Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?


Jente34

Anbefalte innlegg

M-anonym skrev (7 timer siden):

Jeg hadde litt rosa utflod nå i kveld! Såpass lite at det kun var bittelitt på dopapiret. Bruker aldri å spotte før mensen. Men kroppen har lurt meg før 😅 Venter på babyplan tester i posten, tror de kommer på fredag. Har aldri hatt festeblødning før. Når er det normalt å få positiv test etter det eventuelt?

Så spennende! Håper det er festeblødning 🤞 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk mensen i natt 😢 Aldri opplevd spotting før mensen. Kjipt.

 

Masse lykke til til dere andre 🤞🏽💞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M-anonym skrev (23 minutter siden):

Fikk mensen i natt 😢 Aldri opplevd spotting før mensen. Kjipt.

 

Masse lykke til til dere andre 🤞🏽💞

Ånei, så kjedelig.. Lykke til i neste pp 😊🤞 jeg er 13 dpo, testa negativt for 2 dager siden så venter også bare på mensen 😢

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dpo i dag, dagene går for sakte🙈

Anonymkode: fa793...637

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn meg som opplever å kjenne på et slags trykk, eller at du bare kjenner at det er noe på gang i livmoren? 
5 DPO i dag så må vente med å teste noen dager til…

Anonymkode: fa793...637

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elise93 skrev (2 timer siden):

Ånei, så kjedelig.. Lykke til i neste pp 😊🤞 jeg er 13 dpo, testa negativt for 2 dager siden så venter også bare på mensen 😢

Tusen takk! 😊 Skikkelig kjipt! Masse lykke til til deg også 💞 En dag blir det vår tur å 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Flere enn meg som opplever å kjenne på et slags trykk, eller at du bare kjenner at det er noe på gang i livmoren? 
5 DPO i dag så må vente med å teste noen dager til…

Anonymkode: fa793...637

Jeg kjente dette da jeg var gravid men usikker på om det var så tidlig som 5dpo. Kjente etterhvert stikkinger som gjorde at jeg tok en g test men det var 9 dpo :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellexo skrev (9 timer siden):

Jeg kjente dette da jeg var gravid men usikker på om det var så tidlig som 5dpo. Kjente etterhvert stikkinger som gjorde at jeg tok en g test men det var 9 dpo :) 

Sikkert bare jeg som er sensitiv på alt for tiden da jeg hadde SA for noen uker siden…

 

Anonymkode: fa793...637

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har kjennskap til Clearblue Fertilitetsmonitor? Tok en graviditetstest i dag tidlig, ti dager etter jeg testa max. Monitoren sa at jeg ikke er gravid (antakelig litt tidlig å teste enda), men har lest at flere leser av resultatet på selve pinnen?? På pinnen kunne jeg se en svak strek, har dette noe å si, eller skal man ikke lese av strekene på pinnen? Håper noen kan hjelpe🙏🏼

04E379C5-405F-4CDE-9260-6B0560C2FA20.jpeg

Anonymkode: b277e...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.3.2022 den 16.55):

Sikkert bare jeg som er sensitiv på alt for tiden da jeg hadde SA for noen uker siden…

 

Anonymkode: fa793...637

Det kan godt hende ja jeg var ganske sensitiv/følsom og er det enda 😅 har bare gått typ 3 uker siden SA da for min del

Endret av Hellexo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.3.2022 den 16.59):

 

Noen som har kjennskap til Clearblue Fertilitetsmonitor? Tok en graviditetstest i dag tidlig, ti dager etter jeg testa max. Monitoren sa at jeg ikke er gravid (antakelig litt tidlig å teste enda), men har lest at flere leser av resultatet på selve pinnen?? På pinnen kunne jeg se en svak strek, har dette noe å si, eller skal man ikke lese av strekene på pinnen? Håper noen kan hjelpe🙏🏼

04E379C5-405F-4CDE-9260-6B0560C2FA20.jpeg

Anonymkode: b277e...600

Er nok litt tidlig tror jeg. Tror kanskje du kan teste på sånn tidligtest? Du får kjøpt to eller 10 stk på apotek1 ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da går jeg over i DPO-land.. 🙏🏼 Håper at denne uka flyyyyr avgårde! 😂

Eksta spennende denne PP-en egentlig, da eggløsninga kom litt tidligere enn forventa.. 😬 Heldigvis ble det tilfeldigvis lagt inn aksjer dagen før - kanskje det var meant to be? 🥸

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Belsie skrev (48 minutter siden):

Da går jeg over i DPO-land.. 🙏🏼 Håper at denne uka flyyyyr avgårde! 😂

Eksta spennende denne PP-en egentlig, da eggløsninga kom litt tidligere enn forventa.. 😬 Heldigvis ble det tilfeldigvis lagt inn aksjer dagen før - kanskje det var meant to be? 🥸

 

Så spennende! Er selv 9 dpo og det klør i fingrene til å teste 🙉 den siste uken gikk sååå sakte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellexo skrev (8 timer siden):

Så spennende! Er selv 9 dpo og det klør i fingrene til å teste 🙉 den siste uken gikk sååå sakte!

Huff - det går så sakte når man går sånn og venter 🤯 Tenkte å teste allerede 8 dpo 😬 Kunne såvidt skimte en strek da med forrige! 🙏🏼

Endret av Belsie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk litt blod på papiret i går, men mensen har ikke kommet (IKM idag). Er spent på om det kan ha vært en festeblødning. Er det i så fall for tidlig se noe på test i dag (8DPO), hvis egget festet seg i går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dpo dag 1 😖😖 Grusom ventetid

Anonymkode: 5d19c...ec7

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dpo idag, er i prøveperiode 11 så nå er jeg utolmodig 🙈

Anonymkode: 79408...ca4

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belsie skrev (På 22.3.2022 den 15.27):

Huff - det går så sakte når man går sånn og venter 🤯 Tenkte å teste allerede 8 dpo 😬 Kunne såvidt skimte en strek da med forrige! 🙏🏼

Hvordan gikk det? Testa du? Er spent på dine vegne! Mine tidlig tester er fortsatt blank så tror jeg har slått meg til ro at det ikke gikk denne gangen 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gyngestolen skrev (På 23.3.2022 den 14.29):

Jeg fikk litt blod på papiret i går, men mensen har ikke kommet (IKM idag). Er spent på om det kan ha vært en festeblødning. Er det i så fall for tidlig se noe på test i dag (8DPO), hvis egget festet seg i går?

Kanskje vente 2 dager før du tester? Men er jo flere som har fått positiv både 6 dpo og 8-9 dpo 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...