AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #2161 Del Skrevet 22. februar 2021 Rowan skrev (9 timer siden): Jeg synes definitivt Witch Woods var klaaart den beste sangen. Rar, men kul og da har den jo selvsagt ingen sjanse... Synes den var grusom. Dårlig tekst og i det hele tatt generisk pop med enda mer generisk EDM-drop. Anonymkode: 19f99...bb6 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #2162 Del Skrevet 22. februar 2021 Jeg likte TIX sitt sceneshow veldig godt. Den svulstige låten full av nødrim og klisjéer funker liksom når det er et så komisk/tegneserieaktig sceneshow. TIX med hvit pimp-pelsfrakk, solbriller, pannebånd og bling, komplett med englevinger og lenker. Og så de relativt skumle demonene som danser tegneserieaktig skummelt med masse skjel. Det blir alvorlig og morsomt samtidig, og det er en veldig vanskelig ting å pulle off, men TIX klarte det. Anonymkode: 19f99...bb6 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart2 Skrevet 22. februar 2021 #2163 Del Skrevet 22. februar 2021 Folket har talt og det er lite vist i å fortsette å messe om at det er flere som liker Keiino enn TIX. Selv ville jeg ha en helt annen vinner og stemte ikke på hverken Keiino eller TIX til finale, men når det var de to som ble stående igjen til slutt så var valget enkelt. Jeg likte ikke Keiino sin låt, syns den var for lik den forrige de hadde og sceneshowet er et slikt ESC-show som det går 14 av på dusinet. Netta vant ikke i 2018 fordi låta var best, men fordi folk husket henne og sceneshowet, den skilte seg ut. Slik tror jeg TIX kommer til å skille seg ut også og folk stemmer fordi de husker den. For øvrig så var familien veldig delt når det gjaldt favoritter blant de 12 i finalen. 14-åringen stemte på Kiim, 48-åringen stemte på Blåsemafian og 50-åringen stemte på Imerika. 18-åringen ga fullstendig blaffen og syns alle låter som ikke er Eminem eller Drake er søppel....Allikevel var alle enige om at TIX var en bedre vinner enn Keiino til slutt. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 22. februar 2021 #2164 Del Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Entusiasmen😄 Anonymkode: 06139...52b 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rowan Skrevet 22. februar 2021 #2165 Del Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Synes den var grusom. Dårlig tekst og i det hele tatt generisk pop med enda mer generisk EDM-drop. Anonymkode: 19f99...bb6 Bra vi har forskjellig smak da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 22. februar 2021 #2166 Del Skrevet 22. februar 2021 Ja, delte meninger om Tix både her og der. Selv ble jeg faktisk overrasket over at den vant, men hey - det norsk folk stemte sånn og da sender vi han. Hvem vet hvordan det går? Det kan gå "åt skogen", vi kan ende midt på, eller i øvre sjikt. Kanskje er dette en sang som kan overraske... Det kommer jo også an på hva de andre landene i Europa også sender Men, kan vi snakke om showet? Jeg syns det var kjempebra! Jeg syns Nrk fortjener så mye ros for måten de har gjort alt på i år. Flotte delfinaler, jeg digger progamlederne, en artig wild card sending, og en strålende finale med SÅ mange bra låter. En twistpose av herlige låter vil jeg påstå. Pausenummeret var aldeles strålende, jeg ble rørt og syns det var mektig vakkert ❤️ En herlig norsk mgp-sesong er over, nå er det bare å glede seg til å se hva Europa ellers har å by på. Masse moro i vente, altså 😄 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #2167 Del Skrevet 22. februar 2021 Jeg ble skikkelig skuffa. Ikke fordi Tix ikke fortjener det, men fordi jeg heiet på Keiino. Men jeg er nå likevel spent på hvordan Tix gjør det i ESC. Tror ikke han vinner, men tenker han iallefall kommer til finalen. Anonymkode: 9ecaa...31c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 22. februar 2021 #2168 Del Skrevet 22. februar 2021 Jeg digger TIX jeg Tenkte han ville vinne, han er ekstremt populær. «Eliten» har forsøkt slå han ned i årevis, men han gir seg ikke. Tror mange kjenner seg igjen i han. Jeg heier iallefall med alt jeg har 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #2169 Del Skrevet 22. februar 2021 mandel92 