Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

71 grader nord - Norges tøffeste kjendis - sesong 2021 - Linær TV

Anbefalte innlegg

Gjest Frosendiva
Skrevet
Krutthøna skrev (17 minutter siden):

Ja, det er det. Men, de er vel ikke sammen lenger?

Bor vel sammen  de. Men siden de holder privat livet veldig  privat hvem vet.

Skrevet

Nå så jeg nettopp reklamen igjen, og der er Isabel på sykkel. Hun kommer garantert tilbake. Like it or not!

• Liker 6
Skrevet

Syns det var ganske underholdene og bra første episode. Mange fine og gøye folk med

Anonymkode: cb292...5bf

• Liker 4
Skrevet
Malika skrev (7 timer siden):

Kystsesong pga Covid-19. Slik var det i den vanlige 71 også i år.

Hvorfor det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor det?

Fordi både deltakere og hele crewet bor i en båt under hele innspillingen...  Smittevern veit du 😊 

Anonymkode: 45dd1...01b

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Fordi både deltakere og hele crewet bor i en båt under hele innspillingen...  Smittevern veit du 😊 

Så teltene slås opp kun for kamera sin skyld? De må "liksom" legge seg, og "liksom" stå opp, så det skal se ut som de sover i teltet? Dummeste jeg har lest. 

Anonymkode: d3d46...3a3

• Liker 8
Skrevet

Noen som vet hvordan man kan få se dette med tekst? Jeg prøver å følge med, men hører litt dårlig og det er så sykt dårlig lyd på programmet 😕 Jeg har telia-boks. 

• Liker 2
Skrevet
Malika skrev (9 timer siden):

Haha! Ja, Vår er temmelig spydig, men skal bli artig å følge henne likevel. Kankje vi får se andre sider av henne. Fay er enten eller hos folk, men jeg liker folk flest, så jeg liker henne også. Astrid er jo bare super, på alle mulige måter. Har fulgt med henne en stund, og så fint et menneske. 

Jeg liker Vår. Synes hun virker som en kjempedame og har veldig mye empati med folk. Hun virker ekte. 

Synd med 71 at de skal h med sånne sutrete jåledamer. Liker programmet, men spoler glatt over disse, og håper de ryker først. Mange fine mennesker på det programmet, så det ødelegger litt for oss som ikke er opptatt av drama.

Anonymkode: 34b66...837

• Liker 7
Gjest Frosendiva
Skrevet
Trotwood skrev (33 minutter siden):

Noen som vet hvordan man kan få se dette med tekst? Jeg prøver å følge med, men hører litt dårlig og det er så sykt dårlig lyd på programmet 😕 Jeg har telia-boks. 

Kan du få opp txt  så er det side 299. 

Skrevet
Trotwood skrev (35 minutter siden):

Får ikke på get-boksen, så må se på dplay ☹️

Anonymkode: b9410...cd1

• Liker 2
Skrevet
loveli skrev (10 timer siden):

Men jeg må innrømme at jeg ikke liker Vår etter å ha sett på God Morgen Norge, synes huner så utrolig frekk og syrlig.

Og Fay er en sånn drømmer jeg ikke forstår meg på.

Enig i det flrste!

Angående drømmer; kjenner meg såå igjen i henne 😅 går rundt med hodet i skyene 90%av tiden!

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Frosendiva said:

Kan du få opp txt  så er det side 299. 

Jeg får ikke opp tekst-tv 😕

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Får ikke på get-boksen, så må se på dplay ☹️

Takk, får prøve å se der! 

Skrevet
Krutthøna skrev (2 timer siden):

Nå så jeg nettopp reklamen igjen, og der er Isabel på sykkel. Hun kommer garantert tilbake. Like it or not!

Æsj! Hun har jo ikke noe der å gjøre! Hvor og hva gjorde hun den natten? Sekken hennes ble igjen på camp-siten.

Hun bekrefter jo alle fordommer man måtte ha mot disse rosa-bloggerne 😖

Klarte ikke noe på den første etappen. Til og med på nedturen klarte hun ikke å komme seg i snøen 😩 Vår var litt oppgitt virka det som da de snakka med Tom ved målgang. Også Henrik med Kim Kardashian-kommentaren 😂😂  Han virka ikke lei seg akkurat 😅

Anonymkode: 87669...2e8

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja skjønte jo at det hadde noe med smittevern å gjøre. Men skjønte ikke umiddelbart hvorfor det var kyst- sesong. 

Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men deltakerne sover i telt og sånn? Hvis de ikke gjør det så er det jo bare rart å late som.

at crewet bor i båt er en ting. Men uansett, hva har det med smittevern p gjøre?

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Æsj! Hun har jo ikke noe der å gjøre! Hvor og hva gjorde hun den natten? Sekken hennes ble igjen på camp-siten.

Hun bekrefter jo alle fordommer man måtte ha mot disse rosa-bloggerne 😖

Klarte ikke noe på den første etappen. Til og med på nedturen klarte hun ikke å komme seg i snøen 😩 Vår var litt oppgitt virka det som da de snakka med Tom ved målgang. Også Henrik med Kim Kardashian-kommentaren 😂😂  Han virka ikke lei seg akkurat 😅

Anonymkode: 87669...2e8

Så litt av 1 episode av serien hennes . Hun sa : karrieren har jeg for alltid ,men ikke kjæresten. 😂Og var hos hudpleier ,som brukte hansker og munnbind mens hun jobba ,Men da Isabell skulle gå ble det en het omfavnelse . Trur ikke hun gidd bry seg om korona. 

Anonymkode: f44f5...197

• Liker 7
Skrevet
Trotwood skrev (2 timer siden):

Det er jo tekstet? Det er det på Discovery + i hvertfall, var det på de episodene jeg så i går.

Anonymkode: 155e8...2fb

• Liker 1
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Det er jo tekstet? Det er det på Discovery + i hvertfall, var det på de episodene jeg så i går.

Anonymkode: 155e8...2fb

Ikke hos meg, ellers ville jeg jo ikke spurt 🙈

• Liker 3
Skrevet

Noen som vet når reprisen går? 

Får ikke discovery+ på tvn, ønsker å se på tv skjermen. 

Anonymkode: 2fb94...7b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...