Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?


Jente34

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hellexo skrev (1 time siden):

Hvordan gikk det? Testa du? Er spent på dine vegne! Mine tidlig tester er fortsatt blank så tror jeg har slått meg til ro at det ikke gikk denne gangen 🙈 

Er bare 4 dpo enda.. 😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belsie skrev (22 timer siden):

Er bare 4 dpo enda.. 😩

Ouuff ventetiden er ikke noe gøy! Jeg trodde jeg kom til å få mens i dag siden jeg blødde litt rosa men fortsatt ingenting🙈 er 11 eller 12 dpo men har enda ikke testet etter sist gang da jeg er redd for at jeg skal bli skuffet 🥲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellexo skrev (1 time siden):

Ouuff ventetiden er ikke noe gøy! Jeg trodde jeg kom til å få mens i dag siden jeg blødde litt rosa men fortsatt ingenting🙈 er 11 eller 12 dpo men har enda ikke testet etter sist gang da jeg er redd for at jeg skal bli skuffet 🥲

Den er kjip den ja.. 😩 Spennende! Jeg er av typen som tester hele tiden, for så å blI lei meg.. selvpining 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belsie skrev (22 minutter siden):

Den er kjip den ja.. 😩 Spennende! Jeg er av typen som tester hele tiden, for så å blI lei meg.. selvpining 🤪

Haha man blir litt galen av dette her ja😂😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dpo i dag, testa nå i kveld men ingen utslag. Er alt håpet ute denne syklusen?testa med clearblue rask deteksjon

IKM i morgen, symptomer er litt kvalme, ømme bryster og har vært konstant trøtt den siste 1 1/2 uken

Anonymkode: fa793...637

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: 

Har tatt en megapause fordi jeg ble sprø av prøvingen. Jeg og mannen har tatt praten om at jeg roer ned litt fordi han ble stressa av all pliktsexen. Så de siste månedene har vi tatt ting med ro og egentlig ikke prøvd.  Har hatt sex når vi vil, noe som ikke alltid har truffet med EL. Denne måneden traff vi hvertfall litt, så jeg tenkte å bare titte hodet innom :nigo:

Jeg tester ikke etter EL, men jeg vet når den kommer (i morgen). Synes det er deilig å slappe av litt mer. Åssen går det med dere andre? Heier på alle  :heiajente:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo idag og kan skimte en svak strek på testen. Etter 11 prøve perioder så klarer jeg ikke helt å stole på at den virkelig er positiv 🙈Redd for at det kan være kjemisk, får ta en ny test på mandag og håpe på sterkere strek 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrkHelene skrev (5 timer siden):

10 dpo idag og kan skimte en svak strek på testen. Etter 11 prøve perioder så klarer jeg ikke helt å stole på at den virkelig er positiv 🙈Redd for at det kan være kjemisk, får ta en ny test på mandag og håpe på sterkere strek 🤞

Samme her! Eller er 9pp, testet igår 9dpo helt blenda hvit test, idag fikk jeg denne og klarer ikke å tro det! Venter egentlig på skuffelse med å teste negativt imorgen, men samtidig blir jeg veldig giret 🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻

2329B808-989D-4FCD-82B8-56779BCC09A5.jpeg

Anonymkode: 3f299...09c

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk sterkere strimmeltest idag samt digital gravid 1-2 🥺 håper spiren sitter!

68EFE473-E80C-4C4F-9B77-A02E3FC552D3.jpeg

Anonymkode: 3f299...09c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (22 timer siden):

:vinke: 

Har tatt en megapause fordi jeg ble sprø av prøvingen. Jeg og mannen har tatt praten om at jeg roer ned litt fordi han ble stressa av all pliktsexen. Så de siste månedene har vi tatt ting med ro og egentlig ikke prøvd.  Har hatt sex når vi vil, noe som ikke alltid har truffet med EL. Denne måneden traff vi hvertfall litt, så jeg tenkte å bare titte hodet innom :nigo:

Jeg tester ikke etter EL, men jeg vet når den kommer (i morgen). Synes det er deilig å slappe av litt mer. Åssen går det med dere andre? Heier på alle  :heiajente:

Velkommen tilbake ❤️❤️ har tenkt på deg og vært nysgjerrig på hvordan det går med dere! 🥰

Veldig forståelse for at man blir helt gæren av prøvingen. Godt med en pause og kunne fokusere på noe annet🥰❤️ tror det hjelper veldig for psyken. Masse lykke til denne runden! 

