Gå til innhold

Melodi grand Prix 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Uff, er det ikke han som har fortellerstemme i Charterfeber som prater i introvideoene? Blir så useriøst. 

Anonymkode: 3e173...c7f

Han er overalt. På radio også. Hvem er det? 

Anonymkode: 216c6...089

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Synd at "Tix" skal være med. Hadde vært så mye sterkere bidrag som Andreas. F.eks ved pianoet :hjerte:

Anonymkode: dd6a9...dde

Synes Tix har en spennende utvikling som artist for tiden. Fra å være en noe overflatisk russelåtprodusent finner han nå ut av seg selv som artist. Gleder meg til å se og høre mer fra Tix i fremtiden 😊

Anonymkode: 7aa26...be2

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stem på Tix i MGP-finalen, vær så snill. Ingen orker å høre på en norsk sang med mindre det er en grunn til at den er på norsk (folkemusikk, f.eks.), og vi vil få 0 poeng, hvis vi i det hele tatt klarer å være heldige nok til å gå til finalen noe jeg aldri tror.

Helt grei sang for et norsk publikum. Liker at sceneshowet var rart og interessant. Men har ingenting i Eurovision å gjøre (synes jeg) som jo er poenget med MGP.

Anonymkode: 4af62...7d9

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terningkast 2 til Tix. Ikke noe særlig til sang!

Anonymkode: 4902a...955

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Paranøtt skrev (2 minutter siden):

Låta til Tix hadde passet bedre i mgp jr. Seriøst. 

😂

Anonymkode: 4902a...955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som la merke til at blåsemafian allerede sto på høyre side i gullfinalen/andre runde, helt i fra programstart når de forklarte hvordan det fungerer med stemming? Var bare dem som sto der og så havner de på samme plass...

Anonymkode: 9ecaa...31c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ikke stem på Tix i MGP-finalen, vær så snill. Ingen orker å høre på en norsk sang med mindre det er en grunn til at den er på norsk (folkemusikk, f.eks.)

Anonymkode: 4af62...7d9

Ikke at jeg likte låta, men han sa vel at han skulle gjøre den i en "internasjonal versjon" (mao på engelsk) hvis han vinner finalen. 

Anonymkode: 09bfa...b0f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke hun i den hvite kjolen mester de lyse tonene særlig bra. Sangen er sånn sett ok men den går alt for lyst for henne.

Anonymkode: d112f...4ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Synes ikke hun i den hvite kjolen mester de lyse tonene særlig bra. Sangen er sånn sett ok men den går alt for lyst for henne.

Anonymkode: d112f...4ea

Ja, den mister energi når hun synger så lyst og svakt. 

Anonymkode: 86a1d...300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Ikke at jeg likte låta, men han sa vel at han skulle gjøre den i en "internasjonal versjon" (mao på engelsk) hvis han vinner finalen. 

Anonymkode: 09bfa...b0f

Sa han det? Det fikk jeg ikke med meg. Hvis den kommer på engelsk vil jeg være åpen for å gi den en sjanse. 

Anonymkode: 4af62...7d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke at jeg likte låta, men han sa vel at han skulle gjøre den i en "internasjonal versjon" (mao på engelsk) hvis han vinner finalen. 

Anonymkode: 09bfa...b0f

Han mente han selger den til int artist. Noe han kommer til å tjerne mye mer på. Men ville synge den i gp først selv på norsk.

Anonymkode: ac95a...4c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Enig, traurig staging og de kostymene til Keiino var tragiske, fikk nesten andre verdenskrig nazivibber av det mennene var kledd i 😬

Anonymkode: 1bd20...5a0

:ler: Godt vi er flere som reagerte på kostymet! 

Anonymkode: dd6a9...dde

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Likte veldig godt sangen til Blåsemafiaen, men det ødelegger at Hazel synger så dårlig. Hun sang vel bedre første gangen?

Anonymkode: 09bfa...b0f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke at jeg likte låta, men han sa vel at han skulle gjøre den i en "internasjonal versjon" (mao på engelsk) hvis han vinner finalen. 

Anonymkode: 09bfa...b0f

Det blir jo veldig feil å fremføre sangen i delfinalene nå, og la det fremstå som at dette er sangen han eventuelt skal videre i en internasjonal finale med, for å så endre hele greia dersom han kommer seg til internasjonal finale. Sangen kan jo bli helt anderledes på engelsk, både tekst og tone.
Vi norske seere bedømmer sangene slik dem blir framført, og føler det blir lureri om sangen endres såpass 😮
Jeg syntes sangen var ganske forferdelig, men kunne godt hende jeg hadde likt den på engelsk!

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Stina Talling med Elevate var ganske bra. Pen låt, ikke for mye og ikke for lite. Om hun vinner MGP internasjonalt vet jeg ikke, men i forhold til dagens motstandere så var denne det beste. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taluno skrev (1 minutt siden):

Det blir jo veldig feil å fremføre sangen i delfinalene nå, og la det fremstå som at dette er sangen han eventuelt skal videre i en internasjonal finale med, for å så endre hele greia dersom han kommer seg til internasjonal finale. Sangen kan jo bli helt anderledes på engelsk, både tekst og tone.
Vi norske seere bedømmer sangene slik dem blir framført, og føler det blir lureri om sangen endres såpass 😮
Jeg syntes sangen var ganske forferdelig, men kunne godt hende jeg hadde likt den på engelsk!

 

Har de lov til å endre bidraget?

Anonymkode: 3cae7...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...