KaBom Skrevet 16. juni 2023 Forfatter #361 Del Skrevet 16. juni 2023 (endret) Veldig fornøyd med nedgang igjen Det hjalp nok veldig å ikke spise kake dagen før veiedag, slik jeg gjorde i forrige uke 😂😜 Jeg har en liten drøm om å klare å fortsette den jevne nedgangen i løpet av ferien slik at jeg kan starte høsten på under 70 kg. Men jeg er litt usikker på om det er realistisk. Vi skal ikke på noen eksotiske ferier, men skal bo en del på hytter, først med min familie og så med svigers/svogers og med langt til butikk og uten tilgang på egen bil siden vi reiser med fly så mister jeg litt av kontrollen på matinntaket, og dessuten er det en del av meg som tenker at det kan være fint med en pause i nedgangen også, for å kunne starte opp igjen i august med enda mer overskudd, vi får se. Uansett så kommer jeg ikke til å ha tilgang til vekt for størstedelen av juli, men akkurat det blir nok bare deilig, tror jeg. Vektliste: 15. mars (uke 1): 81 kg 24. mars (uke 2): 79 kg (-2 kg) 31. mars (uke 3): 77.6 kg (-1,4 kg) 7. april (uke 4): 78,4 kg (+0,8 kg) 14. april (uke 5): 78,7 kg (+0,3 kg) 21. april (uke 6): 77,5 kg (-1,2 kg) 28. april (uke 7): 77,6 kg (+0,1 kg) 5. mai (uke 8): 76,7 kg (-0,9 kg) 12. mai (uke 9) 76,4 kg (-0,4 kg) 19. mai (uke 10) 76,1 kg (-0,3 kg) 26. mai (uke 11): 75,5 kg (-0,6 kg) 2. juni (uke 12): 74,8 kg (-0,7 kg) 9. juni (uke 13): 75,3 kg (+0,5 kg) 16. juni (uke 14): 74,2 kg (-1,1 kg) Totalt ned siden 15. mars: 6,8 kg Endret 16. juni 2023 av KaBom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 16. juni 2023 #362 Del Skrevet 16. juni 2023 Hurra for magisk nedgang! Jeg tror at hvis man er fokusert og bevisst på inntaket sitt og trim i sommer, så kan du absolutt klare de målene du ønsker. Spørsmålet blir vel om du ønsker å være fokusert eller bare slippe litt opp Ingenting er feil tenker jeg. Gjør som du føler for. Det viktigste er uansett at du er her igjen etter sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 18. juni 2023 Forfatter #363 Del Skrevet 18. juni 2023 Takk, @Amatariel 🥰 Godt å høre at noen har trua. Jeg pleier typisk å gå opp noen kilo om sommeren, er nok mest mangelen på rutiner som tar meg, men jeg skal prøve å ikke gå opp i alle fall. Uke 24 er ferdig og det er på tide å oppsummere trening og aktivitet. Er fornøyd med 26 km i gåturer (og 17 km til sammen i løping i tillegg). Det har vært en særdeles varm uke her med temperaturer godt over 25 grader, men jeg har vært flink til å planlegge slik at dagens gåtur har blitt lagt tidlig, før det blir for varmt. I dag fikk jeg plutselig en fin luke med tid på morgenen da temperaturen endelig gikk noe ned, baby sov lenge og 4-åringen bestemte seg for å være veldig harmonisk. Litt på impuls bestemte jeg meg for at dette var dagen der jeg endelig skal ta en litt lengre løpetur. Jeg har jo vært stuck på 5 km lenge nå. Både fordi jeg er ganske ferdig fysisk etter fem, men også fordi det har vært vanskelig å finne (eller bare kreve) den tiden. Jeg løper jo ikke like raskt som jeg gjorde før graviditeten heller, så 7km tar jo mye lengre tid nå enn i fjor vår. Kondisjonsmessig gikk turen veldig fint. Litt høy puls, men klarte hele turen sammenhengende uten pauser, men knærne ble greit vonde på slutten, og snitt-tempo endte opp på 6:40, ørlite treigere enn de andre turene denne uka, men absolutt godkjent. Jeg smaker litt på å melde meg på et løp i sommer. Fant en 10km i slutten av juli i nærheten av der vi skal på hyttetur, men klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg skal gå for det eller ikke. Er litt usikker på