Gå til innhold

Melodi grand Prix 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spicymami skrev (7 timer siden):

Tix vinner bare fordi han har masse fans i Norge, ikke pga selve opptreden eller fordi han var bedre enn de andre

Hvis teorien din hadde stemt, så hadde Landeveiens Helter vært i finalen. Dag Ingebrigtsen, Rune Rudberg, Lars Erik Blokhus og Stian Thorbjørnsen har rimelig mange fans rundt omkring i Norge, i alle aldersgrupper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, nei, nei! 🙉 Kjedelig sang, ikke særlig til stemme. Jeg liker sceneshowet, men tror ikke han kommer lengre enn til semifinalen. Jeg mistenker at mange har stemt på han fordi de liker hans personlighet, og kanskje også synes synd på ham. Men MGP er musikkonkurranse. «Fallen Angel» gikk inn det ene øret, og rett ut det andre.

Hunden min ble så skrekkslagen at han pissa inne til Tix i gullfinalen 😂

Jeg stemte på KEiiNO 🥰

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For hver gang jeg har hørt sangen til Tix, har den blitt finere og finere. Og i går vant han fortjent. Keiino var en skuffelse i år. Vakker sang, men altfor altfor lik den de hadde i 2019. Hadde vært flaut å sende dem til MGP, av den grunn. Tror ikke Norge vinner i år, nei. Men det hadde vi ikke med Keiino heller.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AlmaSofie

Jeg måtte endre dette innlegget. Skjemtes av at jeg som voksen kvinne kunne skrive sånn uten engang å ha gitt Tix en sjanse ... endret nå 😅

Endret av AlmaSofie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, for et rør!

Først er det kun "latterlige" youtubere som har stemt frem vinneren og hvem bryr seg om de liksom...

Men plutselig er reaksjonene til disse så viktige og da har de rett og vet best 🙈

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keiino var mine favoritter, men snakk om god nr 2 å sende! Nå skal hvertfall jeg støtte opp om Tix med like stort engasjement som jeg ville ha støtta Keiino 🎤💞😄👏🏼

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AlmaSofie skrev (9 minutter siden):

For første gang i min 57-årige historie så jeg en norsk MGP-finale - og stemte fordi jeg fryktet at noen andre enn KEiiNO skulle gå av med seieren. 

Synes rett og slett at vinnerlåten var en pinlig seanse så jeg skal garantert ikke se den internasjonale sendingen i år. 

Er det ikke meninga at Eurovisjon skal være pinlig da? 🤷‍♀️

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt en knapp på Keiino, men gratulerer til Tix som er en verdig vinner. Hadde Tix på andreplass 🙂. Håper bare at Europa blir godt kjent med fenomenet Tix før finalen. 

Anonymkode: e3551...4fb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det tar en 17 åring ti minutter å lage ti epost-adresser. Det blir ti NRK-kontoer. 10 x 3 stemmer = 30 stemmer, 0 stress. Slik går det når Tix samler undommen rundt MGP. Var bedre med SMS og telefonstemmer, spør du meg. Naive og korka stemmesystem. Som det forøvrig også er teknisk trøbbel med hvert år.

Forøvrig en ordentlig søplelåt som vant. Høres ut som mainstream boybandmusikk fra 90-tallet. Nei forresten, det er å fornærme boybandmusikken fra 90-tallet. 

Anonymkode: b4178...d19

Med telefonstemmer og sms så kunne man jo bruke masse penger og stemme flere ganger da også. 

Anonymkode: 5d5ae...440

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Holdt en knapp på Keiino, men gratulerer til Tix som er en verdig vinner. Hadde Tix på andreplass 🙂. Håper bare at Europa blir godt kjent med fenomenet Tix før finalen. 

Anonymkode: e3551...4fb

Men hvorfor det egentlig? 😅 Vil det hjelpe å høre russelåtene til TIX? Tror egentlig den låta klarer seg uten alt det andre. 

Anonymkode: b569b...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor det egentlig? 😅 Vil det hjelpe å høre russelåtene til TIX? Tror egentlig den låta klarer seg uten alt det andre. Og jeg håper han slipper å måtte sanke sympatistemmer på noe vis, men at han heller vinner på låta og sceneshowet. 

