Siam Skrevet 18. november 2005 Forfatter #241 Del Skrevet 18. november 2005 Og der var det en hilsen fra søndagsengel? Uff, nei det er forferdelig når lille-knotten ikke har det noe bra. Særlig når ingenting hjelper. Heldigvis er det over for denne gang. Nå er det natta for meg, jeg er trøtt som en strømpe, men klarer ikke å rive meg løs... Men nå bare MÅ jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 19. november 2005 #242 Del Skrevet 19. november 2005 Ja må være rart at det har gått et år, det høres ut som du trives så godt som mamma. Ha en god helg Siam og kos deg med gullungen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 19. november 2005 #243 Del Skrevet 19. november 2005 Ha en fortsatt fin helg,Siam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 19. november 2005 Forfatter #244 Del Skrevet 19. november 2005 Soul; takk for det. Jeg trives! Ingen tvil om det. Jeg fikk endelig rotet meg i seng i ett tiden i går kveld, og selv om jeg var stuptrøtt fikk jeg selvfølgelig ikke sove. Klokka to våknet Oliver og skulle ha mat, og da hadde jeg enda ikke sovnet. Og Oliver fortsatte med å våkne hver time for pupp, og jeg brukte ganske lang tid på å sovne mellom hver gang, så jeg er ganske trøtt i dag. Etter frokost gikk vi ut og gikk en tur i det fine været. Vi var vel borte i en og en halv time. Da vi kom hjem var mannen rett rundt hjørnet. I dag har vi spist pizza og sett film, det passet mannens post-julebordsform. Oliver har blitt forkjøla, han er hes i stemmen sin. Og grinete... Er det ikke det ene, så er det det andre. Eller han ble egentlig ikke grinete før nå, da. Han har vært fin resten av dagen. Vi sliter nå med å prøve å legge han, han er nemlig trøtt som en strømpe, men hyler hver gang vi prøver å legge han ned. Han blir helt hysterisk, og han gråter lenge etter at vi har tatt han opp. Han blir sikkert ikke noe bedre i halsen av å skrike så mye. Akkurat nå holder mannen på med han, det er deilig å få litt avlastning. Jeg kjenner at jeg begynner å bli bittelitt sliten.... I morgen: julemarked!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 20. november 2005 #245 Del Skrevet 20. november 2005 Huff da, ikke noe gøy når de små er syke! Håper det går fort over.. Kos deg på julemarked i dag! Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 20. november 2005 #246 Del Skrevet 20. november 2005 Håper det er koselig på julemarked, og at Oliver blir bedre Han en flott søndag sammen med familien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 20. november 2005 #247 Del Skrevet 20. november 2005 Hei vennen... så kiipt med syk Oliver... Pernille er frisk og fin, men vi har hatt besøk fra onsdag av en venninne med 8mnd gml jente, og hun har hatt "tredagers feber"..er en barnesykdom, og det har vært slitsomt for mammaen og vesla... ikke moro å være langt hjemmefra når slikt skjer. Håper dere får en bedre uke nå, og at Oliver kommer seg.. deilig å ikke være alenemor når slike ting dukker opp ja!! Kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 20. november 2005 Forfatter #248 Del Skrevet 20. november 2005 April: nå er han mye bedre, heldigvis. Lille Ballerina: shy: uff, det hørtes slitsomt ut. Kjedelig å ikke være hjemme når småttisen er syk. Vi har vært på julemarked i dag, men jeg ble litt skuffet. Det var ikke så veldig julete, det meste av utstillingen var ting som var der ellers også. Men vi fikk oss i alle fall en tur, og det var det viktigste. Så har vi hatt besøk av broren til mannen og svigersene. Koselig. Jeg har pakket inn de fleste julegavene i kveld, det er bare noen få igjen nå. Jeg ble plutselig lei, og måtte finne på noe annet. Heldigvis ligger jeg veldig godt an med julegaveshoppingen, har bare noen få igjen. Kanskje jeg rekker å bli ferdig før desember? Det hadde jo vært fabelaktig. I morgen kommer barselgruppen til meg, jeg har laget pastasalat med dressing etter oppskrift fra Arkana. Det blir litt spennende. Vi kjenner hverandre ikke så veldig godt enda, men det blir sikkert hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 20. november 2005 #249 Del Skrevet 20. november 2005 Håper det blir koselig med barselgruppen i morgen! De kommer sikkert til å elske maten Koselig å være i boken din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. november 2005 #250 Del Skrevet 21. november 2005 Hei Siam! Lykke til med pastasalaten og barselgruppebesok! Ha en fin uke! Og god bedring til Oliver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 21. november 2005 #251 Del Skrevet 21. november 2005 Håper du koser deg med besøk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 21. november 2005 Forfatter #252 Del Skrevet 21. november 2005 Takk for hilsen Lille Ballerina, Popelka og søndagsengel?! Barseltreffet var kjempekoselig! Pastasalaten ble godt