Jeg har mest sannsynlig EL på torsdag 🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elise93 skrev (Akkurat nå):

Velkommen tilbake ❤️❤️ har tenkt på deg og vært nysgjerrig på hvordan det går med dere! 🥰

Veldig forståelse for at man blir helt gæren av prøvingen. Godt med en pause og kunne fokusere på noe annet🥰❤️ tror det hjelper veldig for psyken. Masse lykke til denne runden! 

Jeg har mest sannsynlig EL på torsdag 🥳

Håper det sitter hos dere :klem:vi rakk en runde natt til lørdag når han var frisk nok etter covid. I går traff viruset meg som en lastebil, så det blir med den ene runden,  men sånn er det. Har EL i dag :nigo:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 dpo. Endelig. Jeg har hatt en forferdelig lang syklus pga covid som kom ikke lenge etter mens, den utsatte alt. Fikk el på cd 31!! 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slenger meg på her! Jeg er 3-4 dpo (temper ikke går ut i fra slim og slik jeg kjenner syklusen).

Har hatt murringer/kramper/ stikking i nedre del av mage/underliv helt siden EL. Tatt seg opp i dag og det er skikkelig ubehaglig. Jeg tenker jo at det er aaaaalt for tidlig å kjenne noe som helst, så får bare vente å se. Har i allefall aldri hatt noe symptomer på eller rundt EL før annet enn slim 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei 👋

Vi skulle ikke prøve denne måneden, men heller leve som normalt og ikke tenke på det. Jeg fikk så enormt med EL-slim de to neste dagene etter samleie (det var ikke bare sperm for å si det sånn, haha) og noe stikninger på høyre side den 22.  Sjekket appen og jeg forventet EL til den tiden, så jeg er (ut i fra symptomene) 6 dpo +/- i dag.

Vi hadde bare samleie den ene gangen, men det var jo akkurat i mitt fertile vindu. 🤭 Vi ønsker i utgangspunktet ikke en desemberbaby, men det var ikke sånn at vi ikke prøvde heller. Så det får bli som det blir... 🙈 

Ble ikke gravid forrige måned heller, da vi hadde samleie 4 dager før EL. Så har ikke noe forhåpninger nå. 

Endret av s0la
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

s0la skrev (3 timer siden):

Hei hei 👋

Vi skulle ikke prøve denne måneden, men heller leve som normalt og ikke tenke på det. Jeg fikk så enormt med EL-slim de to neste dagene etter samleie (det var ikke bare sperm for å si det sånn, haha) og noe stikninger på høyre side den 22.  Sjekket appen og jeg forventet EL til den tiden, så jeg er (ut i fra symptomene) 6 dpo +/- i dag.

Vi hadde bare samleie den ene gangen, men det var jo akkurat i mitt fertile vindu. 🤭 Vi ønsker i utgangspunktet ikke en desemberbaby, men det var ikke sånn at vi ikke prøvde heller. Så det får bli som det blir... 🙈 

Ble ikke gravid forrige måned heller, da vi hadde samleie 4 dager før EL. Så har ikke noe forhåpninger nå. 

Jeg hadde også bare samleie en gang i mitt fertile vindu, og er i pp9. Men sitter nå med positiv test med termin i desember dersom spiren sitter!

Anonymkode: 3f299...09c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en plass mellom 7-10 dpo og tempen ble høyere idag. Har enormt med mensmurringer, kjennes ut som mens kommer nå nen kommer tidligst til helga. Kan den murringen være at jeg faktisk er gravid? 

Anonymkode: 8055a...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg hadde også bare samleie en gang i mitt fertile vindu, og er i pp9. Men sitter nå med positiv test med termin i desember dersom spiren sitter!

Anonymkode: 3f299...09c

Åå så spennende!! Gratulerer så mye 🥰 

Jeg har ikke troa her, men det hadde jeg heller ikke med førstemann. Da var jeg helt sikker på at det ikke klaffet pga at jeg ikke hadde symptomer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

s0la skrev (5 timer siden):

Åå så spennende!! Gratulerer så mye 🥰 

Jeg har ikke troa her, men det hadde jeg heller ikke med førstemann. Da var jeg helt sikker på at det ikke klaffet pga at jeg ikke hadde symptomer. 

Tusen takk! Er bekymret for SA hele tiden da, tror man blir det etter mange pp🙈 

Nei sant, plutselig skjer det, eller så skjer det ikke men da er det bare å fortsette prøvingen. Jeg sender masse babystøv din veg og håper det klaffer for deg også🌸

Anonymkode: 3f299...09c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...