Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?


Jente34

Anbefalte innlegg

Dag 32 av denne syklusen, hvis jeg skal telle dpo etter kalenderen er jeg i dag 17 dpo. Hadde el slim på dag 16 av syklusen, altså 10 dager etter endt mens. Testet negativt ved IKM. 
ikm er nå 4 dager forsinket og jeg har hatt ømme bryster siden dag 28 av syklusen, vært kvalm og sliten i 2 uker…

venter på nye tester i posten. 
Vet nesten ikke hva jeg skal forvente…

Anonymkode: fa793...637

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 29.3.2022 den 21.56):

Dag 32 av denne syklusen, hvis jeg skal telle dpo etter kalenderen er jeg i dag 17 dpo. Hadde el slim på dag 16 av syklusen, altså 10 dager etter endt mens. Testet negativt ved IKM. 
ikm er nå 4 dager forsinket og jeg har hatt ømme bryster siden dag 28 av syklusen, vært kvalm og sliten i 2 uker…

venter på nye tester i posten. 
Vet nesten ikke hva jeg skal forvente…

Anonymkode: fa793...637

Har du fått testa enda? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dpo og håper så inderlig at det går denne runden 🥺🤞 siste forsøket vårt før det blir ivf så det hadde vært så bra om det gikk nå 😭❤️

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (2 minutter siden):

3 dpo og håper så inderlig at det går denne runden 🥺🤞 siste forsøket vårt før det blir ivf så det hadde vært så bra om det gikk nå 😭❤️

Håper håper håper! 🤞🤞🥰🥰 når tenket du å ta første test? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gladlaksen skrev (3 minutter siden):

Håper håper håper! 🤞🤞🥰🥰 når tenket du å ta første test? 

Kjenner at jeg ikke er tålmodig denne gangen så jeg kommer sikkert til å teste fra 8-9 dpo 🙈 hva med deg? Håper for deg også!! ❤️🥰 Tenk hvis både du, jeg og @Tessiekd får positive tester!! Det hadde vært fantastisk 🤩

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (11 minutter siden):

Kjenner at jeg ikke er tålmodig denne gangen så jeg kommer sikkert til å teste fra 8-9 dpo 🙈 hva med deg? Håper for deg også!! ❤️🥰 Tenk hvis både du, jeg og @Tessiekd får positive tester!! Det hadde vært fantastisk 🤩

Ååå jaa det hadde vært så gøy!! Hadde vært så gøy å kunne dele og lene seg litt på hverandre!😍🤞🏼🤞🏼 Jeg kjenner også at jeg ikke eier tålmodighet denne gangen 😅 er 4dpo og tenker "bare 4 dager igjen til jeg kan ta første test" 😅 selv om jeg heeelst vil kunne vente til minst 10dpo, men tviler sterkt 🙈

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tessiekd skrev (1 time siden):

Ååå jaa det hadde vært så gøy!! Hadde vært så gøy å kunne dele og lene seg litt på hverandre!😍🤞🏼🤞🏼 Jeg kjenner også at jeg ikke eier tålmodighet denne gangen 😅 er 4dpo og tenker "bare 4 dager igjen til jeg kan ta første test" 😅 selv om jeg heeelst vil kunne vente til minst 10dpo, men tviler sterkt 🙈

Jaa 🥰🤩 da er vi i samme båt! Har nettopp bestilt en haug med tester så jeg er klar 😂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dpo her. Ikke testet.. Venter og ser frem til onsdag 😅🙈 Det er pp 20, så har liksom ikke så mange forventninger lenger 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessiekd skrev (2 timer siden):

Ååå jaa det hadde vært så gøy!! Hadde vært så gøy å kunne dele og lene seg litt på hverandre!😍🤞🏼🤞🏼 Jeg kjenner også at jeg ikke eier tålmodighet denne gangen 😅 er 4dpo og tenker "bare 4 dager igjen til jeg kan ta første test" 😅 selv om jeg heeelst vil kunne vente til minst 10dpo, men tviler sterkt 🙈

Ahh, det hadde jo vært en drøm!🥰🥳🧡 Tenk å ta påskeferie med en positiv test?!? 😭 jeg har aldri klart å holde meg lengre enn til 8 dpo, og denne pp er nok ikke et unntak! Jeg ble ikke helt klok på denne syklusen (ingen positiv el-test) men jeg troor jeg også er 4 dpo idag ut fra tempinga hvert fall, dvs. test på torsdag 🤞🍀

Endret av gladlaksen
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liz_ skrev (19 minutter siden):

12 dpo her. Ikke testet.. Venter og ser frem til onsdag 😅🙈 Det er pp 20, så har liksom ikke så mange forventninger lenger 

Oh, så spennnende 🤞 Jeg krysser fingrene for deg! ❤❤

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gladlaksen skrev (13 timer siden):

