Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?


Jente34

Anbefalte innlegg

Fame skrev (16 minutter siden):

Selv om du treffer nøyaktig som du skal er det fremdeles bare 20-30% sjanse for graviditet. Og dersom man blir gravid er det igjen 10-20% sjanse for SA. Naturen er ikke noe grei alltid

Ja, det er dessverre sånn. Ny sjanse rundt den 10.12 ca, men har ikke troen. Prøvd siden juli nå.

Frister litt å bare kutte ut el-tester og se hva som skjer, men tror neppe jeg klarer det.

Anonymkode: 56b43...9bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 dpo hvis jeg teller fra første positive eggløsningstest, symptomer og det som er min normale syklus. Fortsatt ikke tegn til TR som i tilfelle nå er 6 dager forsinket. 
hvis jeg teller fra siste positive eggløsningstest så er jeg 12 dpo. 🤷🏼‍♀️ Hadde tre positive el-tester ila ei uke. 
ikke testet siden torsdag nå, og da var det svak positiv på tidligtest, men det har det vært lenge med mindre alt det andre var skyggestreker. 
har ikke like bra med aksjer hvis jeg skal telle ut fra sist positive El-test. 
får tester i posten i morgen, så får teste igjen for å se 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7777 skrev (20 timer siden):

20 dpo hvis jeg teller fra første positive eggløsningstest, symptomer og det som er min normale syklus. Fortsatt ikke tegn til TR som i tilfelle nå er 6 dager forsinket. 
hvis jeg teller fra siste positive eggløsningstest så er jeg 12 dpo. 🤷🏼‍♀️ Hadde tre positive el-tester ila ei uke. 
ikke testet siden torsdag nå, og da var det svak positiv på tidligtest, men det har det vært lenge med mindre alt det andre var skyggestreker. 
har ikke like bra med aksjer hvis jeg skal telle ut fra sist positive El-test. 
får tester i posten i morgen, så får teste igjen for å se 😅 

uff så frustrerende! Håper du er gravid, eller at TR kommer snart i det minste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo i morgen….. klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal vente med å teste eller ikke 😅 har kun en babyplan strimmel .. tanken var og vente til å teste på IKM. men det er jo så lenge til 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

89jenta skrev (1 time siden):

9 dpo i morgen….. klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal vente med å teste eller ikke 😅 har kun en babyplan strimmel .. tanken var og vente til å teste på IKM. men det er jo så lenge til 😅

Aner ikke helt DPO for meg da mensen har vært ustabil. Jeg testet positivt 13 dager etter jeg tror jeg hadde eggløsning. Testet 9 dager etter eggløsning også, og den var blenda. Brukte test tidlig. 

Anonymkode: a2dbf...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stAre skrev (2 timer siden):

uff så frustrerende! Håper du er gravid, eller at TR kommer snart i det minste. 

Jaa, håper i det lengste! Vært småkvalm i to dager igjen nå. Så skjønner ikke helt hva som skjer. Føles som jeg er gravid, men er sikkert ikke det. Testene kom ikke i posten i dag, så håper de kommer i morgen 🤞🏻☺️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

89jenta skrev (1 time siden):

9 dpo i morgen….. klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal vente med å teste eller ikke 😅 har kun en babyplan strimmel .. tanken var og vente til å teste på IKM. men det er jo så lenge til 😅

Om du bare har èn test, så ville jeg ventet litt til :) Mange som ikke får positiv før 11/12dpo, men det kaaan jo være noe der allerede nå. Så spennende! Krysser fingrene for deg! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Aner ikke helt DPO for meg da mensen har vært ustabil. Jeg testet positivt 13 dager etter jeg tror jeg hadde eggløsning. Testet 9 dager etter eggløsning også, og den var blenda. Brukte test tidlig. 

Anonymkode: a2dbf...24c

Det er det jeg er redd for også, at det er litt tidlig. Selv om jeg har fått positiv test 9 dpo to ganger tidligere 😊 Men jeg tror nok jeg skal drøye litt 🤞🏼

 

Lykkefrø skrev (34 minutter siden):

Om du bare har èn test, så ville jeg ventet litt til :) Mange som ikke får positiv før 11/12dpo, men det kaaan jo være noe der allerede nå. Så spennende! Krysser fingrene for deg! :) 

Tenker jeg også! 😄 Takk! kryss alt av fingre og tær 🥰🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mensen i går 😢 Bedre lykke neste gang, som alle rundt meg sier. Men føles håpløst etter dette året med to aborter (SA og MA) bak meg..  uuuuff. 