mottatt, og vi fikk skravlet litt baby. Vi linet opp alle babyen i sofaen og tok bilde av dem. De var så søte der de satt som noen tente lys. Vi har planer om å ta bilde av alle sammen omtrent en gang i måneden og se hvordan de vokser. Det blir sikkert morsomt. Sistemann dro i halv firetiden. Litt senere kom en venninne innom som hadde vært på jobb i nærheten. Koselig å få overraskelsesbesøk, særlig når mannen måtte jobbe lenge. Hmf, nå synes jeg han har vært mye borte i det siste... Dumme jobben. Stakkars lille knøttet mitt sov bare 3 korte halvtimer i løpet av hele dagen, så han sovnet uten et knyst klokka halv åtte. Jeg har planer om å komme meg opp av sengen klokka ni fra nå av. Jeg skal prøve å få Oliver til å få litt mer faste soverutiner etterhvert, og da må nesten dagen begynne til samme tid hver dag. Men nå er det sengetid for meg og mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 21. november 2005 #253 Del Skrevet 21. november 2005 Sove godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 22. november 2005 Forfatter #254 Del Skrevet 22. november 2005 Takk for det, Lille Ballerina. I natt sov jeg godt, Oliver skulle ha mat noen ganger og han måtte ha ny pysj og bleie en gang også, men jeg fikk sove rett etterpå. De siste nettene har jeg ligget og vridd meg i timesvis etterpå. Utrolig irriterende. For å få bukt med det problemet har jeg bestemt meg for å få litt mer faste soverutiner, så i dag hadde jeg vekkerklokka på ni. Ikke så veldig tidlig kanskje, men jeg har vært trøtt som en strømpe i hele dag. I dag har vi gått tur med trillejentene, gikk inn til byen, var på café, en tur på biblioteket og så hjem. Oliver ble lagt i syvtiden og sover nå søtt i sengen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 22. november 2005 #255 Del Skrevet 22. november 2005 Herlig :-D Viktig med gode rutiner. Begge søstrene mine har strenge rutniner som de følger, og tante prøver å passe seg inn med leggetid og middagstid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bryggejenta Skrevet 22. november 2005 #256 Del Skrevet 22. november 2005 Hei Siam! Jeg er veldig fornøyd med at jeg først fant dagboka di i går, og ikke desto mindre fornøyd i dag når jeg har kommet meg inn slik at jeg kan skrive til deg!! Håper dere sov godt i natt alle tre! Vi snakkes eller mailes eller noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 23. november 2005 Forfatter #257 Del Skrevet 23. november 2005 Heisann Bryggejenta! Så koselig at det aller første innlegget ditt kom i min dagbok! I natt har vi sovet godt! Nå må jeg dra, vi skal besøke farmor/oldemor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 24. november 2005 Forfatter #258 Del Skrevet 24. november 2005 Fikk brev fra legen i går, og stoffskiftet mitt er fremdeles høyt... Har bestilt time i dag, så vi finner ut av hva det er. Det var visst ikke så høyt at jeg måtte ha medisiner. Jeg har ingen symptomer (men skulle nesten ønske jeg hadde det), så jeg lurer på om det er noe farlig. Vel, vel, jeg fikk ikke time før 9. desember. Vi var hos farmor i går. Vi gikk en liten tur, spiste lunch og så på gamle bilder. Koselig. Pappa og B. kom i fem tiden, og vi spiste middag sammen. Farmor blir bare mer og mer forvirret, nå har hun begynt med å ikke kjenne seg igjen i leiligheten sin. Hun lurer på når hun skal hjem. Jeg merket godt at hun ble mer og mer forvirret utover dagen, hun var ganske fin da vi kom. Det er sikkert fordi hun blir mer sliten etterhvert, og det er sikkert litt anstrengende å ha besøk også. Da pappa kom ble hun enda mer forfjamset, og gikk mest og virret rundt. Stakkars. Vi skal nok prøve å besøke henne en gang i uken. Pappa har heldigvis bestemt seg for at de skal bli hjemme i julen, og ikke ta henne med til Nederland slik de hadde tenkt. Jeg tror nok hun hadde rotet fælt utenfor sitt kjente miljø, hun har det ikke så bra når hun er på besøk på nye steder, eller steder hun ikke er så ofte. Scrappedillaen fortsetter. Er endelig ferdig med to ul-LO'er. De har jeg tenkt mye på. Ble nesten ferdig med en LO i går, mangler bare noe dill som jeg bestilte i går. Bruker mye tid på scrappeforumet, det er greit å handle ting derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 24. november 2005 #259 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) postet dobbelt. Endret 24. november 2005 av Popelka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 24. november 2005 #260 Del Skrevet 24. november 2005 Saa flink du er! Hadde vaert goey aa se hvordan scrappesidene dine ser ut! Trist med farmoren din. Rart aa se noen man er glad i forandre seg...men saa lenge hun kjenner igjen dere saa er det jo en troest! Haaper stoffskiftet gaar seg til. Hvis ikke saa kan de vel gi deg noen tabletter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå