Gå til innhold

Siams Sammensurium

Siam

Anbefalte innlegg

Gosh som du trener, kjempeflink altså.

Høres ut som Oliver har det bra. De begynner å bli store disse småtassene våre. Pondus lærte seg å krype på mandagen, men er fortsatt snar med å klaske ned på magen når det skal gå fort....

Håper dere får en fin dag! :klem:

Shit at mensen skal tulle slik med deg da, jeg har ikke fått den igjen etter fødselen enda....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Pondusa! Lenge siden jeg har sett deg her. Ja, de vokser til småttisene. Det er så gøy å følge utviklingen.

Oliver er langt unna krabbingen enda, han er ikke så veldig aktiv. Og det er egenlig litt deilig også.

Sov dårlig i natt, hadde vondt i hodet, vondt i halsen og noen svettetokter ute av denne verden. Måtte snu dyna for den var kliss-våt. :forvirret: Var oppe og puttet i meg noen paracet noen ganger.

Men i dag har jeg vært i ganske god form, heldigvis.

Oliver sov helt til klokka sju uten matpauser og han sov et par timer i min seng etter at jeg hentet han. Deilig for meg som trengte å slappe av litt mer før jeg sto opp.

I dag har vi vært på Fame og sett på bildene vi tok. Og det var så mange fine bilder!!! Vi bestilte altfor mye, tusenlappene flagret! Det ble to store bilder til oss og 3 bilder som skal være gaver til besteforeldre. Gleder meg til å se dem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg Siam! :klem:

Håper formen er bedre nå! Selv er jeg pottetett av forkjølelse. Men det hører vel til årstiden. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til dere også, søndagsengel? og Soul!

I dag har mamma vært på besøk, og Oliver var så glad for å se henne. Jeg ble nesten oversett. Han flørtet vilt med henne.

Hun var med på sangen, og etterpå gikk vi en tur i solskinnet. Var en tur på café også.

Nå har hun nesten akkurat dratt, Oliver sover søtt i sengen sin, og jeg venter på at mannen og broren hans skal komme med noen møbler vi har hatt stående i boden til faren. Siden han har solgt leiligheten måtte vi nesten tømme boden for våre ting. Det var på tide, det har stått der noen år allerede...

Snart begynner Idol! :hoppe: Håper Audun ryker i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audun gikk ut på fredag :hoppe:

De vokser og vokser disse småene.Nå har Nicolai begynt å reise seg opp og :ler: Du kan tro jeg har mye å gjøre nå.Han er overalt,detter hele tiden.Heldigvis detter han som regel på rompa.Så begynner jeg å bli lei av å si nei hele tiden for det hjelper ikke jo.Han ser på meg,smiler og fortsetter der han slapp. :overrasket:

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nat26; jeg gru-gleder meg til Oliver begynner å flytte seg rundt. Jeg skjønner godt at det blir mer slitsomt.

Helgen gikk rasende fort, som vanlig. På fredag overnattet broren til mannen og vi så på Idol og slappet av på kvelden. Det gikk heldigvis som jeg ønsket... :ler:

På lørdag gikk Oliver og jeg en tur til byen, mens mannen kjørte tilhengeren han leide tilbake til Oslo.

På kvelden var vi bare hjemme.

Søndag var det babysvømming igjen. Oliver har blitt flink til å dykke, men han ser litt forfjamset ut etterpå. Pappa, B og farmor var der og så på. Etterpå var det middag og kaffe hos oss. Da kom også svigersene, så det var livatt hjemme hos oss. Oliver sovnet på vei ned i sengen, han var utslitt.

I dag har han hatt litt feber. Ikke mer enn 38, og han har vært i fin form ellers, så vi har levd som normalt. Vi har vært på trening og barseltreff + en liten trilletur etterpå.

Nå har vi spist middag, og lagt Oliver, for han var trøttere enn trøttest.

Nå: litt KG-oppdatering og så scrapping!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siam! Jeg håper for deres del at Oliver ikke blir syk nå, krysser alt jeg har asså! Men dersom det blir tilfellet, har jeg nå masse erfaring, så da får du bare spørre hvis du lurer på noe!

Så deilig helg dere har hatt da, moro at Oliver digger svømmingen da! Vi har gått glipp av en del ganger vi, men skal i allefall ta igjen en gang denne uken.

Jeg ønsker deg en fin fin uke Siam! Hils Oliver.

Kos shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babysvømming er kjempe moro :) Victoria dykket for første gang i går og det gikk kjempe fint!

Er litt å passe på når de begynner å bevege seg mer. Nå har Victoria begynt å reise seg, så jeg må passe på hele tiden. Ikke like lett når man er litt KG-avhengig :ler:

Ha en fin tirsdag!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei April! Velkommen tilbake fra syden!

I dag har Oliver og jeg gått en liten tur med en som flyttet hit for 2 måneder siden. Koselig å bli kjent med enda fler. Hun har en datter som er 1 måned yngre enn Oliver.

