Gå til innhold

Melodi grand Prix 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg har kun skrevet «vinnersjanse», ikke at jeg er overbevist om at de ville vinne hele greia. Altså at vi hadde hatt en bedre sjanse med Keiino enn med Tix. 

At juryen ikke likte forrige bidrag er forøvrig ikke ensbetydende med at de ikke liker Keiino i seg selv og at resultatet ville blitt det samme denne gangen. Mange mener årets bidrag er bedre enn «Spirit in the sky» også. 

Anonymkode: 320dd...681

Momentum er helt lik Spirits in the Sky. 

Så jo, det er enbetydenes med slakt. Når jurien ikke likte Spirits in the Skyl bil de heller ikke like Momentum som er samme sangen all over igjen.

Anonymkode: f8e08...f1a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tid sin sang minner meg litt om denne 🙈😅

 

 

Anonymkode: 28683...873

Mente selvsagt Tix 😅

Anonymkode: 28683...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Momentum er helt lik Spirits in the Sky. 

Så jo, det er enbetydenes med slakt. Når jurien ikke likte Spirits in the Skyl bil de heller ikke like Momentum som er samme sangen all over igjen.

Anonymkode: f8e08...f1a

Den heter Monument.. 

 

Anonymkode: 28683...873

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Momentum er helt lik Spirits in the Sky. 

Så jo, det er enbetydenes med slakt. Når jurien ikke likte Spirits in the Skyl bil de heller ikke like Momentum som er samme sangen all over igjen.

Anonymkode: f8e08...f1a

Monument. 
Keiino hadde i det minste fått med seg Europa, om juryen hadde slaktet de.  
Tix har ingen av delene. Uavhengig av hvordan det hadde gått med Keiino, som vi aldri får svaret på. 

Anonymkode: 320dd...681

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaken er som baken delt i to. Jeg likte Keiino og har ikke så mye til overs for Til og bidraget der, men ønsker seif lykke til da :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er ikke det litt poenget med konkurransen da? 

Anonymkode: 320dd...681

Hvorfor er det så ille å evt ikke vinne? 

Anonymkode: ca55a...8c0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Momentum er helt lik Spirits in the Sky. 

Så jo, det er enbetydenes med slakt. Når jurien ikke likte Spirits in the Skyl bil de heller ikke like Momentum som er samme sangen all over igjen.

Anonymkode: f8e08...f1a

Juryen bedømte Keiino på bakgrunn av generalprøve som gikk dårlig. Så det kan hende de hadde vurdert anderledes om de hadde vurdert basert på faktisk opptreden. Men det får vi aldri vite. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns TIX sin låt er veldig kjedelig og pregløs. Glemt i sekundet den er over. Kommer ikke til å nå langt i ESC, et kult sceneshow holder ikke, det har vi sett mange ganger. 

Men Norge pleier å sende det folket liker, og ikke det som har best sjans i ESC. Og det er jo greit det, egentlig. Vi kommer med ærlige bidrag hvertfall, som representerer folkets smak. 🙈 Gjør ingenting at vi ikke vinner, gjør det vel? 🤷‍♀️

Keiino burde helst venta noen år, tror jeg. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Er ikke det litt poenget med konkurransen da? 

Anonymkode: 320dd...681

Jeg syns ikke det... Poenget er å vise musikalske bidrag som har vunnet i eget land, å vinne er jo ikke poenget. Det er en ekstra bonus, men Norge har nå heldigvis hatt glede av ESC selv om vi sender mange dårlige bidrag. 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Dere som stemmer TIX må forklare meg en ting. Siden alle anmeldere har gitt han terningkast 1, hva får dere til å tro at juryen i ESC vil like det?? Vi ryker på hodet og ræva ut! 

Anonymkode: c89d7...ad9

"Alle anmeldere"? VGs anmelder ga både Tix og Keiino terningkast fire.

Anonymkode: 738d3...e2d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spicymami skrev (57 minutter siden):

Hva mener du med min teori? Tix har mange flere følgere enn dem per idag og derfor får han flere stemmer. Er sikkert en del eldre som heier på de du nevner men som ikke gidder å stemme. Er ingen teori. Han har flest fans og han kan nå ut til størst publikum via sosiale medier og venner og dermed vinner han

Din påstand da, hadde fans/følgere avgjort MGP, så hadde Landeveiens Helter gått til finalen(gårsdagens program). De har en godt etablert følgerskare og mange fans.