skrev (23 timer siden): Overasket over at Tix vant, hadde fryktet det, men trodde egentlig at Keiino skulle dra det i land. Også overrasket over topp 4, hadde sett for meg Imerika og Raylee fremfor Jorn og Blåsemafiaen. Tror dessverre ikke TIx har noen sjanse i semifinalen, sangen skiller seg ikke spesielt ut og blir fort kjedelig. Håper selvsagt at jeg tar feil og at Tix overrasker, men jeg tror nok Keiino hadde hatt mye større sjanser i den internasjonale finalen, nå skal vi være fornøyd bare med å komme til den.. Tix/Andreas kommer til å slå an, føler meg så sikker på det! Han er åpen om hva han sliter med og mange vil kjenne seg igjen. Han spiller en rolle med tix, men bak fasaden er han full av demoner. Han er en «pakke» og passer derfor veldig bra inn i Eurovision. Tror han kan vinne alt sammen jeg hvis du leser her Andreas så vil jeg bare si tusen takk for at du er deg selv og ikke later som, for det kunne du valgt å gjøre. Anonymkode: 3dced...63a 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 22. februar 2021 #2170 Del Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tix/Andreas kommer til å slå an, føler meg så sikker på det! Han er åpen om hva han sliter med og mange vil kjenne seg igjen. Han spiller en rolle med tix, men bak fasaden er han full av demoner. Han er en «pakke» og passer derfor veldig bra inn i Eurovision. Tror han kan vinne alt sammen jeg hvis du leser her Andreas så vil jeg bare si tusen takk for at du er deg selv og ikke later som, for det kunne du valgt å gjøre. Anonymkode: 3dced...63a Det var meg, trykket anonym ved en feil 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Undermann Skrevet 22. februar 2021 #2171 Del Skrevet 22. februar 2021 Jaggu meg fått den TIX sangen på hjernen jeg, surrer i hodet hele tiden 😲 Får tolke det som et godt tegn 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #2172 Del Skrevet 22. februar 2021 Ser mange kommenterer i some til Keiino at «you are the real winners» - men en avstemning er jo en avstemning. Tix fikk flest stemmer og er den ekte vinneren. Anonymkode: 5229b...db6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borifrankrike Skrevet 22. februar 2021 #2173 Del Skrevet 22. februar 2021 Uansett hvordan resultatet blir, håper jeg Tix koser seg på Eurovision-eventyret i Rotterdam 🙂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frosendiva Skrevet 22. februar 2021 #2174 Del Skrevet 22. februar 2021 Keiino var rimelig sikker på seier. Jeg likte faktisk ikke sangen. De var litt for mye hypret opp. Om ikke Tix kommer videre i esc hva så. Han gjør sitt beste . Og jeg liker sangen jeg . Satt seg på hjernen. Vi ligger på 8 plass på listen til esc fans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #2175 Del Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 21.2.2021 den 17.38): Nettas sang var ikke akkurat god heller. Anonymkode: de30f...81b Nettopp! Anonymkode: 326c0...468 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 22. februar 2021 #2176 Del Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Nettopp! Anonymkode: 326c0...468 Haha, Den var helt jævlig 😛 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #2177 Del Skrevet 22. februar 2021 Synes ikke han burde ha vunnet, for jeg synes sangen er kjedelig og anonym. Sceneshowet er heller ikke noe spektakulært. Men når han først vant, skulle jeg ønske at han sang den norske versjonen, tror den hadde skilt seg ut mer enn denne på engelsk. Også må jeg si at jeg er fryktelig lei alle (inkludert han selv) som vinkler det som om han er tråkket på av alle og kjemper seg frem mot alle odds. Han har vært en av de mest populære artistene vi har de siste åra. Det er veldig vanlig at anmeldere ikke liker artister som er kommersielle, det gjelder ikke bare Tix. Han hadde gjort en mye bedre figur hvis han ikke klaget over det så mye. Anonymkode: d6e04...e95 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 23. februar 2021 #2178 Del Skrevet 23. