Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?


Jente34

Anbefalte innlegg

Mammatilsukkertopp skrev (1 time siden):

Tusen takk❤️ tok en digital i dag, og det var helt nydelig å se det i klar tekst. skal du teste på IKM? 

Tror jeg tester dagen etter, på søndag. Men tror nok mensen kommer i morgen eller lørdag, typisk min uflaks, føler det på meg.

Du skrev du kjente mensmurringer du og, men føltes det i tillegg som at du trodde mensen var på vei hver gang du gikk på do? Er jo redd jeg nå, hver gang frykter jeg å se rødt på papiret.

Anonymkode: 56b43...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Tror jeg tester dagen etter, på søndag. Men tror nok mensen kommer i morgen eller lørdag, typisk min uflaks, føler det på meg.

Du skrev du kjente mensmurringer du og, men føltes det i tillegg som at du trodde mensen var på vei hver gang du gikk på do? Er jo redd jeg nå, hver gang frykter jeg å se rødt på papiret.

Anonymkode: 56b43...9bf

Ja, har akkurat de samme murringene i magen som jeg alltid har like før mensen. Hadde noen voldsomme stikkinger i en times tid 6 dpo, som jeg lurer på kan ha sammenheng med at det festa seg. De gikk over så fort at jeg tenkte ikke mer over det den dagen. Føler egentlig enda at mensen kan komme når som helst, men det tror jeg mest bare handler om at jeg frykter det. Venta et døgn etter positiv test før jeg fortalte pappaen det, for det føles så usikkert når det er så tidlig. Du må skrive oppdatering, så skal jeg følge med🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 dpo I dag :) tror egentlig at El var sent på torsdag kveld, og da er jeg egentlig 2 dpo I kveld 😊 

Fikk lagt inn aksjer på begge peakdagene og to dager før. igår kveld sa mannen at han ikke orket sex da også 😅 (han var veldig sliten igår fra jobb og da hadde det vært tre dager etter hverandre med aksjer) 

Endret av stAre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 eller 3 dpo i dag, gleder meg til neste helg og testing😊🤞🤞

Anonymkode: 2fe3b...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 13 DPO tror jeg, og kjenner stikkinger i sidene, føles som mensen skal komme når som helst (har følt det sånn nesten en uke).

Forrige syklus var på 24 dager, så om denne syklusen skulle vært like lang, skulle mensen ha kommet i dag. Ikke noe rødt ennå. Kan hende eggløsning var søndag 14, så da kommer vel mensen i morgen. Tør ikke teste.

Er det flere som kjenner stikkinger i sidene før IKM, og likevel har vært gravide?

Anonymkode: 56b43...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7DPO og føler det er så lenge til eg kan teste.. Har fortsatt ikke troa. Tror vi må legge inn litt fleire aksjer neste runde, sjølv om det var nok til å treffe på pp5 sist. Nærmer oss pp5 i neste mnd, men no med 1 eggleder mindre, så har jo rekna med det tar lenger tid. Denne veka er verst, ingen drikking, ingen testing, bare venting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Er 13 DPO tror jeg, og kjenner stikkinger i sidene, føles som mensen skal komme når som helst (har følt det sånn nesten en uke).

Forrige syklus var på 24 dager, så om denne syklusen skulle vært like lang, skulle mensen ha kommet i dag. Ikke noe rødt ennå. Kan hende eggløsning var søndag 14, så da kommer vel mensen i morgen. Tør ikke teste.

Er det flere som kjenner stikkinger i sidene før IKM, og likevel har vært gravide?

Anonymkode: 56b43...9bf

Jeg hadde stikking vekselsvis på begge sider fra 6 DPO. Fra DPO 12 gikk det over til en stram smerte på høyre side, i dag er jeg 4+0 (i følge Premom). Jeg tenkte nå kommer mensen og valgte å ta  BP tester som hadde svake streker, så tok en digital for å få svar og den viste 1-2, har du vurdert å ta en digital test? Eller velger du å vente til etter IKM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss_pancake skrev (1 time siden):

7DPO og føler det er så lenge til eg kan teste.. Har fortsatt ikke troa. Tror vi må legge inn litt fleire aksjer neste runde, sjølv om det var nok til å treffe på pp5 sist. Nærmer oss pp5 i neste mnd, men no med 1 eggleder mindre, så har jo rekna med det tar lenger tid. Denne veka er verst, ingen drikking, ingen testing, bare venting.

Hadde samme følelse som deg, hadde masse mensenmurring og stikking på siden så ble sjokket da den digitale sa jeg var feil, så det er for tidlig å si at det ikke går, jeg velger å ha troen for deg fram til tr melder ankomst 🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saschi skrev (44 minutter siden):

Jeg hadde stikking vekselsvis på begge sider fra 6 DPO. Fra DPO 12 gikk det over til en stram smerte på høyre side, i dag er jeg 4+0 (i følge Premom). Jeg tenkte nå kommer mensen og valgte å ta  BP tester som hadde svake streker, så tok en digital for å få svar og den viste 1-2, har du vurdert å ta en digital test? Eller velger du å vente til etter IKM?

IKM var egentlig i går, men jeg har litt uregelmessige sykluser. Siste syklus var 24 dager, så om denne skulle vært lik, skulle mensen kommet i går. Men syklusen før den var 27 dager, og før der igjen 21 dager, og så 29 dager. Så, som du ser er det litt vanskelig å vite. Vet at en helt blendahvit test vil gjøre meg veldig trist, og jeg har en del jobb å gjøre i dag så velger derfor å vente enda noen dager.

