Gå til innhold

Siams Sammensurium

Siam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk Lille Ballerina, søndagsengel? og Popelka!!!

Nå er vi slitne etter en lang dag. Men det har vært så koselig! Og alt gikk så bra. Oliver sov så søtt på armen til pappa'n sin under hele dåpsseremonien og gudstjenesten etterpå. :-D Og det var så hyggelig hjemme hos oss etterpå, alt gikk på skinner, og alle koste seg.

Oliver fikk så mange fine gaver, han har blitt en holden, liten herremann. Hovedpersonen selv sov gjennom hele måltidet, så vi fikk nesten ikke sett ham. Ikke fikk vi tatt noen bilder av bare han i dåpskjolen sin heller, siden han aldri våknet. Så vi er nok nødt til å ta på han dåpskjolen en annen dag og ta noen bilder... :blunke:

Nå har vi ryddet det meste, men vi var bare nødt til å slappe av resten av kvelden. Det er ganske slitsomt å ha så mye besøk. Men veldig, veldig hyggelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siam, Gratulerer på etterskudd! Så kos at det har gått så fint. Vi skal ikke ha dåp før 27 november, så det er en liten stund fortsatt.

Du spurte om vekten min for en liten stund siden, og jeg har jo ikke vært innom på en stund.... men jeg har igjen 6 kg til utgangspunktet... har gått ned 15 kg totalt så langt. Nå går jeg tur hver dag, og prøver å spise litt sundere, så får vi se om jeg får av med de siste kiloene også... phu.. det er en kamp!!

Jeg ønsker deg og dine en stårlende uke!

stor kos shy :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott at dåpen gikk bra! Regnet jo med det da ;) Victoria ble også en holden liten frøken etter dåpen sin.. Vi måtte også ta på kjolen etter på, for å få tatt noen fine bilder! Men det gjør jo ikke noe.

Ønsker deg en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått dåp fra meg også! :blomst: Så bra at det ble en fin dag, håper dere får hentet dere inn litt igjen idag etter alt besøket!

Ha en fin uke Siam! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelig besøk!!

I dag har jeg ryddet litt mer etter dåpen, er mer eller mindre ferdig. Må bare ha hjelp av mannen til å flytte bordene og sofaen, så det blir nok gjort i kveld. Han kommer litt senere hjem enn vanlig i dag. Må jobbe litt ekstra, stakkars.

Søte gutten min ligger ute i vogna si og sover nå, det har han gjort en stund så han våkner nok snart. Gleder meg til det, jeg savner han når han sover så lenge... :sjenert:

Neste mandag begynner barselgruppen, det blir sikkert greit. Da får jeg i alle fall møtt noen fler. Det er sikkert greit med litt fler enn 2 venner i byen... :roll:

Mannen skal ta seg fri torsdag og fredag denne uken, så vi skal ta en langhelg på fjellet. Det skal bli deilig! Gleder meg til å lese masse bøker og trille turer.

Nå våknet han!!!! *iler ned*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barselgruppene er med barn. Helsestasjonen arrangerer og tar opp temaer som er aktuelle, men det er vanlig at barselgruppene fortsetter og møtes senere og går turer og møtes på cafeer osv.

Nå har jeg lagt gullet mitt igjen, det var veldig som han ville sove i dag, da. Vi sov helt til kl 11 i dag tidlig. Så jeg har i alle fall fått nok søvn i natt. Hvis jeg ser bort i fra de 3 gangene han fikk mat har jeg sovet i 12 timer! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det Lille Ballerina, :klem: tilbake!!

For et møkkavær det har vært i dag! Fysj-og-fysj! Men vi kom oss ut!! :Hehe: Skulle møte jentene fra helsestasjonen, så da var det jo greit. Det endte med at vi ikke gikk så veldig langt, vi kom oss heller i sikkerhet på nærmeste café og ble der noen timer. Og det tror jeg var like greit, for vi ble gjennomvåte på den lille turen. Vi avtalte å ha fast trilletur-dag hver tirsdag, men hvis det regner møtes vi på caféen heller. Fin-fin avtale! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å treffe noen som også er nybakt mamma :-D Må være godt å snakke med noen som virkelig forstår og går igjennom det samme som deg. Har du en bra kveld? Jeg er litt pjusken, så ligger under pleddet på sofaen ;)

suss :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fast trilletur-dag hørtes kjempefint ut! Håper jeg treffer noen jeg kan gjøre sånne ting med. Jeg bor et stykke fra helsestasjonen, og den dekker et stort område, så det er jo ikke sikkert jeg kommer på barselgruppe med noen som bor på samme sted som meg. Men jeg kan jo være litt fleksibel, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Ballerina: håper du føler deg bedre snart. Men uansett er det deilig å ligge under pleddet og kose seg. Det er jo tross alt høst.

Søndagsengel?: helsestasjonen satt sammen gruppen etter hvor vi bodde. Så vi bor like ved hverandre. De gjør det sikkert sånn hos deg også.

Fikk en tekstmelding fra vaskedamen vår nå. Hun kommer ikke hit mer!! Ingen forklaring, bare lykke til! Ingen katastrofe egentlig, vi var ikke så superfornøyd med henne. Så nå må vi finne en ny en, håper ikke det tar så veldig lang tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Så for meg eks-vaskedama deres legge på sprang med FBI i hælene!

Så merkelig å bare slutte sånn da?!jaja..folk er rare!

Godt med overstått dåp! Gleder meg til å få se vesle Oliver i dåpskjolen..for du legger vel ut et bilde?! ;)

God :klem: fra Madden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...