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Synes ikke han burde ha vunnet, for jeg synes sangen er kjedelig og anonym. Sceneshowet er heller ikke noe spektakulært. Men når han først vant, skulle jeg ønske at han sang den norske versjonen, tror den hadde skilt seg ut mer enn denne på engelsk. Også må jeg si at jeg er fryktelig lei alle (inkludert han selv) som vinkler det som om han er tråkket på av alle og kjemper seg frem mot alle odds. Han har vært en av de mest populære artistene vi har de siste åra. Det er veldig vanlig at anmeldere ikke liker artister som er kommersielle, det gjelder ikke bare Tix. Han hadde gjort en mye bedre figur hvis han ikke klaget over det så mye. Anonymkode: d6e04...e95 Du har misset poenget totalt når du mener at han burde synget den på norsk. Hele målet til Tix har vært å få åpenhet rundt mental helse, det blir enklere i esc sammenheng med en engelsk tekst. Så kudos til deg for å misse hele poenget. Anbefaler å se intervju på vgtv hvor Andreas forklarer hvorfor han oversatt. Jeg synes ikke Andreas klager bare fordi han er åpen rundt depresjon og selvmordstanker. Han er en flott ambassadør og forbilde som faktisk går ut med dette. Smålig av deg å kalle slikt for klaging og hevde at han går i offerrollen. Men regner med at visse personer aldri har opplevd det og derfor ikke klarer å forstå viktigheten av åpenhet rundt mental helse, tydelig når man kan kalle det for klaging. Selvsagt blir Tix tråkket på, det er jo kommentaren din et godt eksempel på. Det er ikke bare annmeldere som tråkker på han, men nok av forhåndsdømmende folk som dømmer han pga image og at han tidligere har skrevet russelåter. Bare sjekke reddit, discord, youtube så er det ikke lite med personangrep fra bitre Keiino fans fordi Tix vant. Når folk går på person (slik du også gjør i ditt innlegg) så er det definisjonen av å tråkke på noen. Rart du ikke ser ironien i ditt eget innlegg, som er et godt eksempel på hvordan flere tråkker på Andreas. Noe jeg lærte som liten, har du ikke noe fint å si så trenger du ikke å si det. Endret 23. februar 2021 av Blueberrymuffin 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #2179 Del Skrevet 23. februar 2021 Jeg støtter Anders Grønneberg sin anmeldelse. Represalier Lasse Olsrud Evensen på Dagsnytt 18 er en diger tufs! Musikk skal tydeligvis ikke dømmes etter musikalske kvaliteter lenger, men på at det formidles av en ung debutant med en jævlig fortid. Som om det ikke har forekommet før liksom. Grugleder meg til å lese hvor dårlig TIX vil gjøre det i Eurovision dagen etter. Anonymkode: c348f...1d9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 23. februar 2021 #2180 Del Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg støtter Anders Grønneberg sin anmeldelse. Represalier Lasse Olsrud Evensen på Dagsnytt 18 er en diger tufs! Musikk skal tydeligvis ikke dømmes etter musikalske kvaliteter lenger, men på at det formidles av en ung debutant med en jævlig fortid. Som om det ikke har forekommet før liksom. Grugleder meg til å lese hvor dårlig TIX vil gjøre det i Eurovision dagen etter. Anonymkode: c348f...1d9 Du støtter en voksen mann som hakker på et ungt menneske? Så utolig tøff du er (ironi). Grønneberg er jo alt annet enn saklig når han drar inn utseende til Tix, da handler det ikke lengre om å dømme musikalsk kvalitet. Ut av mørket er streamet over 3 millioner ganger på spotify og er en sang som lett setter seg på hjernen. Det taler for seg og at Grønneberg tydeligvis ikke kan musikk. Han er ikke annet enn en mobber som virker utrolig bitter på suksessen til Andreas. Tix har skrevet mange hits før mental helse kom inn i bildet, så blir tullete av deg å klage på at Tix blir populær pga bakgrunnshistorien. Han er kjent fordi han tydeligvis er en god låtskriver siden musikken hans fenger så mange, det kan du ikke benekte. Selvsagt kan man mislike musikken til Tix, fordi alle har ulik musikksmak. Men å kalle det for umusikalsk eller dårlig blir urimelig. Innenfor sin sjanger er Andreas musikalsk god, å si noe annet ville vært å juge. At du eller herr Grønneberg personlig ikke liker sjangeren er en annen sak. Men ikke kom å kall det musikalsk dårlig, for det er det jo ikke. Si heller at det ikke er din smak eller type musikk. Når det gjelder Grønneberg ser jeg ikke på han som annet enn smålig. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå