Gå til innhold

KaBom trener


KaBom

Anbefalte innlegg

Det jeg husker best med småbarnsperioden var å aldri få sitte i fred på do. Å sette seg ned der utløste alltid Mamma? Maaamma!! alarmen. Den første i tida tilbake i jobb var jeg livredd for å glemme å låse dodøra😅😅

Skjønner godt at du har hatt det travelt når du både har vært alene med barna og drevet med organisering. Håper mannen er tilbake slik at dere er to til å drifte bursdagsselskapene.

1,2 ned er jo kjempebra! Og grattis med ny laveste vekt etter fødsel. Vil tro at under 70 er rett rund hjørnet🙌

Ønsker deg en nydelig helg🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lunalu skrev (På 1.9.2023 den 15.22):

Å sette seg ned der utløste alltid Mamma? Maaamma!! alarmen.

Haha ja det er sant! Og den perioden der de roper maaaamma for alt mulig. Eneste gangen de roper pappa er når de lurer på hvor mamma er! 🤣

Om det er noen jeg er sikker på kommer inn i flyten igjen så er det deg KaBom! :klemmer: Så du er nok inne i treningen igjen på null komma niks. Men innimellom skjer livet ja, og det er bursdager m.m som du sier. Men oppussing o.l kan jo være bra trening innimellom det altså! Du sitter i alle fall ikke på ræva ;) Og organisering da! 🤤 En "husmors" våte drøm - hihi. I alle fall min. Elsker organisering! Jeg føler også at man får ro i hodet og sjelen av det.

Endret av Amatariel
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Av erfaring vet jeg at jeg må jobbe hardere for hver kilo under 70, men samtidig at hver kilo merkes mer på kroppen, sikkert fordi det prosentvis utgjør mer av total kroppsmasse, så jeg prøver mentalt å forberede meg på at vekten kan stagnere fremover. 

Dette skal jeg virkelig ta med meg videre inn i vektreduksjonen. Jeg syter og klager over at jeg "bare" går ned 0,6 kg pr uke, men det utgjør jo faktisk en enorm prosent av min totale kroppsmasse! Åh, du må jo være verdens beste motivator :hjerteflagg: Så stagnasjon, nå kan du bare komme. Jeg skjønner at jeg må jobbe mer for hver kg ned, og vet du hva?? Det er helt greit takket være deg :klem:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tusen takk for alle godord! Det var virkelig hyggelig å komme tilbake til. 🥰

Jeg har den siste tiden følt meg litt «avkoblet» fra livsstilsprosjektet. Treningen har jo, som kjent, vært litt av og på, mye fordi jeg synes det er vanskelig å få planlagt nok tid, og kosten har også sklidd litt ut de siste ukene, takket være en større feiring med godt over 20 gjester for snart to uker siden, og alle restene som følger med. ;) 

Forrige fredag startet med at samboer vekket meg med beskjed om at fireåringen kastet opp og måtte bli hjemme med meg og bebis, og det var vel først langt utpå lørdagen at jeg kom på at jeg hadde glemt å veie meg, en god illustrasjon av hvordan de siste ukene har føltes. Livet bare ruller avgårde i ekspressfart, og jeg henger bare på, alltid litt i etterkant og uten at jeg klarer å planlegge. 

Jeg har gått og grublet litt på hva som egentlig har plaget meg. Det er jo ikke slik at jeg har det travlere enn folk ellers rundt meg, det er nok mer en mental følelse av å mangle litt kontroll på omgivelsene som gjør det vanskelig for meg å gripe tak i ting og få de gjort. Jeg tror nok også at jeg forventer litt for mye og legger lista litt for høyt, men uten at jeg klarer å justere meg etter utgangspunktet. 

Trening er en av greiene jeg sliter mest med. Jeg elsker jo egentlig lange, harde og uforstyrrede økter, og de håper jeg på å få mange av i fremtiden, men akkurat nå er det ikke helt rom for mange slike og jeg jobber nå med å kjenne på at det er ok. Jeg blir kanskje ikke veldig sterk eller veldig rask i løpet av nær fremtid, men kroppen min har fortsatt behov for bevegelse, særlig fordi jeg nylig har gjennomgått svangerskap er mye hjemme uten den vanlige «hverdagstrimmen» til og fra jobb og ligger i mange rare stillinger for å amme på natten. 