Anonymkode: b569b...a7a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AlmaSofie
Thaila skrev (36 minutter siden):

Er det ikke meninga at Eurovisjon skal være pinlig da? 🤷‍♀️

Mulig jeg er litt rar, men jeg ser bare de internasjonale sendingene når jeg liker (og er stolt av) det norske bidraget. Orker ikke se pinlige opptredener. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men hvorfor det egentlig? 😅 Vil det hjelpe å høre russelåtene til TIX? Tror egentlig den låta klarer seg uten alt det andre. Og jeg håper han slipper å måtte sanke sympatistemmer på noe vis, men at han heller vinner på låta og sceneshowet. 

Anonymkode: b569b...a7a

Tenker mest på at han selv mener at Tix er en figur han har skapt for å gjemme seg bak. At Andreas og Tix ikke er samme person, som han selv sier. 

Anonymkode: e3551...4fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

I følge artikkelen:

"– Så har vi fått meldinger om personer som har opplevd problemer på sine telefoner, ofte med en tydelig hjelpemelding om å laste siden på nytt. For mange har det løst problemet, sier han og legger til:  – Så skal vi undersøke de feilmeldingene nærmere, men det er ingenting som har påvirket resultatene. Vi beklager likevel til de personene som opplevde problemer i kveld, og gratulerer TIX med en solid seier i kveldens finale."

Anonymkode: 24328...71e

Jeg lukka nettsiden, lasta siden på nytt, logga ut og inn igjen.. uten at det hjalp.

Anonymkode: 28683...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er nå engang slik at under TIX sin opptreden på YouTube er det hundrevis av kommentarer fra europeere som lurer på om det har klikket for oss! Mens under Keiino sin opptreden er det hundrevis av kommentarer fra sørgende og fortvilte europeere som sier at vi nå har ødelagt sjansene våre til å vinne. Så.. hva er det egentlig vi holder på med??? Seriøst liksom??? 

Anonymkode: c89d7...ad9

Kjære vene, det er en helt uskyldig musikkonkurranse vi snakker om 🤣🤣 skulle tro det handlet om liv eller død. Sørgende og fortvilte europeere 😂 Dette skal være GØY! Det er jo "bare" ESC 😉

Anonymkode: ca55a...8c0

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Keiino mista 6 stemmer herfra pga stemmetrøbbel.. 

Anonymkode: 28683...873

Og Tix mista tre herfra. 
Er ikke overraska over at nordmenn stemmer frem Tix. Vi elsker en underdog. Tror også de dårlige anmeldelsene (hetsen) fra anmelderne har gjort sitt til at han vant. Nordmenn hater elitisme. 

Anonymkode: 8797d...f70

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg hørte Tix sin sang, likte jeg den ikke i det hele tatt. Syntes den var helt intetsigende. Men så har den blitt finere og finere for hver gang jeg har hørt den. Og i går var Tix best i mine ører .  Keiino hadde en fin sang , men så altfor, altfor lik den de stilte med i 2019. Og ganske så 'rotete' . Jeg hadde vært flau om vi hadde sendt denne til ESC , nettopp fordi den var så lik 2019varianten. 

Jeg har ikke noe forhold til Tix fra før. Har ikke hørt noen av hans andre sanger. Og om de er rølpete russesang er, så har det ingen betydning for denne sangen. Heier på Tix. Men vi vinner nok ikke. Men det tror jeg ikke noen av de andre MGP låtene i år hadde gjort heller.

Anonymkode: 86e32...d36

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fulgt med på MGP-rundene men fikk med meg anmeldelsen på TIX låta. Og den TIX-låta har blitt spilt MYE på radioen i det siste (P1 står på nesten døgnet rundt her). De snakket om låta imårrest på Opptur og det virket som en favoritt blant damer 40 + 😊 . Dette er ingen sang jeg ville ha satt på men igår tok jeg meg selv i å nynne på melodien og da slo det meg at den var litt fengende. Tekstmessig så er det litt vel mye enkel rim som ost og prim.

Musikken som presenteres i MGP/ESC har aldri vært noe for meg..de går under en egen kategori synes jeg; enkel og for show. Betyr ikke at det er rævva av den grunn. Kan jo være underholdende! 

Synes folk tar dette AAAALT for seriøst. Det skal jo være gøy! Og hva så om den får 0 poeng?? Det er bare musikk! Det finnes værre ting 😉 Virker som det går på stoltheten løs for enkelte. Ta det litt mindre seriøst. Ta det for hva det er; uskyldig show!

 

Anonymkode: ca55a...8c0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIX sin sang er så ulik han som man får det. Lagd kun for Eurovision, naturlig nok, men når det ikke blir ekte, og til en så høy grad uekte, blir det ingen vinnersang. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...