Gå til innhold

Lage middag til venner - Vipps eller ikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 hour ago, mrala said:

Hvordan greier du? Kun en pakke karbonadedeig koster 60 kr....

Ikke meg du siterte, svarer likevel. Hvis du følger med på tilbud så kan du spare inn mye. Vi kjøper aldri karbonadedeig med mindre det er bra tilbud på det. Vi kjøper som regel det som er billigst. Når det er tilbud på en eller annen type kjøttdeig kjøper vi inn en del og fryser ned. Det samme gjelder andre matvarer vi spiser en del av. Vi følger med på appen eTilbudsavis hver uke, og planlegger middager ut fra hva som er på tilbud eller hva vi har i fryseren. Tilbehør som pasta, potet og ris o.l. kan også kjøpes inn på tilbud så du har det i skapene. Da trenger du bare å kjøpe inn det som må være ferskt. 

Anonymkode: 1e569...2da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS:

Jeg skulle ønske jeg var i vennegjengen din. Jeg hadde elsket de middagene, og jeg hadde gjerne bidratt! Hvis jeg hadde hatt dårlig råd, ville jeg snakket med deg om det. Kanskje kunne du da invitert meg til enklere middager, eller kanskje kunne jeg gjort deg en vennetjeneste. Kanskje kunne jeg vært der mens du lagde maten, hvis du liker det. Vi kunne delt en flaske vin (som jeg hadde med) mens du lagde mat, skravlet og kost oss, og jeg kunne lært noe om matlaging. Jeg ville hjulpet deg å dekke på og vaske opp, kanskje kutte opp grønnsaker, det hadde vært skikkelig koselig. Jeg håper vennene dine setter pris på det du gjør, og at de forstår verdien av det og at de må bidra. Jeg håper også at de ikke føler seg forpliktet til å bidra mer enn de har råd til :) . Håper du/dere finner en god løsning. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mrala skrev (6 timer siden):

Hvordan greier du? Kun en pakke karbonadedeig koster 60 kr....

Men jeg spiser jo ikke en hel pakke karbonadedeig.

Anonymkode: 121ae...f4e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...