Gå til innhold

Melodi grand Prix 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når får vi vite hvilke artister som deltar? 

Anonymkode: 24ef6...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden Eurovision 2020 ble avlyst så synes jeg egentlig at de som skulle ha deltatt i 2020 automatisk burde være de som deltar i 2021.

 

Men skal ikke forundre meg at det blir avlyst også i 2021

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frosendiva
Aragorn ll Elessar skrev (9 minutter siden):

Siden Eurovision 2020 ble avlyst så synes jeg egentlig at de som skulle ha deltatt i 2020 automatisk burde være de som deltar i 2021.

 

Men skal ikke forundre meg at det blir avlyst også i 2021

De har fått  tilbudet om å være  med med ny sang  ikke alle sa ja. Ulrikke  har jo ny jobb så hun kunne ikke.  Det blir ikke avlyst uansett   det skal holdes om så de må sende video  opptak  fra hvert land. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frosendiva skrev (1 minutt siden):

De har fått  tilbudet om å være  med med ny sang  ikke alle sa ja. Ulrikke  har jo ny jobb så hun kunne ikke.  Det blir ikke avlyst uansett   det skal holdes om så de må sende video  opptak  fra hvert land. 

 

Ok

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken sang likte dere best av de 4 som er sluppet? Jeg synes Stina Talling sin, da de andre ikke helt var min type musikk.

Anonymkode: bb144...13f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frosendiva skrev (1 time siden):

De har fått  tilbudet om å være  med med ny sang  ikke alle sa ja. Ulrikke  har jo ny jobb så hun kunne ikke.  Det blir ikke avlyst uansett   det skal holdes om så de må sende video  opptak  fra hvert land. 

Brandstorp takket nei fordi hun måtte konkurrere på like vilkår som de andre deltakerne. Hun ønsket å bli sendt direkte til Eurovision med ny låt, som en del andre nasjoner gjør med artistene som skulle deltatt i 2020. Musikalen som hun skal være med i har ikke premiere før til høsten, så den hindrer ingen deltakelse i MGP om hun hadde ønsket det.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frosendiva
Oida skrev (2 minutter siden):

Brandstorp takket nei fordi hun måtte konkurrere på like vilkår som de andre deltakerne. Hun ønsket å bli sendt direkte til Eurovision med ny låt, som en del andre nasjoner gjør med artistene som skulle deltatt i 2020. Musikalen som hun skal være med i har ikke premiere før til høsten, så den hindrer ingen deltakelse i MGP om hun hadde ønsket 

Var noe sånt å ja.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endeliiig :hoppe: Kun hørt en og annen snutt, men den sangen som ga meg mest umiddelbar "vibe" var den rockesangen med Jørn Lande. Fikk litt Tnt følelser. Ikke for hard rock for gamlemor :Knegg:

Anonymkode: dd6a9...dde

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aragorn ll Elessar skrev (På 11.1.2021 den 14.56):

Siden Eurovision 2020 ble avlyst så synes jeg egentlig at de som skulle ha deltatt i 2020 automatisk burde være de som deltar i 2021.

 

Men skal ikke forundre meg at det blir avlyst også i 2021

Det er lov og håpe.

Anonymkode: 9d164...d7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frosendiva
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det er lov og håpe.

Anonymkode: 9d164...d7e

Du trenger ikke se på det om du ikke liker det. Finnes masse  andre  programmer og kanaler.   Til og med Netflix  kan brukes.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frosendiva skrev (9 minutter siden):

Du trenger ikke se på det om du ikke liker det. Finnes masse  andre  programmer og kanaler.   Til og med Netflix  kan brukes.  

Handler ikke bare om et program, men at de begynner å spamme i pressen et et halvt år i forveien, bla.

Anonymkode: 9d164...d7e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frosendiva
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Handler ikke bare om et program, men at de begynner å spamme i pressen et et halvt år i forveien, bla.

Anonymkode: 9d164...d7e

Kan si det samme om fotball  ski osv. Farmen  og andre ting. Men jeg lever med det for jeg kan bare velge å ikke lese om det vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Endelig er sesongen i gang! 😄 Jeg gleder meg til lørdag!  Overraskende nok likte jeg låta til Jørn Lande utrolig godt.  Tror jammen meg den kan være en dark horse - bokstavelig talt ;) hehe

Stina Talling hadde jeg ikke hørt om før..  men likte låta etter noen gjennomlyttinger. Ellers er jeg også meget begeistret for Blåsemafiaen, herlig groove på den låta altså!  Jeg tror jammen meg dette blir en meget god mgp-sesong ❤️ 

Beady Belle likte jeg ikke noe særlig, den ble for tam. Liker melodien, men det er ingen låt som hevder seg syns jeg. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Veldig bra synes jeg! :)

Anonymkode: bb144...13f

Fenger den!

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...