I stedet for å vente på den dagen babyen min kanskje sover i mer enn 30 minutter uforstyrret skal jeg prøve å ta 10-minuttere mens hun er våken. Finne frem matten, ha samspill, gjøre noen øvelser som strekker godt på rygg og skuldre. Kanskje til og med løfte noen vekter etterpå hvis hun sovner. Gå en liten tur med og få litt dagslys, selv om duppene i vogn/sele er korte og turene ikke blir så svette som jeg kanskje egentlig vil. Tror det kan bli fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig god refleksjon du har :nikke:
Jeg har også noen gang tenkt 'hvordan får folk tid' når det gjelder trene, bake sunne rundstykker, middager fra grunnen av osv. når livet bare står på rundt med alt som skjer. Men jeg tror det er en kombo mellom at folk er i forskjellige livsfaser (jeg kan f.eks ikke sammenligne meg med mine kolleger, for hos dem har alle barn flyttet ut hjemmefra), og det at man prioriterer forskjellig. Jeg har f.eks venner som er veldig glad i søvn, og som legger seg tidlig på kvelden. Og det er vel og bra det (jeg er også glad i søvn!), men har likevel begynt å prioritere å gå en kveldstur i stedet for enkelte dager. Jeg vet at søvn også er viktig, men kveldstur gir meg også så mye. Føler meg freshere, energifull og sovner godt når jeg da legger meg etterpå. For ett år siden ville jeg ikke drømt om å gjøre dette.

Også viktig å virkelig anerkjenne jobben du har gjort hittil. Å i det hele tatt ha klart alt du har klart så langt i permisjonen er helt sinnsykt bra jobba!! Jeg kan bare sammenligne med meg selv som var igjennom et permisjonsår i fjor. Jeg gikk opp 14 kg i svangerskapet mitt, og det var virkelig null stress. Gjør meg ingenting! Men etterpå? Jeg gikk fander opp 10 kg i permisjonsåret! Dèt er noe helt annet. Men heldigvis finnes det en mellomting mellom å gi blanke f... som jeg gjorde og det å sette seg krav om å skulle få tid og mulighet til alt man føler man 'burde' for å være flink.

Hvis du bare spiser helt normalt og unngår å pakke innpå med sukker og drit hver dag (jada, igjen sammenligner med meg selv :roll:) og samtidig er i noe minimumsaktivitet daglig så kanskje det er bra nok for nå? Som du sier, 10 minutter her og der på matte med øvelser er jo gull. Og så trilleturer. Trenger absolutt ikke være treningsturer, bare rusle bortover og kjenne frisk høstluft (og forhåpentligvis noen solstråler). Nei, man går kanskje ikke så mye ned i vekt på denne måten. Men du har jo gått ned over 10 kg på bare et halvår allerede! Jeg kan bare bøye meg i støvet for deg bow.gif.b846277afb98955068bc95b282dfa3ba.gif

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohh ja, kjenner meg igjen i at dagene suser av gårde og jeg har enten ikke tid eller energi til å få gjort det jeg planlegger de gangene jeg har energi….

Gi deg selv litt slack, det tar litt tid å omstille seg fra «meg til vi» . Om du søker på workout with baby så kommer det opp mange forskjellige treningsøkter, kanskje noe passer for deg😊

Endret av Lunalu
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for gode ord og råd, @Amatariel og @Lunalu ❤️ Det varmer virkelig.  

Det har vært litt vanskelig å oppdatere dagboka i det siste. Humøret mitt svinger fra dag til dag, og baby er i en periode der hun våkner ofte, både dag og natt, lett blir frustrert i våken tilstand, og dier mye oftere. Føles som om det fjerde trimesteret har kommet tilbake, noe som selvsagt er frustrerende, samtidig så husker jeg at vi hadde en slik periode med storesøster også, men at det heldigvis gikk over.

Så akkurat nå er fokuset mitt på å senke skuldre og forventninger. Hvis jeg setter lista for høyt blir jeg bare frustrert over hvor lite jeg får gjort, så da blir det bedre å gjøre det slik. 

