, men egget festet seg likevel. Symptomene kom ikke før i uke 6, men jeg var like fullt gravid. Så jeg tror ikke man kan si at verken det ene eller andre er riktig her. Men jeg forstår at man kjenner etter og tolker og har håp for prossessen er virkelig altoppslukende og tøff.

Anonymkode: 7b1f4...2e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Symptomer på det ene eller det andre kommer hovedsaklig av økt progesteron i kroppen. Noe som skjer enten du skal ha mensen eller er gravid. Noen mener de kjenner at de er gravide allerede før ikm og det vil alltid være et hett tema hva som er «riktig» . ut i fra min egen erfaring har jeg alltid kjent på mye mer «symptomer» de gangene jeg ikke var gravid. Den måneden det klaffet merket jeg ingenting unntatt at mensen uteble. Ingen murringer, men egget festet seg likevel. Symptomene kom ikke før i uke 6, men jeg var like fullt gravid. Så jeg tror ikke man kan si at verken det ene eller andre er riktig her. Men jeg forstår at man kjenner etter og tolker og har håp for prossessen er virkelig altoppslukende og tøff.

Anonymkode: 7b1f4...2e0

Ja, er jo akkurat det som er poenget! Man kan ikke vite og man er forskjellige. Jeg hadde som sagt helt lik symptom når jeg ble gravid, som når jeg får mensen - men det skyldes jo to forskjellige årsaker 😅

Ingenting som verken er rett eller galt, vi er alle forskjellige og har forskjellig opplevelser og symptomer ☺️ 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8dpo og alt er som vanlig. Ingen symptomer. Hadde halsbrann 9dpo med de andre barna, så håper på halsbrann i morgen. Aldri halsbrann utenom. *klamrer til håpet*

Anonymkode: 03100...9d2

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 dpo idag, men har ikke særlig håp denne måneden.. 

Forrige syklus hadde vi regelmessig sex hele perioden og det klaffet ikke.. 

Denne gang hadde vi bare sex i dagene før eggløsning, og siste gang 2 dager før, så tviler veldig på at det gikk da.. 

Vil bare at tiden skal gå raskere så man kan komme igang på nytt😅

Anonymkode: 3e82e...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

10dpo, negativ test i dag. IKM på tirsdag/onsdag. Kan kanskje skimte en skyggestrek, men føler jeg har blitt «ekspert» på å alltid klare å finne en strek… hei ønsketenkning 😅 

 

hvordan er det med dere andre i dag?

Anonymkode: 77b50...979

Samme situasjon her🙈 10 dpo i dag og fikk negativ test med morgenurin. Har også utviklet mer eller mindre "streksyn", men i dag hjalp ikke godviljen heller🙈, altså ikke antydning til strek en gang! 

Anonymkode: b7cd3...856

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (21 timer siden):

Skyggestreker kan være starten på noe 🤞 7 dpo og tok test hvor jeg mener jeg kan se noe skygge🙈

Så spennende ❤️ Håper det går veien for deg! 
 

Kan bare se skyggestrek i dag også, ser ikke ut som er noe farge i og må viiirkelig legge godviljen til.. 🙈 off… vil bare få to streker snart 😭

Anonymkode: 77b50...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, AnonymBruker said:

Så spennende ❤️ Håper det går veien for deg! 
 

Kan bare se skyggestrek i dag også, ser ikke ut som er noe farge i og må viiirkelig legge godviljen til.. 🙈 off… vil bare få to streker snart 😭

Anonymkode: 77b50...979

Du har noen dager til sikkert, lykke til ❤️ Her er det ingenting i dag. 8 dpo😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (5 timer siden):

Du har noen dager til sikkert, lykke til ❤️ Her er det ingenting i dag. 8 dpo😅

Jeg hadde svaaak strek 11 dpo med første, så enda håp for deg også🥰

Anonymkode: 3e82e...add

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (7 minutter siden):

Lykke til alle :strix: sending baby dust

Hvordan går det med deg?

Anonymkode: 3e82e...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...