om det passer den datoen (må ha tilgang til bil og sjåfør, da løpet ikke går i sirkel) og litt usikker på formen også. Tror dog ikke at arrangementet blir utsolgt, så jeg har litt tenketid. Uke 24 Tirsdag: løpetur 5km Onsdag: styrke helkropp, 30 minutter Torsdag: løpetur 5km Søndag: løpetur 7 km Gåturer: 26 km totalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 19. juni 2023 Forfatter #364 Del Skrevet 19. juni 2023 Må forresten innom og skryte litt av meg selv: den siste måneden har jeg helt slutta å kjøpe inn helgegodis. Dette er et rituale jeg har hatt i alle mine voksne år: kjøpe inn godteri og/eller snacks for å konsumere i sofaen på kveldene i helgen. I perioder har det vært snakk om fredag og lørdag, mens de siste årene har det vært kun lørdag. Jeg har forsvart denne praksisen med at jeg liker å ha litt forskjell på hverdag og helg (en tankegang jeg fortsatt står for), men problemet er at jeg ser at det ofte blir MYE annerledesspising i helgene. Hvis vi er med familie på dagtid blir det gjerne servert bakst eller vafler til barna, nå på sommeren går det i is, og samme hvis vi skal i bursdag eller lignende. Også spiser vi jo ofte litt ekstra god middag også. Har lenge tenkt at den godteskåla jeg spiser ETTER at barna er lagt begynner å bli litt vel overflødig. Ikke bare fordi vi som regel har kost oss ekstra på dagtid også, men og fordi det skjer noe skummelt når jeg setter meg ned foran TV-en med en godteskål: jeg spiser himla raskt og mye, helt uten å kjenne etter om jeg blir mett. Ofte blir jeg litt uvel av hele greia også. Har lenge tenkt på å slutte å kjøpe inn, men så har jeg nesten vært litt redd for å angre meg hvis jeg ikke gjør det. Vi er mye med nieser og nevøer på dagtid i helgene og derfor er jeg ofte litt susete i hodet på kvelden og har følt at jeg da fortjener godteri for å slappe av. Men innerst inne har jeg jo visst at det egentlig ikke er et reelt behov, også sover jeg også mye dårligere når jeg spiser dritt rett før leggetid. Jeg har på ingen måte hatt total godtestopp, men porsjonene blir mye mer fornuftige når det er snakk om noen never potetgull mens vi sitter i hagen til svigers og passer på barn som løper rundt enn når jeg sitter med skåla alene. Føles som en liten, men viktig seier. Tror det er lurt av meg å prøve å endre denne vanen nå i sommerhalvåret. Kan se for meg at kveldsgodt vil friste mer når høstmørket kommer tilbake. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 19. juni 2023 #365 Del Skrevet 19. juni 2023 Nesten 1 år har gått siden jeg besøkte boka di sist, og du har jo vært superflink til å oppdatere den. Og fremdeles flink til å tracke trening👏 Godt jobba med godtestopp! 🥳 Det med godteskåla støtter jeg deg veldig i - det blir fort mye annet godt i helgene. Her er vi også i gang med godtestopp, og denne helga var det også stopp på potetgull. Får krysse fingrene for at vi klarer 1 måned👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 20. juni 2023 #366 Del Skrevet 20. juni 2023 KaBom skrev (På 19.6.2023 den 8.35): Jeg har forsvart denne praksisen med at jeg liker å ha litt forskjell på hverdag og helg (en tankegang jeg fortsatt står for), men problemet er at jeg ser at det ofte blir MYE annerledesspising i helgene. Hvis vi er med familie på dagtid blir det gjerne servert bakst eller vafler til barna, nå på sommeren går det i is, og samme hvis vi skal i bursdag eller lignende. Også spiser vi jo ofte litt ekstra god middag også. Har lenge tenkt at den godteskåla jeg spiser ETTER at barna er lagt begynner å bli litt vel overflødig. Ikke bare