Men et lyspunkt er det: jeg avtalte for lenge siden å kjøpe en joggevogn av en venninne som ikke trenger den lengre og i dag får jeg den levert på døra. 🤩 Har lenge hatt lyst til å jogge med vogn, og selv om jeg har gått mye turer med den vognen vi har fra før av, og til og med småjogget litt innimellom, så har jeg savnet bedre demping og håndbrems. Mest sannsynlig vil det nok bli en god blanding av gå/jogg, i alle fall i starten, siden vi bor på en åskant og er omgitt av bratte bakker i alle retninger og babyen er heller ingen lettvekter. 😅 Men gleder meg veldig over at det nå blir lettere å planlegge og gjennomføre joggeturer, og å jogge med vogn må da være en utmerket måte å bygge kondisjon på...? 

Slenger også med vekten fra sist fredag. Uka før der glemte jeg å veie på den faste dagen, men sporadiske turer på vekta avslørte oppgang med god margin, så jeg var derfor veldig fornøyd med å være tilbake på 70.7 kg sist helg. :) Det var ekstremt mange feiringer og mye baking i starten av september (smørkrem er det beste jeg vet og kommer til å bli min undergang 😂), men den siste uka har jeg fått kostholdet tilbake på rett spor. At det har blitt litt kaldere og mørkere på kveldene har faktisk hjulpet en del, for det har blitt mye te- og kakaodrikking. De dagene hvor jeg vet at jeg har fått i meg nok energi og næring men likevel craver noe på kvelden er det utrolig kjekt å lage seg en stor kopp med lettsukret kakao. Det er noen kalorier der så klart, men det metter utrolig godt, og heldigvis så liker jeg kakaoen min på den bitre siden av skalaen. 

Denne uka håper jeg på bittelitt nedgang. Hadde vært så deilig å se 6-tallet først på vekta igjen før oktober. 

Vektliste:

  • 15. mars (uke 1): 81 kg
  • 24. mars (uke 2): 79 kg (-2 kg)
  • 31. mars (uke 3): 77.6 kg (-1,4 kg)
  • 7. april (uke 4): 78,4 kg (+0,8 kg)
  • 14. april (uke 5): 78,7 kg (+0,3 kg)
  • 21. april (uke 6): 77,5 kg (-1,2 kg)
  • 28. april (uke 7): 77,6 kg (+0,1 kg)
  • 5. mai (uke 8): 76,7 kg (-0,9 kg
  • 12. mai (uke 9) 76,4 kg (-0,4 kg)
  • 19. mai (uke 10) 76,1 kg (-0,3 kg)
  • 26. mai (uke 11): 75,5 kg (-0,6 kg)
  • 2. juni (uke 12): 74,8 kg (-0,7 kg
  • 9. juni (uke 13): 75,3 kg (+0,5 kg)
  • 16. juni (uke 14): 74,2 kg (-1,1 kg)
  • 23. juni (uke 15): 74,0 kg (-0,2 kg)
  • 30. juni (uke 16): 73,8 kg (-0,2 kg)
  • 28. juli (uke 20): 72,6 kg (-1,2 kg)
  • 4. august (uke 21): 72,4 kg (-0,2 kg)
  • 11. august (uke 22): 72.0 kg (-0,4 kg)
  • 12. august (uke 23): 71,0 kg (-1 kg)
  • 25. august (uke 24): 71,9 kg (+0,9 kg)
  • 1. september (uke 25): 70,7 kg (-1,2 kg)
  • 15. september (uke 27): 70.7 kg (-)

Totalt ned siden 15. mars: 10,3 kg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så gøy med joggevogn da! Det må jo være midt i blinken for deg 😍

Syns planen din høres veldig god ut, og jeg er sikker på at du vil se 6-tallet først på vekten om ikke lenge om du fortsetter sånn her :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er imponerende @KaBom 👏 men ikke slit deg helt ut med tankene på trening. Du skal også ha tid til baby, og man blir jo mye mer sliten i den perioden du er inne i nå.

Selv kan jeg ikke skylde på nattevåk, for hvis min 20-åring ikke sover om natta, så slipper jeg å stå opp med henne 😂😂

Du kommer til å nå målet ditt med de siste kiloene også, men ikke stress med det. Det går nedover sakte men sikkert, og så må du ta deg tid til å kose deg litt også :klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, @Amatariel og @Wit 🥰 Helt enig i at en fast treningsrutine må ligge litt, frem til ting snur her hjemme, og i alle fall til den mentale "knekken" er over, men håper at jeg kan få til noen sporadiske økter. 

