Gå til innhold

Siams Sammensurium


Siam

Anbefalte innlegg

:klem: til Popelka og Mrs.Potter!

Mannen hadde fri i går også. Jeg tok en tur på trening på morgenen, tok meg god til i garderoben etterpå, badet i varmebassenget, kaldkulpen og satt i dampbadstuen. Ah! Så deilig! Jeg får ikke benyttet meg av det hver gang jeg trener, jeg har litt dårlig samvittighet for Oliver i barnepassen. Men når han er hjemme sammen med pappa derimot, da tar jeg meg tid til å kose meg.

Da jeg kom hjem dro mannen for å klippe seg og ordne et par småting, så da gikk vi en liten tur i det fine været, handlet inn til helgen også.

Etter en liten lunch dro vi på biltur. Det skulle egentlig bli en trilletur, men det viste seg at det ikke var så koselig å trille der allikevel. Vi hadde bare blitt gående langs veien. Men vi fikk i alle fall sett en del av området vi aldri hadde vært.

På kvelden ble det selvfølgelig Idol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for koselig besøk Monja, April og Soul!! :klem:

På lørdag var jeg en tur på trening, klarte å ikke rekke spinningen klokka 11.15 selv om jeg sto opp klokka 8... :sjenert: Trente på egnenhånd i stedet. Og brukte lang tid i dampbadstua og varmkulpen.

Dro hjem og spiste kringle til lunch, så da var all treningen forgjeves... :ler:

Var på Fame og tok bilder av Oliver, og jeg tror vi fikk mange kjempefine bilder. Oliver var i alle fall blid som ei sol, og smilte masse til fotografen. Jeg kan nesten ikke vente til vi får se bildene.

Da vi kom hjem var K og T kommet allerede. Vi lagde taco, spilte settlers og drakk rødvin. Det ble litt sent, sovnet ikke før etter 3, men det var min tur til å sove, så jeg fikk tatt det igjen. Det var værre med mannen, som i tillegg fikk sovet lite, hadde bøttet i seg masse rødvin. Så han har vært trøtt i dag. Men han var klar over at det var hans tur til å stå opp, og siden han ikke klarte å tilpasse rødvinsnivået til det, kan han bare takke seg selv. Ingen sympati å spore hos meg, vaffal!

Vi gikk en tur i det fine været etter frokost, K og T fant seg et fint bilde på en utstilling vi var på.

Og så var det tid for babysvømming igjen. Og denne gangen dykket Oliver. Det gikk fint. Han er så flink, lille søtingen min. Men han var litt sliten i dag, så han var ikke like entusiastisk som forrige gang.

Etter svømmingen dro vi til svigersene og fikk middag og fastelavensboller.

Mannen har lagt seg for en stund siden allerede. Jeg skal sitte oppe og kose meg foran pc'en. Hvis jeg ikke finner veien inn til scrapperommet etterhvert. Men det tror jeg faktisk ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen... høres ut som en kjempefin helg! Moro med babysvømming da! Det har vært vinterferie på vår svømming, men vi starter opp igjen denne uken.. *glede seg*.

Disse mennene glemmer lett på kveldstid, hvor krevende det er å stå opp med de små neste morgen.. .min man ville gjort akkurat det samme som din mann... alt for mye rødvin, og trøtt i strømpa neste dag... he he :ler:

Ønsker deg en fin fin uke!

stor :klem: shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: shy!

I går var mamma her på besøk, så da ble det ikke noe barseltreff på meg. Men det var minst like koselig å ha henne på besøk, altså. Vi gikk en liten tur, men det var så surt og kaldt at vi rømte inn igjen etter en halvtime. Resten av dagen bare koste vi oss med Oliver.

I dag har vi snødd inne igjen! Jeg som var så klar for våren nå. Jeg øynet håp da halvparten av snøen forsvant i forrige uke, men nå er den på full fart tilbake igjen. :frustrert:

Jeg kjørte mannen til toget i dag, for han skal overnatte i Oslo siden han skal ha med seg kunder på Depeche Mode konsert i kveld. Oliver og jeg er derfor alene hjemme helt til i morgen.

Etter å ha kjørt han, dro vi hjemom for å hente treningstøy og kjøre på trening. Da jeg kom frem til treningen fant jeg ut at jeg hadde glemt treningsbagen hjemme... Surrehue! Heldigvis hadde jeg skiftet til treningstøy, så jeg fikk trent. Måtte bare dra hjem og dusje, men det er jo like greit.

I dag er det egenlig fast trilledag, men det utgikk siden det har kommet så mye snø. Det er ikke brøytet enda, så det hadde ikke blitt noe koselig. Det snør vannrett også.

Jeg må en tur ut for å måke etterpå, slik at jeg får ut bilen i morgen. Men jeg orker ikke akkurat nå. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke noe måking i går, med det resultat at det nå er 1 meter dyp snø på gårdsplassen! :overrasket:

Kledde godt på meg og Oliver for å bli kvitt dritten, men Oliver var alt annet enn klar for å ligge i vogna si mens det føyka snø inn til han. Jeg prøvde å legge et teppe over han, men ikke snakk om å ligge der inne i mørten.

Så etter å ha prøvd å vugge han i søvn en lang stund måtte jeg bare pelle meg inn igjen... Det ser ut til at det blir mannen som må måke når han kommer hjem. Det blir han sikkert kjempeglad for, han er sikkert sliten etter i går.

Nå er det ikke noe spesielt vi skal i morgen, så vi kan sikkert måke litt i morgen, men han er nødt til å få ut bilen og dra på jobb i morgen tidlig...

Kanskje jeg skal anbefale han å ta hjemmekontor i morgen?

Litt kjedelig å ikke få gått ut, jeg merker at Oliver blir litt lei også.

