Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?


Jente34

Anbefalte innlegg

2 hours ago, AnonymBruker said:

Fortsatt negativt test her😅 utålmodig! 
litt ømme bryster bare, og litt oppblåst..

Dagene går såååå sakte

Anonymkode: 3e82e...add

 

2 hours ago, AnonymBruker said:

Så enig! Jeg har begynt reagere på lukt nå, har masse symptomer. 11dpo

Anonymkode: be42c...e03

Sterkere luktesans og ømme bryster er jo bra tegn 🤞 lykke til! 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SuzsuZ skrev (16 minutter siden):

For meg har økt utflod fra el mot IKM som er tykkere og hvitt/lysegult vært tegn på graviditet 🤞 men for andre er det vanlig hver syklus, eller at de ikke har det men er gravid for det. Ikke til å bli klok på..men jeg har også fått svakt positive tester før dette tidspunktet, så har ikke sånn veldig troa. Hvor mange dpo er du?

Aha, husker så lite sånt fra sist! Men oppblåsthet vet jeg at jeg hadde sist for det ser jeg i Flo😅 

jeg er 9dpo idag😅

Anonymkode: 3e82e...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessiekd skrev (På 2.7.2022 den 19.03):

Hvis man får murringer rett før ikm, men ikke får mensen, også finner man ut at man er gravid. Så skyldes jo det selvsagt graviditeten? 😊 Murringer er jo et symptom på at embryoet er festet og livmoren begynner å strekke seg. Så helt klart - kan- man nok kjenne noe. MEN, så er jo de murringene nesten, hvis ikke helt like som de noen får også ved menstruasjon. Så derfor kan man ikke vite om det faktisk skyldes graviditet eller mensen ☺️ 

Jeg hadde ihvertfall murringer helt fra 2 dager før ikm til uke 7 (SA) sist gang jeg var gravid. Men jeg har også mensensmerter rett før mensen 🙈

Så ja, er bare å smøre seg med tålmodighetskremen og vente å se 😍😍

Jeg har hatt veldig tydelige murringer før ikm begge gangene jeg har vært gravid. Helt fra 2 dpo frem til positiv test 9-10 dpo. ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotting og menssmerter 10 og 11 dpo. Ikke nødvendig å teste denne gang 🥲

Anonymkode: 03100...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (2 timer siden):

 

Sterkere luktesans og ømme bryster er jo bra tegn 🤞 lykke til! 🥰

Ja, er helt ekstremt. Men tror jeg er gravid. Men tør ikke teste før forventet mens 

Anonymkode: be42c...e03

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10DPO. Murringer 8 og 9 DPO, men ingenting i dag, og ingen mens.. Det er lov å håpe i alle fall! Inntil realiteten kommer og smekker meg i fleisen igjen :)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10dpo og fortsatt blenda test😫 testet positivt 11dpo med første, så krysser fingrene litt til.. 

Anonymkode: 3e82e...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som føler at pms-symptomer er et dårlig tegn?

Typ, lett hodepine, murringer innimellom.. 

Anonymkode: 3e82e...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Flere som føler at pms-symptomer er et dårlig tegn?

Typ, lett hodepine, murringer innimellom.. 

Anonymkode: 3e82e...add

Jeg hadde pms symptomer men var visst gravid.

Anonymkode: 9e7da...316

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dpo- og rosa utflod.. tipper TR slår inn for fult i morgen.. Yahoo! 
Vurderer å hoppe over prøvingen denne måneden siden vi skal avgårde på ferie.. 

Føler jeg også har hatt litt kluss med eggløsningen etter kjemisk i mai, så har ikke blitt særlig klok selvom jeg har testet. Det blir iallefall ingen el.testing på ferie!🙈

Hvordan går det med dere andre?

Anonymkode: 3e82e...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

11 dpo- og rosa utflod.. tipper TR slår inn for fult i morgen.. Yahoo! 
Vurderer å hoppe over prøvingen denne måneden siden vi skal avgårde på ferie.. 

Føler jeg også har hatt litt kluss med eggløsningen etter kjemisk i mai, så har ikke blitt særlig klok selvom jeg har testet. Det blir iallefall ingen el.testing på ferie!🙈

Hvordan går det med dere andre?

