Gå til innhold

Har du en (u)vane INGEN må få vite om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Nabokjerringen said:

Jeg kan i latskap finne på å tømme oppvaskmaskinen bare halvveis før jeg begynner å fylle den opp igjen med skittent. Det skjer spesielt hvis jeg er sliten og trenger en kjapp løsning på problemet "kjøkken som er rotete og ser ut som helvete selv". 

Din versjon av min "åh..klesvasken glemte jeg å henge opp"...jaja, da stapper jeg inni mer og tar en runde til :daane:

Anonymkode: 260c2...9ea

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Stjeler du med dårlig samvittighet, eller er du immun? Blir nervøs bare av å lese, jeg :fnise:

Håper du får orden på nedtrappingen...av både smerter og stjeling, egentlig :Nikke:

Anonymkode: 260c2...9ea

Takk, det håper jeg også 🤞

Dårlig samvittighet innimellom, men ikke alltid 🙈

Anonymkode: c4b07...44b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde fått så adrenalin at jeg hadde glemt kortkoden min :Knegg:

Anonymkode: 260c2...9ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å nappe hår og er helt fasinert av hårsekker. Jeg vokser meg selv hjemme og når jeg får en god stripe som er stappfull av hår med hårsekker kan jeg sitte puse på dem før jeg klarer å kaste trofeet. Hvis jeg napper et hår med hårsekk så stryker jeg de på kinnet litt før jeg kan gi slipp på det. 

Anonymkode: a2e47...b59

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg elsker å nappe hår og er helt fasinert av hårsekker. Jeg vokser meg selv hjemme og når jeg får en god stripe som er stappfull av hår med hårsekker kan jeg sitte puse på dem før jeg klarer å kaste trofeet. Hvis jeg napper et hår med hårsekk så stryker jeg de på kinnet litt før jeg kan gi slipp på det. 

Anonymkode: a2e47...b59

Det kan være trikotillomani. Jeg har det.

Anonymkode: b8fcb...47c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det kan være trikotillomani. Jeg har det.

Anonymkode: b8fcb...47c

Det er nok ikke så ille at det går over i diagnose, men at det er et snev av det er jeg ikke tvil i. Jeg er rimelig besatt i å nappe kroppshår. 

Anonymkode: a2e47...b59

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/19/2021 at 8:20 AM, AnonymBruker said:

Jeg elsker å nappe hår og er helt fasinert av hårsekker. Jeg vokser meg selv hjemme og når jeg får en god stripe som er stappfull av hår med hårsekker kan jeg sitte puse på dem før jeg klarer å kaste trofeet. Hvis jeg napper et hår med hårsekk så stryker jeg de på kinnet litt før jeg kan gi slipp på det. 

Anonymkode: a2e47...b59

Har perioder jeg kan sitte å surre håret rundt fingeren og bare dra det ut. Stopper før det blir for ille, men det er en merkelig avslapning i det.. 

Anonymkode: 260c2...9ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også en nese-pellende busespiser. Jeg biter tånegler etter dusjen. Går gjerne 2ukers tid mellom hver gang jeg grer håret, det blir bare satt opp i knute på morran. Bruker ofte samme bh en jobbuke av gangen.

Anonymkode: 3bb35...bf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.1.2021 den 3.37):

Glemmer ofte å pusse tenner, men gjør det regelmessig.

Klipper negler ved vinduet så avklipte negler flyr ut på gaten. 

Har ikke skiftet sengetøy på nesten to år.. galskap I know, men det lukter ikke noe av det. Skal få skiftet før denne måneden er over.

Dusjer i nesten tre kvarter, pga OCD. 

Utsetter ting ofte til siste liten. 

Spoler ofte frem og tilbake når jeg ser på filmer og tv-serier.

Anonymkode: 1be5d...63d

Spesielt å dusje lenge pga OCD, men samtidig ikke skifte sengetøy på 2 år😅 samme med å ikke pusse tenner. Jeg var alvorlig deprimert en gang og la meg inn på psyk. Hadde da ikke dusjet og pusset tenner på 2 uker.

Anonymkode: a9fc1...f45

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen mange som spiser buser og negler. Synes nesten det er eklere med tånegler enn buser :Knegg: 

Gjør selv begge deler, men river av mer enn jeg klipper. Kan gjerne gå helt ned til skinnet uten at det gjør noe. Gjør vondt uten at det gjør vondt, liksom :ler:

Anonymkode: 260c2...9ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en uvane med å skrape meg i hodebunnen med neglene. 

Anonymkode: c3277...585

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var yngre slet jeg med at om jeg slo meg på venstre side av kroppen, måtte jeg også slå meg på høyre. Om noen ga meg en klem på kun den ene siden, følte jeg meg "skjev" lenge etterpå. Så jeg den ene foten min når jeg gikk tur eller syklet, så måtte jeg også se den andre foten. Gikk jeg i sirkel til høyre, måtte jeg også gå i sirkel til venstre.

Har heldigvis blitt myyyyyyye bedre nå. Hender en gang i blant når jeg rusler at jeg MÅ se høyrefoten om jeg har sett venstrefoten da..... 😄

Anonymkode: a5fcc...f46

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette henger igjen fra barndommen (og nå er jeg meget godt voksen) 😊

Når jeg er ute og går i regnvær eller rett etter regnvær, og jeg ser en meitemark som ligger i en vannpytt ( som lever) eller er på vei inn i en vannpytt, så løfter jeg den opp og legger den på et tørrere sted.

Samme kan jeg gjøre om det er solskinn og jeg ser det er en meitemark som holder på å tørke. Da tar jeg og legger den i skyggen - helst på gress/jord.

 

Anonymkode: a5fcc...f46

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 hours ago, AnonymBruker said:

Dette henger igjen fra barndommen (og nå er jeg meget godt voksen) 😊

Når jeg er ute og går i regnvær eller rett etter regnvær, og jeg ser en meitemark som ligger i en vannpytt ( som lever) eller er på vei inn i en vannpytt, så løfter jeg den opp og legger den på et tørrere sted.

Samme kan jeg gjøre om det er solskinn og jeg ser det er en meitemark som holder på å tørke. Da tar jeg og legger den i skyggen - helst på gress/jord.

 

Anonymkode: a5fcc...f46

Så omtenksomt :hjerte: 

Legger merke til mye rart etter denne tråden. 

"Rompe er rompe og det lukter, men det lukter da ikke sååå ille"?  :ler:

Anonymkode: 260c2...9ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/20/2021 at 1:00 PM, AnonymBruker said:

Spesielt å dusje lenge pga OCD, men samtidig ikke skifte sengetøy på 2 år😅 

Anonymkode: a9fc1...f45

Bra observert :Nikke:

Anonymkode: 260c2...9ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teller nesten alltid antall ord for eksempel på teksting på tv. Kan også "flytte" om på ordene i hodet mitt så det er like langt på begge linjene.

Må alltid på do før jeg drar noen steder. Selv om jeg var på do for ti minutter siden. Blir også stresset hvis jeg ikke vet hvor det er do på nye steder. 

Piller alltid på skorper. Dette kombinert med mye eksem og kløe som gir meg sår, spesielt i hodebunnen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...