Mannen er inne i en periode på jobben der det passer fint med sporadisk hjemmekontor, så i dag har jeg faktisk tenkt meg på tur med løpegruppa på jobben (hvis jeg klarer å få baby til å sovne før jeg drar, men det satser vi på at går). Rent fysisk er jeg nok utklassert av de andre, men heldigvis er det god kultur for å legge nivået etter den som er i dårligst form, men jeg tror det kan være veldig fint å få inn litt av det sosiale i treningen igjen, særlig fordi jeg er mye hjemme. Om det funker i dag kan det hende at vi får det til å bli en fast greie såfremt mannen min ikke må fysisk på jobben på fredager. 

I dag husket jeg til og med å veie meg. :D😂 Ikke store nedgangen, men er veldig fornøyd med at det i alle fall går riktig veien. Jeg hadde en stor utskeielse i forbindelse med selskap (og påfølgende restmat) i starten av september og havnet på sukkerkjøret igjen, godt forsterket av at ting har vært litt slitsomt på hjemmebane. Fint med en påminnelse om at det faktisk nytter å komme seg på rett kjør med spisingen, selv om treningen har vært ganske dårlig. Føler også at jeg fungerer bedre nå med faste måltider igjen. Blir litt lettere å takle at jeg har litt dårligere dager når kroppen har fått riktig og nok næring. 

Har også begynt å ta kosttilskudd (vitaminer og omega 3) igjen etter en liten pause. Jeg vet jo at variert kost er bedre enn rene tilskudd, men har en mistanke om at ammingen tærer mer enn jeg nærer, og at de muskelsmertene jeg har kanskje har blitt litt forsterket av det. Så får vi se om det hjelper på. Føler meg litt bedre og mindre anspent nå, men det har bare gått noen dager, så mulig at det er placebo. 

Vektliste:

  • 15. mars (uke 1): 81 kg
  • 24. mars (uke 2): 79 kg (-2 kg)
  • 31. mars (uke 3): 77.6 kg (-1,4 kg)
  • 7. april (uke 4): 78,4 kg (+0,8 kg)
  • 14. april (uke 5): 78,7 kg (+0,3 kg)
  • 21. april (uke 6): 77,5 kg (-1,2 kg)
  • 28. april (uke 7): 77,6 kg (+0,1 kg)
  • 5. mai (uke 8): 76,7 kg (-0,9 kg
  • 12. mai (uke 9) 76,4 kg (-0,4 kg)
  • 19. mai (uke 10) 76,1 kg (-0,3 kg)
  • 26. mai (uke 11): 75,5 kg (-0,6 kg)
  • 2. juni (uke 12): 74,8 kg (-0,7 kg
  • 9. juni (uke 13): 75,3 kg (+0,5 kg)
  • 16. juni (uke 14): 74,2 kg (-1,1 kg)
  • 23. juni (uke 15): 74,0 kg (-0,2 kg)
  • 30. juni (uke 16): 73,8 kg (-0,2 kg)
  • 28. juli (uke 20): 72,6 kg (-1,2 kg)
  • 4. august (uke 21): 72,4 kg (-0,2 kg)
  • 11. august (uke 22): 72.0 kg (-0,4 kg)
  • 12. august (uke 23): 71,0 kg (-1 kg)
  • 25. august (uke 24): 71,9 kg (+0,9 kg)
  • 1. september (uke 25): 70,7 kg (-1,2 kg)
  • 15. september (uke 27): 70.7 kg (-)
  • 22. september (uke 28): 70.3 kg (-0,4 kg)

Totalt ned siden 15. mars: 10,8 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet så utrolig flott at jobben din har en løpegruppe! Midt i blinken for deg jo! Det er virkelig gull verdt å være litt sosial (med folk flest egentlig) i permisjonen, men faktisk ekstra greit å titte innom kolleger også. Så man føler man henger litt med i verden :fnise: Og hurra for atter igjen en herlig nedgang! :duskedame:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den løpegruppa er fantastisk 💕☺️ 30-40 minutter raust sponset av arbeidsgiver hver fredag. Godt over et år siden sist jeg var med grunnet graviditeten, og fra det jeg har skjønt har deltagelsen vært mer eller mindre sporadisk en stund nå, siden folk blir syke, friske, flytter, slutter, skade, travelt også videre derfor føltes det fint å endelig få være med igjen, slik at tradisjonen opprettholdes. Nå håper jeg at det blir jevnlige turer gjennom vinteren også, selv om jeg neppe får deltatt hver uke så er det fint å ha det som et tilbud. 