Svigersøsteren min driver å snakker om at hun snart skal på ordinær ultralyd. Glad på deres vegne såklart. Men beintøft altså😖

Krysser fingrene for dere andre ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M-anonym skrev (7 timer siden):

Fikk mensen i går 😢 Bedre lykke neste gang, som alle rundt meg sier. Men føles håpløst etter dette året med to aborter (SA og MA) bak meg..  uuuuff. 

Svigersøsteren min driver å snakker om at hun snart skal på ordinær ultralyd. Glad på deres vegne såklart. Men beintøft altså😖

Krysser fingrene for dere andre ❤️

❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DPO 10 eller 11 og negativ test. Har både gitt opp og håper fremdeles. Bestemt meg for at eg unner meg gleden ved å ein dag kunne se ein tidlig rosa strek. Elsker å lete etter antydinger på rosa. Gikk glipp av dette første gangen, då var eg 6 veker på vei før eg testa (endte i EXU) så eg skal følge med så tidlig som mulig denne gangen. Uansett kva veg det går. Det er verdt skuffelsen og bruken av tester kvar måned fram til det ein dag vil klaffe. Så no blir det morgontesting kvar dag fram til IKM til helga😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er rundt 8-10 dpo, litt usikker da jeg glemte å ta eggløsningstest denne mnd. Utifra symptomer og Flo så er jeg vel rundt det jeg tror.. Hva tenker dere? Vært prøver i snart 1 år nå 😣

8D437B64-00FF-48F5-A4AB-270792784EE1.jpeg

Anonymkode: 914ad...64b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Er rundt 8-10 dpo, litt usikker da jeg glemte å ta eggløsningstest denne mnd. Utifra symptomer og Flo så er jeg vel rundt det jeg tror.. Hva tenker dere? Vært prøver i snart 1 år nå 😣

8D437B64-00FF-48F5-A4AB-270792784EE1.jpeg

Anonymkode: 914ad...64b

jeg kan skimte noe der 😊 😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flamme skrev (1 time siden):

4 dpo i dag, veldig spennende om det blir gode nyheter til jul eller ikke. 😱

ja, kjempespennende! 

er selv 5dpo. merker ingen symptomer foreløpig. 

Denne PP synes jeg dagene går langsomt! 

Anonymkode: 26610...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen tester i posten🤷🏼‍♀️ Bestilte på formiddagen sist tirsdag. Skal leveres på 2-5 virkedager sa de😅 jaja. Samboer skal heldigvis ordne fra butikken etterpå. Jeg orker ikke flere turer til apoteket, da jeg kjenner de fleste ansatte, og de må snart tro jeg er gal, da jeg har vært der jevnt gjennom høsten 🙃  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7777 skrev (2 minutter siden):

Fortsatt ingen tester i posten🤷🏼‍♀️ Bestilte på formiddagen sist tirsdag. Skal leveres på 2-5 virkedager sa de😅 jaja. Samboer skal heldigvis ordne fra butikken etterpå. Jeg orker ikke flere turer til apoteket, da jeg kjenner de fleste ansatte, og de må snart tro jeg er gal, da jeg har vært der jevnt gjennom høsten 🙃  

haha, de vet hvertfall at du prøver 😉 

på meny selger de 10pk make sure strimler for en billig penge 😊 Det er ikke tidligtester. 

Endret av stAre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stAre skrev (13 minutter siden):

haha, de vet hvertfall at du prøver 😉 

på meny selger de 10pk make sure strimler for en billig penge 😊 Det er ikke tidligtester. 

Ja, ingen tvil om at de vet det! 😬 kommer fra et lite sted, så umulig å ikke ha kjentfolk over alt 🤭 

ååh, takk for tips! Vi har ikke Meny her, men rema i alle fall. Så ut som de hadde RFSU test tidlig. Har ikke prøvd de før, men er de okei? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er rundt 8-10 dpo, litt usikker da jeg glemte å ta eggløsningstest denne mnd. Utifra symptomer og Flo så er jeg vel rundt det jeg tror.. Hva tenker dere? Vært prøver i snart 1 år nå 😣

8D437B64-00FF-48F5-A4AB-270792784EE1.jpeg

Anonymkode: 914ad...64b

Jeg ser noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M-anonym skrev (18 timer siden):

Fikk mensen i går 😢 Bedre lykke neste gang, som alle rundt meg sier. Men føles håpløst etter dette året med to aborter (SA og MA) bak meg..  uuuuff. 

Svigersøsteren min driver å snakker om at hun snart skal på ordinær ultralyd. Glad på deres vegne såklart. Men beintøft altså😖

Krysser fingrene for dere andre ❤️

Jeg hadde som deg først en SA og deretter en MA. Nå er jeg gravid igjen og 28 uker på vei. Så det trenger ikke å være håpløst selv om jeg skjønner det føles slik ♡ 

Masse lykke til neste gang

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...