Anonymkode: 3e82e...add

12 DPO og IKM i dag, ingen tegn til TR. Tørr ikke teste helt enda fordi jeg orker ikke ny negativ test🫣🥵 

Anonymkode: 1f2a8...468

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

12 DPO og IKM i dag, ingen tegn til TR. Tørr ikke teste helt enda fordi jeg orker ikke ny negativ test🫣🥵 

Anonymkode: 1f2a8...468

Så spennende!!😍 hadde serr ikke klart å vente.. så flink du er!!

Anonymkode: 3e82e...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.7.2022 den 19.04):

Jeg hadde pms symptomer men var visst gravid.

Anonymkode: 9e7da...316

Samme her! Var sikker på at håper var ute da jeg fikk menssmerter og ømme bryst 1 uke før mens som jeg alltid får. Hodepine også 

Anonymkode: 63619...96d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pleier dere å spotte før mens?

Spottet litt tidligere idag og tenkte kanskje mensen kom idag, men mulig den bare drøyer til i morgen. 
Testene har også vært negative, så ikke noe håp egentlig.. 

MEN, jeg pleier egt ikke å spotte særlig lenge før blødningen tar seg opp, og nå er det litt sånn av og på bare.. 

Her har det liksom vært kjemisk de gangene jeg har spottet sånn typ en dag.. håper seriøst blødningen tar seg opp, og det ikke er ny kjemisk😫

Anonymkode: 3e82e...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7-8 dager dpo nå!

slitt mye med oppblåsthet, ubehag og skikkelig «dritt mat hunger» etter EL noe som er uvant meg. Har tenkt at det har vært en form for PMS som har eskalert denne mnd plutselig, men jeg våknet i dag med kvalme. Jeg bruker aldri å være kvalm, så jeg sjekket loggføringene mine i FLO som jeg hadde fra forrige graviditet og ser at jeg hadde kvalme 6dpo den gangen.

Vi har egentlig ikke direkte begynt prøvingen, men vi begynner å bli klare for nestemann. Så mistankene mine handler kun om at vi hadde et lite «uhell» på den dagen det viste seg å være eggløsning. 

Sist fikk jeg positiv test 10 dpo, så tenker å ta en test om 2-3 dager før jeg skal til gynekolog for celleprøve. Usikker på om de tar prøver om man skulle være gravid?

Anonymkode: 89c33...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når regner man at man er dpo? er det samme dag som positiv eggløsningstest?

Anonymkode: 46b3b...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

når regner man at man er dpo? er det samme dag som positiv eggløsningstest?

Anonymkode: 46b3b...438

Dagen etterpå er dag 1 som jeg har tolket det.

Anonymkode: 89c33...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.7.2022 den 7.10):

7-8 dager dpo nå!

slitt mye med oppblåsthet, ubehag og skikkelig «dritt mat hunger» etter EL noe som er uvant meg. Har tenkt at det har vært en form for PMS som har eskalert denne mnd plutselig, men jeg våknet i dag med kvalme. Jeg bruker aldri å være kvalm, så jeg sjekket loggføringene mine i FLO som jeg hadde fra forrige graviditet og ser at jeg hadde kvalme 6dpo den gangen.

Vi har egentlig ikke direkte begynt prøvingen, men vi begynner å bli klare for nestemann. Så mistankene mine handler kun om at vi hadde et lite «uhell» på den dagen det viste seg å være eggløsning. 

Sist fikk jeg positiv test 10 dpo, så tenker å ta en test om 2-3 dager før jeg skal til gynekolog for celleprøve. Usikker på om de tar prøver om man skulle være gravid?

Anonymkode: 89c33...78b

De tar prøver når man er gravid om det er nødvendig. På meg tok de celleprøve og en bit fra livmortappen :) da var jeg ca 6-7 uker gravid 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn her nå🙈

DPO 1 i dag, spennende tid

Endret av elinoooor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.7.2022 den 22.20):

Dagen etterpå er dag 1 som jeg har tolket det.

Anonymkode: 89c33...78b

Neida. Dagen etter positiv test er dagen for eggløsning som regel (dag 0). Dagen etter der igjen er 1 DPO

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...