Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?


Jente34

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 dpo i morra😅 Og jeg har trua!

Anonymkode: b7cd3...856

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 DPO i dag, og økende gul utflod? Noen erfaringer med det?

Anonymkode: 6e4f8...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

6 DPO i dag, og økende gul utflod? Noen erfaringer med det?

Anonymkode: 6e4f8...39c

Ja jeg har også økende tykkere hvit/lysegult utflod. Sist gang jeg ble gravid fikk jeg det også, så her er det ett tegn på graviditet i hvertfall! Men leser også at flete får det etter eggløsning aå jeg vet ikke. Jeg håper på det er det første for vårt tilfelle 💕🤞

Endret av SuzsuZ
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (24 minutter siden):

8 dpo og negativ makesure strimmel og digital 🙃 får ha litt mer håp

8dpo er veldig tidlig. Skal selv prøve å vente til etter IKM denne syklusen, om det ikke kommer noe mens selvsagt.

Anonymkode: 56b43...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, AnonymBruker said:

8dpo er veldig tidlig. Skal selv prøve å vente til etter IKM denne syklusen, om det ikke kommer noe mens selvsagt.

Anonymkode: 56b43...9bf

Ja ikke lur den testinga altfor tidlig man blir så skuffa, men jeg har ikke greid å styre meg 🙈 så spent! Sist gang fikk jeg ikke svak pos før 9 dpo så burde vite bedre.. nå har jeg bare en digital igjen så må bare vente til mandag for å kjøpe nye strimmel tester

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke positiv strek før 10dpo, og jeg var testeguri som testet fra 7dpo hver syklus de 8 månedene jeg prøvde, og nistirret på testene i alle lys, fantes ikke noe strek og de var blendahvite frem til 10dpo, hadde nesten gitt opp! Brukte babyplan sine tester.

Anonymkode: 3f299...09c

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så vanskelig å vente! Har ikke mye vett her så har brukt opp 3 strimmel tester allerede i dag fordi jeg kunne se en svaaaaak strek i går på en tidlig test. Disse er ikke like sensitive så enten må det gå mer tid ellers er det kjemisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (1 time siden):

Er så vanskelig å vente! Har ikke mye vett her så har brukt opp 3 strimmel tester allerede i dag fordi jeg kunne se en svaaaaak strek i går på en tidlig test. Disse er ikke like sensitive så enten må det gå mer tid ellers er det kjemisk

Jeg så testen din, håååper det går for deg!

Anonymkode: 3f299...09c

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (1 time siden):

Er så vanskelig å vente! Har ikke mye vett her så har brukt opp 3 strimmel tester allerede i dag fordi jeg kunne se en svaaaaak strek i går på en tidlig test. Disse er ikke like sensitive så enten må det gå mer tid ellers er det kjemisk

Får du positive tester nesten hver prøveperiode? Har litt inntrykk av det, og håper at det endelig lykkes for deg! :) 

Anonymkode: 56b43...9bf

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Får du positive tester nesten hver prøveperiode? Har litt inntrykk av det, og håper at det endelig lykkes for deg! :) 

Anonymkode: 56b43...9bf

Virker som jeg lett blir gravid men enten blir det kjemisk eller SA dessverre 🥲 har vært gravid 3 ganger siste året og kjenner godt igjen tegna 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke prøver her men føler jeg har symptomer på graviditet så jeg slenger meg med her.

Ganske sikker på at jeg hadde EL smerter 3. mai, så er i såfall 6dpo. Har vært småkvalm av og til, noe jeg aldri bruker å være bortsett fra da jeg ble gravid med førstemann. Jeg synes det er veldig tidlig men ser jeg loggførte kvalme 6dpo ved forrige svangerskap også.. så nå er jeg spent. Får ikke testet før tidligst fredag når jeg er 10dpo, så får vi se om jeg tester eller holder ut til IKM 🤞🏽

Anonymkode: 89c33...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 dpo og jeg kløøøør etter å teste. Skal prøve alt jeg kan å vente, men det er vanskelig🙈

Anonymkode: b7cd3...856

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SuzsuZ skrev (1 time siden):

10 dpo og negative tester, da tror jeg ikke det gikk denne pp 😣

Fikk ikke positiv test før 12 dpo! Og det var med tidligstes! Jeg er helt sikker på når eggløsning var!

Anonymkode: 6e4f8...39c

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SuzsuZ skrev (1 time siden):

10 dpo og negative tester, da tror jeg ikke det gikk denne pp 😣

Jo kan fortsatt gå🥰 

Hørte nylig på en podcast hvor de fortalte at det faktisk er mye mer vanlig å teste positivt på eller etter IKM enn før, og at man kan få ganske mange negative tester før man tester positivt. Til og med etter IKM. 

Men innpå her føler iallefall jeg at de aller fleste tester positivt lenge før IKM, og bare det i seg selv kan man bli litt motløs av. Bare husk at alle produserer HCG ulikt, så det at du er 10 dpo og testet negativ betyr ikke nødvendigvis at du skal utelukke en graviditet enda☺️ 
Er jo en grunn til at uteblitt mens egentlig er det som skal regnes som første symptomet💜 
 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 dpo idag og klør sååå i fingrene etter å teste. Regner ikke med at det har gått veien da vi ikke fikk lagt inn aksjer senere enn 2 dager før el, men så er det jo det håpet vet dere. Gir ikke opp før mensen kommer 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelige skrev (17 timer siden):

Jo kan fortsatt gå🥰 

Hørte nylig på en podcast hvor de fortalte at det faktisk er mye mer vanlig å teste positivt på eller etter IKM enn før, og at man kan få ganske mange negative tester før man tester positivt. Til og med etter IKM. 

Men innpå her føler iallefall jeg at de aller fleste tester positivt lenge før IKM, og bare det i seg selv kan man bli litt motløs av. Bare husk at alle produserer HCG ulikt, så det at du er 10 dpo og testet negativ betyr ikke nødvendigvis at du skal utelukke en graviditet enda☺️ 
Er jo en grunn til at uteblitt mens egentlig er det som skal regnes som første symptomet💜 
 

Hvis du hadde sett hva hun har skrevet rett overfor så hadde du sett at slik kommentar om at det fortsatt kan gå når hun tydelig går gjennom en kjemisk graviditet kan være ganske kjipt..:/

Anonymkode: 3f299...09c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan IKKE tro at jeg har positiv test i dag etter over to års prøving.,. Tror den ikke liksom…: 😮

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...