Anonymkode: a25bd...698

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor er det så ille å evt ikke vinne? 

Anonymkode: ca55a...8c0

For meg personlig er det ikke superviktig å vinne, mest fordi det er så himla dyrt å være arrangør🙈 Men når man først deltar er det jo mer morsomt å følge med dersom man har et bidrag som kan gjøre det bra. Som med alle andre konkurranser. Folk hadde ikke sett på langrenn om jeg var Norges håp heller. 
 

Anonymkode: 320dd...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Tid sin sang minner meg litt om denne 🙈😅

 

 

Anonymkode: 28683...873

Eller han herimage.png.256f643c91d86dfbf6590ceb6710a655.png

Like ille antrekk og intetsigende melodi.

Men det KAN hende vi ikke ender med 0 poeng; Litauen skal jo sende The Roop igjen og han er minst like rar, så kanskje Tix ender med noen slengerpoeng.

Anonymkode: 84748...18c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Din påstand da, hadde fans/følgere avgjort MGP, så hadde Landeveiens Helter gått til finalen(gårsdagens program). De har en godt etablert følgerskare og mange fans.

Anonymkode: a25bd...698

Det er fans/følgere som avgjør mgp😂 det er jo de som stemmer. Tydeligvis har ikke de like mange fans som TIX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sans for Blåsemafian, og stemte dem fram til "semifinalen". Stemte ikke på noen av de to i Gullfinalen. Bookmakerne hadde Keiino som stor favoritt, og jeg ble litt overrasket over at de kunne bomme såpass grovt. Men nå skal TIX til Rotterdam, og jeg krysser fingrene og ønsker ham lykke til. Vi må støtte opp om den som skal representere Norge, og så får det gå som det går.  😎🤞🤞🤞:engel:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Thaila skrev (10 timer siden):

Du har sikkert får med deg "i kveld er det lov å være hore" russesangen. Han har bare skifta image litt! 😅

Russelåt er russelåt. Fallen angel er ikke russelåt, den er veldig bra. Hva han har skrevet tidligere er uvesentlig. Synes låta var knallbra. Ekte og fra hjertet. Tror den vil gjøre det godt.

Anonymkode: 67ec6...885

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er nå engang slik at under TIX sin opptreden på YouTube er det hundrevis av kommentarer fra europeere som lurer på om det har klikket for oss! Mens under Keiino sin opptreden er det hundrevis av kommentarer fra sørgende og fortvilte europeere som sier at vi nå har ødelagt sjansene våre til å vinne. Så.. hva er det egentlig vi holder på med??? Seriøst liksom??? 

Anonymkode: c89d7...ad9

Jeg leste en del kommentarer der i går (Tix sin) og syns det meste gikk i støtte til Tix jeg... du overdriver.

Anonymkode: a0e8b...685

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Tid sin sang minner meg litt om denne 🙈😅

 

 

Anonymkode: 28683...873

Hvaaaa??! Jeg er veldig fan av denne til Hasselgård, men har aldri tenkt tanken. Synes ikke de minner om hverandre. Men hver sin mening 😉

Er så skuffa over at Keiino ikke vant. Veldig kjipt at TIX vinner pga popularitet. Skulle ønske han i det minste beholdt sangen på norsk. Den ble så ekstremt klisje på engelsk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har kun skrevet «vinnersjanse», ikke at jeg er overbevist om at de ville vinne hele greia. Altså at vi hadde hatt en bedre sjanse med Keiino enn med Tix. 

At juryen ikke likte forrige bidrag er forøvrig ikke ensbetydende med at de ikke liker Keiino i seg selv og at resultatet ville blitt det samme denne gangen. Mange mener årets bidrag er bedre enn «Spirit in the sky» også. 

Anonymkode: 320dd...681

Jeg syns Spirit in the sky var mye bedre enn den i går. Husker ikke den i går faktisk... men husker godt Spirit in the sky. Den hadde ihvertfall en linje som satte seg i hodet. 

Anonymkode: a0e8b...685

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...