Ahh, det hadde jo vært en drøm!🥰🥳🧡 Tenk å ta påskeferie med en positiv test?!? 😭 jeg har aldri klart å holde meg lengre enn til 8 dpo, og denne pp er nok ikke et unntak! Jeg ble ikke helt klok på denne syklusen (ingen positiv el-test) men jeg troor jeg også er 4 dpo idag ut fra tempinga hvert fall, dvs. test på torsdag 🤞🍀

Jaa det hadde vært noe 😍 min mamma har også bursdag i slutten av april så vi håper så at det kan være en del av bursdagsgaven 😭

Så spennende! Bare 3 dager igjen til vi kan teste da 🙈😬😍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessiekd skrev (2 timer siden):

Jaa det hadde vært noe 😍 min mamma har også bursdag i slutten av april så vi håper så at det kan være en del av bursdagsgaven 😭

Så spennende! Bare 3 dager igjen til vi kan teste da 🙈😬😍

Åh det hadde jo vært helt perfekt jo!  Akkurat nå må jeg innrømme at det føles veldig fjernt å skulle dele en sånn fantastisk nyhet med familie,   det føles for godt til å være sant at det kan være en realitet om kort tid 😭🥰 Nedtelling nå ja! 🤞🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gladlaksen skrev (17 minutter siden):

Åh det hadde jo vært helt perfekt jo!  Akkurat nå må jeg innrømme at det føles veldig fjernt å skulle dele en sånn fantastisk nyhet med familie,   det føles for godt til å være sant at det kan være en realitet om kort tid 😭🥰 Nedtelling nå ja! 🤞🙈

Ja skjønner deg så godt!! Jeg hadde jo samme håp I fjor på denne tiden og ønske om å kunne fortelle mamma det på bursdagen da, og har jo ikke sett en positiv test enda så 🥺 men krysser fingrene for at dette endelig er vår måned 🥰🤞🏼

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 9dpo idag, klarer snart ikke å vente med å teste, prøveperiode 4 😅

kastet opp natten jeg hadde el, så har egentlig ikke noe stor forventening.. Men et veldig stort ønske om en liten en, det har jeg!

Anonymkode: d7728...e7a

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liz_ skrev (20 timer siden):

12 dpo her. Ikke testet.. Venter og ser frem til onsdag 😅🙈 Det er pp 20, så har liksom ikke så mange forventninger lenger 

Krysser fingrene for deg 🤞

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på en liten smell og tok en test i morges ca. 7dpo (CD 26).. mest for at jeg er litt usikker på når EL var denne syklusen, og den kaaan jo ha vært tidligere og da kaaaan det jo hende at testen kan slå ut positivt nå?! Men neida, det var bare ønsketenkning og testen var selvfølgelig negativ 😏 Jeg har bare 2 stk tester igjen, så jeg tror jeg må smøre meg med tålmodighet og ta den neste testen 9-10 dpo og den siste på IKM (12 dpo) hvis ikke mensen dukker opp før det.

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ææ, hva tror dere om dette her? 
Positiv eltest søndag og sterke elsmerter, så sannsynligvis eggløsning på mandagen. Hadde elslim på mandag, og fortsatt sterk eltest da. Svakere test på kvelden, og ennå svakere i går. Ikke testa i dag, men hadde plutselig en del elslim nå. Er EL senere enn først antatt eller kan det skje? Ble veldig forvirra og redd for at vi ikke har truffet like godt likevel. Hadde sex på søndag og mandag🙄🙄 Blir aldri klok på dette altså.. Skal ta eltest etterpå for å være sikker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gladlaksen skrev (59 minutter siden):

Jeg gikk på en liten smell og tok en test i morges ca. 7dpo (CD 26).. mest for at jeg er litt usikker på når EL var denne syklusen, og den kaaan jo ha vært tidligere og da kaaaan det jo hende at testen kan slå ut positivt nå?! Men neida, det var bare ønsketenkning og testen var selvfølgelig negativ 😏 Jeg har bare 2 stk tester igjen, så jeg tror jeg må smøre meg med tålmodighet og ta den neste testen 9-10 dpo og den siste på IKM (12 dpo) hvis ikke mensen dukker opp før det.

Hvordan går det med dere andre?

Får satser på at det er siden det fortsatt er ganske tidlig 😍

Haha! Jeg har også bare 2 stk tester igjen fant jeg ut av 🙈 så tenker au å ta første 9dpo (7dpo I dag æ au) og siste 12dpo. Er sååå rastløs og utålmodig nå kjenner jeg! Kløør I fingrene etter å teste 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo og neg test på dagens andre toalettbesøk.  Forventer egentlig ikke noe annet etter bare én aksjelegging :ler: Men hadde så vonde brystvorter i dag at jeg møtte bare sjekke. Murring i magen og, men det kjennes mer ut som mensen incoming

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (1 time siden):

10 dpo og neg test på dagens andre toalettbesøk.  Forventer egentlig ikke noe annet etter bare én aksjelegging :ler: Men hadde så vonde brystvorter i dag at jeg møtte bare sjekke. Murring i magen og, men det kjennes mer ut som mensen incoming

Håper du lykkes nå snart! Krysser fingrene.

Anonymkode: 56b43...9bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...