Komme da våren...! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Flere som har snødd inne ja.Merker det på Nicolai at han er mer sutrete når vi bare er inne.Så i morgen må jeg vel ut uansett.Vi skal på barseltreff.Håper dere kommer dere ut en tur i morgen da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: nat26!!

Oliver har vært sutrete i dag også. Lurer på om han brygger på noe. Han er ikke varm, og virker ikke forkjølet, så det er vanskelig å si.

I dag har vi i alle fall kommet oss ut. Jeg var ute og måkte frem bilen, måkte sti ned til kjelleren, og tok det som var kommet siden i går.

Litt senere tok vi oss en tur på senteret... Noe må man jo finne på så man ikke blir gal. Ingen av fortauene er måkt enda, så å gå tur blir ikke så lett.

I morgen drar vi til Oslo etter babysangen og blir der til søndag. Jeg skal på fest på lørdag kveld, og på dagen skal vi i bursdagen til datteren til en venninne, så det er egentlig fullt program.

Jeg har tenkt meg innom en scrappebutikk eller to i morgen, kanskje jeg tar en tur til Strømmen. Det blir i alle fall en tur til Alnabru, og da kan jeg også stikke innom Ikea. Trenger rammer.

God helg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, shy!

Det har vært en kjempefin helg.

Vi dro etter sangen, og vi dro rett til Strømmen for å se om Bikuben var en ok scrappebutikk. Og gjett om det var! Jeg ble helt skjelven da jeg så hvor mye de hadde. Jeg har aldri sett så mye QK på en gang. Og det ble en veeeeldig dyr visitt.

Men så fikk jeg meg skygger til Khaki UC, Frankie skinnie mini med æøå, 4 andre dies, masse kartong, litt blekk og noe annet stæsj.

Jeg må tilbake dit så fort jeg har penger på kontoen igjen! De har holdt av skygger i LC også, også må jeg ha Emily LC...

Etter den dyre turen til Bikuben tok vi en ikke fullt så dyr tur til IKEA, men vi fikk allikevel tak i en del ting vi trenger.

På lørdag var vi en liten rusletur i byen, men det var så kaldt at den ble kort. Så var vi i 2-årsdagen til datteren til en venninne.

På kvelden var jeg ute på fest helt alene! Jeg følte at jeg var skikkelig ute på eventyr da jeg satt i taxien på vei til festen. :ler: Og det var veldig hyggelig.

Jeg tror nok jeg kommer til å bevege meg utenfor husets 4 vegger en annen gang også... :sjenert:

I dag har vi vært på babysvømming og hatt besøk av 4 besteforeldre.

Oliver var helt utslitt etter en lang dag, og ble lagt klokken 18. Stakkars lille søte.

Jeg har fremdeles ikke fått igjen mensen... Er på dag 63!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, så morro med et bra scrappe-sted da! Kan bli dyrt denslags ja!

Høres ut som en super helg dere har hatt.. synd det var så kaldt ja... Hvordan går det på svømmingen da? Liker Oliver det?

Merkelig med mensen da? Jeg er helt i rytme igjen... litt kiipt, men bra også.

Ha en fin uke.

Kos shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shy: Oliver liker babysvømming! Han plasker og spruter og er bare blid. Og han er veldig flink til å dykke også. :) Men han blir veldig sliten av det...

Mrs.Potter: :klem:

I dag skal Oliver sove på eget rom for første gang. Det går sikkert fint, det blir bare litt mer stress for meg, som må stå opp for å amme han om natta i stedet for å bare lempe han over til meg. Men om teorien vår om at vi vekker han om natta stemmer, blir det kanskje ikke så mye amming nå? Blir spennende, vaffal.

I dag er han 7 måneder også! :icon_smile: Gratulerer, lille gutten min.

Var på trening før barseltreff i dag. Body Pump for første gang på flere år, og huttetu så støl jeg kommer til å bli i morgen. Jeg er så sliten i lårmusklene at det er så vidt jeg kommer opp trappa! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for det, Soul!

Au!! Støl!! :sjokk: Kjenner at jeg har trent, ja!! Det blir nok ikke noe trening på meg i dag, jeg klarer knapt å gå.

Oliver sov godt på rommet sitt. Han våknet ikke før halv seks i dag tidlig, så da stemmer teorien vår. Deilig med en hel natts søvn. Problemet var bare at jeg ikke fikk sove igjen etter å ha ammet han, så jeg er ganske trøtt i dag...

Men det hjelper nok bare jeg kommer meg ut blant folk.

Regner med at det blir trilletur i dag.

Har et berg av klær nede som må brettes og legges bort, så hvorfor jeg sitter her, og snart inne på scrapperommet i stedet, det kan jeg ikke forklare... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er bra, søndagsengel?

I natt våknet han klokka 3 og fikk mat, så våknet han for dagen litt over sju... Så i dag er jeg trøtt. Jeg la meg litt for sent i går.

Så i dag blir det natta rett etter Lost.

Var på spinning klokka 10 i dag tidlig, det var så vidt jeg rakk det selv om jeg våknet klokka sju. Har vent meg til å ta livet med ro! :ler:

Etter trening var det linsekontroll før vi tok en tur til farmor/oldemor i Fredrikstad.

Var hjemme samtidig som mannen.

Er så trøtt, så jeg orker ikke å skrive mer... Kanskje jeg orker å scrappe litt? Har fått skikkelig dilla igjen, det er så moro med alt det nye. Kjøpte bittelitt i dag, jeg var innom en fotobutikk som hadde små scrappe-knapper til halv pris. Så jeg kjøpte en pakke av hver farge, så klart! Selv om jeg egentlig har pålagt meg selv shoppestopp, i alle fall frem til neste "lønning".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...