Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?


Jente34

Anbefalte innlegg

Er det fler som starter å drømme veldig mye når de har kommet i dpo? og vist seg i ettertid at de var gravide?

Hadde det sist slik og, når jeg ble gravid… men vil høre om flere har opplevd det

Anonymkode: 46b3b...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chroma
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det fler som starter å drømme veldig mye når de har kommet i dpo? og vist seg i ettertid at de var gravide?

Hadde det sist slik og, når jeg ble gravid… men vil høre om flere har opplevd det

Anonymkode: 46b3b...438

Jeg drømmer veldig mye når jeg er gravid. Og ofte om babyer og at jeg er gravid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (8 minutter siden):

Jeg drømmer veldig mye når jeg er gravid. Og ofte om babyer og at jeg er gravid. 

spennende🙈 - har ofte mareritt men også om baby relaterte drømmer. 

Håper dette er et tegn🙈 

Anonymkode: 46b3b...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er det fler som starter å drømme veldig mye når de har kommet i dpo? og vist seg i ettertid at de var gravide?

Hadde det sist slik og, når jeg ble gravid… men vil høre om flere har opplevd det

Anonymkode: 46b3b...438

Ja jeg! Drømte sinnsykt mye. Pleier ikke å gjøre det til vanlig, så skjønte at det måtte være et eller annet.

Anonymkode: 9e7da...316

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte mye rart. Jeg drømte også om døde babyer i uke 7, i uke 9 fant jeg ut at jeg hadde hatt en MA... Fosteret døde i uke 7...

Anonymkode: f9d01...651

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe  jeg skjønner ikke noe. Jeg opplever ømme brystvorter nå. Det pleier jeg BARE å kjenne etter eggløsning og frem mot mensen. Jeg har ikke hatt eggløsning ennå, trodde jeg. Tok en test I går og i dag som var negative.  Ikke testet noe mer enn det fordi jeg var på ferie med mannen. Mulig at jeg hadde eggløsning på tirsdag eller onsdag? Har aldri opplevd ømme bryster før EL før :vetikke:

Håper i grunn at jeg hadde EL på en av de dagene for vi hadde masse sengefest på ferie :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

??? DPO. Fortsatt ekstremt ømme bryster. Testet etter EL i dag og de tre forestående dagene uten å få noe positivt. Må vel ha hatt EL veldig mye tidligere enn vanlig. Flere som har fått tidlig EL her? ^.^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DPO 4

Fikk igår helt sykt sår i tannkjøttet, det klør også😩 Jeg sliter aldri med dette, så merkelig. I dag har det stikket litt på venstre side(?) veldig rart for kjente eggløsningen på høyre side føler meg også veldig «oppblåst» nedentil… (har sikkert ikke så mye å si men er ikke helt klok på dette) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elinoooor skrev (4 minutter siden):

DPO 4

Fikk igår helt sykt sår i tannkjøttet, det klør også😩 Jeg sliter aldri med dette, så merkelig. I dag har det stikket litt på venstre side(?) veldig rart for kjente eggløsningen på høyre side føler meg også veldig «oppblåst» nedentil… (har sikkert ikke så mye å si men er ikke helt klok på dette) 

Spennende ^.^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så speeeent! Har klart å holde meg unna testing og mensen skal komme tirs/ons denne uken 😬 Null symptomer dog, men det har jeg aldri hatt så tidlig på de andre heller 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (1 time siden):

Ingen som har hatt EL tidligere enn normalt? 😕

Forrige runde kom EL ca. 5 dager for tidlig her. Rakk ikke å bli helt ferdig med tr en gang. Denne runden var det "normalt" igjen. 1 dpo i dag!🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotgjenger skrev (1 minutt siden):

Forrige runde kom EL ca. 5 dager for tidlig her. Rakk ikke å bli helt ferdig med tr en gang. Denne runden var det "normalt" igjen. 1 dpo i dag!🤞🏻

Så bra. Hender vel innimellom.  Jeg håpet virkelig at EL var tidlig denne runden nemlig, så kanskje kroppen hørte på meg   :ler: tror jeg hadde EL på tirsdag eller onsdag og rakk aksjer lørdag, søndag og tirsdag. Så får se

Håper det traff for deg   :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fame skrev (18 minutter siden):

Så bra. Hender vel innimellom.  Jeg håpet virkelig at EL var tidlig denne runden nemlig, så kanskje kroppen hørte på meg   :ler: tror jeg hadde EL på tirsdag eller onsdag og rakk aksjer lørdag, søndag og tirsdag. Så får se

Håper det traff for deg   😄

Ja, tror systemet kan tulle litt iblant. Krysser fingrene! 

Takk😁 Blir spennende framover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (7 timer siden):

Ingen som har hatt EL tidligere enn normalt? 😕

Etter mine beregninger skulle jeg hatt eggløsning på søndag (altså i går), men begynte å teste allerede på onsdag og på torsdag var den helt tydelig positiv. Pluss masse el-slim. Så jeg er i helt samme båt denne syklusen 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liz_ skrev (1 time siden):

Etter mine beregninger skulle jeg hatt eggløsning på søndag (altså i går), men begynte å teste allerede på onsdag og på torsdag var den helt tydelig positiv. Pluss masse el-slim. Så jeg er i helt samme båt denne syklusen 😅 

Ja, jeg skulle egentlig hatt i dag  :ler: testet torsdag, fredag, lørdag, søndag og i dag - bare negativ. Men fikk tydelig symptomer på at EL var ferdig på torsdag eller fredag. Tenker jeg er sånn 5 ish DPO i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fame skrev (32 minutter siden):

Ja, jeg skulle egentlig hatt i dag  :ler: testet torsdag, fredag, lørdag, søndag og i dag - bare negativ. Men fikk tydelig symptomer på at EL var ferdig på torsdag eller fredag. Tenker jeg er sånn 5 ish DPO i dag

Hvordan ser man at EL er ferdig?❤️

Anonymkode: 46b3b...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvordan ser man at EL er ferdig?❤️

Anonymkode: 46b3b...438

Jeg får alltid ømme bryster etter EL, aldri før. De begynte å bli ømme torsdag kveld/fredag morgen. Også får jeg (beklager) tykk, hvit utflod når den er ferdig  ^.^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (22 minutter siden):

Jeg får alltid ømme bryster etter EL, aldri før. De begynte å bli ømme torsdag kveld/fredag morgen. Også får jeg (beklager) tykk, hvit utflod når den er ferdig  ^.^

Takk for svar☺️ får alltid denne tykk, hvite utflod dagen etter pos. el-test… alltid lurt på hva det betyr😂

Anonymkode: 46b3b...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 3 dpo nå (bekreftet med el-test). Siste prøveperiode før vi må ha hjelp. Dagene mot mensen er ekstremt lange denne prøveperioden 🥲 Kjenner kun et press/ubehag over høyre eggstokk (som jeg også hadde eggløsningssymptomer på), ellers litt ømme bryst.

Endret av Haapefull
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...