Om jeg ikke har fått mensen tirsdag eller onsdag, tror jeg at jeg tester.

Anonymkode: 56b43...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

IKM var egentlig i går, men jeg har litt uregelmessige sykluser. Siste syklus var 24 dager, så om denne skulle vært lik, skulle mensen kommet i går. Men syklusen før den var 27 dager, og før der igjen 21 dager, og så 29 dager. Så, som du ser er det litt vanskelig å vite. Vet at en helt blendahvit test vil gjøre meg veldig trist, og jeg har en del jobb å gjøre i dag så velger derfor å vente enda noen dager.

Om jeg ikke har fått mensen tirsdag eller onsdag, tror jeg at jeg tester.

Anonymkode: 56b43...9bf

Har selv uregelmessig mensen men holder på med IVF så det er kun det som gjør at jeg kan si sikkert når jeg hadde EL. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saschi skrev (4 minutter siden):

Har selv uregelmessig mensen men holder på med IVF så det er kun det som gjør at jeg kan si sikkert når jeg hadde EL. 

Skjønner, ja, da vet du jo nøyaktig antall DPO.

Jeg testet etter EL denne syklusen, og tror den var 13 eller 14, litt avhengig av hvor tidlig/sent eggløsning skjedde etter testen, kanskje så sent som 15. Vet heller ikke om jeg får mensen akkurat 14 dager etter EL, om jeg gjør det så kan jo mensen komme når som helst nå. Føles sånn også.

Anonymkode: 56b43...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Skjønner, ja, da vet du jo nøyaktig antall DPO.

Jeg testet etter EL denne syklusen, og tror den var 13 eller 14, litt avhengig av hvor tidlig/sent eggløsning skjedde etter testen, kanskje så sent som 15. Vet heller ikke om jeg får mensen akkurat 14 dager etter EL, om jeg gjør det så kan jo mensen komme når som helst nå. Føles sånn også.

Anonymkode: 56b43...9bf

Har hørt at mensen kan variere en plass mellom 1 - 7 dager men kan og vær du produserer hcg sent så ville nok testet sent neste uke hvis du fikk EL så sent som 15, kan vær kroppen din ikke klarer å produsere nok hcg til onsdag/torsdag 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saschi skrev (1 minutt siden):

Har hørt at mensen kan variere en plass mellom 1 - 7 dager men kan og vær du produserer hcg sent så ville nok testet sent neste uke hvis du fikk EL så sent som 15, kan vær kroppen din ikke klarer å produsere nok hcg til onsdag/torsdag 🤔

Håper du har rett, men føler at jeg mest sannsynlig får mensen i kveld en gang, eller i morgen. Bare håper det blir i kveld i så fall, blir så tung å få det i morgen like før jobb, eller enda verre; mens jeg er på jobb.

Anonymkode: 56b43...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Håper du har rett, men føler at jeg mest sannsynlig får mensen i kveld en gang, eller i morgen. Bare håper det blir i kveld i så fall, blir så tung å få det i morgen like før jobb, eller enda verre; mens jeg er på jobb.

Anonymkode: 56b43...9bf

Kjenner godt den følelsen, har selv fått den på jobb når jeg holdt på med første innsett, krysser fingrene for at den kommer i kveld 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er 6DPO i dag, og går og gleder meg til jeg kan teste. Det har murret litt i magen i flere dager nå, men vet ikke om jeg skal håpe at det er et tegn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 14 dpo med en ganske svak positiv, men den digitale testen er negativ. Når er det man bør teste igjen da, hvis mens uteblir? 

Anonymkode: b2861...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saschi skrev (På 28.11.2021 den 14.01):

Kjenner godt den følelsen, har selv fått den på jobb når jeg holdt på med første innsett, krysser fingrene for at den kommer i kveld 

Kom dessverre mens jeg var på jobb i dag. I en pause mellom to klasser. Utrolig vanskelig å ikke gråte.

forstår det ikke, trodde vi traff perfekt i forhold til eggløsning. Men om mensen kommer 14 dager etter eggløsning, hadde jeg eggløsning en dag senere enn jeg trodde i så fall. La inn aksjer både 12, 13, og 14, men så var kanskje eggløsning på den 15 og om sædcellene ikke er så gode så må man vel ha sex på eggløsningsdagen ? Trodde det var 14, men kanskje feil. Kjente smerter den mandagen. Bittert.

Anonymkode: 56b43...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kom dessverre mens jeg var på jobb i dag. I en pause mellom to klasser. Utrolig vanskelig å ikke gråte.

forstår det ikke, trodde vi traff perfekt i forhold til eggløsning. Men om mensen kommer 14 dager etter eggløsning, hadde jeg eggløsning en dag senere enn jeg trodde i så fall. La inn aksjer både 12, 13, og 14, men så var kanskje eggløsning på den 15 og om sædcellene ikke er så gode så må man vel ha sex på eggløsningsdagen ? Trodde det var 14, men kanskje feil. Kjente smerter den mandagen. Bittert.

Anonymkode: 56b43...9bf

Selv om du treffer nøyaktig som du skal er det fremdeles bare 20-30% sjanse for graviditet. Og dersom man blir gravid er det igjen 10-20% sjanse for SA. Naturen er ikke noe grei alltid

Endret av Fame
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...