Jeg er ganske redd for å jinxe det ved å skrive for optimistisk her, men de siste dagene virker det som om søvnen til familiens yngste har stabilisert seg litt. Har vært noen dager nå med mye raskere innsoving og ikke fullt så mange oppvåkninger på kveldene. Fortsatt for mange til at jeg tør å ta en løpetur (blir helt balluba om mannen prøver å trøste i stedet for meg), men nå har jeg i alle fall en lomme av tid på kveld hvor jeg får gjort unna noen ting uten å ha barn hengende i puppen. 

I kveld fikk jeg for eksempel ryddet kjøkkenet, lagd flere porsjoner kjøleskapsgrøt, skrevet handleliste og laget middagsplan for de neste dagene. Ikke mye jobb, men likevel viktig for å få startet uka på en god måte i morgen. :) Skal lage det som har blitt en permisjonsfavoritt: en gigantisk lasagneform med masse grønnsaker i som vi varmer og spiser to dager på rad. Har blitt veldig fan av middag som kan gjøres klar tidlig på dagen, det er da det er enklest å gjøre ting som krever litt fokus. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingrene for en god søvnperiode fremover 🤞
Utrolig flink du er med forberedelse og matlaging ja! Veldig godt når det er gjort altså. Jeg så til min gru at jeg bare hadde ett proteinrundstykke igjen i fryseren i morges da jeg  dro på jobb (fast jobblunsj), så da er det bare å mote seg opp og finne motivasjon til å lage en ny batch. Er så kjekt å ha!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Endelig kan jeg gi en litt mer positiv oppdatering. Må innrømme at denne høsten så langt ikke innfrir forventningene mine. Tidenes klisje, men jeg hadde gledet meg så mye til høst i permisjon og så for meg gode rutiner med turer i frisk luft og jevnlig trening. Så det har vært skuffende å kjenne på at energinivået til tider har vært så lavt at bare det å gå til butikken har vært slitsomt og at dagene har vært omtrent like uforutsigbare nå som da baby var nyfødt. 

Vel, nå virker det som om energinivået endelig har begynt å komme seg her. :) Vet ikke om det er hormoner som endrer seg etter hvert som ammingen trappes ned eller om vitamintilskuddene har begynt å funke, men nå føler jeg meg i alle fall mye bedre enn bare for to uker siden. 

Har fått løpt hele tre turer denne uka og kjenner at kroppen har mye mer å gi nå. Turene er ikke bare et slit lengre og jeg klarer å holde et jevnere tempo. I dag løp jeg 6 km i nydelig høstvær på 38 minutt. Og viktigere enn tiden i seg selv: jeg følte meg bra mens jeg gjorde det, og var ikke helt pumpet da turen var ferdig heller. ;) 

Vekten er et kapittel i seg selv: mitt opprinnelige mål var jo å starte oktober under 70 kg, men i stedet så har jeg ligget og vippet rundt 71-72, altså gått OPP siden sist. Men jeg stresser ikke så veldig mye med det: vet at kroppen min alltid samler litt vann når jeg endrer treningsmengden, og stadig flere av jeansene mine passer uten mye spreng, så noe må jeg jo gjøre riktig selv om jeg vet at det har blitt mye spising på noen av de mest passive dagene. 

