Gå til innhold

Melodi grand Prix 2021


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bryr meg fint lite om vi får en 19.plass med Tix eller en 4.plass med Keino. Er bare glad noen andre enn de vant, de har allerede hatt sjansen, og bidro på nytt med så å si akkurat det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. Tix hadde bedre sceneshow enn Keiino

2. keiinos sang var rotete bygd opp og ganske lik låta fra 2019

3. jeg hadde ingen personlige favoritter, men ville se noe nytt i år

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Simpel låt for simple folk 🤷‍♀️

Anonymkode: f106d...ff2

Hva får du ut av å skrive sånn om folk? 
Føler du deg bedre nå? Ga det deg glede? 
 

Anonymkode: d4b03...3b8

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen

Gleder meg til dagbladets musikkanmelder skal spise tix sitt svettebånd på en eng av de knuste brilleglassene hans 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva får du ut av å skrive sånn om folk? 
Føler du deg bedre nå? Ga det deg glede? 
 

Anonymkode: d4b03...3b8

Er nok sur og lei sei fordi sin egen favoritt ikke vant, og da hjelper det på å tråkke ned andre. :) 

De føler seg helt sikkert litt bedre nå, og det er jo fint. Men må være trist å være så dårlig taper.

Anonymkode: 4af62...7d9

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om jeg har vært både blind og døv, men både TIX og sangen hans var ukjent for meg inntil i dag. (Min sønn slo fast at jeg virkelig har vært både blind og døv, for "Alle" visste da hvem TIX er. Nåja...!) 

Uansett, jeg fikk jo høre sangen tre ganger i dag, og ble mer begeistret for den for hver gang. 

Jeg heier på TIX, og tror at den sangen vil gjøre det godt. Både sangerens og tekstens budskap tror jeg vil nå ut til mange, og jeg tror han vil gjøre det bra internasjonalt også. 

Jeg likte dessuten sceneshowet. Talende og relevant for sangen. 

I motsetning til Raylee's dusj for eksempel, som bare fremsto som show for å få oppmerksomhet. (Noen må gjerne forklare meg eventuell relevans, for det gikk forbi meg.) 

Keikos sang var fin, men for mye samme som tidligere. 

Go TIX! 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Simpel låt for simple folk 🤷‍♀️

Anonymkode: f106d...ff2

Eneste simple her er kommentaren din.

Tix har et ganske sterkt budskap med sangen og deltagelsen sin, i motsetning til de fleste andre nummer som kun er ute etter litt mer fame.

Simpelt, for her kaller du jo hele budskapet til Tix for simpelt. Låten er kanskje enkel, men den har et veldig viktig og aktuelt budskap. 

Synd med slike som deg som enten ikke klarer å se hvorfor dette bidraget er viktig, eller bare føler for å pisse på alle som kjemper for mer åpenhet rundt mental helse.

Tix var en verdig vinner, og ønsker han lykke til videre i esc :) 

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (2 minutter siden):

Vet ikke om jeg har vært både blind og døv, men både TIX og sangen hans var ukjent for meg inntil i dag. (Min sønn slo fast at jeg virkelig har vært både blind og døv, for "Alle" visste da hvem TIX er. Nåja...!) 

Uansett, jeg fikk jo høre sangen tre ganger i dag, og ble mer begeistret for den for hver gang. 

Jeg heier på TIX, og tror at den sangen vil gjøre det godt. Både sangerens og tekstens budskap tror jeg vil nå ut til mange, og jeg tror han vil gjøre det bra internasjonalt også. 

Jeg likte dessuten sceneshowet. Talende og relevant for sangen. 

I motsetning til Raylee's dusj for eksempel, som bare fremsto som show for å få oppmerksomhet. (Noen må gjerne forklare meg eventuell relevans, for det gikk forbi meg.) 

Keikos sang var fin, men for mye samme som tidligere. 

Go TIX! 

Du har sikkert får med deg "i kveld er det lov å være hore" russesangen. Han har bare skifta image litt! 😅

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J19 skrev (19 minutter siden):

1. Tix hadde bedre sceneshow enn Keiino

2. keiinos sang var rotete bygd opp og ganske lik låta fra 2019

3. jeg hadde ingen personlige favoritter, men ville se noe nytt i år

Som homo er jeg nærmest forpliktet til å like Grand Prix-sirkuset. Men ærlig talt. Det var ikke mye "show" å spore i vinnerlåta. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (Akkurat nå):

Du har sikkert får med deg "i kveld er det lov å være hore" russesangen. Han har bare skifta image litt! 😅

Øh? 😬 Nei, men en slik tekst hadde nok ikke begeistret meg tilsvarende. Kanskje godt jeg ikke visste. 😵

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (1 minutt siden):

Øh? 😬 Nei, men en slik tekst hadde nok ikke begeistret meg tilsvarende. Kanskje godt jeg ikke visste. 😵

 

Tror den har vokst på folk, men den var omstridt da den kom ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke sett på, men så opptredenen hans nå på NRK.no.

Jeg er musiker selv, og har nok ikke vært noe særlig fan av det lille jeg har hørt fra denne artisten før. Men jeg må si at jeg er gledelig overrasket!

Sangen er litt tam, og flyter litt sammen i formen, men gutten synger veldig rent, gir en fin opptreden, og sangen er virkelig ikke dårlig. Den har en fin, liten hook i den "fallen angel"-delen, og selv om den ikke er en typisk ESC-låt, så tror jeg den ikke vil gjøre det så dårlig som anmelderne skal ha det til. Den er definitivt en 4-er, og den 2-eren en av de gav, er bare et clickbait fra en yrkesgruppe som ikke lenger er relevant.

Håper gutten klarer seg bra!

 

Anonymkode: dcc14...537

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina S. skrev (5 minutter siden):

Neste år sender vi "Jaja Ding Dong", så er vi i mål som verdensledende på dårlig smak gjennom tidene.

Hva får du ut av denne usmakelige kommentaren?

Tror tix vet mye mer om låtskriving og det å skrive en hit enn deg. Så det er vel mer du som har dårlig musikksmak om du ikke klarer å høre det.

Tix topper listene over alt av en grunn. At du personlig ikke liker fyren får være din sak, men ikke kom her å kall det dårlig musikksmak.

Musikksmak er subjektivt, og din favoritt hadde ikke flertallet med seg i kveld. Lite tips: Get over it.

Drittslenging fordi du ikke liker en personer er bare så sinnsykt unødvendig og lavmål.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kristina S. skrev (1 minutt siden):

Ikke akkurat et kvalitetsstempel med det utvalget vi har her.

Ro ned. Du kommer ikke med så veldig mye fornuftig selv.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Simpel låt for simple folk 🤷‍♀️

Anonymkode: f106d...ff2

Du er vel en av mobben, usmakelig kommentar fra deg. 

Anonymkode: 3e855...b40

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina S. skrev (4 minutter siden):

Ikke akkurat et kvalitetsstempel med det utvalget vi har her.

Jeg tror du prøvde å fornærme meg? Jeg må beklage, men jeg tok den ikke. Kanskje det er for sent, jeg kan prøve på nytt i morgen tidlig.

Anonymkode: dcc14...537

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...