Gjest 123 eller noe Skrevet 20. februar 2021 #181 Del Skrevet 20. februar 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det var sånn eggehvite som man kan strekke i som er sånn veldig optimalt slim, så vi får se. Så kjedelig å vente Lykke til Anonymkode: 03d35...6a3 Ja det høres jo lovende ut, den "bodylotionen" kommer jo etterpå når man ikke er fruktbar mer denne perioden, så hvis du har sett den er det jo mulig du har hatt EL allerede Takk og i like måte, ja det er lange uker, de 2 man må vente på mensen (eller at den helst ikke kommer!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #182 Del Skrevet 20. februar 2021 Herlighet... jeg blir ikke enig med meg selv hva jeg tror. Det murrer og stikker i både mage,rygg, lysk og underliv. Ikke typisk mensmurringer jeg har hatt tidligere. Men man vet aldri. Plutselig finner kroppen på å komme med andre tegn på at mensen er rett rundt hjørnet. Når jeg våkner på morgenen så kan jeg tenke at jeg tror jeg er gravid. Og før jeg legger meg har jeg overbevist meg selv om at jeg IKKE er det. Jeg tok en test på onsdag som var som var negativ. Skjønner ikke at jeg gadd for jeg aner verken når eggløsning var eller når jeg skal ha mensen🤷🏻♀️ Er på syklusdag 32 i dag og flo beregner mensen til i morgen, så den er nok ikke så veldig langt unna. Men mulig den er for langt unna til å få riktig svar på en test... Anonymkode: 7b1f4...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamia23 Skrevet 20. februar 2021 #183 Del Skrevet 20. februar 2021 miamia23 skrev (På 17.2.2021 den 11.00): Jeg er i dpo lalaland! 9 dager siden Ovitrelle og 8 dager siden EL. Fremdeles positive tester så venter på at otrivelle skal gå ut- evt at streken aldri blir borte🥰 Jeg fikk positiv digital test i dag🥰 masse lykke til videre allesammen♥️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 20. februar 2021 #184 Del Skrevet 20. februar 2021 (endret) miamia23 skrev (41 minutter siden): Jeg fikk positiv digital test i dag🥰 masse lykke til videre allesammen♥️ ❤️ gratulerer så masse Endret 20. februar 2021 av 123 eller noe og takk ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #185 Del Skrevet 20. februar 2021 Tok tilfeldigvis en EL test i dag, selv om jeg trodde Jeg hadde det på onsdag og den var positiv. Så da ble det en runde i dag og Anonymkode: 03d35...6a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 25. februar 2021 #186 Del Skrevet 25. februar 2021 Noen andre som går inn i dpo land nå? Jeg er 1 dpo i morgen fredag. PP14... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saloni Skrevet 25. februar 2021 #187 Del Skrevet 25. februar 2021 Dame1989 skrev (10 minutter siden): Noen andre som går inn i dpo land nå? Jeg er 1 dpo i morgen fredag. PP14... Forventer EL i morgen eller lørdag, så snart min tur også! Lykke til i DPO-land 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonnis Skrevet 25. februar 2021 #188 Del Skrevet 25. februar 2021 Jeg er 1 dpo i dag eller i morgen. Litt usikker🙈 Første dag med negativ El test i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 25. februar 2021 #189 Del Skrevet 25. februar 2021 saloni skrev (11 minutter siden): Forventer EL i morgen eller lørdag, så snart min tur også! Lykke til i DPO-land Det blir spennende Vi får krysse fingrene Har dere prøvd lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 25. februar 2021 #190 Del Skrevet 25. februar 2021 Tonnis skrev (1 minutt siden): Jeg er 1 dpo i dag eller i morgen. Litt usikker🙈 Første dag med negativ El test i dag Vis du har negativ el test i dag tipper jeg el er i dag (evt kanskje i morgen) så da er du nok 1 dpo i morgen Da ligger vi veldig likt Har dere prøvd lenge? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonnis Skrevet 25. februar 2021 #191 Del Skrevet 25. februar 2021 (endret) Dame1989 skrev (30 minutter siden): Vis du har negativ el test i dag tipper jeg el er i dag (evt kanskje i morgen) så da er du nok 1 dpo i morgen Da ligger vi veldig likt Har dere prøvd lenge? Jeg hadde veldig mye el slim, el smerter i går og testene begynte å bli negativ på kvelden, hadde positiv el test mandag, tirsdag og onsdags formiddag, hadde litt el slim i dag, men ikke mye så ble veldig usikker på om det var i går eller i dag 🙈 første pp med el test, vi har prøvd tidligere men ikke på samme måte 😊 før var det « skjer det så skjer det». Enn dere?