Nå håper jeg bare at jeg får fortsatt med løping minst to ganger i uka for vedlikehold av formen, gjerne mer også. Denne uka har min mor vært her på høstferie og jeg har hatt ganske fri tilgang på barnevakt på dagtid. Neste uke må jeg få tørket støv av joggevognen hvis jeg skal få holdt formen vedlike. Det blir nok føles tyngre, men håpet er at jeg klarer å venne meg til å jogge med vogn. ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det har løsnet litt på energinivået :klem3: Det er faktisk utrolig tøft når kroppen ikke henger med på det hodet har tenkt. Så deilig å høre at du kjenner på en stigende form igjen. Satser på det fortsetter i den retningen. Masse igjen av høsten, så skal se at du får inn gode rutiner og frisk luft-turer i massevis fremover.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra at du har fått dreisen på løpingen igjen :)  Jeg løp aldri med vogn da mine var på den alderen, men jeg ser mange rundt på stiene her som gjør det. Det må jo definitivt være en vinn-vinn situasjon. Babyen får trilleturen sin, mor får løperunden sin og begge får frisk luft :babysmokk: Så synes jeg faktisk at 38 min på 6 km er bra! Jeg kjenner mange som ikke fikser å løpe mer enn noen få meter sammenhengende. Bra jobbet!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Kommer til å følge deg videre her :)

Er selv ganske overvektig og fikk første barn i 2022. Gikk ikke opp så mye gjennom svangerskapet, men klarte å gå opp 13 kg de første 10 mnd etter fødsel... 

Er gravid igjen (uke 27 i morgen) og har ikke gått opp noe særlig hittil. Slanker meg ikke som gravid, men passer veldig på kostholdet pga svangerskapdiabetes. 

Planen er å prøve å ikke gå opp masse i vekt etter svangerskapet så tror derfor det blir bra for å følge deg for motivasjon :)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (11 timer siden):

Kommer til å følge deg videre her :)

Er selv ganske overvektig og fikk første barn i 2022. Gikk ikke opp så mye gjennom svangerskapet, men klarte å gå opp 13 kg de første 10 mnd etter fødsel... 

Er gravid igjen (uke 27 i morgen) og har ikke gått opp noe særlig hittil. Slanker meg ikke som gravid, men passer veldig på kostholdet pga svangerskapdiabetes. 

Planen er å prøve å ikke gå opp masse i vekt etter svangerskapet så tror derfor det blir bra for å følge deg for motivasjon :)

Så hyggelig! ❤️ Masse lykke til! :D Jeg synes andre barselperiode har vært mye lettere, kanskje ikke rent praktisk, siden jeg har dobbelt så mange unger nå, men mentalt følte jeg meg mye mer forberedt og det hadde mye å si. Masse lykke til, jeg heier på deg! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble litt stille her inne uten at det var planlagt. Oktober ble en tøff måned på sykefronten. Alle i huset har vært syke på tur og selv klarte jeg å pådra meg to forkjølelser på rappen, hvor den siste var relativt heftig (men ikke alvorlig, altså). Begynner å komme meg igjen nå, men både kosthold, søvn og andre rutner har vært på tur, så nå som jeg føler meg bedre er det på tide å brette opp ermene og legge inn litt innsats. 

Jeg merker forøvrig at det er vanskelig å legge lista for høyt. Minste i huset sover nå bare 2-3 timer mer enn 4-åringen gjør på et døgn, men krever betydelig mer støtte og underholdning for å regulere seg. Det er en veldig, veldig koselig alder, så skal ikke klage for mye, men det krever mer struktur fra min side for at jeg skal få til gjøremål og jeg må nok prioritere strammere. 

Kort sagt så har jeg senket kravene så mye at det føles som en seier i seg selv at jeg rakk å ordne meg skikkelig frokost og drikke vann i dag. Har vært dårlig til det, noe som har ført til mye cravings på ettermiddagene. Er ikke helt i form til å trene ennå, men det passer ganske fint med en innedag i dag, siden årets første snø har kommet, noe som er veldig koselig. 

Vekten har jeg ikke orket å notere ned, men har skjekket innimellom, og jeg ligger nå og vipper rundt 72 kg, så det har ikke gått helt riktig vei. Men tenker at jeg heller kan starte å logge igjen denne fredagen, i håp om at noen dager med bedre spiserutiner kan hjelpe. Har helt ærlig talt ikke har så mye motivasjon til å kjøre på for å komme mest mulig ned. Vil først og fremst stabilisere rutinene og få etablert en rytme der jeg får inn mer hverdagsaktivitet. Ulempen med å være hjemme i permisjon er at man må gå aktivt inn for det hvis man skal få rørt kroppen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...