Det ble bare en kort tur siden hun skulle på helsestasjonen med datteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søndagsengel?. Ja der er koselig å ha fler i samme situasjon i nærheten.

Rakk spinningen klokka ti i dag med god margin til en forandring. Det hjalp å ha alt ferdig pakket dagen før, gitt...

Treningen var ikke så slitsom i dag, jeg begynner nok å bli klar for en 2'er snart. Men dem er det ikke mange av på dagtid... :frustrert:

Etterpå dro vi og så Geisha på babykino. En venninne skulle holde Oliver mens jeg kjøpte billett, og da ble han plutselig helt fra seg. Han gråt og gråt i hvertfall 15 minutter, og det er så ulikt Oliver. Det er nok seperasjonsangsten som kommer snikende. Men det er så rart at han ikke reagerte noe på å være i barnepassen på treningen, men ikke ville bli holdt av T mens jeg var rett i nærheten. Men han er vel kanskje blitt godt nok kjent på barnepassen så det ikke er skummelt? Håper ikke han plutselig ikke vil være sammen med andre, da kan det fort bli vanskelig å trene, men det er vel også for en periode, så det er vel bare å holde ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Du er så flink å trene du!

Skulle kommet meg avgårde på treningssenteret jeg også. Betaler jo hver mnd...

Håper dagen blir fin! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det, Mrs.Potter!

I dag har mannen hatt hjemmekontor, og selv om vi ikke er så mye sammen, han skal jo tross alt jobbe, er det veldig koselig. Vi spiser frokost og lunch sammen, og innimellom stikker vi opp for å hilse på.

Oliver og jeg gikk en liten tur i finværet, og det er så digg at snøen smelter! Jeg kan nesten ikke vente til alt er borte for godt. Jeg gleder meg såååå til våren.

Denne tiden er den aller, aller beste på året. Det begynner å bli lyst på kvelden, og det blir varmere i været, og snøen smelter. Om ikke så lenge kan vi begynne å lete etter de første hestehovene. Åh, som jeg gleder meg! :lol:

Veide meg i dag, og nå er jeg faktisk 300 gram lettere enn da jeg ble gravid!! :hoppe: Men jeg har 10 kilo igjen før jeg er fornøyd, men det er jo en milepæl dette.

... men siden vi tok en tur på Dolly Dimples i dag ble det nok et lite tilbakeskritt, men det gjør ikke noe.

Var innom Toys 'r us og kjøpte en ny leke til Oliver, men han får ikke lekt med den før i morgen, for nå sover han.

Ikke noe skriking i dag før han sovnet slik som i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! At vekten er lavere enn da du ble gravid må være en stor delseier! :klappe:

Alltid vært imponert over din stå-på-vilje til å trene, jeg skulle hatt litt av den...

Ønsker dere en god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vektnedgangen! Med all treningen du driver med er jeg sikker paa at du gaar ned 10 kilo til innen sommeren!

Ha en kjempefin helg alle tre!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Poca; :klem:

Popelka; det spørs vel om de forsvinner innen sommeren, gitt... Da må jeg nok gi avkall på helgegodtet (og alt det andre innimellom :plystre: )

Jeg tar det på langen, og er veldig fornøyd med å komme i bedre form og bli litt strammere. God helg til deg også.

søndagsengel? Takk det samme! :)

Har vært på sangen som vanlig på fredager, og i dag "sang" Oliver av full hals, og han hvinte av fryd da det var litt "hopp og sprett". Morsomt det, siden han har lett for å bli veldig stille når det er mange mennesker rundt han.

Etter sangen var vi på café med L og O. Så gikk vi en lang omvei hjem i sola som virkelig har begynt å varme.

Veien utenfor huset har ikke mye igjen på å være helt bar, og foran garasjen er det ikke noe snø igjen! Det drypper og renner overalt, det er en fryd å høre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt imponert over viljen din til å trene. Hadde jeg bare hatt litt av den viljestyrken *sukk*

Kos dere masse i helga.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig hilsen, Monja!

Oliver har nå begynt å si "mamma", eller det er vel egentlig mamama, men det tolker jeg som mamma! I går da vi la han sa han mammapappa, litt utydelig, men jeg skjønte i alle fall hva han mente. :sjarmor:

Og i dag dukket tanna jeg har skimtet noen dager opp. Så nå har han to tenner nede og et lite korn oppe. :)

Jeg var på treninga i dag, men vi ble sendt hjem igjen fordi det var en mann som hadde kollapset, og det gikk visst ikke så bra med han da vi dro. Håper han overlever i alle fall.

Oliver og jeg gikk en liten tur i stedet, og da vi kom hjem bestemte jeg meg for å måke verandaen så vi kan sitte der og sole oss snart. Men jeg ga opp etter en liten stund, det var så utrolig mye snø. Og den var tung!

Vi drar til Oslo neste uke, og jeg håper at mye snø har forsvunnet innen vi kommer tilbake. Hvis ikke får jeg ta en ny måke-økt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...