TiiBii Skrevet 28. januar 2021 #161 Del Skrevet 28. januar 2021 Hei hei! Lurte på om noen kloke hoder kunne svare på dette. Jeg utførte scratching på tirsdag på CD21. I dag CD23 har jeg fått blødning som ser ut som vanlig mens. Dersom den vedvarer skal jeg da regne det som mensen? Jeg har som regel 28-30 dagers syklus men det går jo litt i krøll nå. Ble veldig usikker🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #162 Del Skrevet 28. januar 2021 On 1/25/2021 at 8:31 PM, Molly_ said: Fant du ut av dette? Ser jo ut til at alle kommunene rundt ligger ann til å tilnærmet like eller like restriksjoner, så ble nysgjerrig på hva Porsgrunn ville si om å komme til uttak 😅 Så ikke dette før nå! Dro på ultralyd og ventet spent da Porsgrunn ringte; innsettet neste uke ble avlyst pga jeg bor i en av kommunene rundt Nordre Follo 😟 så da var det bare å slutte med hormonbehandling. Anonymkode: a033b...126 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly_ Skrevet 28. januar 2021 #163 Del Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Så ikke dette før nå! Dro på ultralyd og ventet spent da Porsgrunn ringte; innsettet neste uke ble avlyst pga jeg bor i en av kommunene rundt Nordre Follo 😟 så da var det bare å slutte med hormonbehandling. Anonymkode: a033b...126 Men du har hatt uttak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #164 Del Skrevet 28. januar 2021 1 hour ago, Molly_ said: Men du har hatt uttak? Dette var fryseforsøk. Anonymkode: a033b...126 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Littforironisk Skrevet 29. januar 2021 #165 Del Skrevet 29. januar 2021 Førstegangsprøvene skrev (18 timer siden): Hurra for det befruktet egget. Hvorfor velger de å sette inn akkurat i morgen? 🤔 Takk, jeg er så glad det ble noe😍 For at min kropp tror at hun deltar i OL kategori «lage flest mulig cyster og samle mest mulig vann på kortest tid»🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly_ Skrevet 29. januar 2021 #166 Del Skrevet 29. januar 2021 Littforironisk skrev (28 minutter siden): Takk, jeg er så glad det ble noe😍 For at min kropp tror at hun deltar i OL kategori «lage flest mulig cyster og samle mest mulig vann på kortest tid»🤪 Altså, du har valgt det perfekte kallenavnet her 😂 Krysser fingrene 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 29. januar 2021 #167 Del Skrevet 29. januar 2021 Kun ett modent egg som de vil dyrke til blastocyste 🙄. Kom noen tårer etter uttak. De måtte stikke på de 4 eggposene og tror sannelig de tok cysten i samme slengen. Helt levelig uttak, men ble veldig skuffa over resultatet. En liten sjangs i ett lite egg 🐣. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #168 Del Skrevet 29. januar 2021 Førstegangsprøvene skrev (58 minutter siden): Kun ett modent egg som de vil dyrke til blastocyste 🙄. Kom noen tårer etter uttak. De måtte stikke på de 4 eggposene og tror sannelig de tok cysten i samme slengen. Helt levelig uttak, men ble veldig skuffa over resultatet. En liten sjangs i ett lite egg 🐣. Føler med deg. Har uttak i morgen, men har nesten ingen egg å ta ut. Men man trenger jo kun ett egg for en baby. Krysser fingrene Anonymkode: f004b...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 29. januar 2021 #169 Del Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Føler med deg. Har uttak i morgen, men har nesten ingen egg å ta ut. Men man trenger jo kun ett egg for en baby. Krysser fingrene Anonymkode: f004b...ab9 Takk. Man må jo bare håpe ❤️. Lykke til du også. Vært gjennom det før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #170 Del Skrevet 29. januar 2021 Jeg har hatt uttak i dag, 8 stk ble det. Krysser fingrene for at dette går veien!🤞 Anonymkode: 72e91...6a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 29. januar 2021 #171 Del Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har hatt uttak i dag, 8 stk ble det. Krysser fingrene for at dette går veien!🤞 Anonymkode: 72e91...6a5 Wow! Så bra da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #172 Del Skrevet 29. januar 2021 Førstegangsprøvene skrev (18 minutter siden): Takk. Man må jo bare håpe ❤️. Lykke til du også. Vært gjennom det før? Ja, har det. Ingen graviditet 😔 Anonymkode: f004b...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #173 Del Skrevet 29. januar 2021 Ser ventelistetidene på helsenorge er oppdatert nå. Ventetid Rikshospitalet har økt opp til 21 uker 😭 Anonymkode: be2d8...3f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 29. januar 2021 #174 Del Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ser ventelistetidene på helsenorge er oppdatert nå. Ventetid Rikshospitalet har økt opp til 21 uker 😭 Anonymkode: be2d8...3f6 Oisann. Det var plutselig veldig lenge 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saschi Skrevet 29. januar 2021 #175 Del Skrevet 29. januar 2021 Vi skal begynne med IVF i April, privat da vi prøvd den naturlig måten i 1,5 nesten 2 år. Pga lang vente tid valgte vi å gå til Medicus 😊 gleder meg til å følge denne tråden her inne 😄 krysser fingrene for alle får det til 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #176 Del Skrevet 29. januar 2021 Littforironisk skrev (På 28.1.2021 den 13.06): Jeg har en alvorlig endometriose og adenomyose, de måtte stikke meg i hver eneste eggsekk i stedet for 1 stikk på hver side. Så tømte de egglederne, for de er tette. Fikk antibiotika og kjenner at infeksjonen er i kroppen nå. Fikk telefon nå, det ble 1 befruktet egg, innsett i morgen, krysser fingere for at det går bra😊 Føler meg så sliten nå. Stikker de ikke alltid i hver eggpose? Lykke til med innsett! Anonymkode: 75219...590 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #177 Del Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Stikker de ikke alltid i hver eggpose? Lykke til med innsett! Anonymkode: 75219...590 Det gjorde de i alle fall hos meg, stakk i hver eggpose. Anonymkode: f004b...ab9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Littforironisk Skrevet 30. januar 2021 #178 Del Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Stikker de ikke alltid i hver eggpose? Lykke til med innsett! Anonymkode: 75219...590 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det gjorde de i alle fall hos meg, stakk i hver eggpose. Anonymkode: f004b...ab9 Som regel trengs bare to stikk gjennom skjeden, ett på hver side, for å hente ut alle eggene. Jeg trengte å bli stukket 9 ganger i skjeden. Insett gikk veldig bra, så nå venter vi spent😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #179 Del Skrevet 30. januar 2021 Fikk ut bare 3 egg i dag 😞men man har jo et lite håp da Anonymkode: f004b...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Littforironisk Skrevet 30. januar 2021 #180 Del Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fikk ut bare 3 egg i dag 😞men man har jo et lite håp da Anonymkode: f004b...ab9 Det handler ikke om kvantitet, men kvalitet😘❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå