Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?


Jente34

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Spennende! 
Jeg er typ 2 dpo og skikkelig utålmodig 🥲

Anonymkode: 3e82e...add

Ååhh kjenner meg igjen der😅 sjekker jo  appen ca 10 ganger daglig om jeg plutselig er nærmere IKM 😂😂 

 

Morgenens test i dag ble negativ, men var så utvannet urin pga mye brus i går kveld, hehe. Tester igjen i morgen tidlig tenker jeg uansett.. 

 

lykke til ❤️

Anonymkode: 77b50...979

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tessiekd skrev (På 2.6.2022 den 13.10):

Siste gang i dpo land før vi har første forsøk med ivf! Ingen ide hvilken dpo jeg er da jeg ikke gadd å tracke denne måneden. Er cd19 I dag og i følge premom er jeg 8dpo mens Flo mener jeg er 3dpo 😂 

jeg har hatt mensensmerter siden cd13. Men ikke hatt noe EL-slim, så har ingen ide når eggløsning kan ha vært.

Blir spennende og se hvem som stemmer eller ligger nærmest 🙈 

 Da er vi komt til uka jeg regner med mensen skal dukke opp. Rakk ikke kjøpe noen tester før alt stengte så blir å kjøpe et par I morgen og teste før jeg så henter ut medisinene for IVF.

Åssen går det med dere andre? ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo og negativ test 😫 sett svak strek på fette tidspunktet tidligere graviditeter så ander løpet som ganske kjørt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (2 timer siden):

9 dpo og negativ test 😫 sett svak strek på fette tidspunktet tidligere graviditeter så ander løpet som ganske kjørt

Skjønner følelsen, men ikke gi opp håpet helt enda❤️ Det er fortsatt tidlig og enkelte ganger kan el ha vært litt senere, eller (hvis du har helt kontroll på det) kan hcg stige langsommere. 
Test igjen i morgen 💕

Anonymkode: 3e82e...add

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ her og, tror jeg er 13 dpo så skulle ha slått ut. Slo ut 9 dpo sist.

Anonymkode: 03100...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er jeg 7 dpo.... Er det komplett idiotisk å ta en tidlig-test med morgenurin i morra....? Eller blir den garantert negativ uansett?🙈

Anonymkode: b7cd3...856

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 5.6.2022 den 14.38):

Ååhh kjenner meg igjen der😅 sjekker jo  appen ca 10 ganger daglig om jeg plutselig er nærmere IKM 😂😂 

 

Morgenens test i dag ble negativ, men var så utvannet urin pga mye brus i går kveld, hehe. Tester igjen i morgen tidlig tenker jeg uansett.. 

 

lykke til ❤️

Anonymkode: 77b50...979

9/10dpo og negative tester. Dvs regner med den fra tidligere var en skyggestrek (hello optimist).. 😔

Anonymkode: 77b50...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, tulla23 said:

8 dpo og negativ test i dag 😟

Veldig tidlig fortsatt da, kan være noe der🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (På 6.6.2022 den 17.40):

9 dpo og negativ test 😫 sett svak strek på fette tidspunktet tidligere graviditeter så ander løpet som ganske kjørt

Fortsatt tidlig selvom du har sett svak strek på de tidligere ❤️

jeg fikk endelig testet I dag! Svak strek, men 99% det er skyggestrek 😩

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er testeguri, testet fra 8 dpo hver syklus, og vet hva blenda test er. Fikk ikke positiv test før 11dpo, og den var så svak at det er helt umulig å se den på bilde, og samboer trodde nesten jeg var blitt småsprø som så en usynlig strek, men gravid var jeg. Så 8-9 dpo må ikke bety at det ikke gikk!

Anonymkode: 3f299...09c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt fersk på det her (PP1) og skjønner at man ikke blir gravid så fort, men er 4 dpo og har helt sinnsykt såre nipler og har hatt det siden 2 dpo. Det er veldig uvanlig for meg. Har ikke gått på hormon prevensjon siden juni 2021 da jeg tok ut spiralen. Så jeg legger jo ekstra merke til det nå som vi aktivt prøver i og med jeg ikke har vært plaget med såre nipler tidligere. Kan nesten ikke ha på BH engang fordi det er så sårt. Er det noen som har opplevd lignende så tidlig etter dpo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moj skrev (49 minutter siden):

Jeg er helt fersk på det her (PP1) og skjønner at man ikke blir gravid så fort, men er 4 dpo og har helt sinnsykt såre nipler og har hatt det siden 2 dpo. Det er veldig uvanlig for meg. Har ikke gått på hormon prevensjon siden juni 2021 da jeg tok ut spiralen. Så jeg legger jo ekstra merke til det nå som vi aktivt prøver i og med jeg ikke har vært plaget med såre nipler tidligere. Kan nesten ikke ha på BH engang fordi det er så sårt. Er det noen som har opplevd lignende så tidlig etter dpo?

På 4 DPO så har ikke egget festet seg så det er økning av progesteron du kjenner symptomer på,  ikke graviditet

Anonymkode: 03d35...6a3

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 dpo - fortsatt neg men jeg kan se den svakeste skyggestrek i går kveld og i morges. Liten rosa/brun utflodklump ved tørk i morges. Ellers mindre utflod generelt. Litt øm i korsrygg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dpo her og fortsatt utålmodig. 
Har uansett hatt litt hodepine og sover sinnsykt dårlig, så tipper mensen kommer om en ukes tid uansett 😖

Anonymkode: 3e82e...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi den skyggen som jeg trodde jeg innbilte meg med strekøyne har blitt litt sterkere! Krysser fingre for at det blir sterkere tester snart 🤩 Etter 2 SA og en kjemisk siste året er jeg forsiktig med håpet

C43AD9BC-B8E6-4348-B5EF-EF4FFB5D50BA.jpeg

  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Moj skrev (14 timer siden):

Jeg er helt fersk på det her (PP1) og skjønner at man ikke blir gravid så fort, men er 4 dpo og har helt sinnsykt såre nipler og har hatt det siden 2 dpo. Det er veldig uvanlig for meg. Har ikke gått på hormon prevensjon siden juni 2021 da jeg tok ut spiralen. Så jeg legger jo ekstra merke til det nå som vi aktivt prøver i og med jeg ikke har vært plaget med såre nipler tidligere. Kan nesten ikke ha på BH engang fordi det er så sårt. Er det noen som har opplevd lignende så tidlig etter dpo?

Ja, og da var jeg gravid :))))

Anonymkode: 6e4f8...39c

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (2 timer siden):

Oi den skyggen som jeg trodde jeg innbilte meg med strekøyne har blitt litt sterkere! Krysser fingre for at det blir sterkere tester snart 🤩 Etter 2 SA og en kjemisk siste året er jeg forsiktig med håpet

C43AD9BC-B8E6-4348-B5EF-EF4FFB5D50BA.jpeg

Krysser fingrene for deg😍😍

Anonymkode: 3e82e...add

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker said:

Krysser fingrene for deg😍😍

Anonymkode: 3e82e...add

Tusen takk! 🤩 Det trengs for å si det sånn 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (29 minutter siden):

Tusen takk! 🤩 Det trengs for å si det sånn 🙈


Krysser fingrene for deg!!

Anonymkode: 9e7da...316

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...