fordi vi som regel har kost oss ekstra på dagtid også, men og fordi det skjer noe skummelt når jeg setter meg ned foran TV-en med en godteskål: jeg spiser himla raskt og mye, helt uten å kjenne etter om jeg blir mett. Ofte blir jeg litt uvel av hele greia også. Dette kjenner jeg meg så veldig igjen i. Vafler, is, bolle på kafe eller noe annet litt ekstra. Noe godt til middag etc. etc. Her er det også "bare" lørdagsgodt, men jeg tar meg selv i å sluke skålen og være kvalm etterpå. Hadde en mye bedre rutine på det i fjor, men svaret er kanskje å droppe det helt? Tror ikke jeg er så voksen, jeg er jo "bare" 40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 23. juni 2023 Forfatter #367 Del Skrevet 23. juni 2023 Bokdamen skrev (På 20.6.2023 den 9.38): Dette kjenner jeg meg så veldig igjen i. Vafler, is, bolle på kafe eller noe annet litt ekstra. Noe godt til middag etc. etc. Her er det også "bare" lørdagsgodt, men jeg tar meg selv i å sluke skålen og være kvalm etterpå. Hadde en mye bedre rutine på det i fjor, men svaret er kanskje å droppe det helt? Tror ikke jeg er så voksen, jeg er jo "bare" 40 Haha, det var ikke meningen å gi andre dårlig samvittighet for lørdagsgodtet, altså. Jeg har som nevnt vært en stor fan i mange år. 😎 Jeg tviler sterkt på at jeg har hatt min siste skål med lørdagsgodt, altså. I perioder er det også en motivasjonsfaktor for å spise mindre usunt i uka, og da går jeg jo i pluss totalt sett, så vi får se hvordan det blir i lengden, men slik som det er nå så blir jeg ikke så veldig fristet av tanken på å spise mye godt rett før leggetid, kanskje er det amming og mangel på søvn som gjør at jeg heller vil ha «vanlig» kveldsmat som jeg sover bedre på…? ☺️ Vektliste: 15. mars (uke 1): 81 kg 24. mars (uke 2): 79 kg (-2 kg) 31. mars (uke 3): 77.6 kg (-1,4 kg) 7. april (uke 4): 78,4 kg (+0,8 kg) 14. april (uke 5): 78,7 kg (+0,3 kg) 21. april (uke 6): 77,5 kg (-1,2 kg) 28. april (uke 7): 77,6 kg (+0,1 kg) 5. mai (uke 8): 76,7 kg (-0,9 kg) 12. mai (uke 9) 76,4 kg (-0,4 kg) 19. mai (uke 10) 76,1 kg (-0,3 kg) 26. mai (uke 11): 75,5 kg (-0,6 kg) 2. juni (uke 12): 74,8 kg (-0,7 kg) 9. juni (uke 13): 75,3 kg (+0,5 kg) 16. juni (uke 14): 74,2 kg (-1,1 kg) 23. juni (uke 15): 74,0 kg (-0,2 kg) Totalt ned siden 15. mars: 7 kg Jeg hadde veldig lyst til å se 73-tallet denne uka, men er likevel godt fornøyd med nedgang, samme hvor liten. De siste to dagene har vært veldig travle, og både søvn og mat har blitt litt så som så og jeg hadde ikke vært overrasket dersom kroppen hadde holdt på mer vann heller. Veldig fint å runde 7 kg ned på 15 uker Akkurat passe tempo, spør du meg. Var på sommeravslutning i går med samme kjole som jeg brukte 17. mai. Det er bare 2,5 kg siden, men kjolen satt mye bedre i går, og det er deilig å se 😀 Treningen har vært litt surrisurr denne uka på grunn av planer, dårlig søvn og varmen, men det er ok. Forhåpentligvis får jeg noen økter i helga før jeg tar en oppsummering av uka på søndag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 23. juni 2023 #368 Del Skrevet 23. juni 2023 Hurra for minus 7 kilo til sammen altså! Virkelig fortjent 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 24. juni 2023 #369 Del Skrevet 24. juni 2023 Herlighet! 