❤️ veldig spennende❤️❤️ Endret 25. februar 2021 av Tonnis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 25. februar 2021 #192 Del Skrevet 25. februar 2021 Tonnis skrev (1 minutt siden): Jeg hadde veldig mye el slim, el smerter i går og testene begynte å bli negativ på kvelden, hadde positiv el test mandag, tirsdag og onsdags formiddag, hadde litt el slim i dag, men ikke mye så ble veldig usikker på om det var i går eller i dag 🙈 første pp med el test, vi har prøvd tidligere men ikke på samme måte 😊 før var det « skjer det så skjer det». Enn dere?❤️ Skjønner Vi er på prøvemåned 14 nå. Vært gravid en gang, men det endte i BO (blighted ovum) og måtte ta medisinsk abort i uke 10. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonnis Skrevet 26. februar 2021 #193 Del Skrevet 26. februar 2021 Dame1989 skrev (8 timer siden): Skjønner Vi er på prøvemåned 14 nå. Vært gravid en gang, men det endte i BO (blighted ovum) og måtte ta medisinsk abort i uke 10. Åå det var Leit å høre❤️ Håper spiren deres sitter snart❤️❤️ Jeg har en tidligere veldig tidlig sa og en datter ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #194 Del Skrevet 26. februar 2021 Jeg er på cd 38 og har ikke fått mensen enda.... jeg vet ikke når jeg hadde eggløsning, så aner ikke hvor mange dager dpo..har hatt ustabil syklus etter pilleslutt for 5 mnd siden. tok en test forrige søndag som var negativ og ble så utrolig skuffet. Siden mensen ikke er kommet er det jo enda håp men jeg tør ikke å teste i fykt for å bli lei meg 😬 Anonymkode: 7b1f4...2e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #195 Del Skrevet 26. februar 2021 Jeg er nå 12 DPO. Testet tidligere i dag, men fikk negativt resultat. Har to barn fra tidligere, og testet aldri før etter IKM, så håper det bare er at jeg er for ivrig med testingen og at jeg er en som får positiv test først etter IKM. Fingers crossed! Anonymkode: 56b43...9bf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 26. februar 2021 #196 Del Skrevet 26. februar 2021 8 dpo her i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 26. februar 2021 #197 Del Skrevet 26. februar 2021 7DPO idag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 27. februar 2021 #198 Del Skrevet 27. februar 2021 13DPO her, negative tester (en sytråd-strek på morgentest som hadde tørket lenge i går, men jeg tror det var en spøkelsesstrek), men spottingen som alltid kommer torsdag eller fredager har uteblitt, så jeg vet ikke hva jeg skal tro om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 27. februar 2021 #199 Del Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg er nå 12 DPO. Testet tidligere i dag, men fikk negativt resultat. Har to barn fra tidligere, og testet aldri før etter IKM, så håper det bare er at jeg er for ivrig med testingen og at jeg er en som får positiv test først etter IKM. Fingers crossed! Anonymkode: 56b43...9bf Krysser fingrene for at det er sånn det er for oss som har testet så nærme men fått negativt Det kan jo være, men man mister litt motet etter første negative test må jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #200 Del Skrevet 27. februar 2021 skruttveig skrev (9 minutter siden): Krysser fingrene for at det er sånn det er for oss som har testet så nærme men fått negativt Det kan jo være, men man mister litt motet etter første negative test må jeg si. Sant, man mister litt motet. Jeg var altfor ivrig og testet allerede fra 7 DPO. Men testen i går var den siste i pakka, Hehe, så nå må jeg uansett vente til de nye testene jeg bestilte kommer. De kommer vel kanskje på tirsdag, og da er jeg allerede etter IKM. Håpet er ikke dødt ennå. 😉 Anonymkode: 56b43...9bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå