Gå til innhold

Melodi grand Prix 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jorn, fikk litt Billy Mack-vibber (han som synger Christmas is all around i filmen Love, Actually). Ikke pga sangen men av sceneopptredenen.

Keiino ❤️

Anonymkode: 1bd20...5a0

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blåsemafiaen er min soleklart favoritt i dag - men usikker korleis dei ville ha vore i ein internasjonal finale. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jorn, fikk litt Billy Mack-vibber (han som synger Christmas is all around i filmen Love, Actually). Ikke pga sangen men av sceneopptredenen.

Keiino ❤️

Anonymkode: 1bd20...5a0

Haha! Det tenkte jeg òg! Manglet bsre at han blunket litt sånn sensuelt inn i kamera.

Elsker Monument! Men stagingen var driiiitkjedelig og kostymene ble for tamme. Håper virkelig de justerer til finalen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste show av Jorn. Men låta minna meg om 80-talls puddelrock. Flott med litt forskjellig 😁

Anonymkode: 6c9ab...771

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvirdan stemmer man? Kommer bare opp sånn at man kan vurdere antrekk osv på nettet?

Anonymkode: 86a1d...300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorn var mye bedre enn forventet, tror faktrisk han kunne gjort det bra.

Blåsemafian ble veldig vanskelig, jeg virkelig digget de gutta, elsket sceneshowet, og musikken var fengende! Og så kom Hazel inn og ødela den låta helt fullstendig for meg. Med en annen artist ville jeg gjettet på gode sjanser internasjonalt! Nå klarer jeg ikek bestemme meg for om de skal få en stemme engang...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåsemafian er kult! Men synes ikke vokalisten var noen suksess. Ødela litt det kule opplegget ved å være en sånn wannabe sexy vrikkedame. Og sang litt surt.

Anonymkode: 86a1d...300

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvirdan stemmer man? Kommer bare opp sånn at man kan vurdere antrekk osv på nettet?

Anonymkode: 86a1d...300

Gå tilbake til oversikten. Da får du stemt.

Anonymkode: 7aa26...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Råstilig blåsemafia 😁

Anonymkode: 7aa26...be2

Utvilsomt kveldens beste innslag. Ingen over, ingen ved siden av. 

Anonymkode: 5ab2b...f93

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selbu skrev (2 minutter siden):

Haha! Det tenkte jeg òg! Manglet bsre at han blunket litt sånn sensuelt inn i kamera.

Elsker Monument! Men stagingen var driiiitkjedelig og kostymene ble for tamme. Håper virkelig de justerer til finalen.

Enig, traurig staging og de kostymene til Keiino var tragiske, fikk nesten andre verdenskrig nazivibber av det mennene var kledd i 😬

Anonymkode: 1bd20...5a0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kun Jorn som var hørbart i kveld av de som må ut i kvalik, men jeg elsker jo TNT som jeg får vibber av :Nikke:

Uansett, de blir å få mange lytt på Spotify :Nikke:

Synes forøvrig det er urovekkende mye "støy" på nettsiden. Alt man skal rangere og reagere på. Skulle jo tro de hadde lært ørlitt fra i fjor. (Ikke for dèt, jeg er teknisk retarded, så mulig det er  et annet type system som gir mindre kaos :Nikke: 

Synd at "Tix" skal være med. Hadde vært så mye sterkere bidrag som Andreas. F.eks ved pianoet :hjerte:

Anonymkode: dd6a9...dde

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, er det ikke han som har fortellerstemme i Charterfeber som prater i introvideoene? Blir så useriøst. 

Anonymkode: 3e173...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Gå tilbake til oversikten. Da får du stemt.

Anonymkode: 7aa26...be2

Skjønte at det ikke var åpnet for stemming enda😃

Anonymkode: 86a1d...300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...