🤩 7 kg siden mars - det er jo superbra👏🥳🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 25. juni 2023 Forfatter #370 Del Skrevet 25. juni 2023 Takk, dere! Det føles jo litt småtregt når man ser på vekten fra uke til uke, særlig de gangene man går litt opp eller vekta står stille, men plutselig så merker man en stor forskjell likevel. Jeg har en dumbell på 8 kg som jeg bruker til treningen hjemme og den er tung, altså. Tenk at jeg snart har kvittet meg med en sånn fra kroppen min, det er veldig rart. (Og enda rarere at jeg fortsatt veier 10 kg mer enn forrige sommer, jeg har nemlig en 10kg dumbell også, og den er jo enda tyngre. Ikke rart at jeg fortsatt er en god del treigere når jeg jogger 😂). Oppsummering av treningsuka uke 25: Onsdag: jogging 5 km Fredag: jogging 5 km Lørdag: Styrke, helkropp sirkeltrening Søndag: jogging 5 km Gåturer: 25 km Denne uka ble både travel og litt baktung med mye sosiale greier, og litt dårlig søvn noen dager. Er glad for at jeg likevel fikk til fire svette økter + 25 km i gåturer. Håper kanskje på å få til litt mer i neste uke, bare for å pushe det nivået jeg ligger på, kanskje løpe en litt lengre distanse en dag og legge inn litt mer styrke, men må passe på at jeg ikke stresser for mye med det også. Det blir siste uka hjemme før vi reiser på ferie og jeg har en del praktisk som må ordnes med pakking og diverse. Er litt spent på hvordan det skal gå å få trent i ferien. Vi skal feriere med barnas besteforeldre på begge sider, altså mange å forholde seg til og mange behov som skal dekkes, men også flere til å lage mat og underholde barna, så forhåpentligvis skal det gå smidig å få inn en halvtimes egentid til trening her og der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 26. juni 2023 #371 Del Skrevet 26. juni 2023 KaBom skrev (18 timer siden): men også flere til å lage mat og underholde barna, så forhåpentligvis skal det gå smidig å få inn en halvtimes egentid til trening her og der. Veldig greit å se på det slik 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 30. juni 2023 Forfatter #372 Del Skrevet 30. juni 2023 Noen dager til avreise ennå, men dette blir i alle fall siste veiing før sommerferien. Det kan hende at det blir noen dager hjemme senere i juli, siden ferieplanene våre stort sett består av hytta + besøk til familie med litt slingring i forhold til vær og vind, men jeg har uansett bestemt meg for å holde juli loggefri på vekt. Tenker at det er greit med en pause, for å så komme tilbake igjen i august. Da får vi forhåpentligvis en "ny" hverdag med litt mer rutiner på baby, og jeg kommer på et tidspunkt til å starte å logge maten for å få mer oversikt og ligge i et mer bevisst underskudd. Må bare se an hvordan innføring av fast føde går og hvordan vi da ligger an på ammingen. Vektliste: 15. mars (uke 1): 81 kg 24. mars (uke 2): 79 kg (-2 kg) 31. mars (uke 3): 77.6 kg (-1,4 kg) 7. april (uke 4): 78,4 kg (+0,8 kg) 14. april (uke 5): 78,7 kg (+0,3 kg) 21. april (uke 6): 77,5 kg (-1,2 kg) 28. april (uke 7): 77,6 kg (+0,1 kg) 5. mai (uke 8): 76,7 kg (-0,9 kg) 12. mai (uke 9) 76,4 kg (-0,4 kg) 19. mai (uke 10) 76,1 kg (-0,3 kg) 26. mai (uke 11): 75,5 kg (-0,6 kg) 2. juni (uke 12): 74,8 kg (-0,7 kg) 9. juni (uke 13): 75,3 kg (+0,5 kg) 16. juni (uke 14): 74,2 kg (-1,1 kg) 23. juni (uke 15): 74,0 kg (-0,2 kg) 30. juni (uke 16): 73,8 kg (-0,2 kg) Totalt ned siden 15. mars: 7,2 kg Det ble "bare" 0,2 kg ned denne uka også, men jeg er veldig fornøyd med å se 73-tallet etter å ha vippet rundt på 74-75 i hele juni. Føles mentalt som en større barriere enn de 200 grammene jeg gikk ned forrige uke. 😂 I Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 30. juni 2023 #373 Del Skrevet 30. juni 2023 Skikkelige gode resultater altså Ta velfortjent loggepause i juli! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 2. juli 2023 Forfatter #374 Del Skrevet 2. juli 2023 Tenkte å føre inn ukas trening før jeg glemmer det, siden vi skal reise i morgen tidlig. Jeg håper egentlig på å få tid til å legge inn en rask 5km i kveld, siden det blir reisedag i morgen, men det er mye som må klaffe med pakking og legging av barn, så det er langt ifra en done deal. Tirsdag: løpetur, 7 km Onsdag: styrketrening 30 minutter + løpetur 5 km Fredag: styrketrening + mobilitet/yoga 1 time + løpetur 5 km Gåturer: 7 km Denne uka har samboer hatt hjemmekontor og jeg fikk testet å trene styrke og løpe samme dag (med en pause mellom på grunn av amming og diverse). Fungerte ganske fint, bortsett fra at jeg på fredagen kjente at blodsukkeret ble veldig lavt i løpet av løpeturen. At det var varmt, fuktig og løypa hadde over 100 høydemetre kan også ha bidratt. Det som har lidd denne uka er helt klart trilleturene. Siden samboer har vært hjemme og jeg har hatt tilgang til bil så har jeg for en gangs skyld brukt bilen for å handle og gjøre ærender. Siden det var siste uka før ferie var det rett og slett nødvendig, men jeg tenker at det sikkert er sunt med litt variasjon også. Siden midten av april har jeg gått turer på rundt en time minst 5 dager i uka, og siden baby ikke sover så godt på grus (diva!) har det blitt mye asfalt under beina. Merker at jeg følte meg litt mer spretten på løpeturene når jeg har fått litt pause også. Kommer nok til å gå en del i ferien også, men det blir neppe like jevnt. Er ikke alle steder vi skal til som har gode turveier som egner seg for vogn, men til gjengjeld har vi besteforeldre som kan passe barn, så kanskje det blir noen turer uten vogn også? Værvarselet er ikke helt supert for den kommende uka, men jeg gleder meg likevel. Når du har løpt turer i 25+ og dels veldig fuktig vær, slik det har vært i Oslo den siste uka skal det bli godt med litt vestlandsvær også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 6. juli 2023 #375 Del Skrevet 6. juli 2023 God tur og kos deg med sommerferie🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 8. juli 2023 Forfatter #376 Del Skrevet 8. juli 2023 Sjekker rolig inn fra sommerferieland. Er på hytta med svigers og svogers og har det egentlig veldig fint, men merker at det er greit kaos med mange barn og voksne som bor veldig tett. Må innrømme at det tok ca. to dager før kosten skled helt ut og verre ble det utover uka. 😅 Tror jeg har mye stress-hormoner i omløp som trigger lysten til å overspise, pluss at det har vært noen feiringer med ekstra gjester. Prøver å tenke at det ikke er noen stor krise egentlig. Gjort er gjort, spist er spist, og om noe så er kroppen nå ganske lei av salte snacks og søtsaker. Skal prøve å stresse ned, øve på tilstedeværelse med barna, spise nok vanlig mat og passe på søvnen. Satser på at det får bukt på det suget som de siste dagene har føltes umettelig. Men på den positive siden så går treningen fint! Lange gåturer har det ikke blitt, men noen løpeturer har jeg fått til. I går bestemte jeg meg for å pushe meg litt ekstra og fikk endelig løpt 5k på under 30 minutter, for første gang siden fødsel ☺️ Jeg prøver egentlig å ikke være så opptatt av tempo, men det er jo en gøy milepel uansett. For en med min høyde tilsvarer denne tiden ganske grei form vil jeg påstå, selv om det er et stykke unna gamle rekorder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 9. juli 2023 #377 Del Skrevet 9. juli 2023 Godt å høre at det går fint, selv om dere er mange, på sikkert ikke et alt for stort sted. Vi pleier også ofte å feriere slik, så vet hvordan det kan være Superimponert over at du får løpt på turen da! Ikke alle som ville klart det. Og livet kan på mange måter begynne på nytt igjen etter en fødsel, så det er veldig innafor å feire rekorder nå. Enig i at ekstra mat når du er på ferie, og trimmer, ikke er noe stor krise Kos deg videre! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 12. juli 2023 Forfatter #378 Del Skrevet 12. juli 2023 Trening uke 27: Tirsdag: løpetur, 6 km Torsdag: løpetur 5 km Fredag: løpetur 5 km Logger forrige ukes trening før jeg glemmer det. Ble «bare» tre økter, men er greit fornøyd med det. Er bare å innse at forutsetningene er annerledes når man er ute av eget miljø og rutiner og i år var det ekstra utfordrende å finne tid fordi jeg måtte ta hensyn til baby/amming. Denne uka har jeg ikke fått til noen løpeturer ennå, programmet ble rett og slett for stramt med to reisedager (fra en hytte til en annen og så hjem igjen fordi værmeldingen var så dårlig). Men regner med at jeg får inn noen økter nå mot slutten av uka, siden vi skal være hjemme noen dager og jeg bare har mine egne barn å passe igjen. Klarte ikke å motstå fristelsen til å gå på vekten. Har fortsatt tenkt å ikke notere/logge vekt for juli, men siden kostholdet har sklidd litt ut var jeg litt for nysgjerrig til å ikke sjekke og oppdaget til min store forundring at jeg har gått ned 600 gram siden sist. 😅 Nesten to uker siden sist jeg veide meg, så veldig stort er det ikke, men jeg trodde så absolutt at jeg hadde gått opp, så det var en gledelig overraskelse. Tror det må være ammingen som gir utslaget her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 12. juli 2023 #379 Del Skrevet 12. juli 2023 Ja er all forståelse for at det er ekstra utfordrende på ferie! Bare det er at du stikker innom her er jo beundringsverdig Moro at snikveiingen din ble en positiv overraskelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 16. juli 2023 Forfatter #380 Del Skrevet 16. juli 2023 Treningsuke 27: Torsdag: løpetur, 5 km Fredag: løpetur 5 km Uke 27 ble den korteste treningsuka på lenge. Flere reisedager, barn som har vært litt ute av rutiner og god gammeldags dårlig planlegging. Stresser ikke med det (tror om noe at det er greit at kroppen får hvilt seg litt), men kjenner at jeg har vært litt mer irritabel og rastløs når jeg ikke får utløp gjennom trening. Har også blitt hekta på en Tv-serie med mannen, så kveldene har gått til det. Men tror vi trenger den tiden sammen etter nesten to uker på hyttetur der vi knapt har sett hverandre fordi vi alltid er opptatt med minst ett barn hver, da vi også har passet nieser og nevøer. Neste uke blir vi også hjemme, men får besøk, så det blir også en «annerledesuke». Heldigvis er det folk vi kjenner godt, som ordner seg selv og også har andre planer for tiden vi skal være her, så jeg skal prøve å få sneket inn noen økter der det passer. Vurderer å dra på treningsstudio hvis jeg finner en tid der det passer. Jeg trener jo fint hjemme, men det er greit med litt variasjon, og det slår meg at det sikkert er godt med albuerom på studio i midten av juli. Må også snikskryte litt av dagens kveldsmat. Spiste masse pizza til middag i dag: skikkelig fet og salt mat som alltid gjør meg innmari fysen på noe søtt. Heldigvis var kjøkkenskapene tomme for godter, men vi hadde frosne bananer, litt melk, peanøttsmør og kakaopulver. Ble en deilig «nice cream», som smakte bedre enn det ser ut. Veldig tilfredsstillende og ikke minst næringsrikt. Skal jaggu bli flinkere til å fryse ned halvbrune bananer i fremtiden. De kan brukes til så mye godt!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå