Mallisa Skrevet 1. desember 2021 #1981 Del Skrevet 1. desember 2021 4DPO, første PP. Dagene kan ikke gå fort nok! Fikk 60 eggløsningstester i posten idag, har et ørlite håp om at det kan klaffe på første PP, men om ikke er jeg hvertfall forberedt på testing videre 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 1. desember 2021 #1982 Del Skrevet 1. desember 2021 Krysser fingrene for at alle dere som håper og prøver her får en hyggelig nyhet til jul ♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
7777 Skrevet 1. desember 2021 #1983 Del Skrevet 1. desember 2021 ÅÅÅÅÅÅÅÅ😭😭♥️♥️♥️ 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrø Skrevet 1. desember 2021 #1984 Del Skrevet 1. desember 2021 7777 skrev (34 minutter siden): ÅÅÅÅÅÅÅÅ😭😭♥️♥️♥️ Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
7777 Skrevet 1. desember 2021 #1985 Del Skrevet 1. desember 2021 Lykkefrø skrev (27 minutter siden): Gratulerer!! Tusen takk😭♥️ Kan ikke tro det! Så heldig jeg er! ♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #1986 Del Skrevet 2. desember 2021 3 dpo, lagt inn aksjer på el-dag, 2,4,6 dg før (El skulle «egentlig» kommet en dag tidligere).. Fingers crossed ❤️👶🏻 kjøpt inn en haug tidlig-tester på blackfriday salg.. når er det egentlig innafor å teste med dem?😅🙈 Anonymkode: 77b50...979 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #1987 Del Skrevet 2. desember 2021 Jeg er også 3 dpo i dag!! Håper det klaffer for oss begge 🤩 Anonymkode: 37b50...7d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #1988 Del Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg er også 3 dpo i dag!! Håper det klaffer for oss begge 🤩 Anonymkode: 37b50...7d4 Krysser fingrene for deg! 🥰😊 Anonymkode: 77b50...979 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nidoran Skrevet 2. desember 2021 #1989 Del Skrevet 2. desember 2021 (endret) Er så spent, er nettopp i dpo så håper det går rette veien. Første måneden vi virkelig har lagt en innsats, så satser på at det holder 🥰 Endret 2. desember 2021 av Nidoran 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #1990 Del Skrevet 3. desember 2021 7 dager siden forventet mens, helt blenda hvite tester… Kan den ikke bare komme så man får starta på nytt.. stresser vel for mye, er vel derfor den lar vente på seg 😣 Anonymkode: 75e86...49c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladlaksen Skrevet 3. desember 2021 #1991 Del Skrevet 3. desember 2021 4 dpo idag! Dagene går i sneglefart.. er i pp8. Denne syklusen har jeg prøvd meg på el-tester for første gang. Fikk positiv test syklusdag 20. Har uregelmessige sykluser, alt fra 27-33 dager er innafor normalen for min del. Er så innmari spent nå, og grugleder meg til å teste. har tidligere brukt tidligtester fra babyplan, men nå har jeg vanlige tester fra babyplan. Skal prøve å vente med å ta test til 10 dpo, men akkurat nå føles det som en eeevighet til . Håper håper håper på positiv test denne syklusen, det hadde vært så innmari fint å gå inn i jula med en sånn fin hemmelighet ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #1992 Del Skrevet 3. desember 2021 gladlaksen skrev (45 minutter siden): 4 dpo idag! Dagene går i sneglefart.. er i pp8. Denne syklusen har jeg prøvd meg på el-tester for første gang. Fikk positiv test syklusdag 20. Har uregelmessige sykluser, alt fra 27-33 dager er innafor normalen for min del. Er så innmari spent nå, og grugleder meg til å teste. har tidligere brukt tidligtester fra babyplan, men nå har jeg vanlige tester fra babyplan. Skal prøve å vente med å ta test til 10 dpo, men akkurat nå føles det som en eeevighet til . Håper håper håper på positiv test denne syklusen, det hadde vært så innmari fint å gå inn i jula med en sånn fin hemmelighet ❤️ Samme her, 4dpo.. går jo sååå tregt?! Har tidligtester men skal i alle fall holde meg til søndag, selvom sjansen er liten for å se noe da.. 😅 Hadde vært så koselig med en liten julehemmelighet 🥰 🎄 Anonymkode: 77b50...979 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #1993 Del Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Samme her, 4dpo.. går jo sååå tregt?! Har tidligtester men skal i alle fall holde meg til søndag, selvom sjansen er liten for å se noe da.. 😅 Hadde vært så koselig med en liten julehemmelighet 🥰 🎄 Anonymkode: 77b50...979 Jeg er også 4 dpo!! Hadde vært fantastisk om det hadde klaffet fra oss alle tre 🥰 Anonymkode: 37b50...7d4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 4. desember 2021 #1994 Del Skrevet 4. desember 2021 Heier på dere og følger spent med! Nå er det mange som nærmer seg IKM! 💕 Jeg vet ikke om EL har vært enda, følger litt med på andre i DPO land ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stAre Skrevet 4. desember 2021 #1995 Del Skrevet 4. desember 2021 8 Dpo! merker enda ingen symptomer verken på progesteron, mens eller noe annet. må si at jeg nå tenker mer at det nok ikke har gått. Jeg lurer enda på om jeg skal teste I morgen eller vente noen dager. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #1996 Del Skrevet 4. desember 2021 5dpo, tok en tidlig-test fra babyplan i dag. selvfølgelig kritthvit, så er fortsatt like håpefull/redd 🙈 Litt murringer både her og der, men kan jo bare være mensen, luft, kribling og alt mulig annet. hvordan går det med dere andre? 🥰 Anonymkode: 77b50...979 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 4. desember 2021 #1997 Del Skrevet 4. desember 2021 7 dpo, veldig spent denne gangen, men tviler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladlaksen Skrevet 4. desember 2021 #1998 Del Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): 5dpo, tok en tidlig-test fra babyplan i dag. selvfølgelig kritthvit, så er fortsatt like håpefull/redd 🙈 Litt murringer både her og der, men kan jo bare være mensen, luft, kribling og alt mulig annet. hvordan går det med dere andre? 🥰 Anonymkode: 77b50...979 5dpo her også 😊 har i mine siste prøveperioder prøvd å legge lokk på håpet for å beskytte meg selv mot skuffelsen.. men det funker jo ikke, blir like skuffa uansett. Derfor tillater jeg meg selv å føle meg håpefull denne pp! 🥰 Tenkte å prøve å holde meg med å teste til 9-10 dpo, men troor kanskje det ryker en test allerede i morgen 😬 har ikke helt trua på at jeg kommer til å kunne skimte noe helt enda, ikke sikkert egget har festa seg, men vi får se! skal du teste i morgen også eller venter du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 5. desember 2021 #1999 Del Skrevet 5. desember 2021 Tok en test i dag på 8 dpo, blenda hvitt 😬 Kan vel legge ned drømmen om julespire 😬 Det positive er at det blir plass til mye juleøl og spekeskinke i jula og jeg slipper å være kvalm / dårlig i juleferien 💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #2000 Del Skrevet 5. desember 2021 2 hours ago, Flamme said: Tok en test i dag på 8 dpo, blenda hvitt 😬 Kan vel legge ned drømmen om julespire 😬 Det positive er at det blir plass til mye juleøl og spekeskinke i jula og jeg slipper å være kvalm / dårlig i juleferien 💗 8 dpo er fremdeles tidlig, fortsatt håp om både kvalme og alkoholfri jul! 😉 Anonymkode: a3463...7a1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå